Παπουτσόσυκα?
ΠαπουΤΣΟσυκα???!!!
Παπουτσόσυκα! παπουτσόσυκα! παπουτσόσυκα!
...Παπουτσό-συκα!
Πα-πουτσόσυκα...! ...Πα-πουτσό-συκα...!!
ΥΓ1: Πόσα παπουτσόσυκα εν το όριο πριν την δυσκοιλιότητα? Α?
ΥΓ2: Άκουσα για κάποιον που έφαεν 50 τζι εβάλαν τον χειρουργείο για να του τα φκάλουν!!! Ήταν παπάς τζι έκαμνε... νηστεία...
ΥΓ3: Post-άρα, ξέρω ότι ετρέξαν τα σάλια σου! Ννα! Κιάς τουν την κούππα να μεν τρέξουν πας το Keyboard! Εν να φάω τζαι για σένα! ΟΚ? Να φάς εσούνι τα μισά τζι εγιώ τα παραπάνω :Ρ
εν έφαα ποττέ μου. φέτος αποφάσισα ότι έννα δοκιμάσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήπεριμένω τον παπά μου να δει αν υφίστααι το εργαλείο που τα έκοφκεν που το χωράφι για να μου φέρει (τζαι να καθαρίσει) :p
Αν δεν εβρει το... εργαλειο, πε του να στερεωσει εναν εμπρικκι πας σε ενα σκουποξυλο τζαι η δουλεια του εν να γενει :)
ΔιαγραφήΓιάμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν να πώ της πρασινάδας ώμος να μου ανακαλύψει ένα species που να μέν έσση έτσι πολλές κοκκόνες τζε εν σπαστικές.
Εν εσχει ετσι ειδος παπουτσοσυκου νομιζω ;)
ΔιαγραφήΤζεινες τες κοκκονουες καταπινεις τες τζαι εχουν πολλα ευεργετικα αποτελεσματα γιατι καθαριζουν τα τοιχωματα των εντερων! Δεδομενου οτι εν να φαεις 5-6 εν πολλα ευεργετικα, αν φαεις παραπανω μπορει να... στουππωσεις :)
ΥΓ: Εφα τζαι 10 μια φορα χωρις... παρενεργειες...
Εχω να σας πω οτι έσhει τζαι στο Σικάγο παππουτσόσυκα! Ημερα ομως (μαλλον ηρταν τζαι εθκιώξαν τα άγρια! χχαχα). Τα ημερα δεν εχουν αγκάθκια αρα τζιζουμεν αφοβα για το καθαρισμα. Επισης η κοκκονες τους εν πιο αραιές. Επίσης ετσι για καταναλωτικους σκοπους να σας πω οτι εν παμφτηνα. 2-3 για $1.
ΔιαγραφήΤζαι εγω ΜΙΣΩ τες κοκκονες τους, ενω σαν φρουτο αρέσκει μου η γευση. Τρω κανένα ποτζεί ποδα.
Τζαι κορη Γρουτα με προσοχη μάνα μου...
Προσεχω Πρασιναδα μου, αλλα καθε φορα που τα τρωω στυλλωνω! Τοση εν η λυσσιαρα μου! Κατα τ΄αλλα αν δεν με σταματησει καποιος, μπορει να φαω τζαι μιαν σικλα :)
ΔιαγραφήΚορη, εκαμαν τζαι παγωτο παπουτσοσυκο, ξερεις το? ΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ! Εσχει τζαι κοκκονουες μεσα!!!
Γιαξ. εν το μοναδικό φρούτο μαζί με τες κουάβες που εν μπορώ να φάω.
ΑπάντησηΔιαγραφήεντάξει ο αναμάρτητος πρώτος να ρίξει την πέτρα.
Πετρα? Εν να σε παρουμεν με τα παπουτσοσυκα τζαι μαλιστα τα βαρυψημενα :Ρ
ΔιαγραφήΕφαα εχτες, όποτε τα βρίσκω τιμώ τα δεόντως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ενει! Ηβρες το συκο, σηκωστο!
Διαγραφήaxaxaxa
ΑπάντησηΔιαγραφήemathes me kori!
yali ali me ta papoutsosyka omws a!
Ναι! ΝΑΙ! Αρρρρεσκει μου να τα τρωω αργα και βασανιστικα για να απολαμβανω την γευση στο μεγαλειο της!
Διαγραφήbtw,
ΑπάντησηΔιαγραφήde to tziai touton, en epikairo!
http://post-babylon.blogspot.de/2011/08/oh.html
αχαχχαχαχαχχα ο Φαδερ σου εν παιζεται!!!
Διαγραφήamana mou tha pao oloisxia mpakali na goraso (katharismena kai pagomena)
ΑπάντησηΔιαγραφήtouto me tin diskiliotita anisiza me kai emena re paidin mou..
Φατα τζι υστερις προβληματιζεσαι ;)
Διαγραφήγρουτόυα νομίζω έχασες τον τέλια. εν το αποχετευτικό πλούσιο που εννα κάμετε ούλλοι σας χαχαχα. παρεπιπτώντος εν οι κοκκόνες που τα κάμνουν ούλλα. αν τες φτύνεις εν παθαίνεις τίποτε. και η παττίχα έτσι ένι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Αλεξ! Μα πε μου? Παεις καλα? Αμαν φτυνω τες κοκκονες, ιντα πον να φαω στο τελος? Αφου εν τζι εσχει τζαι τιποτε αλλο...
Διαγραφήεν τα τρώω! εν καταλάβω ίνταλως σας αρέσκουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν πειραζει! Καλυττερα! Να μας αναλογουν περισσοτερα εμας που μας αρεσκουν! Αμαν τα μαθετε ουλλοι εν να μεν μεινισκουν αρκετα για μενα ΧΑ!
ΔιαγραφήΕτρέξαν τα σάλια μου πιλέ! Αννέν τζαι παωμένα τζιόλας...αμάναμουμάναμουλαλώσου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι καλυτερα παωμενα, αλλα τζι απαωτα τρωω τα τζαι δοξαζω τον πλαστη μου :)
ΔιαγραφήΈχω γιόρκιν στο περβόλι μου τζαι τρώω αβέρτα! 6 παπουτσόσυκα κάθε κάτσιμο. Παλιά έτρωα 10-15 τζαι τίποτε δεν επάθαινα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως στουππώνει το κωλίν σε τζείνους που έτσι τζαι αλλιώς εν δυσκοίλιοι ή τα τρων πρωϊ, πριν βάλλουν οτιδήποτε άλλο στο στόμα τους.
Α γι΄αυτο τζι εν επαθα τιποτε ως τωρα! Ε μα ετσι εξηγειται!
ΔιαγραφήΑτε φερ' μας τζι εμας καμιαν κασιουα ;)
Μια θεία έτρωεν τα επι μια εβδομαδα για πρωινο και τωρα βουρά τους γιατρους, μήπως τζιαι κανουν τίποτε, ελπίζω να γλυτώσει την εγχείρηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καυμενη :(
ΔιαγραφήΠεραστικα ευχομαι...
παγωμένα παπουτσόσυκα!!! λατρεία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμε προσοχή όμως!
μια φορά που εφημέρευα μου ήρθαν 3 διαφορετικά άτομα με ειλεό εκ παπουτσοσύκου!!
όντως προκαλούν έντονη δυσκοιλιότητα!
εισήγηση: να τρως λίγα παπουτσόσυκα και μετά λίγα σύκα (που έχουν αντίθετη δράση!) και θα είσαι μια χαρά! :Ρ
Δεν γινονται αυτα τα πραγματα! Να μου χαλασουν την γευση τα συκα? :Ρ
Διαγραφήτότε να τρως πρώτα τα σύκα! ;)
Διαγραφήγρούτα είσαι λεμεσιανή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟϊ Αλεξ μου. Ειμαι Παφιτισσα :)
ΔιαγραφήΈναν γνωστό μου όταν ήταν μικρός του στούμπωσε ο κώλος και του τον ξεστούμπωσε η μάνα του με το δάχτυλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σου ειναι η μανα ομως, ε? Τι θυσιες κανει για να μας μεγαλωσει... Μεχρι και στο χεσιδι βαζει το χερι της...
Διαγραφή