Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Κουΐζ

Αν το βρεις ίντα πον τούτο!...


Όϊ τα γυαλιά! Τζείνα ξέρω ότι τα αποκρυπτογράφησες... Εχρησιμοποίησα τα μόνο τζαι μόνο για να σου δώσω μιαν ιδέαν του μεγέθους του αντικειμένου.  Είναι, όμως, τζαι υπόνοια του αντικειμένου...


Να πω, επίσης, ότι εν πιο εύκολο για μιαν γυναίκα να το έβρει, παρά έναν άντρα (σόρυ γκάϊς)...

Ύστατη βοήθεια: Φορείς το, αλλά δεν κυκλοφορείς μαζίν του... ΠΟΤΕ!


ΥΓ: Για όσους σίουρα διερωτούνται: εν τζαι κερδίζετε τίποτε! Εν ναιν διαγωνισμός! Εξασκείστε την παρατηρητικότητα σας ολάν! Εν λλίον πράμα?

34 σχόλια:

  1. Το βρήκα!

    Μάσκα ομορφιάς είναι!
    Τώρα από τι υλικό είναι, πως χρησιμοποιείται και τι ακριβώς κάνει, αν είναι αντιρυτιδική ή σύσφιξης, αν ενυδατώνει ή αν καθαρίζει πόρους, δεν ξέρω.

    Το βρήκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το περιμενα οτι εσυ, Αθηνα, θα το βρεις! Ημουνα σιγουρη :)

      Ειναι μασκα σε τζελ με γιουρτι, για ενυδατωση κι εξυγιανση των πορων.

      Διαγραφή
    2. Χμ, τώρα που είπες ενυδάτωση, μου χρειάζεται κι εμένα μία. Δεν ξέρω, αλλά μετά την εγχείρηση και όλο αυτό το πρήξιμο στο πρόσωπο το δέρμα τραβάει πάρα πολύ!
      Αύριο το μεσημέρι θα την κάνω!

      Διαγραφή
  2. χμμμμμμ... βάζεις δύσκολα νυχτιάτικα!!
    μήπως είναι μάσκα προσώπου;;
    δώσε μας ένα χιντ ακόμηηηηηηη
    δεν θα κοιμηθώ απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που το βρηκες χωρις περισσοτερη βοηθεια!

      Ελπιζω να κοιμηθηκες :Ρ

      Διαγραφή
  3. Εν ποτζείνο το νάϊλον που βάλλετε στα μαλιά σας όταν εννα λουθείτε τζαι δεν θέλετε να πάει νερό πάνω στα μαλλιά σας!!
    Αν εκατάλαβα όμως καλύτερα κάποιος πιθανό να το χρησιμοποίησε σαν μάσκα προσώπου.

    Ήβρα το;

    Υ.Γ. Εάν ήβρα την απάντηση, αυτόματα είμαι λιγότερο άνδρας; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν μασκα ομορφιας τζαι καποτε καμνω τζαι του Γρουτου (αμαν εν ξιουρισμενος κοντρα, εννοειται) ;)

      ΥΓ: Ετερον εκατερον!

      Διαγραφή
  4. Ekama mian prohtes stin aisthitiko. Ti kerdizo? !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφους ειπαμεν! εν ναι διαγωνισμος. Εν ασκηση παρατηρητικοτητας! ;)

      Διαγραφή
  5. μάσκα προσώπου?

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκαμεν σου καμποσες η Πακιτα, οποτε αποκλειεται να μεν το εβρισκες :Ρ
      (ή καλυτερα εβαλλε σε να της καμνεις? ;Ρ)

      Διαγραφή
  6. πέραν που την εμφανή απάντηση, δηλ. εν το πρόσωπο εξωγήινου, θα πω ότι εν σκουφάκι για τα μαλλιά για να μεν βρέχουνται στο μπάνιο...

    αλλά κάποιος έπαιζε πρωί πρωί... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπαμαι! Χασατε! Ειστε ο πιο αδυνατος κρικος :Ρ (μεχρι στιγμης)

      ΥΓ: Ως τζι ο HeatJo κατι ξερει απο... ιατρικη :Ρ

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα εγώ κάμνω παραπάνω σπιτικές. Προτιμώ τες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζι εγω καμνω ετσι... τεγνες...
      Αλλα ειχα την τζαι τουτην, τζι ειπα να την καταλυσω, μιας τζι εν θελει τζαι ξεβγαλμα... γιου νόου... ;)

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Μικρη μου εσυ τζι ο Νονις θα ξανακατσετε στην ιδια ταξη ;ζ

      Διαγραφή
  9. Κωστής που τες Κάτω Αρόδες9 Ιουνίου 2012 στις 5:14 μ.μ.

    http://i01.i.aliimg.com/img/pb/940/642/372/372642940_992.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συντοπιτη μου, δυστυχως, εν ναιν σκουφουι του μπανιου... Αν ηταν, ιντα που' ταν να εξυπηρετουν οι τρυπες? Εξαερισμος?

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Α μπραβο, εθεσες το πιο εμπεριστατωμενα που ουλλους!

      Διαγραφή
  11. ήβρα το πρώτο συνθετικό: μάσκα

    τωρά ίντα μπου κάμνει, εννά σε κλάψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηβρες το!
      Εν τζι ειπα σου να μου πεις τζαι την (ψυχο)συνθεση της ;Ρ
      Καμνει τζαι τιποτε? Ετο αμαν γυρεις το καντουνι αυτοπεριπαιζεσαι...

      Διαγραφή
  12. μηπως εν καμιά μάσκα ομορφιάς? χμμμ οιι αφου λύπουν τα αγγουράκια:/
    tall girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θυμίζει μου Τζον Λένον.
    Άκυρο.

    νάυλον
    προφυλακτικό
    ποτζίντο σκουφούι που βάλλεις παστα μαλλιά στο μπάνιο για να μεν βρέσιεσαι(με μια λέξη; :D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι ο 4ος απο τους 5 στους 15 που δεν κατεχει το αθλημα :ρ

      Τζον Λενον? Εν παραπλανητικα τα γυαλια... φυσικα ηταν τζαι τζεινος ψιντρομουτσουνος :Ρ

      Διαγραφή
  14. τελικά εν το ήβρε κανένας? πάντως εμένα η πρώτη μου σκέψη εν οτι μοιάζει με μύξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μάσκα προσώπου??? έννεν ο Σπιρτούλης;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ δε μετράω, αλλά το έδειξα στο σύζυγο και η απάντηση ήταν:"ζαμπόν/κρέας/προσούτο". Χωρίς περαιτέρω σχόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή