Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Σε βλέπω...


Θωρείς με ίνταλως σε θωρώ?
Έγλεπε Α!


Πως πάμεν? Καλά?
Ίντα με θωρείς έτσι ολάν? Έχω καμιά γαρίλλα? Αφού ενίφτηκα...

...................

ΥΓ: Η γειτόνισσα (η... γνωστή) άμα ζωγραφίσω μάτι, καλή ώρα σαν τούτο, λαλεί μου ότι ανατριχά που τον φον της... Πέτε μου ρε παιθκιά, εν φοητσιάρικο? Δηλαδή γιατί ένα μάτι να εν φοητσιάρικο? Αν ήταν ασορτί με το υπόλοιπο πρόσωπο τι θα άλλασσε δηλαδή...


40 σχόλια:

  1. Μα τι να σου πω! Κάθε σχέδιο καλύτερο από το προηγούμενο. Άρεσε μου το μάτι. Και δεν φοβήθηκα όταν το είδα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καποτε Σμιλι μου, θα σε καλεσω στην πρωτη μου εκθεση ζωγραφικης τζαι θα μπεις μες σε μιαν αιθουσα οπου, οπου θκιαλλαξεις θα σε κοιταζουν :Ρ

      Διαγραφή
  2. οο μα εν πολλα ωραιο κορη! Μπραβο! Ποτε θα αρχισετε με μπογιες?
    Εμας, τοτε που επηεννα, εβαλαν μας ολοισια να ζωγραφισουμε με μπογιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχισαμεν μπογιες. Καμνω εναν ηλιοβασιλεμα, αλλα... εν το εχω με τις πογιες... Νευριαζουν με! Προτιμω το μολυβι ή το καρβουνο :)

      Διαγραφή
  3. εν πολλά πολλά ωραίο. πόθεν στα πόθεν φοιτσιάρικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πε τζι εσυ κορη!
      Λλιον αδιακριτο τζαι λλιον παλαβωμενου βλεμματος, μπορεις να το πεις, αλλα φοητσιαρικο?...

      Διαγραφή
  4. Γρούτς, μα είναι πολύ ωραίο. Όπως λέει και το Σμιλί, κάθε καινούργιο καλύτερο απο το προηγούμενο!

    Να το βάλεις στο δωμάτιο του μάμμο και να του πεις ότι τον βλέπεις άμα κάμνει πελλάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχα
      Εν το σκεφτηκα! Καλη ιδεα! Αλλα μαλλον καταδικασμενη, οπως ουλλα τα αλλα που σκεφτηκα κατα καιρους, για να κρατησουν τον μαμμο μεσα στα ορια της ευταξιας :Ρ

      Διαγραφή
  5. po po po! η γειτόνισσα σου ένναιν και πολλά καλά α?
    βέρι νάις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mα άδε ταλέντο η Γρουτούδα! Μπράβο κόρη!!! :)))))

    Η γειτονισσα που είδα;;; Αν ναι τζεινη εν φοητσιάρικη η ίδια!!!Εν πάμε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Grouta μου εντυπωσιάστηκα κι εγώ! Μπράβο σου βρε να ΄σαι πάντα δημιουργική! Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ή νυσταμένο ένει, ή πιομένο ή μελαγχολικό... :ρ

    πολλά ωραίο, έχεις ταλέντο πολλήν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιποτε απο τα πιο πανω. Απλα θωρει σε με το ημισυ :Ρ χαχαχα

      Διαγραφή
  9. εν λίο scary να το δείς ξημέρωμα (!!) αλλά μπράβο σου ρε Γρούτα!! πολλά ωραίο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το εκαμνα να σε θωρει υπο γωνια τζαι με το φρυδιν ισιαπανω δηλαδη, ηταν να κατουρας σησαμολαο :Ρ χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Εμένα φκάλλει μου ένα ύφος χαικλέ (high)..
    Αρέσκει μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Εν μου αρεσκει να... περιαυτολογω γιατι ειμαι... ιδιαιτερα μετριοφρων, αλλα ναι! Εχω το! :Ρ

      Διαγραφή
  12. Εν το βλέμμαν που εννοεί θαρκούμαι, φοάται γιατί εννεν μια ζωγραφκιά εν κάτι περίτου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τοιαυτη περιπτωσει καθε φορα που θωρει το βλεμμα μου, πρεπει να κοφκεται του βουρου, γιατι εν πολλα φοητσιαρικο.

      Αλλα που τεθκοια τυχη :(

      Διαγραφή
  13. Έν λίον πελλή η γειτόνισσα σου φαίνεσται μου..
    Εν πολλά ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Spill my tits, Spill my Ass, Fuck me like a Dog! Dirty Whore, Smell my Dick!

    ΑπάντησηΔιαγραφή