'Εχουμεν τζαι λέουμεν,
Ίντα δωρούθκια μου φερεν ο Άγιος Βασίλης? Μάλλον, την ήπια φαριγγίτιδα τζαι την οξεία βρογχίτιδα μου έφερεν ο Άγιος - γιατί τα υπόλοιπα, μαζί με την επίσκεψη στην παθολόγο, εγώ τα πιέρωσα :D
Ίντα καλά!
ΥΓ: Κάποτε νιώθω σαν τζαι βάλαν μου κατάρα: "όσα πιάννω να τα τρώω στους γιατρούς"...
ΥΓ2: Ε άμμα, ξέρω γιατί ήθελες να μου βάλεις καζιά: έσχει τζαιρό, που θέλεις να μου όκεις ένα σχέρι ξύλο... μεν έσχεις έννοια... έκαμες με άχρηστη! Πάντες τζαι δίας μου με το κουτάλι το ξύλενο (μόνο πον εγέλουν) χεχε
- Ενέσιμη αντιβίωση διάρκειας ενός μήνα,
- Αντιβίωση σε κάψουλες για 3 μέρες,
- Βρογχοδιασταλτικά εισπνεόμενα δύο ειδών,
- Σορόππι για τον βήχχα,
- Σορόππι για τα φλέγματα....
Ίντα δωρούθκια μου φερεν ο Άγιος Βασίλης? Μάλλον, την ήπια φαριγγίτιδα τζαι την οξεία βρογχίτιδα μου έφερεν ο Άγιος - γιατί τα υπόλοιπα, μαζί με την επίσκεψη στην παθολόγο, εγώ τα πιέρωσα :D
Ίντα καλά!
ΥΓ: Κάποτε νιώθω σαν τζαι βάλαν μου κατάρα: "όσα πιάννω να τα τρώω στους γιατρούς"...
ΥΓ2: Ε άμμα, ξέρω γιατί ήθελες να μου βάλεις καζιά: έσχει τζαιρό, που θέλεις να μου όκεις ένα σχέρι ξύλο... μεν έσχεις έννοια... έκαμες με άχρηστη! Πάντες τζαι δίας μου με το κουτάλι το ξύλενο (μόνο πον εγέλουν) χεχε
Προς στιγμή ενόμιζα ότι εννα ανοίξεις φαρμακείο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμβόλιο της γρίππης βάλλεις; Εγώ έσιει 5-6 χρόνια που βάλλω, λόγω χρόνιου προβλήματος τζαι να κτυπήσω ξύλο, πιάνει με ξώπετσα...
Περαστικά σου!
Περαστικά σου κόρη Γρουτίτσα! Ατε να σε εβρει ο νέος χρονος καλύτερα!!! :))))
ΑπάντησηΔιαγραφήperastika kori, gemosto mpanio, vale tziai llion eukalipteleo tziai katse mesa kanena misawro!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά σου
ΑπάντησηΔιαγραφή@ HeatJo ετσι οπως παω, συμφερει μου να μπω συνεταιρος σε φαρμακειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕβαλλα το, αλλα εν ειδα διαφορα. Ουτως ή άλλως με την χρονια βρογχιτιδα εν παιζει ιδιαιτερο ρολο.
Ευχαριστω!
@ Πρας μου ευχαριστω! Ηδη σημερα ειμαι καλυττερα!
@ Ποστ μου αρεεεεσκει μου η ιδεα σου! Αλλα ξερεις ιντα λος εν τα πραματα στο χρυσοπρασινο. Εκαμαν μας να σκεφτουμαστε πιλε να πιουμεν νερο. Εν διανοουμε να καταλυσω τοσο νερο, οσο μια μπανιερα... πιστευκεις το? Εδημιουργηθηκε μας ταμπου =D
Ευχαριστω παντως!
@ Ενιμα ευχαριστω! Εν να περασει, που εν να παει...
ΑπάντησηΔιαγραφήαν τελικά μπεις συνέταιρος σε φαρμακείο θέλω ενημέρωση, πάντα χρειάζονται τα φάρμακα δυστυχώς... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήπεραστικά! (αρρώστησα μόνο που τα θκιάβασα τούτα ούλα...) :(
υ.γ. αν σμίξεις τα σορόπια γινίσκουνται καλύτερα; :ρ
Γρουτα μου περαστικα σου. Ελπιζω να γινεις καλυτερα το συντομοτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Νονις μα εν τζι ειμαι η Πρασιναδα να καμνω χημειες ;Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα εφοσον πιννω ενα σφινακι που το καθ΄ενα, το ενα πισω τ΄αλλου, μαλλον εν πειραζει να τα σμιξω! :)
@ Σμιλι μου ευχαριστω, το ιδιον ελπιζω τζι εγω!
Εφωνάξετε μου;;;; Για φαρμακα για ανθρώπους ένιξερω ρε δυστυχως...αλλά αν θέλεις αντιβιωσεις για βακτηρίδια εργαστηρίου, τοτε μεν διστάσεις να με ρωτήσεις ότι θέλεις! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓρουτούδα μου ωωωωω αμ σόου σόρι :(
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά σου!!
περαστικά γλήορα να κάμεις πρωτοχρονιάν στέκοντα τουλάχιστον!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
Καζια; Πε μου οτι εκαμες ετσι πραμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήGroutού μου, περαστικά σου! Με τόσα που έshεις, μπορείς να καυχιέσαι ότι περνάς near death experiences! :D
ΑπάντησηΔιαγραφήgrouuutaaa perastika...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Πρας ΟΚ! Πον να αποφασισω να εκθρεψω μικροβια εργαστηριου, αν μου αρρωστησουν, να σ΄εχω υποψη μου ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Μαριλουδα ευχαριστω!
@ Neerie καλα κορη μου, ειπαμεν αρρωστη, αλλα οχι κι ετσι!
@ Μανα εκαμεν μου η μαμμμμα μου, για πρωτη φορα στη ζωη μου, προχτες. Εν τζαι πονεις - ειναι σαν να σου καμνουν δυνατο μασσαζ!
Ενιωσα πολλα αναλαφρη μετα τζαι λιοττερη δυσφορια, ομως η ρασχη μου εμαυρισε, παντες τζι εδερναν με τζαι πονω σαν να' μαι κοστωμενη.
Παρολα αυτα συστηνω το ανεπιφυλακτα γιατι πραγματικα εσχει αποτελεσμα!
@ ΤΤ μου, ασιλας! Αλλα, εν εφτασα στη φαση του τουνελ κομα! ...Σαββατο παω Παφο, ομως, οποτε εν εσχει προλημα... χεχεχε
@ Μισιρλου μου, ευχαριστω!
Περαστικά σου κόρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε τον άντρα σου να σου κάμει κανένα ζεστό!
Ρε ζωντόβολο έπεισεν σε τζαι έκαμες καζιά? τζαι δέκτηκες?? έφκαλε το άχι της αλόπως. Η ράσιη σου τωρά εν ούλλη κοστωμένη>?>
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Καϊσι βαλλω τον τζαι τριφκει με...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιξ κορη μου! αμεσως ο νους σου στο πονηρο ;Ρ
@ Ετυμολογικα, προβληματιζει με η λεξη ζωντοβολο...
Εν ουλλη γεματη μαυρους κυκλους που τα ποτηρκα :(
Το ξωπλατο ειναι ακυρο για την Πρωτοχρονια (ξερεις για το... ρεβεγιον ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ)