Θωρείς με ίνταλως σε θωρώ?
Έγλεπε Α!
Πως πάμεν? Καλά?
Ίντα με θωρείς έτσι ολάν? Έχω καμιά γαρίλλα? Αφού ενίφτηκα...
...................
ΥΓ: Η γειτόνισσα (η... γνωστή) άμα ζωγραφίσω μάτι, καλή ώρα σαν τούτο, λαλεί μου ότι ανατριχά που τον φον της... Πέτε μου ρε παιθκιά, εν φοητσιάρικο? Δηλαδή γιατί ένα μάτι να εν φοητσιάρικο? Αν ήταν ασορτί με το υπόλοιπο πρόσωπο τι θα άλλασσε δηλαδή...

Μα τι να σου πω! Κάθε σχέδιο καλύτερο από το προηγούμενο. Άρεσε μου το μάτι. Και δεν φοβήθηκα όταν το είδα! Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποτε Σμιλι μου, θα σε καλεσω στην πρωτη μου εκθεση ζωγραφικης τζαι θα μπεις μες σε μιαν αιθουσα οπου, οπου θκιαλλαξεις θα σε κοιταζουν :Ρ
Διαγραφήοο μα εν πολλα ωραιο κορη! Μπραβο! Ποτε θα αρχισετε με μπογιες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμας, τοτε που επηεννα, εβαλαν μας ολοισια να ζωγραφισουμε με μπογιες
Αρχισαμεν μπογιες. Καμνω εναν ηλιοβασιλεμα, αλλα... εν το εχω με τις πογιες... Νευριαζουν με! Προτιμω το μολυβι ή το καρβουνο :)
Διαγραφήεν πολλά πολλά ωραίο. πόθεν στα πόθεν φοιτσιάρικο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠε τζι εσυ κορη!
ΔιαγραφήΛλιον αδιακριτο τζαι λλιον παλαβωμενου βλεμματος, μπορεις να το πεις, αλλα φοητσιαρικο?...
Γρούτς, μα είναι πολύ ωραίο. Όπως λέει και το Σμιλί, κάθε καινούργιο καλύτερο απο το προηγούμενο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το βάλεις στο δωμάτιο του μάμμο και να του πεις ότι τον βλέπεις άμα κάμνει πελλάρες!
χαχχαχα
ΔιαγραφήΕν το σκεφτηκα! Καλη ιδεα! Αλλα μαλλον καταδικασμενη, οπως ουλλα τα αλλα που σκεφτηκα κατα καιρους, για να κρατησουν τον μαμμο μεσα στα ορια της ευταξιας :Ρ
po po po! η γειτόνισσα σου ένναιν και πολλά καλά α?
ΑπάντησηΔιαγραφήβέρι νάις!
Εδωκες πανω οξα εσχεις ινσαϊτ ινφορμεϊσιον? :Ρ χαχχα
ΔιαγραφήMα άδε ταλέντο η Γρουτούδα! Μπράβο κόρη!!! :)))))
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γειτονισσα που είδα;;; Αν ναι τζεινη εν φοητσιάρικη η ίδια!!!Εν πάμε καλα!
αχχαχαχχαα
ΔιαγραφήΝαι, εν τζεινη που ειδες τζι ετρομαξες :Ρ
Grouta μου εντυπωσιάστηκα κι εγώ! Μπράβο σου βρε να ΄σαι πάντα δημιουργική! Χ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω κορη! Εκοτσινησα :ζ
Διαγραφήή νυσταμένο ένει, ή πιομένο ή μελαγχολικό... :ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλά ωραίο, έχεις ταλέντο πολλήν... :)
Τιποτε απο τα πιο πανω. Απλα θωρει σε με το ημισυ :Ρ χαχαχα
Διαγραφήεν λίο scary να το δείς ξημέρωμα (!!) αλλά μπράβο σου ρε Γρούτα!! πολλά ωραίο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το εκαμνα να σε θωρει υπο γωνια τζαι με το φρυδιν ισιαπανω δηλαδη, ηταν να κατουρας σησαμολαο :Ρ χαχαχα
Διαγραφήνομιζα θα μιλουσαμε για το Avatar
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαι παραπλανητικος ο τιτλος δηλαδη ;)
ΔιαγραφήGrouta to sxedio rules! poulas to;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερκει να σοβαρομιλας :Ο
ΔιαγραφήΕμένα φκάλλει μου ένα ύφος χαικλέ (high)..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρέσκει μου!!
χαικλε αχχαχχαχα
ΔιαγραφήΕίσαι ταλεντάρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παραλες!
ΔιαγραφήΝομίζω έχεις το το καλλιτεχνικό!!!:D
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν μου αρεσκει να... περιαυτολογω γιατι ειμαι... ιδιαιτερα μετριοφρων, αλλα ναι! Εχω το! :Ρ
ΔιαγραφήΕν το βλέμμαν που εννοεί θαρκούμαι, φοάται γιατί εννεν μια ζωγραφκιά εν κάτι περίτου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τοιαυτη περιπτωσει καθε φορα που θωρει το βλεμμα μου, πρεπει να κοφκεται του βουρου, γιατι εν πολλα φοητσιαρικο.
ΔιαγραφήΑλλα που τεθκοια τυχη :(
Έν λίον πελλή η γειτόνισσα σου φαίνεσται μου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν πολλά ωραίο!
Το... "λλιον" θα μπορουσες να το παραλειψεις :Ρ
ΔιαγραφήΜπράβο Γρούτα! Ουάου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Ματιτα :)
ΔιαγραφήSpill my tits, Spill my Ass, Fuck me like a Dog! Dirty Whore, Smell my Dick!
ΑπάντησηΔιαγραφήOti xapia k na pineis, synehista kanoun kalo
Διαγραφήαυτά τα πράγματα σε ξεπερνάνε SKonte...
Διαγραφήδεν είσαι και καμία ντίβα του Χόλυγουντ μαλάκα
Διαγραφήστον κόσμο αυτό θα σας γαμήσω τον αδόξαστο, σκουπίδια
Διαγραφήκατουρα και λιγο, τρολ
ΑπάντησηΔιαγραφή