Έσχει τζαιρό να μπω στα μπλογκς...
Εσκέφτηκα το διεξοδικά τζι εκατέληξα ότι έσχει να κάμει με το γεγονός ότι έκοψα το κάπνισμα!
Εν παράξενον εν ναι? Τζι όμως! Εκάθουμουν δαμαί με το τσιαρούι μου (λρσς - ναι ακόμα λυσσιώ το), το φραπούι μου, εθκιάβαζα, έγραφα τζι εξικάπνιζα (δεεεεεαξ)...
Τωρά, άλλαξα συνήθειες, άλλαξα τζαι πρόγραμμα τζαι διάθεση τζαι τακτική... Βαρκούμαι να κάτσω στον υπολογιστή - ίσως επειδή εν τζαι πυρά (μπααα!) - προτιμώ να θκιαβάζω βιβλία ή να ασχολούμαι με τον κήπο ή να βλέπω τηλεόραση (!!!)... Σε κάθε περίπτωση... τρώω, ΤΡΩΩ, ΤΡΩΩΩ!!!
Υποτίθεται κάμνω τζαι διατροφή, έσχει 2 μήνες! Φαντάσου να μεν επρόσεχα, δηλαδή! πφφφφ! Ήταν να μεν με φορεί η πόρτα...
Εσκέφτηκα το διεξοδικά τζι εκατέληξα ότι έσχει να κάμει με το γεγονός ότι έκοψα το κάπνισμα!
Εν παράξενον εν ναι? Τζι όμως! Εκάθουμουν δαμαί με το τσιαρούι μου (λρσς - ναι ακόμα λυσσιώ το), το φραπούι μου, εθκιάβαζα, έγραφα τζι εξικάπνιζα (δεεεεεαξ)...
Τωρά, άλλαξα συνήθειες, άλλαξα τζαι πρόγραμμα τζαι διάθεση τζαι τακτική... Βαρκούμαι να κάτσω στον υπολογιστή - ίσως επειδή εν τζαι πυρά (μπααα!) - προτιμώ να θκιαβάζω βιβλία ή να ασχολούμαι με τον κήπο ή να βλέπω τηλεόραση (!!!)... Σε κάθε περίπτωση... τρώω, ΤΡΩΩ, ΤΡΩΩΩ!!!
Υποτίθεται κάμνω τζαι διατροφή, έσχει 2 μήνες! Φαντάσου να μεν επρόσεχα, δηλαδή! πφφφφ! Ήταν να μεν με φορεί η πόρτα...
Ώσπου, αντί για σιοκολάτες, φακκώ των κκεραζιών μες τα μμάθκια, εν καλά...
Φιλάκια καλοκαιρινά :)

Ναι, αυτό είναι. Που έκοψες το τσιγάρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι έγινες πιο δημιουργική και φτιάχνεις ωραία προσωπάκια πάνω στις χαρτοπετσέτες με κουκούτσια από κεράσια! Αλλά τι να τα λέω; Άμα ο άνθρωπος είναι καλλιτέχνης!!!
Καλό απόγευμα!
Κίσιζ!
Πως με πιανεις Αθηνακι! Κι οχι μονο αυτο αλλα παιζω και τριλιζα με την σκονη στο τραπεζι της βεραντας!!! :Ρ
ΔιαγραφήΧΧΧ
kala ekames kai ekopses to kapnisma,8a diavazeis ta blogs parea me to frappe sou mono,ax tzeina ta kkerazia ospou troeis 8eleis,tora prin lio etroa kkerazia arti afix8enta apo to xorio kai nomizo epristhka.
ΑπάντησηΔιαγραφήh alh8eia eleipsan mas ta posts sou.
Α εν τζι ειπα σου, αγνωστε ανωνυμε (που θα επροτιμουσα να υπογραφεις τα σχολια σου) οτι εκοψα ΚΑΙ το φραπε! Ναι! Γενικα εν πινω καθολου καφε εδω τζαι 2 μηνες... Εν μπορω να πω οτι τον εστερηθηκα. Το μονο μου προβλημα ειναι που ππεφτει πολλα η πιεση μου... :ζ
ΔιαγραφήGiati eixa tin entiposi oti esi eidika en eisai kapnistria?? Sovara omos.
ΑπάντησηΔιαγραφήPantos en to pio eykolo prama na kopseis to tsiaro, fetos mono ekopsa to 30 fores :P
Κατσε καλα Πανικ μου! Ο αρφος μου που εν τζαι συνονοματος σου, κοφκει τον τριαντα φορες την ημερα :Ρ
ΔιαγραφήΔηλαδή λαλείς μας με λλία λόγια, για να απεξαρτηθούμε που τα μπλογκς να αρχίσουμεν κάπνιζμαν τζαι μετά να το κόψουμεν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Τί κάμνει ο Μάμμο;!
Εν νομιζω η διαπιστωση της αναρτησης να εφαρμοζεται σε οποιονδηποτε αλλον εκτος που μενα :Ρ Αν ναι, θα εκπλαγω ;)
ΔιαγραφήΥΓ: ο Μαμμο αυτην την στιγμη ειναι σχολειο τζαι επειδη εν η ωρα του διαλειμματος στην αυλη, σιουρα παιζει στες... "μουνιες" :Ρ
Κορη πάντως εμεις επεθυμήσαμεν σε! Κανένας εν λαλεί δέαξξξ σαν εσένα! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανενας εν το γραφει οπως εγω, θελεις να πεις. Παραδεχομαι οτι γραφω το με εμφαση :Ρ
ΔιαγραφήΤζιαι γω επεχυμησα τα ποστακια σου βρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδα την τελευταια σου αναρτηση τζι αρεσε μου πολλα :)
ΔιαγραφήΕπειδη ομως ειδα την εχτες, εν σου εκαμα σχολιο γιατι σιουρα εν ηταν να το θκιαβαζεις. Να χαιρεσαι τον στυλλον του σπιθκιου σου και να εισαστεν ευτυχισμενοι :)
Καλά τζιαι έκαμες το κόρη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκέψου ότι έχεις και ένα αναγνωστικό κοινό που καρτερά!
Εχάρηκα πολλά πάντως για τις αλλαγές στη ζωή σου.
Και ... η δημιουργικότητα , δημιουργικότητα! Άμα έχεις το σκουλουκούιν....
Μα εν την αγωνια του αναγνωστικου κοινου μου που εσκεφτηκα τζι επανηλθα! :Ρ
ΔιαγραφήΤωρά που επανήλθες όι να εξαφανηστείς πάλε α!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Εξαφανιστείς" εννοούσα! Χίλια συγγνώμη σας εύχομαι! :ζ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν μπορω να εγγυηθω τιποτε Παχυ μου γιατι εν τζαι καλοτζαιρι τζαι ξερεις... :Ρ
ΔιαγραφήΕ σατσιήν πιον μαζί σου! Ούλλα σου τα ποστς εν "εχάθηκα τζιαι εστράφηκα πίσω".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ τζιαι άλλη φορά να μας βάλλεις τα κεράζια πριν περάσουν την επεξεργασία της μασέλλας σου :p
Ε οϊ τζαι ουλλα κορη μου! Νομιζω εισαι υπερβολικη :Ρ
ΔιαγραφήΝα σας βαλω τζεινα που εμειναν*? Α? :ΡΡΡ
*σκουλουτζιαρικα
grouta eime h agnosti anonumh ora 8.58, 8elo na kamo blog alla den vrisko katallhlo onoma gia auto sxoliazo anonuma alla thn epomenh fora 8a sou grapso to onoma mou poukato. en exera gia th sxesh kafe -pieshs pantos,ego mono 2 meres antexo xoris frappe k mono ama eime arrosti.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμαν ρε ανωνυμη! Μα εν εσχεις χιτσhιν φαντασιαν? Δως μας κανενα κλειδι να σου εβρουμεν εμεις ψευδωνυμο! Παραδειγμα: αν σ' αρεσκουν τα αρκατενα θα μπορουσες να λεγεσαι "μεσοδακτυλια" :Ρ
Διαγραφήεγω θελω μονο να εισαστε καλα...ναι λειπεις μου αλλα εν με κοφτει.νασαστεν μονο καλα...καλο καλοκαιρι...φιλια στα μωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ιδιον επιθυμουμεν κι δι' υμας ;)
ΔιαγραφήἜκοψες τό τσιγάρο; Τέλεια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέ τήν εὐκαιρία, τί θά πεῖ αὐτό: "φακκώ των κκεραζιών μες τα μμάθκια";
Μακεδονίτικες εὐχές γιά καλό βράδυ. :-)
Κυριολεκτικα θα πει οτι κτυπω των κερασιων στο κεφαλι :Ρ
ΔιαγραφήΜεταφορικα θα πει οτι τρωω πααρα πολλα κερασια ;)
Ἐντάξει!
Διαγραφήείσαι λήξισσα, όπως εμένα! :ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταλάβεται που το κεράζι που άφηκες πάνω στην κοκκόνα τζαι εν το έγλυψες καλά για να βάλεις άλλο κεράζι μες το στόμα... :ρ χαχαχαχαχα
welcome back! :)
υ.γ. πολλά ωραίο το σχέδιο σου...
υ.γ.2 αν θα σε κάμνει το φαί να έχεις έτσι εμπνεύσεις με ωραίο αποτέλεσμα εγώ θα ευχηθώ να μεν ξανακαπνίσεις... :ρ ε καλά, τζαι για την υγεία σου.... :)
Ειμαι ληξισσα ρε χασιμιε! - δαμαι νομιζω ταιρκαζει η παροιμια "ειπεν ο γαϊδαρος του πετεινου κεφαλα" εν ναι? :Ρ
ΔιαγραφήΥΓ: Ευχαριστω.
ΥΓ2: Τουτος εν ο σκοπος μου. Ελπιζω να μην υποκυψω σε τιποτε μαζικους πειρασμους :ζ
e ma tze ta polla kerazia vlaftoun kori. kame krati. pos tha vgoumen stis paralies?? imish....
ΑπάντησηΔιαγραφήshe