...έχουν αποκτήσει καινούριο νόημα...
Δετέρα
Τίτη
Τετάααααααατη
Πέτη
Ααττευήηηηηηηη
Φάββατο αι
Τυριακήηηηηηηηηη
...εν ιξέρω για σας, αλλά εμένα το αγαπημένο μου εν το... Φάββατο!
Δετέρα
Τίτη
Τετάααααααατη
Πέτη
Ααττευήηηηηηηη
Φάββατο αι
Τυριακήηηηηηηηηη
...εν ιξέρω για σας, αλλά εμένα το αγαπημένο μου εν το... Φάββατο!
Το Σάββατο τρώτε Φάβα, εξού και το Φάββατο ενώ την Κυριακή το ρίχνετε στα τυριά (Τυριακή)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτιμώ τις μέρες που δεν έχω δουλειά.
χαχα
Διαγραφήκαλη εξηγηση! :Ρ
και μένα εν το Φάββατοοοο:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Φαββατο ειναι το καλυτερο ;)
Διαγραφήμάντα κιουτ! :)εμένα αρέσκει μου η Τυριακή ως την ώρα που στρέφουμε σπίτι και σκέφτουμε οτι εν δεττερα αυριο
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχα
Διαγραφήη γερημη τουτη η Δετερα :ζ
Και μένα! και μένα! Μα τι ωραία που είναι όταν τα λένε μισά, ναι;
ΔιαγραφήΤυριακη..Γιοτη και ..Χολη, να ταν η Δοματα ολη...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλαμε για μωρουδιακα ετσι;;
Πρωταθλητης ο γιος μου..!![32 σημερα]..Με το θρυλικο του...
ΒΙΤΑΝ...!! Με τυι...!!
χαχχαχα
ΔιαγραφήΒιταμ εννοουσε?
Ψηφίζω Τυριακή τζιαι τυρί της αγελάδας που γελά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα ελυθηκε το μυστηριο της αγελαδας που γελα, α? Πρεπει να ηταν τρελλη... :Ρ
ΔιαγραφήΈτσι όπως σου τις λέει πάω στοίχημα ότι όλες είναι οι αγαπημένες σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα η Δετέρα!
Καλή εβδομάδα!