Αν ακούσετε πουθενά τουν το πράμα....
...σημαίνει ότι κάπου τζιαμαί γυρόν εν το κινητό μου τζαι κτυπά μου η μάνα μου...
Μεν της απαντήσετε!
Πιάνει για να μου πει ότι εν θα ξανακάμει κουπέεεεεεπιαααα γιατί εν νηστείιιιιιιιες! :(
ααααααααααααααααα :'(((((((((((((((
ΥΓ: Ο Άνιμαλ εν το αγαπημένο μάππετ του μάμμο. Ειδικά σε τούν το βίντεο ;)
Θέλεις να πείς τρώεις τα κουπέπια; :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟϊ πως μ΄αρεσκουν τζαι πολλα, δηλαδη,... ετο! Κουβεντα να γενεται :ΡΡΡ
Διαγραφήαχχαχχχαχχα πολλα καλο
ΑπάντησηΔιαγραφήμοιαζει του Γρουτου ο παιχτης αμα αννοιει τη μασελλα του
Εν γι΄αυτο που του δειχνει προτιμησην ο μαμμο! Θυμιζει του τον παπα του! :D
ΔιαγραφήΤζι ελαλουν τζι εγιω... ποιον μου θυμιζει, ποιον μου θυμιζει... χαχαχαχ
Κάτσε να δω αν κατάλαβα. Νομίζω ότι η μαμά σου δεν κάνει κουπέπια, δηλαδή ντολμαδάκια, γιατί είναι νηστεία. Ναι; Αν ναι, τότε γιατί δεν τα κάνει γιαλαντζί τα κουπέπια να είναι και νηστίσιμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός κι αν δεν κατάλαβα οπότε άκυρη η πρόταση για τα γιαλαντζί!
Φιλιά!
Καλα καταλαβες Αθηνακι :)
ΔιαγραφήΑν της ζητησω νηστισιμα θα μου πει οτι δεν βρισκει αμπελοφυλλα... Για ολα βρισκει δικαιολογια οταν θελει :/
όι όι.. τα κουπέπια μόνο μυλλωμένα εν άσιλας κουπέπια!
ΔιαγραφήΤα γιαλαντζί κουπέπια εν σαν να λέμε γιαλαντζί μάγκας
:-Ρ
Τα μαπετς ήταν από τα αγαπημένα μου. Μετά ήταν η Φρουτοπία και η Κάντυ. ΑΑΑΑΑχχχχχ παιδικά χρόνια.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, και συμφωνώ με την Αθηνά πιο πάνω. Άσε που τα νηστίσιμα κουπέπια εν πιο ωραία κόρη! Εγώ τι θα πω που η μάνα μου δεν ξέρει να κάμνει κουπέπια τζιαι καρτερώ που την πεθερά αν τύχει να πάμε;;;; Άτε ούσου τζιαι θα φάεις τα Χριστούγεννα αφού τα θέλεις με κιμά.
Αν τα πατυχαινει η πεθερα, να την καλοκραεις κορη :Ρ
ΔιαγραφήΕν που βαρκεται κορη μου! Εν πον νηστειες? Ακουεις τζι εσου κουεντες! Νηστισιμα ή μυλλωμενα εγω εν τζαι καταλαβω διαφορα! Διω τους τζαι στηννουν :D
ε έχει και νηστίσιμα κουπέπια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου εχει? Αν δεν μας καμει δεν εχει :Ρ
ΔιαγραφήΕ πε της Αχάπαρης καλέ μου να σου κάμει κανέναν σινίν να βρέθεται! Τί εννοείς εν επέλλανες;
ΔιαγραφήΕν προλαβαινει να μαθει ρε!
ΔιαγραφήΕν' ναι 21/12/2012 που τελειωνει ο κοσμος? :D
Να της πέψουμε σιόρ δκυο μάτσες κλιματόφυλλα. εν άδικα που εγέμωσε το θάλαμο η μάνα μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ χατε να ουμε! :Ρ
Διαγραφή