Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Ε τζαι χαλόου δέαρ!


Εχάθηκα, εν ναι?
Τι? Ούτε που το καταλάβετε?...
Ε σιγά ρε παιθκιά! ΤΣΣΣΣ! Εν δυνατόν? χεχε...
Είναι δυνατόν να μεν σας έλειψα? χεχ! νόου τσιάνς!...
Τι?... Να σας παρετήω?!!!... :(
Γιατί μου τα λαλείτε έτσι ξικούτσουλλα τζαι παφίτικα τζαι πληγώνετε με? -σνιφ-

Τέλοσπάντων! Μπορεί εμένα να μεν με... πισκάσετε, αλλά τον μάμμο? ε? σίουρα διερωτάστε τι να σκαρώνει, ούλλον τούτον το διάστημα, που εκράτησα μιάν ανεξήγητη όσον και μυστηριωδώς ηθελημένην αποχή, που ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω τα αίτια που την προκάλεσαν...? Πραγματικά... Εν ιξέρω γιατί εν είχα όρεξη να ασχοληθώ με το μπλογκ τζαι γενικά με το ίντερνετ... Τούτη η διατροφή που κάμνω ανακάτωσεν τον οργανισμό μου τζι ώσπου να φέρω τα μίλια μου θα είμαι σε μια περίεγη φάση... Μάλλον...

Πριν πάμεν στον μάμμο, να πούμεν για την κοράσα ότι οι τιμωρίες πάσιν σύννεφο! Απλά να αναφέρω, ότι που πριν το Πάσχα, καταφέρνει να ανανεώνει κάθε εφτομάν, την τιμωρία της τηλεόρασης τζαι του κομπιούτερ! Γιέϊ!!! Κατ' αυτόν τον τρόπο είμαστεν στην τρίτην εβδομάδα... αποτοξίνωσης από τες οθόνες, με μισάωρα διαλείμματα ανά διήμερο... Είμαι αυστηρή? Έτσι νομίζω τζι εγώ! :Ρ

Που λες, ο μάμμο...
ΕΧΕΣΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!
>Έντερ σερπαντίνες, κομφετί, βεγγαλικά τζι αεροπουρούες!< 
Το σημαντικό είναι ότι ενημέρωσενν με πριν τα κάμει τζι έτσι επρόλαβα τζι έβαλα τον στην τουαλέττα.
ΑΧ! Τι ευτυχία μόλις μου φώναξεν: "έκαμα!"
Επήα να δω με πάσαν επιφύλαξην, αλλά αντάν τζι εκόντεψα, έπιαν με ο βρώμος τζι εσκέφτηκα: "Λες?"
Κοιτάζω και τι να δω? 10 εκατοστά μήκος, 2 διάμετρος! Χρώμα, ανοικτό πράσινο-καφέ. Υφή, γλοιώδης. Οσμή, ανυπόφορη...
ΘΡΙΑΜΒΟΣ! >έντερ παραπεταμένο χειροκρότημα<
Αφού ετελειώσαμεν με τες επευφημίες τον εσκούπισα τζι υποσχέθηκεν ότι στο εξής θα τα κάμνει στην τουαλέττα. Που τζειν την στιγμή τζαι μετά, εζήτησεν μου να τον πάρω για πισσιά 7 φορές, εκ των οποίων μόνο την μιαν εκατούρησε... >έντερ ποφύσημαν απελπισίας<

Που λέτε συνμπλογκεράκια, εγώ επεθύμησα σας! Έπιασα τον εαυτό μου σε κάποια φάση να διερωτάται τι να κάμνει ο ένας τζι ο άλλος μπλόγκερ τζαι πόσα επεισόδια/αναρτήσεις να έχασα? Γι΄αυτόν επέστρεψα... ... ... Άμπα τζαι χάσω! :Ρ χαχαχα

Άτε! Καλώς σας ήβραμεν, καλόν καλοκαίρι να μας έρτει, Χριστός Ανέστη, Χρόνους Πολλούς, Καλόν... Μνημόνιο κι από χρόνου :D

ΥΓ: Με τόσες αναρτήσεις να σχετίζουνται με... σκατά, ίσως να πρέπει να αναθεωρήσω το όνομα του ιστολογίου σε... Σκατολόγιο, το δικό μου σε Σούρτα και να έχω τζαι μιαν ετικέτα "Σιεσιές"...
Σημ.: Είπα να  προλάβω κάποιους... κακεντρεχείς σχολιαστές, που σίουρα θα μου επρότειναν τα πιο πάνω :Ρ


38 σχόλια:

  1. Χελόου κι εκεί!!!
    Και ότι είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι τι κάνει η Γρούτα!
    Κι ένα μεγάλο μπράβο στο μάμμο που πήγε τουαλέτα! Πάει να πει μεγάλωσε το παιδί! Νομίζω πρέπει να το γιορτάσετε! Όταν ο γιος μου πήγε πρώτη φορά στην τουαλέτα, θυμάμαι, έκανα χαλβά!

    Πολλά φιλιά! Και πολλά μπράβο στον μάμμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορουμε να γιορτασουμε με γλυκα γιατι εγω ειμαι σε αγλυκη διατροφη και οι υπολοιποι σε υποχρεωτικη συμπαρασταση ;)

      ΧΧΧ

      Διαγραφή
  2. Ότι θα στο λεγα. Κάθε φορά θα πρέπει να φορώ μάσκα πριν θκιαβάσω κάθε ποστ σου. έντερ δε σκατά ζόουν.
    τουλάχιστον επέτυχε το πείραμε τζιαι κάμνει τα στο τόιλετ. τζιαι τούτο κάτι έννι.

    καλή ξεκούραση τζιαι αποτοξίνωση Γρούτα μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρουτού! Πού εχάθης;!; Τρώω! :)Έπρεπε του ένα disclaimer για τζίνους με τις καπήρες! Αλλά συγχαρητήρια, και είς σκατότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μάνα μου ρε!!!! :-)))))

    φυσικά εν τζαι ήταν ανάγκη να μας τα περιγράψεις με τόσες λεπτομέρειες αλλά εν πειράζει, εν που τη χαρά σου :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου ξερεις με ρε! Πεθαινω για τις... συγκλονιστικες λεπτομερειες :Ρ

      Διαγραφή
  5. Ferno loipon to deipno pano sto domatio, kathomai na tsekaro, mails, blogs ktlp kai vlepo meta xaras oti epostaren i Grouta meta apo kairo....

    Ethkiavasa tin anartisi kai tora vlepo to piato mou me polles saltses kai dimiourgountai seinirmoi..

    Grouta, apo ta vathi tou stomaxiou mou, se eyxaristo.

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαχχαχαα

      Ειδες τι παθαινεις αμαν τρωεις τζαι θκιαβαζεις μπλογκς?
      29 κατασκευαστες αναρτησεων συνιστουν (να καμεις) skip! :D

      Διαγραφή
  6. Αχαχαχαχα! Εμένα ελειψες μου παντώς! Τζιαι ευτυχως επανηλθες αλα τρελα. Τζειντο "εκαμααααααα" μα πόσο δεν το πεθυμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαχα
      Οπως τζαι το "μαμμα θελω πισσια/κακκα" οταν εισαι σε εστιατοριο ή καταστημα :[

      Διαγραφή
  7. Έλα! Ομολόγησε! Ήσουν τιμωρία, έννεν;

    Πριν λίγες μέρες έβλεπα ένα home video των παιδιών μου που ήταν μικρά. Και μέσα στις διάφορες σκηνές, μια φάση με τον μεγάλο εν ώρα τουαλέτας.

    Τελικά είμαστε χαζομαμμάδες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαστεν!

      Εσχει φορες που νιωθω οτι με εκμεταλλευουνται τζαι καμνω τζαι μερες να το καταλαβω... Ειδικα η κορη... εχ!

      Διαγραφή
    2. Άμα δεν εκμεταλλευτείς τη μάνα σου που σε αγαπά σε τούτην την ζωή, ποιον εννά εκμεταλλευτείς;;;

      Διαγραφή
  8. Πόσην ώρα τα επαρατηρούσες κι έδωσες μας τόσες λεπτομέρειες στην περιγραφη; :) Φωτογραφία εν έχουμε;;
    Επεθυμήσαμεν σε! Καλή τύχη με τη διατροφή τζιαι τωρά που εν τρώεις γλυκά μεν πάεις στην Αχάπαρη τωρά που έγινε expert στα γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειες? Εν το σκεφτηκα να τραβησω μια φωτο! Ου! Ατε τωρα! Εν να πρεπει να το διατηρησω στην... μνημη μου :D

      Με την Αχαπαρην εν να κανονισω συντομα γιατι επαθα στερητικο συνδρομο που το λαβα κεϊκ ;)

      Διαγραφή
  9. νταξ μωρε, 20 μερουλες ελειψες κι εσυ. δεν κραταμε κακιες.

    αλλα εννεν αναγκη ετσι λεπτομερειες αλλη φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wohooo! Επεθυμισαμε σε κορη. Αλλά επεστρεψες δυναμικα τζιαι με πάσαν λεπτομερια στην περιγραφη των εξορμησεων σου

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οντως επεθυμησαμεν σε! Παντως του Μάμμου ηταν ιστορική στιγμη!Τζαι εις άλλες πολλές!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το υστερόγραφον ήταν αχρείαστο (είμαι μέσα στους κακεντρεχείς thank you very much)

    Ο Μάμμο πάντως εθεάθηκε την κυριακή ξισκατισμένος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν εσενα που ειχα υποψιν μου οταν εγραφα για τους κακεντρεχεις χαχχαχα

      Εμαθα τα ;)

      Διαγραφή
  13. Απαράδεκτοι οι New York Times. Ούτε μια ανταπόκριση, ούτε ένα μονόστηλο πιλέ για το χέσιμο του Μάμμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες κορη? Προκειται για διεθνη πλεκτανη για πολιτιστικη απομονωση της Κυπρου :Ρ

      Διαγραφή
  14. Μπράβο του Μάμμο σου να τον χαίρεσαι!
    Ήμουν πρόσφατα παρούσα σε αντίστοιχη σκηνή κόρης φίλης μου και έπαθα έναν κάποιο συγκλονισμό από τον ενθουσιασμό που ανέμεναν να επιδείξω οπότε τώρα μπορώ να αντιληφθώ τη χαρά σου! Άτε με το καλό και μόνος του:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σκεφτου οτι εσχει ενα χρονο που επιδιωκουμεν αυτον τον στοχο: http://kleistologio.blogspot.com/2012/06/potty-training.html

      Ειναι να μεν ενθουσιαστεις? ;)

      Διαγραφή
  15. Σάμχάου το λαχταριστό μου cottage cheese (ναι κάμνω τζαι εγώ διατροφη) που έτρωα σαν σε εθκιάβαζα εσταμάτησεν να φαντάζει τόσο λαχταριστό μετά από την τόσο λεπτομερή περιγραφή σου.

    Πολλά συγχαρητήρια στον μάμμον τζαι καλώς μας ... επέστρεψες. Επεθυμήσαμεν σε εν η αλλήθκεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παχυ μου το κοτεϊτζ εν της τσουρας, αν ιξερεις?
      Γιατι μονο τσουρινο δικαιουμαι :(
      Αιγινο δηλαδη :Ρ
      Τυρι, χαλουμι, γαλα, γιαουρτι ολα της τσουρας. Τζαι βρωμουν ρε Παχυ μου! :(
      ΒΡωμουν τσουρκες :((((((((((((

      Διαγραφή
    2. Εν αγελαδινό λαλεί πάνω. Τζαι εν βρωμεί τσουρκές οπότε όχι εν σου κάμνει.

      Εντα δίαιτα εν τούτοιο που μόνο τσουρίσιμα δικαιούσαι; Εγώ κάμνω την Dukan. Εν δικαιούμαι υδατάνθρακες ούτε λύπη. Φάε - φάε κοτόπουλο άρκεψα τζαι κακαρίζω!

      Διαγραφή
    3. Εν ναι συγκεκριμενη διατροφη, επωνυμη. Εν φτιαγμενη απο διατροφολογο ειδικα για μενα. Τα γαλακτοκομικα γενικα βλαφτουν με, λεει... ετσι το ασβεστιο παιρνω το που οσπρια, λαχανικα τζαι τερατσομελο... :/

      Διαγραφή
  16. καλως ηρθαμε και οι δυο!!!η λεγομενη "σκατολογια" ειναι απο τις καλυτερες εποχες της οικογενειας που εχει μικρα παιδια!!!ατε ρε...και καλος πολιτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή