Αν το βρεις ίντα πον τούτο!...
Όϊ τα γυαλιά! Τζείνα ξέρω ότι τα αποκρυπτογράφησες... Εχρησιμοποίησα τα μόνο τζαι μόνο για να σου δώσω μιαν ιδέαν του μεγέθους του αντικειμένου. Είναι, όμως, τζαι υπόνοια του αντικειμένου...
Να πω, επίσης, ότι εν πιο εύκολο για μιαν γυναίκα να το έβρει, παρά έναν άντρα (σόρυ γκάϊς)...
Ύστατη βοήθεια: Φορείς το, αλλά δεν κυκλοφορείς μαζίν του... ΠΟΤΕ!
ΥΓ: Για όσους σίουρα διερωτούνται: εν τζαι κερδίζετε τίποτε! Εν ναιν διαγωνισμός! Εξασκείστε την παρατηρητικότητα σας ολάν! Εν λλίον πράμα?
Όϊ τα γυαλιά! Τζείνα ξέρω ότι τα αποκρυπτογράφησες... Εχρησιμοποίησα τα μόνο τζαι μόνο για να σου δώσω μιαν ιδέαν του μεγέθους του αντικειμένου. Είναι, όμως, τζαι υπόνοια του αντικειμένου...
Να πω, επίσης, ότι εν πιο εύκολο για μιαν γυναίκα να το έβρει, παρά έναν άντρα (σόρυ γκάϊς)...
Ύστατη βοήθεια: Φορείς το, αλλά δεν κυκλοφορείς μαζίν του... ΠΟΤΕ!
ΥΓ: Για όσους σίουρα διερωτούνται: εν τζαι κερδίζετε τίποτε! Εν ναιν διαγωνισμός! Εξασκείστε την παρατηρητικότητα σας ολάν! Εν λλίον πράμα?

Το βρήκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάσκα ομορφιάς είναι!
Τώρα από τι υλικό είναι, πως χρησιμοποιείται και τι ακριβώς κάνει, αν είναι αντιρυτιδική ή σύσφιξης, αν ενυδατώνει ή αν καθαρίζει πόρους, δεν ξέρω.
Το βρήκα;
Μα το περιμενα οτι εσυ, Αθηνα, θα το βρεις! Ημουνα σιγουρη :)
ΔιαγραφήΕιναι μασκα σε τζελ με γιουρτι, για ενυδατωση κι εξυγιανση των πορων.
Χμ, τώρα που είπες ενυδάτωση, μου χρειάζεται κι εμένα μία. Δεν ξέρω, αλλά μετά την εγχείρηση και όλο αυτό το πρήξιμο στο πρόσωπο το δέρμα τραβάει πάρα πολύ!
ΔιαγραφήΑύριο το μεσημέρι θα την κάνω!
χμμμμμμ... βάζεις δύσκολα νυχτιάτικα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμήπως είναι μάσκα προσώπου;;
δώσε μας ένα χιντ ακόμηηηηηηη
δεν θα κοιμηθώ απόψε!
Να που το βρηκες χωρις περισσοτερη βοηθεια!
ΔιαγραφήΕλπιζω να κοιμηθηκες :Ρ
Εν ποτζείνο το νάϊλον που βάλλετε στα μαλιά σας όταν εννα λουθείτε τζαι δεν θέλετε να πάει νερό πάνω στα μαλλιά σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εκατάλαβα όμως καλύτερα κάποιος πιθανό να το χρησιμοποίησε σαν μάσκα προσώπου.
Ήβρα το;
Υ.Γ. Εάν ήβρα την απάντηση, αυτόματα είμαι λιγότερο άνδρας; :Ρ
Εν μασκα ομορφιας τζαι καποτε καμνω τζαι του Γρουτου (αμαν εν ξιουρισμενος κοντρα, εννοειται) ;)
ΔιαγραφήΥΓ: Ετερον εκατερον!
Ekama mian prohtes stin aisthitiko. Ti kerdizo? !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφους ειπαμεν! εν ναι διαγωνισμος. Εν ασκηση παρατηρητικοτητας! ;)
Διαγραφήμάσκα προσώπου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία
Εκαμεν σου καμποσες η Πακιτα, οποτε αποκλειεται να μεν το εβρισκες :Ρ
Διαγραφή(ή καλυτερα εβαλλε σε να της καμνεις? ;Ρ)
πέραν που την εμφανή απάντηση, δηλ. εν το πρόσωπο εξωγήινου, θα πω ότι εν σκουφάκι για τα μαλλιά για να μεν βρέχουνται στο μπάνιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά κάποιος έπαιζε πρωί πρωί... :ρ
Λυπαμαι! Χασατε! Ειστε ο πιο αδυνατος κρικος :Ρ (μεχρι στιγμης)
ΔιαγραφήΥΓ: Ως τζι ο HeatJo κατι ξερει απο... ιατρικη :Ρ
Χαχαχα εγώ κάμνω παραπάνω σπιτικές. Προτιμώ τες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζι εγω καμνω ετσι... τεγνες...
ΔιαγραφήΑλλα ειχα την τζαι τουτην, τζι ειπα να την καταλυσω, μιας τζι εν θελει τζαι ξεβγαλμα... γιου νόου... ;)
σκουφούι του μπάνιου????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικρη μου εσυ τζι ο Νονις θα ξανακατσετε στην ιδια ταξη ;ζ
Διαγραφήmaska prosopou isos?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεπω σας ουλλους πολλα κατατοπισμενους! Μπραβο!
Διαγραφήhttp://i01.i.aliimg.com/img/pb/940/642/372/372642940_992.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντοπιτη μου, δυστυχως, εν ναιν σκουφουι του μπανιου... Αν ηταν, ιντα που' ταν να εξυπηρετουν οι τρυπες? Εξαερισμος?
ΔιαγραφήMaska proswpou pojintin peel off?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ μπραβο, εθεσες το πιο εμπεριστατωμενα που ουλλους!
Διαγραφήήβρα το πρώτο συνθετικό: μάσκα
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρά ίντα μπου κάμνει, εννά σε κλάψω...
Ηβρες το!
ΔιαγραφήΕν τζι ειπα σου να μου πεις τζαι την (ψυχο)συνθεση της ;Ρ
Καμνει τζαι τιποτε? Ετο αμαν γυρεις το καντουνι αυτοπεριπαιζεσαι...
μηπως εν καμιά μάσκα ομορφιάς? χμμμ οιι αφου λύπουν τα αγγουράκια:/
ΑπάντησηΔιαγραφήtall girl
Γιατι τα αγγουρακια εν μαστ, εν ναι? ;ΡΡΡ
Διαγραφήθυμίζει μου Τζον Λένον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκυρο.
νάυλον
προφυλακτικό
ποτζίντο σκουφούι που βάλλεις παστα μαλλιά στο μπάνιο για να μεν βρέσιεσαι(με μια λέξη; :D)
Εισαι ο 4ος απο τους 5 στους 15 που δεν κατεχει το αθλημα :ρ
ΔιαγραφήΤζον Λενον? Εν παραπλανητικα τα γυαλια... φυσικα ηταν τζαι τζεινος ψιντρομουτσουνος :Ρ
τελικά εν το ήβρε κανένας? πάντως εμένα η πρώτη μου σκέψη εν οτι μοιάζει με μύξες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡανια! ΡΑΝΙΑ! ΡΑΝΙΑΑΑΑ!!!
ΔιαγραφήΙδιαν ταξη τζι εσυ :Ρ
μάσκα προσώπου??? έννεν ο Σπιρτούλης;;;!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήχεχεχε Μοιαζουν α?
ΔιαγραφήΕγώ δε μετράω, αλλά το έδειξα στο σύζυγο και η απάντηση ήταν:"ζαμπόν/κρέας/προσούτο". Χωρίς περαιτέρω σχόλια...
ΑπάντησηΔιαγραφή