βαρκούμαι! ΟΚ?
Θέλω να πάω τζαι θάλασσα...
μα φυσά...
εν να με φορεί το μαγιώ?...
θέλει τζαι πεζίνα το αυτοκίνητο...
τζαι να πάω τζαι να έχω πας την κκελλέ μου τα κοπελλούθκια?...
τζι αν έσχει τζύμμα?...
φυσά βορκάς...
στάνταρ εν να' σχει τζύμα...
ναι αλλά εν ναν βραστή η θάλασσα...
σχετικά...
αντί -5 εν ναν -1 το Λέϊντις Μάϊλ...
... ... ...
μα...
βαρκούουουουουμαιαιαιαιαι...
ΥΓ: Εδοκίμασεν κανένας σας τούντο πράμα? Θέλω να το πιάσω δώρο του άντρα μου...
Σε περίπτωση που όντως πιάω το δώρο του άντρα μου, θεωρείτε ότι εν σαφές το "υπονοούμενον" ότι πρέπει να καθαρίσει τα δόντια του, επιτέλου(ς)*?
*λαλεί το μια θεία μου έτσι, χωρίς το ς ;) χεχε
Θέλω να πάω τζαι θάλασσα...
μα φυσά...
εν να με φορεί το μαγιώ?...
θέλει τζαι πεζίνα το αυτοκίνητο...
τζαι να πάω τζαι να έχω πας την κκελλέ μου τα κοπελλούθκια?...
τζι αν έσχει τζύμμα?...
φυσά βορκάς...
στάνταρ εν να' σχει τζύμα...
ναι αλλά εν ναν βραστή η θάλασσα...
σχετικά...
αντί -5 εν ναν -1 το Λέϊντις Μάϊλ...
... ... ...
μα...
βαρκούουουουουμαιαιαιαιαι...
ΥΓ: Εδοκίμασεν κανένας σας τούντο πράμα? Θέλω να το πιάσω δώρο του άντρα μου...
Σε περίπτωση που όντως πιάω το δώρο του άντρα μου, θεωρείτε ότι εν σαφές το "υπονοούμενον" ότι πρέπει να καθαρίσει τα δόντια του, επιτέλου(ς)*?
*λαλεί το μια θεία μου έτσι, χωρίς το ς ;) χεχε
επειδή o χάσπας κι εγώ είχαμε την πιο σκάρτη εμπειρία που λεύκανση δογκιών ανά το παγκόσμιο, θωρώ έτσι πράματα τζιαι πάω βουρώντα(ς) ως την Αμερική. Εντ μπακ.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαιρετισμούς που τον ομπάμα
κατά τ’ άλλα, θεωρώ ότι έννεν πολλά ξεκάθαρο το μήνυμα που θέλεις να δώσεις - συνδύαστο ίσως με κανένα άουτφιτ νοσοκόμας τζιαι χειροπέδες για να μεν κτυπιέται τζιαι να φωτιστεί πούποτε αλλού τζιαι κόφκω το γιατί άρκεψεν τζι αρέσκει σου
Νοσοκομας οδοντιάτρου εν ναι? :D
Διαγραφήνομίζω είναι μη ασφαλες και καθολου μονιμη η λευκανσή του. δες τις κριτικες του, όλες γραμμένες σε άψογα ελληνικά, χωρις ανορθογραφίες και γκριγκλις. ειμαι δυσπιστος. έχει και στο FB αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://qp.elenadimitraki.com/ όλες οι κριτικές μπήκαν από τον ίδιο άνθρωπο.
Τουτο με τες κριτικες επροσεξα το τζι εγω.
ΔιαγραφήΠου το λινκ στο ΦΒ που το ηβρα τζι εγω. Επροσεξες τα σχολια που εν γραμμενα με τον ιδιο τροπο που καποιον που εν ιξερει καλα ελληνικα?
Κλείσε του καλύτερα ραντεβού στον οδοντογιατρό. ή τάξε του πεντέξι να το πω ή αν αντροπή, πίπες τζαι να δεις πως θα βουρήσει να τα καθαρίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεν σου πω ότι με τούντον τρόπον θα είναι μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, καθώς θα πετύχει τζαι η Γρούτα δωρεάν λεύκανση :D
ΔιαγραφήΩς τωρα εκλεισεν 2-3 ραντεβου σε αγνωστον οδοντιατρο τζι εν επηε :(
ΔιαγραφήΤες πι...ττες εκοψαμεν τες γιατι ανεβασαμεν τζι οι 2 πιεση. Αναγκαστικα επρεπε να κοψουμεν το αλας τζαι τες δυνατες
συγκινησεις :DDDDDD
Παρέτα!Το συγκεκριμένο εν το εδοκίμασα αλλα η λεύκανση εν κάτι που πρέπει να γίνεται που ειδικούς. Θυμίζει μου μια φάση που επουλούσαν στο ιντερνετ συσκευή laser για αποτρίχωση.Κανονικά τούτα τα πράματα έπερεπε να απαγορεύεται να τα πουλούν σε ιδι'ωτες και ανυποψίαστους πολίτες... Καλύτερα να πας σε οδοντογιατρό. Εγώ αυτό σκοπεύω ν κάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω παω στον οδοντιατρο ρε μαναμου! Εν εχω προΛημα!
ΔιαγραφήΕν ο αντρας μου που σhεζεται :ζ
Παρέτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδοντογιατρός τζαι κανεί. Εγώ λαλώ σου το σοβαρά, πέψε μου τον να του μιλήσω.
Σημειώστε ότι αν έχετε σφραγίσματα σε μπροστινά δόντια, πρέπει να αντικαταασταθούν αν θα γίνει λεύκανση. Και λεύκανση ΔΕΝ κάμνεις στο σπίτι. Μόνο στο γιατρό.
Αν δεν μου τον πέμπεις να του μιλήσω, η λύση της μάνας δυστυχώς ή ευτυχώς εν η επόμενη.
Μια ολικη αναισθησια θα μας σωσει...
Διαγραφήνταξει, οτι τουτο που μας εδειξες εν μουφα τζιε επικινδυνο εκαταλαβες το νομιζω. αλλα τζιε κανονικη λευκανση να καμεις, σε οδοντιατρο, θεωρω οτι τες παραπανω φορες φκαινει αστειο αποτελεσμα. ειδικα τον πρωτο τζιαιρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα στην τελικην εν τζι εν η λευκανση που μ' ενδιαφερει αλλα ο καθαρισμος. Απλα επειδη εν παει για το δευτερο, εκοιταξα για εναλλακτικες. Ακομα τζαι να μεν ηταν μουφα τουν το προϊον σιγα μεν ασπριζαν τα δοντια του Γρουτου... Θαυματα δεν γινονται :Ρ
ΔιαγραφήΤα κατάλευκα δόντια είναι αφύσικα. Γενικά ότι χρώμα ξεπερνά το άσπρο του ματιού φαίνεται το λιγότερο γελοίο. Είναι κρίμα να βομβαρδιζόμαστε από τα μίντια για την ιδέα των κατάλευκων δοντιών. Ένας καθαρισμός και οδοντόκρεμα depurdent για μια βδομάδα μου είπαν πως έχει καλά αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα αν υπάρχει όντως σοβαρό πρόβλημα, ο οδοντίατρος θα σας τα πει καλύτερα.
Πε του πως εν να πάτε κάπου ωραία, που θα τον περιποιηθούν πλάσματα με ειδικές στολές, θα ξαπλώσει σε ειδική καρέκλα τζαι ούλη η προσοχή θα είναι στραμμένη πάνω του!
Συμφωνω! Αμα δω κανενα με πολλα λευκα δοντια νομιζω οτι εσχει ενα κομματι σχιονι μες το στομα...
ΔιαγραφήΔεν παει οδοντιατρο! Εν παει, εν παει, εν παει!!!
Χο χο χο! Βαριέσαι, ε; Πάλι καλά και λίγες δικαιολογίες βρήκες για να μην πας για μπάνιο! Αλλά, σοβαρά τώρα, το μόνο που θα δεχόμουν ως σοβαρή δικαιολογία είναι η βενζίνη. Αυτό λέω στον κ. Μήτσο όταν βαριέμαι και πάντα πιάνει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λευκαντικό δεν το έχω δοκιμάσει! Ευτυχώς στο ραδιόφωνο δεν φαινόμαστε κι έτσι έκανα καριέρα χωρίς πρόβλημα!!!
Καλημερούδια!
Πραγματικα! Αυτο με την βενζινη (τωρα 1,4+ το λιτρο) ειναι ο πλεον ανασταλτικος παραγοντας! Τι κι αν ειναι μονο 10 λεπτα μακρια η παραλια? Παλι στοιχιζει... Ολα στοιχιζουν πια :((((((((
ΔιαγραφήΧΧΧ αγαπημενη :)
Like στην από πάνω! (κι εγώ βαριέμαι... Καλέ! Τουλάχιστον, βγάλε την παλιά διεύθυνση του blog μου από το blogroll σου! Την έκανα μια φορά τη μ@λ@κία, είναι ανάγκη να μου το θυμίζεις;;;; <a href="http://evasbits.blogspot.gr>ΕΔΩ</a> είμαι πια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά!
Οκ. από τα παραπάνω κράτα μόνο τη διεύθυνση! Δεν φαίνεται να έπιασε το κόλπο με τον κώδικα για να σου βγάλει το σύνδεσμο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυριο που θα εισελθω απ΄τον Μπλογκερ (τωρα εχω μπει απο το ιμεϊλ) θα ενημερωσω το μπλογκρολ μου :)
ΔιαγραφήΧΧΧ