Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Οι μέρες...

...έχουν αποκτήσει καινούριο νόημα...

Δετέρα
Τίτη
Τετάααααααατη
Πέτη
Ααττευήηηηηηηη
Φάββατο αι
Τυριακήηηηηηηηηη

...εν ιξέρω για σας, αλλά εμένα το αγαπημένο μου εν το... Φάββατο!




12 σχόλια:

  1. Το Σάββατο τρώτε Φάβα, εξού και το Φάββατο ενώ την Κυριακή το ρίχνετε στα τυριά (Τυριακή)!

    Προτιμώ τις μέρες που δεν έχω δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μάντα κιουτ! :)εμένα αρέσκει μου η Τυριακή ως την ώρα που στρέφουμε σπίτι και σκέφτουμε οτι εν δεττερα αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      η γερημη τουτη η Δετερα :ζ

      Διαγραφή
    2. Και μένα! και μένα! Μα τι ωραία που είναι όταν τα λένε μισά, ναι;

      Διαγραφή
  3. Τυριακη..Γιοτη και ..Χολη, να ταν η Δοματα ολη...!!!
    Μιλαμε για μωρουδιακα ετσι;;
    Πρωταθλητης ο γιος μου..!![32 σημερα]..Με το θρυλικο του...
    ΒΙΤΑΝ...!! Με τυι...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ψηφίζω Τυριακή τζιαι τυρί της αγελάδας που γελά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα ελυθηκε το μυστηριο της αγελαδας που γελα, α? Πρεπει να ηταν τρελλη... :Ρ

      Διαγραφή
  5. Έτσι όπως σου τις λέει πάω στοίχημα ότι όλες είναι οι αγαπημένες σου!
    Εμένα η Δετέρα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή