Έγκρουα [παφίτικη, βαριά] = έκρουσα, από κρούζω (ουχί από κρούω - τον κώδωναν, ας πούμε)...
Τι να γράψω... τι να γράψω... Όφφου εν τζαι πυρά... Εχάμνησεν ο νους μου...
Βαρκ (Reg. to Sike?)... ΒΑΡΚ! ΒΑΡΚ να πυρώνω! Βαρκ να τρέχουν που πάνω μου!
Νομίζω π' ώρα της ώρας, εν να υπερθερμανθεί τούτος ο πλανήτης τζι εν να τσακρίσει σαν την φούσκα... Αχ! τι ωραία τζειν τη στιγμή να δόκει λλίον κρυόν αερούιν... ίσως να πιτήσει τζαι λλίον νερούιν... κρυό...
Εν κανεί η πυρά, εν τζι ο μαμμόθρεφτος τζαι τρίφκεται πάνω μου, όπως τον κάττον! Φύε γιε μου! Ρέξε τζει τζαι φέρνεις πυρά! Πήαιννε παίξε!
Πάω να νιφτώ... ή μάλλον να τριφτώ με παγάκια... ή να ανοίξω το ψυγείο τζαι να σταθώ μπροστά ωωωώσπου να αποφασίσω (τάχα) τι εν να μαειρέψω?... Χμμμ... ωραία ιδέα... δροσερή... Πάω!
... ναι αλλά... κάποια στιγμή εν να πρέπει να το κλείσω... ύστερα? εν να πυρώνω πιό πολλά... :(
ΟΦΦΦΟΥΥΥ
Εχάμνησεν και ο δικός μου νους. Εδώ αερούιν δεν έχει και καλύτερα γιατί θα ήταν καυτό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάω τώρα να πιτήσω λλίον νερούιν πάνω μου!
Αυτό που γράφω τώρα Κυπριακές λέξεις είναι λογικό; Μάλλον το έπαθα από τη ζέστη. Αλλά έχουν οι λέξεις σας μια ομορφιά. Μοιάζουν να είναι τραγούδι!
Καλημέρα και υπομονή!
Καλοκαίρι είναι, θα περάσει!
Γεια σου βρε Αθηνα πολυγλωσση και... πολυδιαλεκτη! Πως με πιανεις! Ωραια τα μιλας! Ποσα λογια μαθαινει κανεις στα βλογια, ε?
ΔιαγραφήΜεχρι να περασει θα μας εχει καψει! Ηδη νιωθω σαν αυτο το κοτοπουλο: http://oilaomon.blogspot.com/2012/07/blog-post_26.html (διαβασε και τα σχολια - αξιζει ;))
Καλη σου μερα!
Πράγματι είχες δίκιο! Γέλασα πολύ με τα σχόλια! Εξαιρετικά!
ΔιαγραφήΈνεσhει υπόθεση το λαλλαροτζαιρι στην Κύπρο. Τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις εχουμεν? :Ρ
ΔιαγραφήΔεν υποφέρεται!! Με τίποτα όμως!! Βέβαια όσο σκέφτομαι μια φίλη μου που είναι 7 μηνών έγκυος, μια χαρά είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε πέρσι και καλύτερα!
Προπερσι ημουν λεχωνα θηλαζουσα μες τον πυρουλο... χμ... τωρα που το ξανασκεφτουμαι, ειμαστεν πολλα ενταξει φετος! ;)
ΔιαγραφήΓρουτούδα κοπιασε στους ωραίοτατους 30 μας βαθμους. Βεβαια ο ηλιος πάει τζαι ερκετε τζαι σε λιο θα εν wanted dead or alive αλλα εν παράπονο δεν εχω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Το κομμεντ ήταν μια προσφορά της διαφημιστικής εξτρατείας "Λαβ Σικάγο".
Τυχερουλα! ΧΧΧ
Διαγραφήπισινούδα jumbo,θάλασσα,άπλωμα κάτω που a/c χωρίς να ταράσεις και χωρίς να τρίφκετε κάποιος πάνω σου,μπάνιο και μετά άπλωμα μπροστά που τον ανεμιστήρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήε κάπως πρέπει να καταπολεμήσουμε τούντη πυρά!
Πλεον μπορεις να πεις εχουμεν πειρα της πυρας... Αλλα σε τι μας βοηθα η πειρα? Μια μπυρα τσακρι εσχει καλυτερα αποτελεσματα...
ΔιαγραφήΙντα πελλαρες γεννα ο νους σου, αμα εν πυρα?
πρώτη μέρα στη νήσον σήμερα.. για να δούμε πόσο (και πόσα) θα αντέξω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΨυχραιμα!
ΔιαγραφήΤο πρωτο συνθετικο της λεξης, ουδεμιαν εφαρμογην εχει στους 40 βαθμους και ανω, αλλα λεμε και καμια μα#@κια να περασει η ωρα :Ρ