Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Υπόγραψε κι εσυ!

Υπογράψτε κι εσείς την επιστολή προς τον José Manuel Barroso, της Κίνησης για τη Διαγραφή του Απεχθούς Ελληνικού Χρέους ("ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ").

Απλά πάτε σ' αυτή την διεύθυνση http://www.1millionsignatures.eu/, πατήστε την Ελληνική σημαία και συμπληρώστε.

Γιατί στην τελική... "είμαστε όλοι Έλληνες"!



2 σχόλια:

  1. Γινεται να υπογραψετε να μου χαρισει η τραπεζα κυπρου το χρεος για το σπιτι που στο κατω κατω δεν εχω αφησει δοση πισω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου υπογραψουμε κορη! Αλλα να με κανονισετε τζαι μενα, α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή