Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Ηλικιακό θεώρημα ;)

Τα τελευταία χρόνια, ανάπτυξα μιά θεωρία σχετικά με τις σχέσεις των δύο φύλων τζαι την ηλικία. Εν ηξέρω αν συνάδει με οποιαδήποτε επιστημονικήν έρευνα, πάντως εγώ, εσκέφτηκα το μόνη μου. Που τον τζαιρό, μάλιστα, που την εδιατύπωσα τζαι προφορικώς, κάμνει ουρέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες ο κόσμος για να με ακούσει να την αναπτύσσω (...χμ...ναι...όπωσδήποτε - επροσέξετε ότι στην κυπριακήν έσχει λέξεις/εκφράσεις που τες τονίζουμεν θκυό τόπους και δή σε συλλαβές που δεν ενδύκνειται?)

Αρχικά επροβληματίστηκα πριν λλία χρόνια, όταν εχώρισεν μια πολλά καλή μου φίλη που τον άντρα της, με τον οποίον είχαν την ίδιαν ηλικία. Πάνω στις συζητήσεις μας είπα της, να έβρει ένα πλάσμα κατασταλαγμένο, ώριμο τζαι νούσιμο για να μεν τραβήσει τα ίδια. Είπεν μου ότι, εν την κόφτει να έχουν διαφοράν ηλικίας: είτε μιαλύττερος της, είτε μιτσόττερος της, φτάνει να υπάρχει αγάπη, σεβασμός τζαι τζείνο το "κάτι". Ύστερα που κανένα χρόνο, έφτιαξε τα με ένα πολλά καλό παιδί, λλία χρόνια μιτσότερο της, όμως πολλά προσγειωμένος τζαι ώριμος για την ηλικία του.

Τζαι τότε εμπήκα στην διαδικασία να σκέφτομαι: γιατί να υπάρχει τούτος ο άγραφος νόμος, που θέλει τον άντρα να αναζητά γυναίκα νεώτερη τζαι την γυναίκα, άντρα μεγαλύτερο? Είναι άγραφος νόμος ή κάτι μας σπρώχνει, ενστικτωδώς, στο να κάμνουμε τουν τες επιλογές? Ή είναι ακόμα ένα κοινωνικό στερεότυπο/ταμπού, με το οποίο μας επρογραμμάτισαν οι προηγούμενες γενιές?


Και φυσικά, ΕΝΤΕΛΩΣ ""επιστημονικά"", "αντικειμενικά" και μετά από την απαραίτητην έρευνα εκατέληξα στο εξής θεώρημα:
Οι γυναίκες ωριμάζουμεν σε όλα τα επίπεδα πιό νωρίς ηλικιακά, από τους άντρες! Άρα, άρα λέγω - κάτσετε έναν τόπο, να τελειώσω τζαι μετά ενίστασθε - μιά εικοσάχρονη κοπέλα π.χ. δεν μπορεί να επικοινωνήσει δεόντως με έναν εικοσάχρονον άντρα, γιατί τζείνος εν ανώριμος σε σχέση με την ίδια. Άρα, αναλόγως πόσον ώριμη είναι, θα επικοινωνήσει καλύττερα με έναν άντρα 22, 25 ή 30 π.χ.
Και αντίστροφα, έναν εικοσάχρονο ρεμάλι παιδί, θα ασχοληθεί ανετότερα με μιάν 16χρονη, πάρα να επιδιώξει να αποκτήσει μιαν... δεύτερη μάμμα.
Για να τεκμηριώσω την θεωρία μου τζαι για να φουμιστώ θα αναφερθώ στο δικό μου παράδειγμα: ο Γρούτος περνά με 8 χρόνια τζαι 8 μήνες (σόρρυ, αλλά απαγορεύει μου την... στρογγυλοποίηση τζαι γι' αυτόν εν λαλώ 9 χρόνια). Συμπέρασμα (αυθαίρετο): μα πόσον ώριμη είμαι τελοσπάντων!!! Ενώ, η προαναφερθείσα κολλήτη, που είναι "τα παιδία παίζει",  "τα μυαλά στα κάγκελα" τζαι "όσο πάει και χειροτερεύει" ήβρεν ένα παιδί πιο μικρής ηλικίας - ευτυχώς που εν πολλά ώριμος για την ηλικία του τζείνος (πράμα παράξενο για άντρα - έντερ ιμότικον με σατανικό χαμόγελο).  

Βέβαια ούλλοι οι κανόνες (τζαι ειδικά ο συγκεκριμένος) έχουν τες εξαιρέσεις τους, αλλά εν θα ασχοληθώ με... λεπτομέρειες...


Γενικά, όμως, μπορεί - πιστεύκω - να εφαρμοστεί με αρκετά μεγάλην επιτυχία, εξ επόψεως άκυρων συμπερασμάτων (αρκούντως ωφελίμων -ΝΟΤ- για την ευρύτερη ποιότητα ζωής) το εξής: Πε μου πόσην διαφοράν έσχεις που το ταίρι σου, να σου πω πόσο νουν έσχεις, μες την τζεφαλή σου! 

Σημ.: Τάτσα μεν παίρνεις πάνω σου. Εκ προοιμίου, σε πληροφορώ ότι είσαι εξαιρεσάαααρα!

21 σχόλια:

  1. Γρουτα μου, περνω τον δυο ολόκληρους μήνες. Φκαλε διαγνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ εμένα περνά με 8 χρόνισ πσρά δύο μήνες αλλά είμαι σοφότερη.
    Φυσικα εσιη πράματα που he fucks me center (φακκά μου κέντρο)
    όπως άμα θέλω να πάμε έξω θέλει τζαι τζιηνος εναγωνιώς αλλά αμα πάμε πονει τα αφκιά του, πονεί τη κκελλέ του πονεί τα ούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ελεγξεις τα μμαδια σου, σε παρακαλω! Γιατι αν εβλεπες την σημειωση στο τελος της αναρτησης, θα απαντουσες διαφορετικα!

      Διαγραφή
    2. Απαξιώ κόρη μου! Εν το κατάλαβες?? Εγώ θα εξελιχτώ σε Σωκράτα τζαι εσύ λαλε

      Διαγραφή
  3. εν έσιεις υπόθεση λαλώ σου το εγιώ που πιστέφκω στην αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανως εν εχουμεν ουτε ο ενας, ουτε ο αλλος γιατι τζι εσυ επηρες την αναρτηση στα... σοβαρα :)

      Διαγραφή
  4. Ο Defiance θα σου τα εξηγούσε όλα αυτά με την εξελικτική θεωρία.
    η δική μου άποψη είναι ότι όσον αφορά τις σχέσεις δεν υπάρχουν κανόνες.
    α ναι. όπως λαλεί η Sike εγώ περνώ τον 5 μήνες. φκάλε διάγνωση επίσης μουαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα όϊ πως θελω να αποφύγω να καμω διαγνωση, εξάλλου το πραμα μιλα που μονο του (5 μηνες? μονο?), αλλα... βρεσχει πολλα σημερα! χαχαχαχχαχα

      Διαγραφή
    2. εγώ λαλώ ότι περνώ τον 5 μήνες;;

      Διαγραφή
  5. Εμενα περνα με ο χαρτομενος 1,5 χρονο. Αλλά πραγματικα μερικες φορες αυτομολω με την ανωριμοτητα τζιαι παλαβωμαρα του.
    Σπαζει μου τοσο πολλα τα νευρα μου μερικες φορες! Αφου πρεπει να του εξηγω τα πραματα παντες τζιαι εν μωρο!!
    Αρα στην περιπτωση μου θα συμφωνησω μαζι σου!

    cypriopoul

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοσωρισες τζαι χαιρομαι πραγματικα που η θεωρια μου, απεκτησεν... εναν οπαδο χαχχαχαχα

      Διαγραφή
  6. αλλάξαν οι τζαιροί κορού
    παλιά οι άντρες ωριμάζαν τζαι νάκκον

    τωρά οι άντρες 20-35 εν ανώριμοι ως επί το πλείστον
    αν με ρωτάς δέννεν τόσο θέμα ηλικίας αλλά χαρακτήρα τζαι βιωμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου! Ετσι ενει! Μια ξεμωραμμενη κοινωνια τι να σου δωσει...

      Διαγραφή
  7. 1. τζιαι τον αρφό σας ρέσσει τον 8 χρόνια η γεναίκα;

    2. σόρρυ που σου το χαλώ, αλλά ήταν γνωστή ανέκαθεν η "άγραφη έρευνα" σύμφωνα με την οποία το ιδανικό είναι να περνά ο άντρας τη γεναίκα 2 χρόνια. Τζιαι συμφωνώ.

    Με τον χάσπα έχουμε την ίδια ηλικία τζιαι έχω αρκετά παραδείγματα όπου έρκετουν στα λόγια μου 2 χρόνια μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Εν τοσον ωριμος που τον... ρεσσει μονο 4 μηνες ;ΡΡΡ

      2. Τζεινη η ερευνα εν πελλαρες! Δις ις δε ρίαλ θινγκ!

      αααχχχαχαχαχχαχαχαχχα για τον χασπα! Καθε 2 χρονια συνεννοαστε? ;Ρ

      Διαγραφή
  8. Οι ανδρες κορες μου ειναι παντα μωρα ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουτη η κουβέντα, δια αλλοθι τους αντρες εδω και αιωνες να παραμενουν ανωριμοι, νομιζω?

      Διαγραφή
  9. Σε ένδειξη εγκεφαλικής λειτουργίας... την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή