Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΗΡΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΝ!


ΗΡΤΕΝ Ο ΣΑΝΤΑΣ ΜΟΥ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!

ΣΠΑΣΤΕ ΟΥΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ!
ΕΠΙΑΣΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΤΕΡΟ (τζι ας αρκησεν!)

Ευχαριστώ Light Blue για το εμπνευσμένο σου δώρο.
Σίουρα εκατάλαβες, ένιωσες τζι εδιαισθάνθηκες με πολλά για να μου κάμεις τα δώρα, που μου έκαμες!

Ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες τζαι την καλή σου διάθεση :)

Έσπασες με αλλά τα δώρα σου ήταν υπέροχα!


17 σχόλια:

  1. kori eimai i prwti pou to eida!!espasa pou tin azoula aisme! alla aksizoun sou oulla osa sou xarise jai alla tosa! xronia polla re groutoudi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Νταγκ για τες ευχες! Επισης :)

      Εμεναν αρκησε γιατι η χρονομηχανη εθελε ρυθμισμα ;)
      Εσενα αρκει γιατι αλοπως θελει σερβις το διαστημοπλοιο :Ρ

      Διαγραφή
  2. Αφου εκαμες ποστ οτι την εγυρευκες, τωρά δικαίως εκαμες τζαι ποστ που την ηβρες

    Χαχαχα η Νταγκ εν να σπάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βασει του πρωτοκολου επρεπε να καμω αναρτηση οτι εβρεθειν ο Σαντας μου για να σταματησουν οι... απανταχου ερευνες! :Ρ

      Ιντα σου αρεσκει εσενα ωσπου σπαζουμεν εμεις? Διασκεδαζεις το, βλεπω! :)

      Διαγραφή
  3. ατε δοξα συ ο θεος!εφυεν η μια.εμεινεν η νταγκ τωρα.επελλανεν μας.εν ναν τελευταια ειμαι σιουρη.χρονια πολλα γρουτα και οτι ποθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα

    πάω να δω!!! Σάμπως και έγινε τέλειο το Σαββατοκύριακο σου;
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ!
      Ιντα αφου, για να καταλαβεις, εχω τοσο καλη διαθεση που μεχρι τζαι μποτες να μ' αρεσκουν ηβρα! ;)

      Διαγραφή
  5. Χμ! Ωραία όλα τα δώρα, αλλά νομίζω ότι το καλύτερο είναι που θα καθαρίσουν το διπλανό οικόπεδο!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἄν καί καταλαβαίνω πολύ λίγα ἀπό αὐτά πού γράφετε, ἐν τούτοις μ΄ἀρέσει νά παρακολουθῶ τίς συζητήσεις σας!! :)
    Ὅπως καί νἆναι, Καλά Χριστούγεννα, Καλή Χρόνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγκεφαλική μου λειτουργία γιόκ...
    μπορώ όμως να ευχηθώ...
    Καλά Χριστούγενναααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτέλους!!!! Μελομακάρονα έκαμες; Κουραπιέδες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή