Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΟΡΤΑΣΤΕ!



  • Για όσα έχουμε!
  • Για όσα δεν έχουμε!
  • Για όσα ελπίζουμε!
  • Για όσα ευχόμαστε!
  • Για όσα απευχόμαστε!
  • Για όσα χαιρόμαστε!
  • Για όσο χαιρόμαστε!
  • Για όσους αγαπούμε!
  • Για όσους μας αγαπούν!
  • Για το παρόν!
  • Για το γμτ του μέλλοντος!
  • Για το καλό παρελθόν!
  • Για το κακό παρελθόν!
  • Για την υγεία που έχουμε!
  • Για την υγεία που δεν έχουμε!
  • Για όλα τα μικρά κι ασήμαντα!
  • Για όλα όσα παίρνουμε σαν δεδομένο!
  • Γιατί... χανόμαστε! ;Ρ
  • Γιατί έχουμε δικαίωμα στη χαρά!
  • Γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
  • Γιατί η αγάπη υπάρχει!

Η εικόνα, εν στο πρότυπο του Ινβικτους. :)
Εν ναιν ο μαμμόθρεφτος! Ο γιοοοοοοοςςςςςς μου εν πιό αγγελικά πλασμένος (εντελώς αντικειμενικά μιλώντας ;ΡΡΡΡ).


Καλές Γιορτές σε όλους σας!


ΥΓ: Ψύχραιμα με το φαΐ!!! ;)


12 σχόλια:

  1. Πιο φαι Γρούτα μου; Δεν πήραμε καμιά πρόσκληση φέτος! Εν να περάσουμε τα Χριστούγεννα μονοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως είμαι πολλά ψύχραιμη με το φαί. Που το πρωί ετσάκισα μόνο μισο christmas cake τζιαι ένα κιλό μελομακάρονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα τι ωραίο ποστ!!!!! :) Είπες τα πολλά ωραία Γρούτα μου.
    Εγώ εν έχω αμφιβολία πάντως ότι ο μαμόθρεφτος εν πιο αγγελικά πλασμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιορτάζουμεν μεν ανυσηχείς, υγεία να έχουμεν μόνον τζιέ τα άλλα ούλλα κανονίζουμεν τα.
    Εγώ πάντως εν πάντα ψύχραιμα που τρώω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στις γιορτές επιβάλλονται οι καταχρήσεις.
    ευχαριστώ

    καλές γιορτές σου ευχόμαστε γρουτούδα! σε σένα και στην γρουτοοικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευτυχώς το δικό μου xmas cake εφαν το οι λίμπουροι!Ευτυχώς διότι εν κάμνω χάζι τουτα τα κεικς, τζαι εν το ζήτησα ούτε το γόρασα.Έκαμεν μου το η πεΤΤερά μου με το ζόρι. Όσο για το φαϊ 3έρω σίουρα ότι εννα φάω τουλάχιστον 5 κομμαθκια σουβλα, μισή πιατέλλα πατάτες καμια 10αρκά κουπεπια ..εν παθαίνω τιποτε εν δοκιμασμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιας και εκόψαμε στην ξενιτιά το φαί θα είναι λίο =/, αλλά θα μου πέψει η μάμα μου μελομακάρουνα!!!! =D
    Καλές γιορτές σε όλους! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Σμιλι τζαι μονοι μας καλα περνουμεν ;)

    @ Αχαπαρη καλην αρκη δηλαδη ;Ρ

    @ Μαριλουδα μου ευχαριστω! Το μαμμοθρεφτακι ειναι αξεπεραστης ομορφιας κι εξυπναδας ;Ρ

    @ Μαρκο ετσι! Αυτα ειναι τα ωραια - να το τρωεις το φαϊ, όϊ να σε τρωει!

    @ Daffodil οι καταχρησεις που δεν προκαλουν κατακλισεις, επιτρεπονται!

    @ Τατσα μα περιπαιζεις μας σιορ? Μονο τουτα εν να φαεις? οξα εν για να μας το παιξεις ολιγοδιαιτη?

    @ Skyler ξενιτεμενε/η σου στελλουμεν απο την πατριδα θετικη ενεργεια, ν' αντεξεις χωρις την τσικνα της σουβλας (παιζω με τον πονο σου?)
    Καλες Γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είπες τα ούλλα νομίζω
    καλά Χριστούγεννα κι ευλογημένα! :)

    και καλά φαγιά για να μεν ξεχνιόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλές γιορτές Γρούτα! Εννα κρατήσω τη συμβουλή για το φαϊν! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά όμορφο Γρουτίτσα!!! Καλα Χριστουγεννα τζαι να περνάτε καλα!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρόνια πολλά, με υγεία τζαι ευτυχία (κοινοτυπο, ξέρω το αλλά εν που καρκιάς...) :)

    είπες τα πολλά ωραία, για ούλους τους σωστούς λόγους, τζαι ούλους τους λάθος, πρέπει να σιερούμαστεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή