Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Παραλογισμός εκ θερμοπληξίας...


Έγκρουα [παφίτικη, βαριά] = έκρουσα, από κρούζω (ουχί από κρούω - τον κώδωναν, ας πούμε)...

Τι να γράψω... τι να γράψω... Όφφου εν τζαι πυρά... Εχάμνησεν ο νους μου...

Βαρκ (Reg. to Sike?)... ΒΑΡΚ! ΒΑΡΚ να πυρώνω! Βαρκ να τρέχουν που πάνω μου!

Νομίζω π' ώρα της ώρας, εν να υπερθερμανθεί τούτος ο πλανήτης τζι εν να τσακρίσει σαν την φούσκα... Αχ! τι ωραία τζειν τη στιγμή να δόκει λλίον κρυόν αερούιν... ίσως να πιτήσει τζαι λλίον νερούιν... κρυό...

Εν κανεί η πυρά, εν τζι ο μαμμόθρεφτος τζαι τρίφκεται πάνω μου, όπως τον κάττον! Φύε γιε μου! Ρέξε τζει τζαι φέρνεις πυρά! Πήαιννε παίξε!

Πάω να νιφτώ... ή μάλλον να τριφτώ με παγάκια... ή να ανοίξω το ψυγείο τζαι να σταθώ μπροστά ωωωώσπου να αποφασίσω (τάχα) τι εν να μαειρέψω?... Χμμμ... ωραία ιδέα... δροσερή... Πάω!

... ναι αλλά... κάποια στιγμή εν να πρέπει να το κλείσω... ύστερα? εν να πυρώνω πιό πολλά... :( 
ΟΦΦΦΟΥΥΥ 

13 σχόλια:

  1. Εχάμνησεν και ο δικός μου νους. Εδώ αερούιν δεν έχει και καλύτερα γιατί θα ήταν καυτό!
    Πάω τώρα να πιτήσω λλίον νερούιν πάνω μου!

    Αυτό που γράφω τώρα Κυπριακές λέξεις είναι λογικό; Μάλλον το έπαθα από τη ζέστη. Αλλά έχουν οι λέξεις σας μια ομορφιά. Μοιάζουν να είναι τραγούδι!

    Καλημέρα και υπομονή!
    Καλοκαίρι είναι, θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου βρε Αθηνα πολυγλωσση και... πολυδιαλεκτη! Πως με πιανεις! Ωραια τα μιλας! Ποσα λογια μαθαινει κανεις στα βλογια, ε?

      Μεχρι να περασει θα μας εχει καψει! Ηδη νιωθω σαν αυτο το κοτοπουλο: http://oilaomon.blogspot.com/2012/07/blog-post_26.html (διαβασε και τα σχολια - αξιζει ;))

      Καλη σου μερα!

      Διαγραφή
    2. Πράγματι είχες δίκιο! Γέλασα πολύ με τα σχόλια! Εξαιρετικά!

      Διαγραφή
  2. Ένεσhει υπόθεση το λαλλαροτζαιρι στην Κύπρο. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υποφέρεται!! Με τίποτα όμως!! Βέβαια όσο σκέφτομαι μια φίλη μου που είναι 7 μηνών έγκυος, μια χαρά είμαι.
    Κάθε πέρσι και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προπερσι ημουν λεχωνα θηλαζουσα μες τον πυρουλο... χμ... τωρα που το ξανασκεφτουμαι, ειμαστεν πολλα ενταξει φετος! ;)

      Διαγραφή
  4. Γρουτούδα κοπιασε στους ωραίοτατους 30 μας βαθμους. Βεβαια ο ηλιος πάει τζαι ερκετε τζαι σε λιο θα εν wanted dead or alive αλλα εν παράπονο δεν εχω.

    Υ.Γ. Το κομμεντ ήταν μια προσφορά της διαφημιστικής εξτρατείας "Λαβ Σικάγο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πισινούδα jumbo,θάλασσα,άπλωμα κάτω που a/c χωρίς να ταράσεις και χωρίς να τρίφκετε κάποιος πάνω σου,μπάνιο και μετά άπλωμα μπροστά που τον ανεμιστήρα...

    ε κάπως πρέπει να καταπολεμήσουμε τούντη πυρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλεον μπορεις να πεις εχουμεν πειρα της πυρας... Αλλα σε τι μας βοηθα η πειρα? Μια μπυρα τσακρι εσχει καλυτερα αποτελεσματα...

      Ιντα πελλαρες γεννα ο νους σου, αμα εν πυρα?

      Διαγραφή
  6. πρώτη μέρα στη νήσον σήμερα.. για να δούμε πόσο (και πόσα) θα αντέξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχραιμα!

      Το πρωτο συνθετικο της λεξης, ουδεμιαν εφαρμογην εχει στους 40 βαθμους και ανω, αλλα λεμε και καμια μα#@κια να περασει η ωρα :Ρ

      Διαγραφή