Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Εν ηρτεν... :(


Ήρτεν ο Άγιος Βασίλης?
Εν ηρτεν!
Ή μάλλον ήρτεν τζι έφερε τα δώρα των μωρών τζι εμάς... εμένα δηλαδή, άφηκε με, με θκυό σχείλη καμένα!...

Ντάξει... έσχει κρίση μπλα μπλα μπλα, αλλά... ούτε ένα φκιόρο ρε παιδί μου? μιαν γλώσσα της πεθεράς? ένα κουτί σιοκολατάκια? ένα ζευκάρι κλάτσες? ένα βιβλίο? Κάτι μικρό ρε... ουμπάρε!...
Έτσι, για να πω τζι εγώ ότι κάποιος με εσκέφτηκε... Κάποιος έλαβεν υπόψην του, ότι μου αρέσκουν τα δώρα (σε ποιόν εν αρέσκουν τα δώρα?) τζι επρονόησε για να με ευχαριστήσει...

Πάλαι καλά που ήρτεν ο Σίκρετ Σάντα, όξα αν εκαρτερούσαμεν που τον "αληθινό"...

αααααααααααααααααα κλαααψ σνιφ κλαααααααααααααααααααααααααααψ


29 σχόλια:

  1. Αμπα τζαι περιμένει νάρτει την Πρωτοχρονιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά!!!

    Ευτυχώς που έχουμεν τον secret santa!

    Τι άλλο θέλεις; :-)

    Σπίτι εν εγώ που κάμνω τον άγιο βασίλη τζιαι πάντα σκέφτουμαι με! Εν πράμαν? :-)

    Καταλαβαίνω το συναίσθημα... εν παράπονο :-(

    απλά μεν το αφήκεις να σου χαλάσει τη διάθεση.

    Φιλιά και αγκαλίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Νεραϊδα τζαι καλα καμνεις τζαι σκεφτεσαι σε! Μια σ' εσχεις! :)

      Διαγραφή
  3. Κατα την Κυπριακή παράδοση ο Αγιος Βασίλης εν πρωτοχρονια που ερκεται....ετσι καρτέρα!

    Υ.Γ.Θελω το ήμειλ του Γρούτου να του στειλω ενα ριμάντερ για κάτι πλιζ! :ΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχα

      Μα η αξια του δωρου ειναι να θυμηθει ο αλλος χωρις ριμαϊντερς (αν τζαι εβαλα του 2-3 πας το κινητο του).

      Εσυ ξερεις γιατι ο Αγιος Βασιλης ερκεται τα Χριστουγεννα σ΄εμας ;)

      Διαγραφή
    2. Μα νε? Εμείς γιατί πάντα ανοίαμεν δώρα την ημέρα των χριστουγέννων?

      Διαγραφή
  4. Το να σου αρέσουν τα δώρα και να μην σου κάνουν, φαντάζομαι είναι εκνευριστικό.

    Το να μην σου αρέσουν τα δώρα και να επιμένουν να σου κάνουν είναι όμως σπαστικότατο, ειδικά αν η ηθοποιία δεν συγκαταλάγεται στα προσόντα σου.

    Σκέφτου το τούτο τζιαι εν οκ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μανα μου ετσι ενει... περιπου...
      Για να της πιασεις δωρο πρεπει να μπεις μες τον νου της, πραμα δυσκολο, γιατι ουτε τζεινη εν ιξερει ιντα που θελει (τοοοοση ιδιοτροπια!)
      Μολις ανοιξει το δωρο της λαλει "ιντα πον να το καμω εγιω τουν το πραμα" ή "εθελα εγιω ετσι πραμα?"*

      * αν ξαναφαω κουπεπια να μου φτυσεις :D

      Διαγραφή
  5. Καλά, καμιά σπόντα του Γρούτου; Άλα γενετζιήσιμο κυπριακό στυλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυρα του! Τζαι σποντες τζι αρσαλοσποντες... Αυκα πας τον μουσιαμμα...

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά!!!
    Ελληνικά παραδοσιακός ο Άγιος Βασίλης-και όχι ο Σάντα Κλάους-έρχεται την Πρωτοχρονιά,που είναι και η μέρα του.
    Μη στεναχωριέσαι,θα έρθει,ειδικά αν κάποια Τάτσα του προωθήσει συγκεκριμένο ήμειλ. :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Τατσα να κατσει στ' αυκα της!
      Ετσι χαρες εν θελω!

      Ιντα αξια εν να εσχει αμαν υποχρεωθει... ο Αγιος, να μου φερει δωρο? Το ζητουμενο ειναι να μου φερει επειδη το σκεφτηκε που μονος του τζι οϊ επειδη εβαλαν τον αλλοι πανω...

      Χρονια Πολλα Μωβ :)

      Διαγραφή
  7. Μην απελπίζεσαι! Θα έλθει την Πρωτοχρονιά! Άκουσα ότι είχε κρυώσει ο ένας τάρανδος, έκανε και πυρετό και δεν μπόρεσε να φύγει το έλκηθρο! Τι να πεις; Αρρωσταίνουν και τα τετράποδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα!
      Ετσι εξηγειται!
      Ειπα κι εγω!
      Ειναι δυνατον να με ξεχασε? ;)

      Διαγραφή
  8. Μπορεί να το φέρνει τζιυλητόν που τες πάνω Αρόδες σιόρ! Μάνι-μάνι να τον κατηγορήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιντα δωρον ενει?
      Βαρελλι με πετρελαιο?
      Εσχει πετρελαιο χυμα στες Αροδες?
      Τζαι γιατι το φερνει τζιυλητο?
      Εν μπορει να νοικιασει ενα... φοκλιν να το φορτωσει πας σ' ενα... χορτηγο?

      Διαγραφή
  9. τα γνωστα:εσσιεις με εμενα,ηντα αλλο δωρο θελεις?οχι κυριε!θελουμεν τζιαι σενα,αλλα θελουμεν τζιαι δωρον!τζιαι οχι κανενα μιξερ,κανενα σετ κατσαρολλες η κανεναν αποχυμοτη!θελουμεν ΔΩΡΟΝ!ακουει κανεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στου κουφου την πορτα... παρε την πορτα και φυγε :Ρ χαχαχχα

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ημουν, νομιζω, ρε Φουρνι! Ημουν!
      Ετρωα ουλλο το φαϊ μου, εμαζευκα τα παιχνιθκια... τους τζαι ακουα της μαμμας μου ;)

      Διαγραφή
  11. εμάς ούτε δώρα των μωρών εν έφερε. τα δώρα που έπιασαν είπαμε τους ότι τα εγοράσαμε εμείς. εν εκάταλαβα εν να το παίζει έξυπνος με τα δώρα των άλλων; να φέρνει τα δικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυριες μου και κυριοι μεν την ακουτε τζαι προπαντώς μεν την λυπάστε
    Εν αντρέπεσαι βρα???? Εγόρασες 3 ζευφκάρκα καθημερινες μποτες σε μια εβδομάδα τζαι θέλεις τζαι δώρο του Αη Βασίλη?????>
    Ο Χριστός πιον τζαι οι 12 Θεοί τζαι οι άγιοι πάντες!!!
    Πόση αχορταϊα...έσιη τζαι κρίση.... και Θεια προπαντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα ρε σβουμ... τι σχεσην εσχει αν επιασα 3 ζευκαρκα μποτες των (μεσον ορο) 20 ευρω, με το αν μου φερε δωρον ο Αγιος Βασιλης? Ηρτεν μαζι μου τιποτε ή εγορασεν μου τες πιλε (ετσι που γραφεται?)?

      Εξαλλου εγω επιασα τες μονοφατσιην επειδη ετυχε, εσου που εσχει 4 σαββατοκυριακα που ψουμνιζεις? Κριση τζαι μαλακιες...

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Γρούτα μου!
    Με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Αθηνακι μου!
      Χρονια καλα σε σενα και την οικογενεια σου :)

      Διαγραφή