ΩΩΩΩΩΩΩωωωωωωωωωωωωΩΩΩΩΩΩΩ!!!
Το χωράφι δίπλα εγίνηκεν μια απέραντη λίμνη! Αν εχρειάζετουν ο ρακοσυλλέκτης να πιάει κάτι που τα πατσαρίσhια του, ήταν να βουλιάξει ως το γόνατο μες την λάσπη... Τι έυθυμη σκέψη! ;)
Λάμνουν τα σταυροχάλαζα, που λάλεν τζι η μακαρισμένη η γιαγιά μου... Εγώ πάντως χαλάζιν σε σχήμα... σταυρού, εν είδα ποττέ μου...
Όποτε, μα ΟΠΟΤΕ κοιτάζω τα νερά που το παράθυρο, έρκονται στον νου μου, στίχοι του Βασίλη Μιχαηλίδη :D ...Τζαι το "έξω αστράφτει τζαι βροντά, έξω χαλάζιν ρίφκει" που εν ιξέρω ποιού ένει :D
Άρκεψα μαθήματα Ζωγραφικής στα Επιμορφωτικά!!! Ζωγραφική... το αιώνιον απωθημένο μου!
Πάω να βάλω τα φασούλια πάνω. Αύριον έσχει ΣΟΥΒΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τζαι ελπίζω τζαι... καραόλους :)
Καλό Σαββατοκυρίακο, παίδες!
ΩΩΩΩΩΩ Χαίρομαι τζιαι που βρέχει και που άρκεψες ζωγραφική! Περιμένουμεν να δούμεν τα έργα σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈν η χρονιά μας φέτος αλόπως.
Άρχισα κι εγώ επιμορφωτικά το δικό μου αποθυμένο!
Ιταλικά!!
Si si, signora!
Ϊο νο καπισκο Ιταλιανο! :ΡΡΡ χαχχααχα
ΔιαγραφήΜπραβο μας ρε Νεραϊδα! Εν το βαλλουμεν κατω!
Ο γαμπρος μου (της Τατσας) παει επιμορφωτικα Υδραυλικος γιατι... εχαλασαν οι φουντανες του σπιθκιου :Ρ
εγώ πάω τούρκικαα...εν μούχτιν γιαυτο
ΔιαγραφήΕγώ φέτος εν άρχισα τίποτε στα επιμορφωτικά. Ενευρίασε με πέρσυ η δασκάλα τζαι είπα εν θα την αντέξω τζαι φέτος... :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουτη που μας καμνει εμας φαινεται καλη κοπελα. Εν νεαρη τζι ορεξατη :)
ΔιαγραφήΗ γιαγια μου λαλει: λαμνουν τα ανεμοχάλαζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω εγραφτηκα ζούμπα φετος. Ειχα παει τζιαι πιο παλια ζωγραφικη αλλά ενευριασε με τζιαι εμενα η δασκαλα επειδη εδιουσε συνεχεια σημασια τζιαι εβοηθουσε συνεχεια τους γέρους/συνταξιουχους, τζιαι εμενα εν με εβοηθουσε-εσιεζε με
Αντι τοπο στα νιατα, δηλαδη, εκαμνεν στα... ραμολιμεντα :Ρ
ΔιαγραφήΚαλή αρχή στη ζωγραφική Γρουτού. Ελπίζω να μεν κάμετε την κλασική πιατέλλα με φρούτα! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τζεινην εκαμναμεν την σχεδον που το δημοτικο!!! Παλαι εν να την καμουμεν? :ζ
ΔιαγραφήΤέλεια! Παλιά είχα πάει και γω στα επιμορφωτικά για ζωγραφική. Αξίζει τον κόπο. Μπράβο Γρουτς. Τωρα να σχολιάσω του καραολους, οξα να προσπερασω; ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπερνω!
Εν καραολοι ρε! Εν τζι εν... κουφαες :ΡΡΡ
Διαγραφήεξεκίνησα κολύμπι έξω που την πισίνα όμως γιατί θωρώ τες μιτσιές που κολυμπούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσεχε κορη! Οϊ να παθεις καμιαν υπερκοπωση... αμφιβληστροειδη :Ρ χαχχαχαχα
Διαγραφήάτε τζ αν είσαι φρόνιμη να σου βάλουμε τζαι νερό (μες τη πισίνα)
ΔιαγραφήΟυ στα νιάτα μου επια τζαι εγω 2-3 χρονια επιμοφωτικα (για γλωσσα ομως) τζαι εν μες το to-do λιστ μου...αλλά σκεφτουμαι κατι πιο σε "κοπτική-ραπτική"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλες επιτυχιες στα ζωγραφίσματα τζαι καλό ΣΚ με ή χωρίς καραόλους!
Κοπτικη-ραπτικη εμαθεν με η θεια μου πον ραφτενα! Τι μανικεττα, τι πατιλεττες, τι γιακκαες... ο,τι φανταστεις :)
ΔιαγραφήΑρα το μονο που εμεινε να μαθω (αφου ουλλα τα αλλα ξερω τα :Ρ) ειναι η ζωγραφικη. Στην οποια πρεπει να σου πω οτι εχω φοβερο ταλεντο :D
Καλο Σ/Κυριακο τζαι σε σενα φιλεναδα ΧΧΧ
Κανονικά πρέπει να συνάει καραόλους τζιήνος που κάμνει υπερκατανάλωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πάει να συνάξει ο άντρας σου που θέλει ενα τασπι καραολους
Λαστ ταϊμ αϊ τσιεκντ εφατε την ιδιαν ακριβως ποσοτητα...
Διαγραφήατε να δεις που γιου τσιεκντ.
Διαγραφήσίγουρα θα έχει καραόλους αφού έβρεξε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεννά κάμετε έκθεση?? επήα σε μιαν last year και είχεν πολλά ωραία πράματα!!
ναιιιιιι βρέχει:))))
Εν ιξερω ρε Ρανια. Ακομα ενα μαθημαν εκαμαμε, εν μας ειπαν τιποτε σχετικο. Λες? Εν να' σχει πολλην πλακα ;)
Διαγραφήλογικά ναι! νομίζω κάμνουν πάντα στα επιμορφωτικά! φκάλε καμμιά pic να ανεβάσεις δαμέ να δούμε και εμείς τις τέχνες σου:))
ΔιαγραφήΤο βρέχει φωτιά στη στράτα μου εν το σκέφτεσαι καθόλου με τες βροσιές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ! :)
ΔιαγραφήΤζαι το "βρεχει, ψιλοβρεχει" ;)
Εμάς δακάτω, λίμνες λιμνούλες, παντού!!! Εγιώ εγράφτηκα Μαγειρική-Ζαχαροπλαστική!! Επιτέλους!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω απορια: καμνετε πρωτα θεωρια τζι υστερα να μπειτε στην πραξη? Δηλαδη μαθαινετε καποιες τεχνικες γενικες ή μαθαινετε τα στην πορεια τζαι μεσα που την πραξη?
ΔιαγραφήΒρέχει ε; Εδώ ξηρασία. Έχω βγάλει τα γαλοτσάκια μου και τα θαυμάζω και λέω να τους βάλω φιογκάκια για να τα κάνω πιο όμορφα. Αλλά δεν βρέχει ακόμα οπότε έχω καιρό για διακοσμήσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα καλά και Γρούτο και παιδιά και μαθήματα ζωγραφικής; Πως τα προλαβαίνεις όλα; Μπράβο!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Απο την αρχη του φθινοπωρου εως τωρα, ειναι η πρωτη φορα που βρεχει... σοβαρα, εδω στην Λεμεσο. Μεχρι τωρα μονο κατι ψιχαλες ειδαμε :]
ΔιαγραφήΣημειωσε οτι μολις εχθες χρειαστηκε να βαλουμε μακρυμανικα!
Ευτυχως το μαθημα ζωγραφικης το εχουμε μονο μια φορα την βδομαδα, αργα το απογευμα κι ετσι... προλαβαινω ;)
groutoudi mou tha gineis o Picasso jai tha kortwnoume stis ektheseis sou no worries!!!ate kalo beginning kori jai valle jai mesto blog ta masterpieces na kamnoume temenades!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαλεις να γινω κατι σε... Groutasso? :Ρ
Διαγραφή