Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Mamaaaaaaaaaaaa


Αν ακούσετε πουθενά τουν το πράμα....


...σημαίνει ότι κάπου τζιαμαί γυρόν εν το κινητό μου τζαι κτυπά μου η μάνα μου...

Μεν της απαντήσετε! 
Πιάνει για να μου πει ότι εν θα ξανακάμει κουπέεεεεεπιαααα γιατί εν νηστείιιιιιιιες! :(
ααααααααααααααααα :'(((((((((((((((

ΥΓ: Ο Άνιμαλ εν το αγαπημένο μάππετ του μάμμο. Ειδικά σε τούν το βίντεο ;)


15 σχόλια:

  1. Θέλεις να πείς τρώεις τα κουπέπια; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οϊ πως μ΄αρεσκουν τζαι πολλα, δηλαδη,... ετο! Κουβεντα να γενεται :ΡΡΡ

      Διαγραφή
  2. αχχαχχχαχχα πολλα καλο
    μοιαζει του Γρουτου ο παιχτης αμα αννοιει τη μασελλα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν γι΄αυτο που του δειχνει προτιμησην ο μαμμο! Θυμιζει του τον παπα του! :D

      Τζι ελαλουν τζι εγιω... ποιον μου θυμιζει, ποιον μου θυμιζει... χαχαχαχ

      Διαγραφή
  3. Κάτσε να δω αν κατάλαβα. Νομίζω ότι η μαμά σου δεν κάνει κουπέπια, δηλαδή ντολμαδάκια, γιατί είναι νηστεία. Ναι; Αν ναι, τότε γιατί δεν τα κάνει γιαλαντζί τα κουπέπια να είναι και νηστίσιμα;
    Εκτός κι αν δεν κατάλαβα οπότε άκυρη η πρόταση για τα γιαλαντζί!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα καταλαβες Αθηνακι :)
      Αν της ζητησω νηστισιμα θα μου πει οτι δεν βρισκει αμπελοφυλλα... Για ολα βρισκει δικαιολογια οταν θελει :/

      Διαγραφή
    2. όι όι.. τα κουπέπια μόνο μυλλωμένα εν άσιλας κουπέπια!
      Τα γιαλαντζί κουπέπια εν σαν να λέμε γιαλαντζί μάγκας
      :-Ρ

      Διαγραφή
  4. Τα μαπετς ήταν από τα αγαπημένα μου. Μετά ήταν η Φρουτοπία και η Κάντυ. ΑΑΑΑΑχχχχχ παιδικά χρόνια.....

    Α, και συμφωνώ με την Αθηνά πιο πάνω. Άσε που τα νηστίσιμα κουπέπια εν πιο ωραία κόρη! Εγώ τι θα πω που η μάνα μου δεν ξέρει να κάμνει κουπέπια τζιαι καρτερώ που την πεθερά αν τύχει να πάμε;;;; Άτε ούσου τζιαι θα φάεις τα Χριστούγεννα αφού τα θέλεις με κιμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα πατυχαινει η πεθερα, να την καλοκραεις κορη :Ρ

      Εν που βαρκεται κορη μου! Εν πον νηστειες? Ακουεις τζι εσου κουεντες! Νηστισιμα ή μυλλωμενα εγω εν τζαι καταλαβω διαφορα! Διω τους τζαι στηννουν :D

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Που εχει? Αν δεν μας καμει δεν εχει :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ε πε της Αχάπαρης καλέ μου να σου κάμει κανέναν σινίν να βρέθεται! Τί εννοείς εν επέλλανες;

      Διαγραφή
    3. Εν προλαβαινει να μαθει ρε!
      Εν' ναι 21/12/2012 που τελειωνει ο κοσμος? :D

      Διαγραφή
  6. Να της πέψουμε σιόρ δκυο μάτσες κλιματόφυλλα. εν άδικα που εγέμωσε το θάλαμο η μάνα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή