Πάλαι εστούππωσεν το αυτί μου το αριστερό, το καλό, που ακούει καλύττερα, που χρησιμοποιώ στο τηλέφωνο τζι όταν... στήνω αυτί... Ακούεις τζι εσού, φίλε αναγνώστη, τουν το αυτί - το αριστερό μου, το καλό, που ακούει καλύττερα - έσχει την "ικανότητα" να παράγει ποσότητες τζερκού πέραν του κανονικού. Τούτον θυμίζει μου την φάση με τον Σρεκ που έφκαλε ένα... λαμπάϊ που μες το φτι του τζι άψεν το για να μπλέπει να φάει...
Πάω που λες στον ωριλά να μου το ξιστουπώσει γιατί εκούφανα τζι έτσι κουφή σαν να τζαι πύρωννα παραπάνω...
-Πε μου κορού να ούμεν, ίντα πο σχεις?
-Γιατρέ μου ήρτα που την θάλασσα τζι ήμουν μια χαρά. Έκαμα μπάνιο, εκαθάρισα τα φτια μου τζαι το αριστερόν εκούφανε. Έσχει που τα χτες πον κουφό!
-Αχά! Ώστε εκαθάρισες το! Εκαθάρισες το καλά (ειρωνικά)?
-Εεεε... ναι... (επαράλειψα εσκεμμένα την αναφορά στην επιχείρηση... εισαγωγή τσιμπίδας)...
-Κάτσε να δω ίντα που καμες...
Κάθομαι στην καρέκλα του μαρτυρίου τζαι σκέφτομαι: τωρά εν να μου κάμει κάμποσα κάστια, εν να παουρίζω που τον πόνο τζαι φεύκοντας εν να του πω ευχαριστώ τζαι εν να τον πλερώσω τζιόλας... Υπάρχει μεγαλύτερη αντίφαση?
-Έκαμες μεγάαααλο φάουλ που το καθάρισες!!! Εκούντησες τα ούλλα πας το τύμπανο! Άτε να τα φκάλω τωρά! ΚΑΤΣΕ τζιαμαί τζαι ΜΕΝ ταράξεις ΚΑΘΟΛΟΥ!
-Άουυ!
-Μεν ταράσσεις λαλώ σου!
-ΑΑΑΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
-ΜΕΝ ΤΑΡΑΣΣΕΙΣ!
-Μα εν τζαι ταράσσω! Φωνάζω!
-Άδε? (δείχνει μου ένα κόμματον υλικού ίσια με το νύσχι του μυαλιώνα μου... δέεεααααααααααααξ).
-...
-Κάτσε να σου βάλω τζαι μιαν αλοιφούα πας την πληγή που άνοιξες...
-Άουυυυυ γιατρέ!
-Μεν ταράσσεις!
-...
-Το λοιπόν... εν θα το... καθαρίσεις ξανά! (ναι καλά!) Εν πρέπει να πάει νερό μέσα! (ευτυχώς έχω τα... περιοδικά τζι εν πρόκειται να πάω θάλασσα, όξα ελάλουν σου...). Θα έρτεις αύριο τζαι μεθάυριο να σου βάλω αλοιφούα να μεν μολυνθεί η πληγή... (Ου ναι! Εν να σε κάμω με τα τζέρατα ενόμισες?) Γιατί το πειράζεις? Θέλεις να του κάμεις ζημιά?
-Γιατρέ κάποτε πονεί με τζαι τρώει με... γι' αυτό το καθαρίζω :ζ
-Πον να σε πονεί θα έρτεις να μου πεις: ρε γιατρέ, τουν το φτι πονεί με! Κάμε έναν έλεος! (Ναι τζι εσύ ασθενή, μιαν... κατάθεση...)
-Ντάξει γιατρέ, ευχαριστώ!
-Αύριον Α! (Ναι... καλα...) Χωρίς επιβάρυνση φυσικά! (Α?! Αααααα! ΟΚ!)
40 ευρώ, 38 βαθμούς κελσίου, 45% υγρασία, 1 τόνο δρώμα και 10 χιλιόμετρα αργότερα στην βεράντα του σπιθκιού μου, ακούω τον εξάψαλμο τζαι που τον Γρούτο... τζαι τουν την φορά ακούω καλά - δεν κωφεύω που το φτι μου το αριστερό, το καλό, που ακούει καλύττερα...
Πάω που λες στον ωριλά να μου το ξιστουπώσει γιατί εκούφανα τζι έτσι κουφή σαν να τζαι πύρωννα παραπάνω...
-Πε μου κορού να ούμεν, ίντα πο σχεις?
-Γιατρέ μου ήρτα που την θάλασσα τζι ήμουν μια χαρά. Έκαμα μπάνιο, εκαθάρισα τα φτια μου τζαι το αριστερόν εκούφανε. Έσχει που τα χτες πον κουφό!
-Αχά! Ώστε εκαθάρισες το! Εκαθάρισες το καλά (ειρωνικά)?
-Εεεε... ναι... (επαράλειψα εσκεμμένα την αναφορά στην επιχείρηση... εισαγωγή τσιμπίδας)...
-Κάτσε να δω ίντα που καμες...
Κάθομαι στην καρέκλα του μαρτυρίου τζαι σκέφτομαι: τωρά εν να μου κάμει κάμποσα κάστια, εν να παουρίζω που τον πόνο τζαι φεύκοντας εν να του πω ευχαριστώ τζαι εν να τον πλερώσω τζιόλας... Υπάρχει μεγαλύτερη αντίφαση?
-Έκαμες μεγάαααλο φάουλ που το καθάρισες!!! Εκούντησες τα ούλλα πας το τύμπανο! Άτε να τα φκάλω τωρά! ΚΑΤΣΕ τζιαμαί τζαι ΜΕΝ ταράξεις ΚΑΘΟΛΟΥ!
-Άουυ!
-Μεν ταράσσεις λαλώ σου!
-ΑΑΑΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
-ΜΕΝ ΤΑΡΑΣΣΕΙΣ!
-Μα εν τζαι ταράσσω! Φωνάζω!
-Άδε? (δείχνει μου ένα κόμματον υλικού ίσια με το νύσχι του μυαλιώνα μου... δέεεααααααααααααξ).
-...
-Κάτσε να σου βάλω τζαι μιαν αλοιφούα πας την πληγή που άνοιξες...
-Άουυυυυ γιατρέ!
-Μεν ταράσσεις!
-...
-Το λοιπόν... εν θα το... καθαρίσεις ξανά! (ναι καλά!) Εν πρέπει να πάει νερό μέσα! (ευτυχώς έχω τα... περιοδικά τζι εν πρόκειται να πάω θάλασσα, όξα ελάλουν σου...). Θα έρτεις αύριο τζαι μεθάυριο να σου βάλω αλοιφούα να μεν μολυνθεί η πληγή... (Ου ναι! Εν να σε κάμω με τα τζέρατα ενόμισες?) Γιατί το πειράζεις? Θέλεις να του κάμεις ζημιά?
-Γιατρέ κάποτε πονεί με τζαι τρώει με... γι' αυτό το καθαρίζω :ζ
-Πον να σε πονεί θα έρτεις να μου πεις: ρε γιατρέ, τουν το φτι πονεί με! Κάμε έναν έλεος! (Ναι τζι εσύ ασθενή, μιαν... κατάθεση...)
-Ντάξει γιατρέ, ευχαριστώ!
-Αύριον Α! (Ναι... καλα...) Χωρίς επιβάρυνση φυσικά! (Α?! Αααααα! ΟΚ!)
40 ευρώ, 38 βαθμούς κελσίου, 45% υγρασία, 1 τόνο δρώμα και 10 χιλιόμετρα αργότερα στην βεράντα του σπιθκιού μου, ακούω τον εξάψαλμο τζαι που τον Γρούτο... τζαι τουν την φορά ακούω καλά - δεν κωφεύω που το φτι μου το αριστερό, το καλό, που ακούει καλύττερα...
εκούντησες τα ούλλα μίσιημου... έπαθα το τζι εγώ... ίντα μαρτύριο τζείνο το πράμα που σου μπίει μες το φτιν :///
ΑπάντησηΔιαγραφήωτοασπίδες για τη θάλασσα :-)
Τζαι τζεινο που σου βαλλει τζαι ρουφα τζαι νομιζεις οτι εν να σου ρουφησει τζαι τον εγκεφαλο? :/
ΔιαγραφήΕδοκιμασα τζι ωτοαστπιδες... εν τες μπορω με τιποτε... θελω πληρην επαφη με το περιβαλλον ;)
ναι!!! φοούμαι που φοούμαι τους γιατρούς, καταλαβαίνεις τι σενάρια έκαμνα ενώ ούρλιαζα (που μέσα μου) :/
Διαγραφήκάτι τέτοιες με στυλ;
http://billiejean.typepad.com/.a/6a0162ff425f37970d0177434487be970d-800wi
:-)
Εγω ουρλιαζω ποξω μου στους γιατρους. Αν τους ενοχλω να φυουν! :Ρ
ΔιαγραφήΤες ωτοασπιδες εν να τες εχω στα υποψιν, για πον να φτασει ο κομπος στο κτενι...
εγώ έτσι ενόμιζα ότι έπαθα, τζαι επήα στο γιατρό, τζαι λαλεί μου έννεν τίποτε, να κλείεις τη μύτη σου τζαι να "τσακράς" με τον αέρα για να καθαρίσουν τα σωληνάκια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήλαλώ του δηλαδή έννεν τα Qtips που φταιν;
όι.
ευτυχώς γιατί αγαπώ τα.
...
πάππαλλα.
PS τζίνη την ημέρα έκαμα και τον εξής θεϊκό διάλογο με το γιατρό:
με τι ασχολείσαι moonlight;
με τουριστικά, αλλά καμία σχέση με τις σπουδές μου...εσείς;
(θωρεί με καλά καλά)
λαλούμε τζαι καμιά πελλάρα να γελούμε! χιχι!
χαχαχαχαχαχα-εφύρτην!
Ναι μα εμενα εν εφκαινεν αερας! Μεν σου πω οτι εν εμπαινε τζιολας :Ρ
Διαγραφήχαχαχχαχα
Το χιουμορακι με τους γιατρους εσχει πλακα... Αν μας εκοφκαν τζαι καμιαν πακκιρα επειδη τους διασκεδαζουμεν ηταν να ειμαστεν ολοι χαππι :]
εν είπες πόσα ευρουλάκια σου έκατσε η διαδικασία καθαρίσματος.
ΑπάντησηΔιαγραφή40 ρε Μανα! Αφου εγραψα το :)
ΔιαγραφήΩχχω μαναμου ιντα δουλειουα? 15 λεπτα να τσακρας 40 ευρωπουλλα? ΟΚ ξερω εσπουδαζε χρονια κλπ, κλπ! Αλλα τζαι παλε...!
kori egw pantws edokimasa to ear candling tziai kamnei foerin douleian!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν να το καμω τζι εγω τζεινο!
ΔιαγραφήΕξηασα να ρωτησω το γιατρο ιντα που λεει η κλασσικη ιατρικη σχετικα :/
e, nampon na sou pei? oti ennen kalon, en pellos na xasei tes liroues?
ΔιαγραφήΑσσιοϊλε! Εν πελλος? Παιζει τον ομως!
ΔιαγραφήΤζαι εγω θα εμπορουσα να παραγω υλικό για το Μουσείο Μαντάμ Τουσό (οπας το ελληνικό σπέλλινγκ! :Ρ) !!Τουτο μεν το καθαρίζεις εν μπορώ να το ακούω...Ναι σιορ να μεινω έτσι;;; Δέαξ!! Καθαρίζω αλλα προσεχτικα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρασουλινα τζι εγω! Μεν νομιζεις! Πολλα προσεκτικα που μπηω τον ωτοκαθαριστη τελεια μεσα :ΡΡΡΡ
ΔιαγραφήΑ,μήπως είναι γενετικό κακό της Κύπρου τούτο με το δεξί αυτί,που δεν ακούει καλά και ταλαιπωρεί τους διαλόγους μας με τον υπόλοιπο κόσμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το προσέχεις το αυτί το αριστερό,το καλό που ακούει καλύτερα γιατί μετά θα σε κουφάνουν Γρούτος ΚΑΙ Γιατρός! :)
Ασε ρε Μωβ μου! Με τον Γρουτο, που ροχχαλιζει, για να τζοιμηθω πρεπει να ππεσω πας το αριστερο μου αυτι! Αρα τζαι με το αριστερο μου πλευρο... το οποιον ομως δεν με βολευκει :ζ Ασε δραμα!
ΔιαγραφήΤην νυχταν πριν να παω στον γιατρο, ομως, εκαμα κατι υπνους ππππιιιιιιιι :Ρ
τζιαι επιστρέφεις σπίτι τζιαι διερωτάσε γιατί έθελες να το καθαρίσεις.. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα... η αληθκεια... μετα που τον γιατρο, που τα χτες δηλαδη, προσποιουμαι μιαν περηφανια στα αυκια τζαι τουλαχιστον εγω, διατελω σε... ηρεμια ;)
ΔιαγραφήΠεραστικά Grouta! Αλλά κι εσύ βρε παιδί μου, άσε τις τσιμπίδες! Εδώ λένε οι γιατροί ούτε Qtips να μην βάζουμε στα αυτιά μας παρά μόνο να τα καθαρίζουμε με βαμβάκι! Από την άλλη βέβαια όσο πιο λίγο ακούει κανείς, τόσο καλύτερα περνάει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα!
Βρε Αθηνα μου, ειπα να κανω μια προσπαθεια με την δικη μου τσιμπηδα, μπας και γλιτωσω αυτην του γιατρου και τα 40 ευρωπουλα... Αλλα δεν μου κανε την χαρη το κωλοαυτι. Λαβυρινθος ο ακουστικος μου πορος... Μπηκα μεσα, χαθηκα και... ματωσα για να βγω...
ΔιαγραφήΠροτιμω να ακουω παριστανοντας πως δεν ακουσα... ;)
Αούυυυυ!! περαστικά Γρουτού
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω για την συμπαρασταση ;)
Διαγραφήκάμε και εσύ όπως στον τύπο στο Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλλι..πήαινε στον γιατρό να σου το βάλει πίσω τζιαμέ που ήταν να μεν ακούεις τζείνα που εν θέλεις να ακούεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήπεραστικά! και μεν βάλεις τα ξυλάκια ώσπου φτάνεις!!!
Μα θελω να ακουω. Ετσι μπορω να παιζω πελλο/κουφο πιο εμπεριστατωμενα ;Ρ
ΔιαγραφήΕν εκατάλαβα γιατί επαούριζεν ο Γρούτος. Επειδή ενόμιζε πως είσαι ακόμα κουφή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια φορά που έπαθα κάτι παρόμοιο ο κύριος Αχάπαρος έβαλε μου μέσα στο φτι ελιολαδο. Μετά που επήα γιατρό είπε μου να μεν ξανακάμω έτσι πράμα γιατί θα κουφάνω τέλεια. Αλόπως έπρεπε να βάλω τζιαι τομάτα τζιαι αγγούρι μέσα για να πιάσει το κόλπο.
Το λαϊ καμνει πολλυν καλο στην ωτιτιδα! Αεις τον γιατρον ιντα που λαλει... Ιντα που ξερει...
ΔιαγραφήΟ Γρουτος επαουριζεν γιατι ετσι συνηθιζει αμαν προκειται για την υγεια μου... Αμαν το θεμαν εν η δικη του, αλλασσει το ;Ρ
lol men
ΑπάντησηΔιαγραφήan sou xrewnnei tes epomenes episkepseis na ton
allakseis. sovara.
i paidiatros mas den xrewnnei otan "tous pairnoume gia na tous ksanadei" kai xrewnnei mono 20 ama fkaloume namin me tes episkepseis
akouses ksa na ta grapsw me kefalaia?
Εν με χρεωσε!
ΔιαγραφήΑκουσα! Εν τζι ειμαι κουφη... πιον :Ρ
Αλοπως εχουμεν το ιδιον παιδιατρο ;)
αν κόφκεις νάρτεις ως τη Χώρα για χάρην του, πρέπει να σε πιερώνει τζιαι που πάνω
ΔιαγραφήΕννοουσα οτι εχουμεν τον ιδιο εξ εποψεως ορθοδοξου πολιτικης ;)
Διαγραφή