"Τα προσχήματα δεν είναι παρά τα σχήματα, που έχει συνηθίσει το μάτι της λογικής να κοιτάζει"...
Αχαχαχαχαχαχαχα...Αγαπω τον τουτον τον μικρον...Πολλα...
Τζι εγω!!!
Λοιπόν, αυτός ο μάμμος τα λέει πολύ ωραία!
Χτες επαιζε ένα ηλεκτρονικο παιχνιδι - ξερεις, απ΄αυτα που παιζουν τα μικρα και εσυ διερωτασαι πως τα καταφερνουν στην ηλικια τους - και μου λεει: Νικησα! Εγινε Ο χαμος!Ηταν η πρωτη φορα που τον ακουσα να το λεει και γελασα πολυ!
hahaha ji emena proxtes emathe na lalei "eplynna se"
Μα τι χαριτωμενα που τα συρνουν! Τοσον αθωα!
περπατώ με τα χέρια, έπρεπε να σου πει. :P
Παει πολλα μετα! Ποοσο δουλεμα!
Αχαχαχαχαχαχαχα...Αγαπω τον τουτον τον μικρον...Πολλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζι εγω!!!
ΔιαγραφήΛοιπόν, αυτός ο μάμμος τα λέει πολύ ωραία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧτες επαιζε ένα ηλεκτρονικο παιχνιδι - ξερεις, απ΄αυτα που παιζουν τα μικρα και εσυ διερωτασαι πως τα καταφερνουν στην ηλικια τους - και μου λεει: Νικησα! Εγινε Ο χαμος!
ΔιαγραφήΗταν η πρωτη φορα που τον ακουσα να το λεει και γελασα πολυ!
hahaha ji emena proxtes emathe na lalei "eplynna se"
ΔιαγραφήΜα τι χαριτωμενα που τα συρνουν! Τοσον αθωα!
Διαγραφήπερπατώ με τα χέρια, έπρεπε να σου πει. :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαει πολλα μετα! Ποοσο δουλεμα!
Διαγραφή