Ήρτεν ο Άγιος Βασίλης?
Εν ηρτεν!
Ή μάλλον ήρτεν τζι έφερε τα δώρα των μωρών τζι εμάς... εμένα δηλαδή, άφηκε με, με θκυό σχείλη καμένα!...
Ντάξει... έσχει κρίση μπλα μπλα μπλα, αλλά... ούτε ένα φκιόρο ρε παιδί μου? μιαν γλώσσα της πεθεράς? ένα κουτί σιοκολατάκια? ένα ζευκάρι κλάτσες? ένα βιβλίο? Κάτι μικρό ρε... ουμπάρε!...
Έτσι, για να πω τζι εγώ ότι κάποιος με εσκέφτηκε... Κάποιος έλαβεν υπόψην του, ότι μου αρέσκουν τα δώρα (σε ποιόν εν αρέσκουν τα δώρα?) τζι επρονόησε για να με ευχαριστήσει...
Πάλαι καλά που ήρτεν ο Σίκρετ Σάντα, όξα αν εκαρτερούσαμεν που τον "αληθινό"...
αααααααααααααααααα κλαααψ σνιφ κλαααααααααααααααααααααααααααψ
Αμπα τζαι περιμένει νάρτει την Πρωτοχρονιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαλεις???
ΔιαγραφήΜπα! :[
Χρόνια πολλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που έχουμεν τον secret santa!
Τι άλλο θέλεις; :-)
Σπίτι εν εγώ που κάμνω τον άγιο βασίλη τζιαι πάντα σκέφτουμαι με! Εν πράμαν? :-)
Καταλαβαίνω το συναίσθημα... εν παράπονο :-(
απλά μεν το αφήκεις να σου χαλάσει τη διάθεση.
Φιλιά και αγκαλίτσες!
Χρονια πολλα Νεραϊδα τζαι καλα καμνεις τζαι σκεφτεσαι σε! Μια σ' εσχεις! :)
ΔιαγραφήΚατα την Κυπριακή παράδοση ο Αγιος Βασίλης εν πρωτοχρονια που ερκεται....ετσι καρτέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.Θελω το ήμειλ του Γρούτου να του στειλω ενα ριμάντερ για κάτι πλιζ! :ΡΡΡΡΡΡ
χαχχαχα
ΔιαγραφήΜα η αξια του δωρου ειναι να θυμηθει ο αλλος χωρις ριμαϊντερς (αν τζαι εβαλα του 2-3 πας το κινητο του).
Εσυ ξερεις γιατι ο Αγιος Βασιλης ερκεται τα Χριστουγεννα σ΄εμας ;)
Aσχετο, πλιζ τσεκ γιορ ήμεϊλ!
ΔιαγραφήΜα νε? Εμείς γιατί πάντα ανοίαμεν δώρα την ημέρα των χριστουγέννων?
ΔιαγραφήΤο να σου αρέσουν τα δώρα και να μην σου κάνουν, φαντάζομαι είναι εκνευριστικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να μην σου αρέσουν τα δώρα και να επιμένουν να σου κάνουν είναι όμως σπαστικότατο, ειδικά αν η ηθοποιία δεν συγκαταλάγεται στα προσόντα σου.
Σκέφτου το τούτο τζιαι εν οκ :P
Η μανα μου ετσι ενει... περιπου...
ΔιαγραφήΓια να της πιασεις δωρο πρεπει να μπεις μες τον νου της, πραμα δυσκολο, γιατι ουτε τζεινη εν ιξερει ιντα που θελει (τοοοοση ιδιοτροπια!)
Μολις ανοιξει το δωρο της λαλει "ιντα πον να το καμω εγιω τουν το πραμα" ή "εθελα εγιω ετσι πραμα?"*
* αν ξαναφαω κουπεπια να μου φτυσεις :D
χρρρ φτου
ΔιαγραφήΚαλά, καμιά σπόντα του Γρούτου; Άλα γενετζιήσιμο κυπριακό στυλ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυρα του! Τζαι σποντες τζι αρσαλοσποντες... Αυκα πας τον μουσιαμμα...
ΔιαγραφήΧρόνια Πολλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλληνικά παραδοσιακός ο Άγιος Βασίλης-και όχι ο Σάντα Κλάους-έρχεται την Πρωτοχρονιά,που είναι και η μέρα του.
Μη στεναχωριέσαι,θα έρθει,ειδικά αν κάποια Τάτσα του προωθήσει συγκεκριμένο ήμειλ. :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Η Τατσα να κατσει στ' αυκα της!
ΔιαγραφήΕτσι χαρες εν θελω!
Ιντα αξια εν να εσχει αμαν υποχρεωθει... ο Αγιος, να μου φερει δωρο? Το ζητουμενο ειναι να μου φερει επειδη το σκεφτηκε που μονος του τζι οϊ επειδη εβαλαν τον αλλοι πανω...
Χρονια Πολλα Μωβ :)
Μην απελπίζεσαι! Θα έλθει την Πρωτοχρονιά! Άκουσα ότι είχε κρυώσει ο ένας τάρανδος, έκανε και πυρετό και δεν μπόρεσε να φύγει το έλκηθρο! Τι να πεις; Αρρωσταίνουν και τα τετράποδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑαααα!
ΔιαγραφήΕτσι εξηγειται!
Ειπα κι εγω!
Ειναι δυνατον να με ξεχασε? ;)
Μπορεί να το φέρνει τζιυλητόν που τες πάνω Αρόδες σιόρ! Μάνι-μάνι να τον κατηγορήσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙντα δωρον ενει?
ΔιαγραφήΒαρελλι με πετρελαιο?
Εσχει πετρελαιο χυμα στες Αροδες?
Τζαι γιατι το φερνει τζιυλητο?
Εν μπορει να νοικιασει ενα... φοκλιν να το φορτωσει πας σ' ενα... χορτηγο?
τα γνωστα:εσσιεις με εμενα,ηντα αλλο δωρο θελεις?οχι κυριε!θελουμεν τζιαι σενα,αλλα θελουμεν τζιαι δωρον!τζιαι οχι κανενα μιξερ,κανενα σετ κατσαρολλες η κανεναν αποχυμοτη!θελουμεν ΔΩΡΟΝ!ακουει κανεις???
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτου κουφου την πορτα... παρε την πορτα και φυγε :Ρ χαχαχχα
ΔιαγραφήΉσουνα φρόνιμη φέτος;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗμουν, νομιζω, ρε Φουρνι! Ημουν!
ΔιαγραφήΕτρωα ουλλο το φαϊ μου, εμαζευκα τα παιχνιθκια... τους τζαι ακουα της μαμμας μου ;)
εμάς ούτε δώρα των μωρών εν έφερε. τα δώρα που έπιασαν είπαμε τους ότι τα εγοράσαμε εμείς. εν εκάταλαβα εν να το παίζει έξυπνος με τα δώρα των άλλων; να φέρνει τα δικά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχχα εσου τζι η αρφη μου εισαστεν!
ΔιαγραφήΚυριες μου και κυριοι μεν την ακουτε τζαι προπαντώς μεν την λυπάστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν αντρέπεσαι βρα???? Εγόρασες 3 ζευφκάρκα καθημερινες μποτες σε μια εβδομάδα τζαι θέλεις τζαι δώρο του Αη Βασίλη?????>
Ο Χριστός πιον τζαι οι 12 Θεοί τζαι οι άγιοι πάντες!!!
Πόση αχορταϊα...έσιη τζαι κρίση.... και Θεια προπαντός
Καλα ρε σβουμ... τι σχεσην εσχει αν επιασα 3 ζευκαρκα μποτες των (μεσον ορο) 20 ευρω, με το αν μου φερε δωρον ο Αγιος Βασιλης? Ηρτεν μαζι μου τιποτε ή εγορασεν μου τες πιλε (ετσι που γραφεται?)?
ΔιαγραφήΕξαλλου εγω επιασα τες μονοφατσιην επειδη ετυχε, εσου που εσχει 4 σαββατοκυριακα που ψουμνιζεις? Κριση τζαι μαλακιες...
Καλή χρονιά Γρούτα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε υγεία και οικογενειακή ευτυχία!
Φιλί!
Ευχαριστω Αθηνακι μου!
ΔιαγραφήΧρονια καλα σε σενα και την οικογενεια σου :)