Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Παπουτσόσυκα!


Παπουτσόσυκα? 
ΠαπουΤΣΟσυκα???!!!
Παπουτσόσυκα! παπουτσόσυκα! παπουτσόσυκα! παπουστόσυκα! παπουΤΣσόσυκα παπουτσόσυκααααααααα!
...Παπουτσό-συκα!  
Πα-πουτσόσυκα...! ...Πα-πουτσό-συκα...!!


ΥΓ1: Πόσα παπουτσόσυκα εν το όριο πριν την δυσκοιλιότητα? Α?
ΥΓ2: Άκουσα για κάποιον που έφαεν 50 τζι εβάλαν τον χειρουργείο για να του τα φκάλουν!!! Ήταν παπάς τζι έκαμνε... νηστεία...
ΥΓ3: Post-άρα, ξέρω ότι ετρέξαν τα σάλια σου! Ννα! Κιάς τουν την κούππα να μεν τρέξουν πας το Keyboard! Εν να φάω τζαι για σένα! ΟΚ? Να φάς εσούνι τα μισά τζι εγιώ τα παραπάνω :Ρ

33 σχόλια:

  1. εν έφαα ποττέ μου. φέτος αποφάσισα ότι έννα δοκιμάσω.
    περιμένω τον παπά μου να δει αν υφίστααι το εργαλείο που τα έκοφκεν που το χωράφι για να μου φέρει (τζαι να καθαρίσει) :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν εβρει το... εργαλειο, πε του να στερεωσει εναν εμπρικκι πας σε ενα σκουποξυλο τζαι η δουλεια του εν να γενει :)

      Διαγραφή
  2. Γιάμ.
    Εν να πώ της πρασινάδας ώμος να μου ανακαλύψει ένα species που να μέν έσση έτσι πολλές κοκκόνες τζε εν σπαστικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν εσχει ετσι ειδος παπουτσοσυκου νομιζω ;)

      Τζεινες τες κοκκονουες καταπινεις τες τζαι εχουν πολλα ευεργετικα αποτελεσματα γιατι καθαριζουν τα τοιχωματα των εντερων! Δεδομενου οτι εν να φαεις 5-6 εν πολλα ευεργετικα, αν φαεις παραπανω μπορει να... στουππωσεις :)

      ΥΓ: Εφα τζαι 10 μια φορα χωρις... παρενεργειες...

      Διαγραφή
    2. Εχω να σας πω οτι έσhει τζαι στο Σικάγο παππουτσόσυκα! Ημερα ομως (μαλλον ηρταν τζαι εθκιώξαν τα άγρια! χχαχα). Τα ημερα δεν εχουν αγκάθκια αρα τζιζουμεν αφοβα για το καθαρισμα. Επισης η κοκκονες τους εν πιο αραιές. Επίσης ετσι για καταναλωτικους σκοπους να σας πω οτι εν παμφτηνα. 2-3 για $1.

      Τζαι εγω ΜΙΣΩ τες κοκκονες τους, ενω σαν φρουτο αρέσκει μου η γευση. Τρω κανένα ποτζεί ποδα.

      Τζαι κορη Γρουτα με προσοχη μάνα μου...

      Διαγραφή
    3. Προσεχω Πρασιναδα μου, αλλα καθε φορα που τα τρωω στυλλωνω! Τοση εν η λυσσιαρα μου! Κατα τ΄αλλα αν δεν με σταματησει καποιος, μπορει να φαω τζαι μιαν σικλα :)

      Κορη, εκαμαν τζαι παγωτο παπουτσοσυκο, ξερεις το? ΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ! Εσχει τζαι κοκκονουες μεσα!!!

      Διαγραφή
  3. Γιαξ. εν το μοναδικό φρούτο μαζί με τες κουάβες που εν μπορώ να φάω.
    εντάξει ο αναμάρτητος πρώτος να ρίξει την πέτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρα? Εν να σε παρουμεν με τα παπουτσοσυκα τζαι μαλιστα τα βαρυψημενα :Ρ

      Διαγραφή
  4. Εφαα εχτες, όποτε τα βρίσκω τιμώ τα δεόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. axaxaxa
    emathes me kori!
    yali ali me ta papoutsosyka omws a!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! ΝΑΙ! Αρρρρεσκει μου να τα τρωω αργα και βασανιστικα για να απολαμβανω την γευση στο μεγαλειο της!

      Διαγραφή
  6. btw,
    de to tziai touton, en epikairo!

    http://post-babylon.blogspot.de/2011/08/oh.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. amana mou tha pao oloisxia mpakali na goraso (katharismena kai pagomena)
    touto me tin diskiliotita anisiza me kai emena re paidin mou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γρουτόυα νομίζω έχασες τον τέλια. εν το αποχετευτικό πλούσιο που εννα κάμετε ούλλοι σας χαχαχα. παρεπιπτώντος εν οι κοκκόνες που τα κάμνουν ούλλα. αν τες φτύνεις εν παθαίνεις τίποτε. και η παττίχα έτσι ένι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Αλεξ! Μα πε μου? Παεις καλα? Αμαν φτυνω τες κοκκονες, ιντα πον να φαω στο τελος? Αφου εν τζι εσχει τζαι τιποτε αλλο...

      Διαγραφή
  9. εν τα τρώω! εν καταλάβω ίνταλως σας αρέσκουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν πειραζει! Καλυττερα! Να μας αναλογουν περισσοτερα εμας που μας αρεσκουν! Αμαν τα μαθετε ουλλοι εν να μεν μεινισκουν αρκετα για μενα ΧΑ!

      Διαγραφή
  10. Ετρέξαν τα σάλια μου πιλέ! Αννέν τζαι παωμένα τζιόλας...αμάναμουμάναμουλαλώσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλυτερα παωμενα, αλλα τζι απαωτα τρωω τα τζαι δοξαζω τον πλαστη μου :)

      Διαγραφή
  11. Έχω γιόρκιν στο περβόλι μου τζαι τρώω αβέρτα! 6 παπουτσόσυκα κάθε κάτσιμο. Παλιά έτρωα 10-15 τζαι τίποτε δεν επάθαινα!

    Συνήθως στουππώνει το κωλίν σε τζείνους που έτσι τζαι αλλιώς εν δυσκοίλιοι ή τα τρων πρωϊ, πριν βάλλουν οτιδήποτε άλλο στο στόμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γι΄αυτο τζι εν επαθα τιποτε ως τωρα! Ε μα ετσι εξηγειται!

      Ατε φερ' μας τζι εμας καμιαν κασιουα ;)

      Διαγραφή
  12. Μια θεία έτρωεν τα επι μια εβδομαδα για πρωινο και τωρα βουρά τους γιατρους, μήπως τζιαι κανουν τίποτε, ελπίζω να γλυτώσει την εγχείρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παγωμένα παπουτσόσυκα!!! λατρεία!!!
    με προσοχή όμως!
    μια φορά που εφημέρευα μου ήρθαν 3 διαφορετικά άτομα με ειλεό εκ παπουτσοσύκου!!
    όντως προκαλούν έντονη δυσκοιλιότητα!
    εισήγηση: να τρως λίγα παπουτσόσυκα και μετά λίγα σύκα (που έχουν αντίθετη δράση!) και θα είσαι μια χαρά! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γινονται αυτα τα πραγματα! Να μου χαλασουν την γευση τα συκα? :Ρ

      Διαγραφή
    2. τότε να τρως πρώτα τα σύκα! ;)

      Διαγραφή
  14. Έναν γνωστό μου όταν ήταν μικρός του στούμπωσε ο κώλος και του τον ξεστούμπωσε η μάνα του με το δάχτυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σου ειναι η μανα ομως, ε? Τι θυσιες κανει για να μας μεγαλωσει... Μεχρι και στο χεσιδι βαζει το χερι της...

      Διαγραφή