Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Σε στυλ να μην ξεχνιόμαστε ;)


Η σημερινή νεολαία (χωρίς να θέλω να γενικοποιήσω) είναι ανάπηρη... ληψή?... κουτσουρεμένη... ανεπαρκώς απογαλακτισμένη... Έρκουνται για να συνπληρώσουν μιαν απλήν αίτηση τζαι φέρνουν μαζίν τους τον παπά ή την μάμμα τους... 20, 22, 24 χρονών άτομα τζι εν μπορούν να συμπληρώσουν μιαν αίτηση!!!
- Παπάααα πότε απολύθηκα που τον στρατό?
-Μάμμα γράψε μου τα εσύ γιατί εγώ εν ιξέρω...
-Παπά, έλα μια στιμή? Ίντα πον να γράψω δαμαί?
Σημείωσε ότι ο παπάς/η μάμμα εν του δημοτικού τζι οι νεολαίοι του πανεπιστημίου...

Έτυχε τζαι το ανάποδον, όμως! Έρκεται μια κατακαϋμένη οικοκυρά που είδεν τα 2 στενά με την κρίση τζι αποφάσισε να φκει στην δούλεψη. Εξήασεν να φέρει τα γυαλιά της τζαι φωνάζει της 20+ κόρης της που περιμένει μες το αυδοκίνητο. Έρκεται η κοκόνα ανταύγεια/μεγάλο κοκκάλινο γυαλλί/ακριβή καφέ μπότα ιππασίας/προσεγμένη σιλουέττα/μη μου άπτου ύφος ξινίλας χιλίων καρδιναλίων. Λέει η ατημέλητη μάνα/οικοκυρά/θυσία για τα παιδιά/σ΄οποιον αρέσουμε/"μια απόλαυση μας έμεινε (το φαϊ), αν το κόψουμεν τζαι τζείνο?...", "έλα κόρη μου να μου την συμπληρώσεις γιατί εν έφερα τα γυαλιά μου..." Αρπάσσει της την που μες τα σχέρκα η μις Ξινίλα σε στυλ: εν είσαι άξια να κάμεις τίποτε/ούτε μιαν αίτηση εν μπορείς να συμπληρώσεις?/έτο που εσού έσχεις με παραπάνω ανάγκη που μένα τζαι τωρά που σε έκοψα κόμμα, θα σου παίξω την έξυπνη γιατί είσαι η μάνα μου τζι αγαπάς με τζ ίντα πον να κάμεις? θα με ανεχτείς τζαι θα με συγχωρήσεις τζαι που πάνω!!!
Τζαι μεν της κάτσεις την πατσαρκά! Που για να φορεί τζείνη την ακριβή, καφέ, δερμάτινη μπότα, ιππασίας, κυκλοφορά η μάνα της με τα σέλλουρα τζαι τα μέλλουρα! Άτε να δω!

Αυτά από το προσωρινό εργασιακό μέτωπο :/
Υγιαίνετε!



40 σχόλια:

  1. Ειδικα η 2η περιπτωση που περιγραφεις φκαλλει με εκτος ελεγχου!
    Εν θωρεις κορη μου/γιε μου οτι η μανα σου/παπα σου κυκλοφορουν οπως τους κουλλουφους, εν αγραμματοι/αμορφωτοι/ χρειαζονται την βοηθεια σου, τζιαι να παιζεις πελλον???

    Αδικαιολογητα ετσι κοπελλουθκια που εν βοηθουν τους γονιους τους οταν χρειαζονται την βοηθεια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα επρεπε να θωρες με ιντα τσαντιλα επιασε την αιτηση που τα σχερκα της μανας της τζαι με ιντα υφος την εκοιταξε! Αν ημουν η μανα της ηταν να της πω: μα σαν τζαι παραγνωριστηκαμεν?

      Διαγραφή
  2. Ποιός κάμνει έτσι κοπελλούθκια;
    Αν δεν τα εμάθαν να εκτιμούν επειδή μια ζωή εκάμναν το σκατό τους παξιμάδι τζαι εν εμιλούσαν τζι ενομίζαν ότι το σωστό εν τούτο, σόρυ αλλά έννενει!
    Όι ότι εν φταιν τα κοπελλούθκια, αλλά κατά τεράστιο μέρος ευθύνονται οι γονείς για τες συμπεριφορές τους.

    Εκνευρίζουν με εξίσου και οι 2 περιπτώσεις, ίσως η πρώτη παραπάνω γιατί εγώ δεν είμαι καθόλου έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν εξεταζω ποιος ιφταιει! Εκαλυψαμεν το! Εξαλλου εν κοντα στον νου!
      Απλα ειπα να το καταγραψω για να υπαρχει στα τραγικα πρακτικα :Ρ

      Διαγραφή
  3. οι βουτυροι τζιαι οι:"ειμαι θεος το ξερω"!εν πατσαρκες που θελουν ουλλοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν το ευχαριστώ της και το αποτέλεσμα "Να μεν λείψει τίποτε του μωρού όπως μας έλειψε εμάς" γιατί ως γνωστόν τα λεφτά φυτρώνουν πάνω στα δέντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε εν νομιζω να υπαρχει το "ευχαριστω" στο λεξιλογιο της :/

      Διαγραφή
  5. εγώ που πάω με την αρφή μου όπου πάω σε ποια κατηγορία είμαι?:p

    αφού είμαστε spoon fed σε αυτό το νησί που γεννηθήκαμε έτσι το έχουμε! είμαστε designed να ζούμε και να λειτουργούμε around the family..

    Είμαστε beyond κακομαθημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλον να θελεις παρεα τζι αλλον να θελεις δεκανικι, εν ναι?

      Κοιτα, που 15 χρονων εγυριζα τις δημοσιες υπηρεσιες τζι εκανονιζα τες υποθεσεις/αιτησεις/χαρτουρα τες δικες μου τζαι της οικογενειας μου. Μονη μου. Γι αυτον εν δυσκολο να καταλαβω τουν τες "περιπτωσεις"...

      Διαγραφή
  6. Τσουκνιδο-απάντηση : Οι σχέσεις γονιών - παιδιών, αφορούν τους συγκεκριμένους γονείς και τα συγκεκριμένα παιδιά! Δεν εμπίπτουν σε καμιά κατηγορία και σε κανένα νόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω, αλλα οταν διακρινω ενα τεραστιο ποσοστο (της ταξης του απογοητευτικου 70%) που ειναι οπως περιγραφεται πιο πανω, δικαιουμαι (ποιητικη... αηδια) να μιλησω γενικοποιωντας ;)

      Διαγραφή
    2. Δικαιούσαι να μιλήσεις γενικά για να εκφράσεις τα δικά σου πιστεύω.

      Σε καμιά περίπτωση να κρίνεις.

      Πχ. αν θέλω εγώ να έχω κακομαθημένα κοπελλούθκια, εν ππέφτει λοος σε κανένα :-P

      Διαγραφή
    3. Αν θελεις να εσχεις κακομαθημενα κοπελλουθκια με γεια σου με χαρα σου, ντηαρ!
      Αν τα κοπελλουδια σου επιδειξουν κακομαθημενη συμπεριφορα, η οποια θα υποπεσει καθ' οιονδηποτε τροπο στην αντιληψη μου, θα κρινω γιατι ειμαι ελλογο ον με κριτικη σκεψη.
      Εν να δυσκολευτω να μεν κατακρινω, αλλα να κρινω, ουτε με σφαιραι :Ρ

      Διαγραφή
  7. emmm..emeis tous emathame etsi! men ta vallete me tin kori!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ! Εμαθαν την ετσι! Εν 20+!!! (εν εμπορουσα να ξηφκαλω την ηλικια της ετσι οπως ητο ντυμενη μεγαλιστικα τζαι κυριλλε, αλλα μπορει να ηταν τζαι 26/27!) Εν ωριμασεν ακομα? Εν μπορει να σκεφτει που μονη της οτι εν ναι σωστη?

      Διαγραφή
  8. πολλοί είναι έτσι, παλιοπαιδα και άχρηστοι μαλλουροσιηλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εσυ θωρεις τους στη δουλεια, εμεις που ειμαστε σε τουντην ηλικια θωρουμεν τους οπου παμε!
    τζιε αν ακουεται καπως, ναι αναγνωριζω του εαυτου μου οτι ειμαι ετσι. δεν ειναι κακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως την περιπτωση 1 ή 2? Τι εννοεις δεν ειν' κακο? Ε την πατσαρκα πο' ρκεται α! :Ρ

      Διαγραφή
    2. τι λες ρε;! εννοω οτι αναγνωριζω του εαυτου μου οτι ειμαι καλο μωρο. εν ειμαι αχαριστος για οσα μου δωκαν οι γονιοι μου τζιε εν τα πετασσω σε ακριβες μποτες τζιε τσεντες (now that would be a problem!)
      τζιε εννοω οτι εννεν κακο να αναγνωριζω οτι ειμαι καλο μωρο τζιε να περιαυτολογω!

      Διαγραφή
    3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

      Ετσι που το γραψες επιννε νερο, Ντρημερ μου! Εκαταλαβα ακριβως το αντιθετο. :)

      Διαγραφή
    4. btw τωρα θωρω το 1ο μου σχολιο. εφυεν μου το "εν" στο εν ειμαι ετσι!

      Διαγραφή
    5. Εν εσχει προΛημα. Εν τζαι παρεξηγουμεν τε ;D

      Διαγραφή
  10. Ειναι για να απορεις! Εγώ απλα θα χαιρετισω τον εργαζόμενο λαό! :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το θέμαν ένει ότι νομίζουν ότι περιμένουν την ίδιαν αντιμετώπισην, όπως έχουν που τους ταλαίπωρους γονιούς τους, τζαι που τους υπόλοιπούς μας.

    Εμέναν έτυχεν μου να ακούσω από 40άραν (όχι 20άρα), να χέζει τζαι να χρήζει τη μάνα της που το τηλέφωνο, επειδή ετόλμησεν να την ρωτήσει τι ετράβαν η όρεξη της να της μαειρέψει για το μεσημέρι. Ε!!! Εν άντεξα τζαι έψαλα της τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑλα της εκαμες Παχυ μου. Εν να εκολλησεν τιποτε πανω της λαλεις?

      Διαγραφή
    2. Αρα εν πατσαρκες που επρεπε να επιστρατευσεις :ζ

      Διαγραφή
  12. Ευτυχώς είμαι μακρυά και από τις δύο περιπτώσεις. Δεν λέω ότι δεν έχω κάνει λάθη στο μεγάλωμα του γιου μου, αλλά πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα (υπευθυνότητα, σεβασμό κ.λπ.) πρέπει να τα μάθουμε στα παιδιά μας από πάρα πολύ νωρίς...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνακι μου εχεις δικαιο! Προσπαθω πολυ με τον μαμμο αλλα... με γραφει προκλητικα κι επισταμενως :Ρ

      Σοβαρα τωρα. Η πρωτη περιπτωση ειναι θεμα, πιστευω, ανεξαρτητοποιησης του παιδιου. Να το αφησεις να κανει πραγματα μονο του, να αναλαβει ευθυνες και πρωτοβουλιες για να ανοιξει τα φτερα του και να εμπιστευτει/ανακαλυψει τις δυνατοτητες του.
      Η δευτερη ειναι η κλασσικη περιπτωση γονιου που γινεται χαλι να τον πατησουν και εκει καταληγει στο τελος: στο πατωμα :/

      Διαγραφή
  13. Γρούτα μου, υπάρχουν και τέτοια παιδιά, αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι λίγα. Εγω τυχαία τα έχω συναντήσει και σπάνια. Εχω συναντήσει όμως και γονείς αδιάφορους και κυνικούς όσον αφορά την εκπαίδευση και την αγωγή των παιδιών τους. Τα παιδιά κορίτσι μου πιστεύω ότι είναι η εικόνα της οικογένείας τους.
    Απο ανθρωπάκια βγαίνουν ανθρωπάκια όπως έγραφε ο Λασκαράτος.
    φιλιά κορίτσι μου και Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη Χρονια και σε σενα Μαρια :)

      Πιστευα ακριβως το ιδιο. Οτι δηλαδη ειναι λιγα τα παιδια αυτα. Διαπιστωσα οτι τα παιδια που ανηκουν στην πρωτη κατηγορια που αναφερω, ειναι στην πραγματικοτητα ποοοολλα.
      Αυτα που ανηκουν στην δευτερη ειναι, ευτυχως, λιγα. :)

      Διαγραφή
  14. Ναι ναιιιιι φταιν οι γονιοί που τους διουν σιοινί.
    Φυσικά εν γίνεται να πααίννω σχολείο, να πηαίννω πχ σπουδές , δουλειά...να συναναστρέφομαι με τόσο κόσμο και να μαι έτσι σκέδιο.
    Δλδ το ύφος 10 καρδιναλίων νομίζω εν κάτι που το φέρεις εκ γενετής...δεν το αποκτάς στην πορεία.
    Βέβαια ίσως οι οικείοι να ενθαρρύνουν τούτο το στυλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασιλα οπως το ειπες: σκεδιο ;)

      Να σου ζησει ;)

      Διαγραφή
    2. ενκιου ρα τζαι στα δικα σου

      Α
      τζαι αν δεν σε δούμεν
      SEE YOU

      Διαγραφή