ΗΡΤΕΝ Ο ΣΑΝΤΑΣ ΜΟΥ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!
ΣΠΑΣΤΕ ΟΥΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ!
ΕΠΙΑΣΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΤΕΡΟ
Ευχαριστώ Light Blue για το εμπνευσμένο σου δώρο.
Σίουρα εκατάλαβες, ένιωσες τζι εδιαισθάνθηκες με πολλά για να μου κάμεις τα δώρα, που μου έκαμες!
Ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες τζαι την καλή σου διάθεση :)
kori eimai i prwti pou to eida!!espasa pou tin azoula aisme! alla aksizoun sou oulla osa sou xarise jai alla tosa! xronia polla re groutoudi!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Νταγκ για τες ευχες! Επισης :)
ΔιαγραφήΕμεναν αρκησε γιατι η χρονομηχανη εθελε ρυθμισμα ;)
Εσενα αρκει γιατι αλοπως θελει σερβις το διαστημοπλοιο :Ρ
Αφου εκαμες ποστ οτι την εγυρευκες, τωρά δικαίως εκαμες τζαι ποστ που την ηβρες
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχα η Νταγκ εν να σπάσει!!!
Ε βασει του πρωτοκολου επρεπε να καμω αναρτηση οτι εβρεθειν ο Σαντας μου για να σταματησουν οι... απανταχου ερευνες! :Ρ
ΔιαγραφήΙντα σου αρεσκει εσενα ωσπου σπαζουμεν εμεις? Διασκεδαζεις το, βλεπω! :)
ατε δοξα συ ο θεος!εφυεν η μια.εμεινεν η νταγκ τωρα.επελλανεν μας.εν ναν τελευταια ειμαι σιουρη.χρονια πολλα γρουτα και οτι ποθεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Μία (σορυ για την συντμηση ;))
ΔιαγραφήΕπισης!
χαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήπάω να δω!!! Σάμπως και έγινε τέλειο το Σαββατοκύριακο σου;
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ΝΑΙ!
ΔιαγραφήΙντα αφου, για να καταλαβεις, εχω τοσο καλη διαθεση που μεχρι τζαι μποτες να μ' αρεσκουν ηβρα! ;)
Χμ! Ωραία όλα τα δώρα, αλλά νομίζω ότι το καλύτερο είναι που θα καθαρίσουν το διπλανό οικόπεδο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μεσημέρι!
Ειναι αυτο που παντα ηθελα! Εδω και... 10 χρονια! ;)
ΔιαγραφήἌν καί καταλαβαίνω πολύ λίγα ἀπό αὐτά πού γράφετε, ἐν τούτοις μ΄ἀρέσει νά παρακολουθῶ τίς συζητήσεις σας!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήὍπως καί νἆναι, Καλά Χριστούγεννα, Καλή Χρόνιά.
Καλες Γιορτες :)
Διαγραφήεπιτέλους:))
ΑπάντησηΔιαγραφήάξιζε η αναμονή..
Οπωσδηποτε!
ΔιαγραφήΕγκεφαλική μου λειτουργία γιόκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορώ όμως να ευχηθώ...
Καλά Χριστούγενναααααα!!!!!!!
Επισηηηηηηηηης! :)))
ΔιαγραφήΕπιτέλους!!!! Μελομακάρονα έκαμες; Κουραπιέδες;;
ΑπάντησηΔιαγραφή