Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Βρέεεεεεεεεσχει!


ΩΩΩΩΩΩΩωωωωωωωωωωωωΩΩΩΩΩΩΩ!!!

Το χωράφι δίπλα εγίνηκεν μια απέραντη λίμνη! Αν εχρειάζετουν ο ρακοσυλλέκτης να πιάει κάτι που τα πατσαρίσhια του, ήταν να βουλιάξει ως το γόνατο μες την λάσπη... Τι έυθυμη σκέψη! ;)

Λάμνουν τα σταυροχάλαζα, που λάλεν τζι η μακαρισμένη η γιαγιά μου... Εγώ πάντως χαλάζιν σε σχήμα... σταυρού, εν είδα ποττέ μου... 

Όποτε, μα ΟΠΟΤΕ κοιτάζω τα νερά που το παράθυρο, έρκονται στον νου μου, στίχοι του Βασίλη Μιχαηλίδη :D ...Τζαι το "έξω αστράφτει τζαι βροντά, έξω χαλάζιν ρίφκει" που εν ιξέρω ποιού ένει :D

Άρκεψα μαθήματα Ζωγραφικής στα Επιμορφωτικά!!! Ζωγραφική... το αιώνιον απωθημένο μου!

Πάω να βάλω τα φασούλια πάνω. Αύριον έσχει ΣΟΥΒΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τζαι ελπίζω τζαι... καραόλους :)

Καλό Σαββατοκυρίακο, παίδες!



30 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩΩΩ Χαίρομαι τζιαι που βρέχει και που άρκεψες ζωγραφική! Περιμένουμεν να δούμεν τα έργα σου!

    Έν η χρονιά μας φέτος αλόπως.
    Άρχισα κι εγώ επιμορφωτικά το δικό μου αποθυμένο!

    Ιταλικά!!

    Si si, signora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ϊο νο καπισκο Ιταλιανο! :ΡΡΡ χαχχααχα

      Μπραβο μας ρε Νεραϊδα! Εν το βαλλουμεν κατω!
      Ο γαμπρος μου (της Τατσας) παει επιμορφωτικα Υδραυλικος γιατι... εχαλασαν οι φουντανες του σπιθκιου :Ρ

      Διαγραφή
    2. εγώ πάω τούρκικαα...εν μούχτιν γιαυτο

      Διαγραφή
  2. Εγώ φέτος εν άρχισα τίποτε στα επιμορφωτικά. Ενευρίασε με πέρσυ η δασκάλα τζαι είπα εν θα την αντέξω τζαι φέτος... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουτη που μας καμνει εμας φαινεται καλη κοπελα. Εν νεαρη τζι ορεξατη :)

      Διαγραφή
  3. Η γιαγια μου λαλει: λαμνουν τα ανεμοχάλαζα.

    Εγω εγραφτηκα ζούμπα φετος. Ειχα παει τζιαι πιο παλια ζωγραφικη αλλά ενευριασε με τζιαι εμενα η δασκαλα επειδη εδιουσε συνεχεια σημασια τζιαι εβοηθουσε συνεχεια τους γέρους/συνταξιουχους, τζιαι εμενα εν με εβοηθουσε-εσιεζε με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντι τοπο στα νιατα, δηλαδη, εκαμνεν στα... ραμολιμεντα :Ρ

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή στη ζωγραφική Γρουτού. Ελπίζω να μεν κάμετε την κλασική πιατέλλα με φρούτα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τζεινην εκαμναμεν την σχεδον που το δημοτικο!!! Παλαι εν να την καμουμεν? :ζ

      Διαγραφή
  5. Τέλεια! Παλιά είχα πάει και γω στα επιμορφωτικά για ζωγραφική. Αξίζει τον κόπο. Μπράβο Γρουτς. Τωρα να σχολιάσω του καραολους, οξα να προσπερασω; ......

    Προσπερνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξεκίνησα κολύμπι έξω που την πισίνα όμως γιατί θωρώ τες μιτσιές που κολυμπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσεχε κορη! Οϊ να παθεις καμιαν υπερκοπωση... αμφιβληστροειδη :Ρ χαχχαχαχα

      Διαγραφή
    2. άτε τζ αν είσαι φρόνιμη να σου βάλουμε τζαι νερό (μες τη πισίνα)

      Διαγραφή
  7. Ου στα νιάτα μου επια τζαι εγω 2-3 χρονια επιμοφωτικα (για γλωσσα ομως) τζαι εν μες το to-do λιστ μου...αλλά σκεφτουμαι κατι πιο σε "κοπτική-ραπτική"!
    Καλες επιτυχιες στα ζωγραφίσματα τζαι καλό ΣΚ με ή χωρίς καραόλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπτικη-ραπτικη εμαθεν με η θεια μου πον ραφτενα! Τι μανικεττα, τι πατιλεττες, τι γιακκαες... ο,τι φανταστεις :)

      Αρα το μονο που εμεινε να μαθω (αφου ουλλα τα αλλα ξερω τα :Ρ) ειναι η ζωγραφικη. Στην οποια πρεπει να σου πω οτι εχω φοβερο ταλεντο :D

      Καλο Σ/Κυριακο τζαι σε σενα φιλεναδα ΧΧΧ

      Διαγραφή
  8. Κανονικά πρέπει να συνάει καραόλους τζιήνος που κάμνει υπερκατανάλωση.
    Να πάει να συνάξει ο άντρας σου που θέλει ενα τασπι καραολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σίγουρα θα έχει καραόλους αφού έβρεξε!!

    εννά κάμετε έκθεση?? επήα σε μιαν last year και είχεν πολλά ωραία πράματα!!

    ναιιιιιι βρέχει:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ιξερω ρε Ρανια. Ακομα ενα μαθημαν εκαμαμε, εν μας ειπαν τιποτε σχετικο. Λες? Εν να' σχει πολλην πλακα ;)

      Διαγραφή
    2. λογικά ναι! νομίζω κάμνουν πάντα στα επιμορφωτικά! φκάλε καμμιά pic να ανεβάσεις δαμέ να δούμε και εμείς τις τέχνες σου:))

      Διαγραφή
  10. Το βρέχει φωτιά στη στράτα μου εν το σκέφτεσαι καθόλου με τες βροσιές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμάς δακάτω, λίμνες λιμνούλες, παντού!!! Εγιώ εγράφτηκα Μαγειρική-Ζαχαροπλαστική!! Επιτέλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω απορια: καμνετε πρωτα θεωρια τζι υστερα να μπειτε στην πραξη? Δηλαδη μαθαινετε καποιες τεχνικες γενικες ή μαθαινετε τα στην πορεια τζαι μεσα που την πραξη?

      Διαγραφή
  12. Βρέχει ε; Εδώ ξηρασία. Έχω βγάλει τα γαλοτσάκια μου και τα θαυμάζω και λέω να τους βάλω φιογκάκια για να τα κάνω πιο όμορφα. Αλλά δεν βρέχει ακόμα οπότε έχω καιρό για διακοσμήσεις!
    Μα καλά και Γρούτο και παιδιά και μαθήματα ζωγραφικής; Πως τα προλαβαίνεις όλα; Μπράβο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο την αρχη του φθινοπωρου εως τωρα, ειναι η πρωτη φορα που βρεχει... σοβαρα, εδω στην Λεμεσο. Μεχρι τωρα μονο κατι ψιχαλες ειδαμε :]
      Σημειωσε οτι μολις εχθες χρειαστηκε να βαλουμε μακρυμανικα!

      Ευτυχως το μαθημα ζωγραφικης το εχουμε μονο μια φορα την βδομαδα, αργα το απογευμα κι ετσι... προλαβαινω ;)

      Διαγραφή
  13. groutoudi mou tha gineis o Picasso jai tha kortwnoume stis ektheseis sou no worries!!!ate kalo beginning kori jai valle jai mesto blog ta masterpieces na kamnoume temenades!

    ΑπάντησηΔιαγραφή