Την Κυριακή, ρε παιθκιά, εξαπολύσαμεν τους μιτσιούς της πεθεράς τζαι πήαμεν με τον Γρούτο Λόφου, σε μιαν ωραία ταβερνούα να φάμεν. Ήταν πολλά ωραία, πετρόκτιστη, με δύο ντζάκια (αφτούμενα) τζαι διάφορα παραδοσιακά εργαλεία στους τοίχους και όχι μόνον... Συγκεκριμένα, πάνω που την κκελλέ μου αιωρείτο μια... κουνιά! Πιο κάτω αιωρείτο, πάλι που το τταβάνι μια σαρκά, διάφοροι τσέστοι κλπ. Τζαι πες τζείνα ήταν ελαφριά πράματα, αλλά η κουνιά.... Μόλις την είδα αθθυμήθηκα το εξής:
Το αρνητικό στην όλην υπόθεση (εκτός που την κουνιά) ήταν ότι, ο χώρος ήταν μικρός, ή μάλλον τα τραπέζια ήταν πολλά για τον χώρο. Εκάτσαμεν σε ένα τραπέζι, που απείχε μόλις 25 εκατοστά που το διπλανό μας. Εννοείται ότι πουμέσα πάνταν (κοντά στον τοίχο) έκατσα εγώ, γιατί τον Γρούτον εν τον εφόρεν ούτε πλευρό να μπει.
Στο διπλανό, λοιπόν, τραπέζι εκάθουνταν μια παρέα, 2 ζευγαράκια συγκεκριμένα. Αναπόφευκτα ακούαμεν τες κουβέντες τους. ΟΧΙ δεν εστήναμεν αυτί, απλά αφού ήταν σαν να καθούμαστε ούλλοι στο ίδιο τραπέζι. Ο ένας, ο αρσενικός, πρέπει να ήταν κομμωτής, γιατί εμίλαν συνέχεια για εξτένσιονς διαφόρων ποιοτήτων και τεχνοτροπιών. Η κοπέλα (όχι του, η άλλη) είπεν σε μιάν φάση ότι, εβαρέθηκεν την κώμην της (μια μακριά ισιο/φριζαρισμένη, κοκκινο/ξανθο/καφεθκιά μάζα) τζαι ερώτησεν τον, αν θα ήταν ωραία να τα κόψει κοντούθκια. Ο κομμωτής απάντησεν κατηγορηματικά, ΟΧΙ, διότι εν πολλά εκτός μόδας... το κοντό το μαλλί!!! Σκεφτείτε λλίον την θέση μου!!! Όϊ σκεφτέιτε λλίον την θέση μου! Εκάθουμουν τέλεια δίπλα που την δεσποσύνην αφάνα (γοντ του μπι κοντομάλλα), τα μαλιά μου έχουν μέγιστο μάκρος 5 πόντους και ελάχιστο 0,5 πόντο τζαι τζείνος - ο έξπερτ - εδιαλαλούσεν ουσιαστικά τοις πάσιν, ότι είμαι πίσω που τον κόσμο! :( Εν τζι ακολουθώ την μόδαν κατά πόδας ρε παιθκιά, εν αγχώθηκα για τούτο. Αλλά ήταν τόσο κοντά μας, που μου εφάνηκε λλίον σαν "προσωπική" επίθεση, έλλειψη τακτ τζι αγένεια!
Όπως τζαι να' σχει, εχώνεψα το μαζίν με το φαϊ που ήταν αρκετά καλό (εκτός που την σπεσιαλιτέ, που εν ετρώετουν με τίποτε). Καλή επιλόγη η συγκεκριμένη ταβέρνα τζαι οικονομική.
Για να στραφούμεν Λεμεσό, ακολουθήσαμεν αλλή διαδρομή τζαι επεράσαμεν τζαι που το φράγμα του Κούρη.
Θέλει πολλύ κόμα για να ξισχειλίσει (εν το βέπω να συμβαίνει φέτος).
Φάκκα του μιάν με την κουνιά
πάνω στην τζεφαλή του
τζι οπως μου ιστορήσασιν,
Τέλοσπάντων, αφού εν μου άνοιξεν την κκελλέ μου, πάμε πάρακατω.εζάωσεν το δειν του!
Το αρνητικό στην όλην υπόθεση (εκτός που την κουνιά) ήταν ότι, ο χώρος ήταν μικρός, ή μάλλον τα τραπέζια ήταν πολλά για τον χώρο. Εκάτσαμεν σε ένα τραπέζι, που απείχε μόλις 25 εκατοστά που το διπλανό μας. Εννοείται ότι πουμέσα πάνταν (κοντά στον τοίχο) έκατσα εγώ, γιατί τον Γρούτον εν τον εφόρεν ούτε πλευρό να μπει.
Στο διπλανό, λοιπόν, τραπέζι εκάθουνταν μια παρέα, 2 ζευγαράκια συγκεκριμένα. Αναπόφευκτα ακούαμεν τες κουβέντες τους. ΟΧΙ δεν εστήναμεν αυτί, απλά αφού ήταν σαν να καθούμαστε ούλλοι στο ίδιο τραπέζι. Ο ένας, ο αρσενικός, πρέπει να ήταν κομμωτής, γιατί εμίλαν συνέχεια για εξτένσιονς διαφόρων ποιοτήτων και τεχνοτροπιών. Η κοπέλα (όχι του, η άλλη) είπεν σε μιάν φάση ότι, εβαρέθηκεν την κώμην της (μια μακριά ισιο/φριζαρισμένη, κοκκινο/ξανθο/καφεθκιά μάζα) τζαι ερώτησεν τον, αν θα ήταν ωραία να τα κόψει κοντούθκια. Ο κομμωτής απάντησεν κατηγορηματικά, ΟΧΙ, διότι εν πολλά εκτός μόδας... το κοντό το μαλλί!!! Σκεφτείτε λλίον την θέση μου!!! Όϊ σκεφτέιτε λλίον την θέση μου! Εκάθουμουν τέλεια δίπλα που την δεσποσύνην αφάνα (γοντ του μπι κοντομάλλα), τα μαλιά μου έχουν μέγιστο μάκρος 5 πόντους και ελάχιστο 0,5 πόντο τζαι τζείνος - ο έξπερτ - εδιαλαλούσεν ουσιαστικά τοις πάσιν, ότι είμαι πίσω που τον κόσμο! :( Εν τζι ακολουθώ την μόδαν κατά πόδας ρε παιθκιά, εν αγχώθηκα για τούτο. Αλλά ήταν τόσο κοντά μας, που μου εφάνηκε λλίον σαν "προσωπική" επίθεση, έλλειψη τακτ τζι αγένεια!
Όπως τζαι να' σχει, εχώνεψα το μαζίν με το φαϊ που ήταν αρκετά καλό (εκτός που την σπεσιαλιτέ, που εν ετρώετουν με τίποτε). Καλή επιλόγη η συγκεκριμένη ταβέρνα τζαι οικονομική.
Για να στραφούμεν Λεμεσό, ακολουθήσαμεν αλλή διαδρομή τζαι επεράσαμεν τζαι που το φράγμα του Κούρη.
Θέλει πολλύ κόμα για να ξισχειλίσει (εν το βέπω να συμβαίνει φέτος).
επιάστηκε η καρδία μου κόρη Γρούτα. το σαββατοκυρίακο ήταν στη Λόφου οι κουμπάροι μας, λαλώ έσσει χάζι να εδώκετε πάνω τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κουμπαρος σου εν κομμωτης τζι αγχωθηκες?
Διαγραφήοϊ. επήε στη Λόφου περίπατο την Κυριακή.
ΔιαγραφήΝα φκω πας το καμπαναρκό
ΑπάντησηΔιαγραφήνα δώκω ππάττα κάτω
συνάξετε κουτσιά λουφκιά
τζιαι κρέμμαστα στο λαίμο [sic]
τσιαττιστόν του παπά μου
εθθυμήθηκα το που το "φάκκα του μιαν με την κουνιά"
χαχαχααχα
ΔιαγραφήΤι θελει να πει ο ποιητης?
τώρα να ρωτήσω
Διαγραφή:D
Τι καλά τετοιες εξορμήσεις! Επεθύμησα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν καλα Σμιλουι μου. Καμνεις επαναδιαπροσεγγιση με τον αντρα σου! Αλλα να μεν σου φκαινουν οι κομμωτες με που αριστερα γιατι γειωνεσαι ανωμα(λ)λα... χεχε
Διαγραφήίντα καλές οι εξορμήσεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήενάν πολλά ωραίο θέαμα αν ξεχειλίσει!!
Σκεφτου οτι, παρολο που εν εξεσχειλισε, εισχεν τζιαμαι 2-3 παγωταρηες τζαι ενα καζαντι! Αν ξεσχειλισει τζιολας εν να γινει κανονικο παναϋριν χεχε
Διαγραφήγρουτίτσα χέστηκες για τον αστοιχείωτο! εμένα αρέσκουν μου τα κοντά μαλλιά στις γυναίκες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα που το σκεφτομαι εν επρεπε να με πειραξει καθολου, γιατι επρεπε να σκεφτω οτι με την δικη του κομωση, εν επρεπε να μιλα ;Ρ
ΔιαγραφήΕν ωραια τα κοντα αμαν σου παν τζι εμενα παν μου - πως να το κανουμε! Αλλα τζαι η ευκολια, ρε Νταφ, που την βαλλεις τζεινη (ουτε ισιωμα, ουτε ιδιαιτερη περιποιηση, ουτε πιστολακι). ΗΣΥΧΑΣΑ λαλω σου!
Επήες Λόφου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτα άλλα ούλλα εν περιττά...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Τα κοντά μαλλιά επανήλθαν στη μόδα. Ο κομμωτής πρέπει ν΄ανοίξει κανένα μη κυπριακό περιοδικό...τς τς τς
τα δικά μου είναι μακρυά,σου γράφω την πληροφορία με πλήρη ουδετερότητα. :)))))))))
Σιουρα τα υπολοιπα εν περιττα... εκτος που την κουνια γιατι εκρεμμετουν που πανω μου σαν δαμοκλειος σπαθη χεχεχχε
ΔιαγραφήΟυυυ τελικά η Λόφου εν πολλά πόπιουλαρ προορισμός α. Λέμε και μεις να πάμε τωρά που έσασε ο καιρός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ κόρη και 'συ ασχολείσαι με τον βλάκα. Έπρεπε να του πεις ότι έκοψε πίσω και εσύ θέτεις τα τρεντς στην Κύπρο και σύντομα όλες θα ζητούν κούρεμα αλα Γρούτα.
Αν ετολμαν να μου απευθυνει τον λογο, φυσικα ηταν να του πω να παει κανενα ενημερωτικο σεμιναριο, γιατι εκοψε πισω.
ΔιαγραφήΝα πατε Λοφου, αλλα τωρα! γιατι εν πολλα πιο ωραια αμαν ο τζαιρος εν ναιν καλος. Παει της ο σχειμωνας!
Θα συμφωνήσω με την Μωβ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζαι σιγά δηλαδή τι έν της μοδας! Μια φορα ειπεν μου ένας κομμωτής "εισαι πολλά τυχερη, εν της μοδάς φετος τα σγουρα μαλλια, άλλες παρακαλουν να τα καμουν ετσι σγουρα". Λαλω του με ευγενικο τρόπο πάντα, εχέστηκα τι εν της μοδας. Εγω τουτα εχω ειτε ενουν είτε εν ενουν της μοδας έτσι τι διαφορά κάμνει;; Εμεινεν λιο χασκωντα...μετα επέρασεν του!
Μπραβο ρε Πρας μου! Εν θα μπορουσα να το θεσω καλυττερα!
ΔιαγραφήΕσενα, ομως, εν σγουρα. Αλλης εν ισια! Στα αρχ#@# μας η μοδα, ΟΚ!
Ελα, ομως, που εμεναν εν ηταν ουτε το ενα, ουτε το αλλο!?! Ουτε ισια, ουτε σγουρα μονον εναν απαισιο, σπαστο, κατσαρη τριχα, αγριο, σπαστικο μαλλι... οποτε εππαλιασα τα τζαι εζησα χαπιλυ εβερ αφτερ :)
Ντα καλά θέλω τζαι εγώ εκδρομη με τον αντρα μου.Έχω ξεχάσει πως εν οι εκδρομές με τον άντρα μου μόνοι μας. Φυσικα τζαι μόνοι μας να βρεθούμε πάλε εννα αρκέψει να μου λαλει για τα επιτεύγματσα των μωρών λες τζαι εγω ζω σε αλλο σπίτι..Τι πρήχτης θεε μου.Εν μες τα φρουτακια που τον ήβρα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεσπαν ας μην είμαστε αχάριστοι άλλοι εν ασχολουνται με τα κοπελλουθκια τους μόνο φουμίζουντε για το ποόσους εσπείραν.Και ναι αλλού αρκεψα κι αλλού εκατάληξα.
Τζίνη τη κουνια εφοήθηκα την έτσι όπως το λαλείς..αν και πιστεύω ακράδαντα ότι τζαι να έππεφτε πάνω σου ήταν να εκτροχιαστεί έτσι γαουροξεροτζιέφαλη που σαι.
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΑΑΑΑ ΜΟΥ ΑΡΦΟΥΑ ΜΟΥ εν καλοπροαίρετα που τα λαλω.
ΝΑΙΙΙΙ? Δηλ. ειμαι γαουροξεροτζεφαλη με την καλην εννοια?
Διαγραφήοπως το πες
Διαγραφή