Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Η γκάφα του αιώνα!


Ήρτεν με το τζιν το παντελονούι του, το φούτερ του σε χρώμα σχολικό μπλε, το παπουτσούι του το αθλητικό... Μαλλούι κοντό σηκωμένο ίσια πάνω, στυλ ανάχωμα, όπως εν η μόδα τωρά. Σκουλαρικούι στο έναν αυτί... Φρεσκοξυρισμένο μάγουλο... Τζι έτσι κονταπάχουλλο που ήταν, ήταν πολλά χαριτωμένο παιδί, σαν πουλουκκούι, συμπαθητικό, με μιαν θετικήν αύρα... Εδίαν σου την αίσθηση ότι εν 18χρονο του σχολείο αλλά ήταν γύρω στα 22.

Εσυμπλήρωσεν την αίτηση του τζι ήρτεν να την παραδόσει. Λέω του: μα, εν έγραψες την ημερομηνία απόλυσης που το στρατό. Έκαμεν μιαν αδιόρατη κίνηση με το σχέρι του, η οποία εθεώρησα ότι σημαίνει "εν να το γράψω μετά". Υπογράφει στο χαρτί διπλώνει το τζαι διά μου το. Εγώ εν το πιάνω τζαι επιμένω στην παρατήρηση μου ότι, εν εσυμπλήρωσεν την ημερομηνία απόλυσης του στρατού... Κοιτάζει με, με έναν ύφος, το οποίον επεριλάμβανεν έναν μειδίαμα ανεξιχνίστο τζαι δείχνει μου το όνομα που γράφει πας την αίτηση... Ήταν γυναικείο! Ήμουν έτοιμη να του αρκέψω ότι εν γίνεται να συμπληρώνεις αίτηση για λογαριασμόν άλλου, όταν με κτύπησεν η συνειδητοποίηση της πραγματικότητας σαν ηλεκτρικό ρεύμα τζαι που το σιοκ άρκεψα να τραυλίζω... "συγγνώμην"...

Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί...

Το τυπούιν εν έδειξεν να στενοχωρκέται. Είπεν μου "εν έσχει πρόβλημα" τζι έφυεν.

Σε κατάσταση σιοκ επροσπάθησα να εξυπηρετήσω την επόμενη κοπέλα, η οποία επαρακολούθησε την σκηνή. Εκατάλαβεν την κατάσταση στην οποίαν ευρίσκουμουν τζι είπεν μου: "Μεν στενοχωρκέσαι! Επήρα την τζι εγώ για άντρα!"

Εν ναι κκόλιφαϊτ ως η γκάφα του αιώνα?





58 σχόλια:

  1. Με το δίκαιο η σύγχυση και η ταραχή σου Γρουτού έν νομίζω να βοηθά τούτο που εννα σου πω αλλά κοίτα, το πιθανότερο είναι να της έτυχε ξανά και μάλλον εν αρκετά ακομπλεξάριστη για να μεν αντίδρασε και ούτε να έδειξε ότι ενοχλήθηκε επομένως μεν το πολλοσκέφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετα που εξαναπαιξα την φαση μες τον νου μου πιο ηρεμα, εδιερωτηθηκα γιατι εν μου ειπε "μα ειμαι κοπελα" - αντ' αυτου εδειξεν μου το ονομα της πας το χαρτι. Σαν τζι εν ηθελε να το ακουσει ουτε η ιδια. Σιουρα εν ενοχληθηκε αλλα ενιωσεν αμηχανα...

      Διαγραφή
    2. Προφανώς... θα είναι ατυχές γεγονός για εκείνη το οτι είναι (στα χαρτιά) κοπέλα. Γι' αυτό...
      Ξέρω πως νιώθεις. Πιο μικρή, και μένα όλο αγόρι με έλεγαν. Αλλά εμένα με ενοχλούσε...
      Τέλος πάντων, τα παθήματα, μαθήματα!
      Φιλιά!
      Καλό Σ/κ!

      Διαγραφή
    3. Ειναι παθημα που ομως δεν μπορει να μου γινει μαθημα. Διοτι τι θα μπορουσα να μαθω στην προκειμενη? Πως να ξεχωριζω καποιαν που ντυνεται αντρικα?

      Το μονο που ξερω ειναι οτι ελπιζω να μην μου ξανασυμβει...

      Διαγραφή
    4. ...επέτρεψέ μου... το μάθημα είναι να συμπεριφερόμαστε (όσο παράξενο κι αν φαίνεται αυτό) στους συνανθρώπους μας, σα να είναι άφυλοι. Έτσι, αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και είναι όλοι ευτυχισμένοι!(το έμαθα σε ένα σεμινάριο! δεν είναι δική μου διαπίστωση. Οι καιροί όμως, το προστάζουν...νομίζω...)

      Φιλάκι!

      Διαγραφή
    5. Συμφωνω με αυτην την τακτικη. Συμπεριφερομαι το ιδιο σε ολους αντρες και γυναικες. Σε αυτη την περιπτωση ομως ηταν μες την μεση η ηλιθια η αιτηση, το πρακτικο θεμα δηλαδη...

      Χ

      Διαγραφή
  2. Εγώ συμφωνώ με την Aenima πιο πάνω.
    Τζαι το πολύ να πάει να πει ότι η τζοιμησμένη ενόμιζε είσαι άντρας.
    Τζαι μπορεί να της άρεσε τζιόλας. Πού ξέρεις;
    Ένιγουεϊ, συμπέρασμα, μικρό το κακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μου ειπεν τζι η μανα μου, οτι μπορει να της αρεσε, δεδομενου οτι εμοιαζεν να εσχει σαν στοχο να περνιέται για αντρας.

      Την ωρα τζεινην ομως, εφοηθηκα οτι μπορει να την ειχα προσβαλει.

      Διαγραφή
  3. ου τη γέριμη...ου τη γέριμη...ου τη γέριμη....ου τη γέριμη...

    σαν να τζιαι εν σε βοηθώ; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xa xa xa xa!!!!mana mou grouta mou!!!ksero pos einai! en polles fores pou akoma jai egw sigxizw tes! seriously men agxwnesai! nomizw allwste oti eidika stin kypro en prepared na tous simvenei touto all the time

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ποιες εννοεις? Εννοεις οτι εν λεσβια?
      Ενομιζα οτι το να εν μια γυναικα ομοφυλοφιλη εν προϋποθετει κατ' αναγκην να έσχει αντρικο παρουσιαστικο :ζ
      Ειμαι πολλα οφφ?

      Διαγραφή
    2. koita egw to dilwsa kai sto blog oti tounta pramata en ta katalavw. mia gineka gay den prepei na moiazei me andra gia onoma tou theou! alliws giati na men paennoume me kanonikous andres na teliwnei to prama; alla nai i kopela itan les profanws :) empiptei stin katigoria butch (manly looking). em katalavaineis twra giati ekollisa me tin omorfi; itan normal vlepeis xa xa xa

      Διαγραφή
    3. μηπως ήταν ερμαφρόδυτη λέω μήπως τζαι γιαυτο εν εσυνταράκτειν?

      Διαγραφή
    4. Dagger elpizo na kamneis humor giati en polla omofoviko touto pou laleis! en san tzai laleis mou oulloi oi egxromoi prepei na en amerikanoi psiloi tzai na paizoun mpasket!

      Διαγραφή
    5. Dagger, symfwnw me thn Blog Skepsewn, ligi euaisthisia pros tous synanthrwpous mas k enhmerwsh panw se zitimata ta opoia leme pws mas apasxoloun (LGBTQ themata sthn prokeimenh - ektos an den eisai politikopoihmenh, alla kai pali den dikaiologeisai) den evlapse pote kanenan...to sxolio sou einai para poly omofoviko (eite to atomo stin sygkekrimeni periptwsh einai lesvia eite oxi) k transfoviko (eite to atomo stin sygkekrimeni periptwsh einai trans eite oxi)...xwris prokatalhpseis k stereotypa tha hmastan mia poly kalyterh koinwnia, oso kai an auta voleuoun merikous/es...
      i.

      Διαγραφή
  5. Μεν το σκέφτεσαι φιλενάδα. αφού δεν το έκαμες κακοπροαίρετα είσαι εντάξει.

    Υγ. την γκάφα του αιώνα την εκάμαμε πριν πέντε χρόνια έτσι εποχή που εφκάλαμε τον Χριστόφια. εξύπνησε ο 666 μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζαι διαφωνω με το υστερογραφο σου, αλλα εγω εν τον εψηφισα τον... συντροφο! Ισως γι' αυτο να σιοκαριστηκα τοσο με την γκαφα μου ;)

      Διαγραφή
  6. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Btw, παίζει και να της άρεσε το σχόλιο.Προφανώς εν έτσι, επειδή έτσι γουστάρει να είναι... Άρα, ο σκοπός, επιτευχθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελω να ελπιζω οτι ετσι ηταν τζι οτι εν την επειραξεν...

      Μα γιατι εν μπορουμεν να σχολιασουμεν στο αξιοτιμον ιστολογιο σας αγαπητη?

      Διαγραφή
    2. ούφφου, εν ηξέρω ούτε εγώ :( κάτι λάθος έκαμα στις ρυθμίσεις. Ξέρει κανένας να με βοηθήσει btw???

      Διαγραφή
  7. ε εντάξει it could happen to anyone!
    μεν στεναχωρκέσαι αφού απλά εσυγχύστηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω οτι μπορει να συμβει στον καθενα, αλλα πρεπει να παραδεκτεις οτι εν ναι κατι που συμβαινει συχνα, εν ναι? ;)

      Διαγραφή
  8. Και γιατί στενοχωριέσαι φιλενάδα?? Δεν βλέπω πουθενά γκάφα.
    Αφού η ίδια μασκαρεφτηκε αγόρι, αν την πέρναγες για κορίτσι αυτό θα ήταν γκάφα. χεχε
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικα το λαθος που βρισκω στον εαυτο μου ειναι οτι ισως δεν εδωσα την απαραιτητη προσοχη. Αν και... Τεσπα! Μην το ψαχνω αλλο. Ο,τι εγινε, εγινε...

      Διαγραφή
    2. Maria...."maskareutike"?? dld den perna apo to myalo sou pws mporei na einai antras (trans)? diladi ta trans atoma einai "maskarades"?
      i.

      Διαγραφή
  9. μεν το σκεφτεσαι,εγω επαθατο με ατομο που ηρτεν στο καταστημα γυρω στα 50 με jean παντελονι,πουκαμισο και κοντο γκριζο μαλλι,δεν εμπορουσα να καταλαβω αν ηταν αντρας η γυναικα,ουτε που την φωνη,δεν ηξερε με πιον τροπο να του απευθυνω τον λογο οσπου και δεν αντεξα και ερωτησα το ονομα για να μαθω οτι ηταν γυναικα τελικα..

    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ πιστεύω ότι της άρεσε αυτό που έγινε. Για να ήταν έτσι, ένιωθε αγόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεν μου στενοχωρκιέσαι, ευαίσθητο Γρουτούδι μου. Συμφωνώ με τα πιο πάνω σχόλια. Αφού η ίδια παρουσιάζει τον εαυτό της με αυτό τον τρόπο σημαίνει ότι επιδιόκει (ούφφου εντολόης γράφεται σιορ το επειδιώκει;;;!!!) να περνιέται για αγόρι.

    Σορρυ για τις ανορθογραφίες. Ένει η ειδικότητά μου. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κατα πασαν πιθανοτητα... επιδιωκε να περνιεται για αγορι, Παχυ μου ;)

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ με τους πιο πάνω. Φαίνεται να ήθελε να την περάσεις για αγόρι γι' αυτό και αντίδρασε με τον τρόπο που αντίδρασε. Μην το σκέφτεσαι! Πάμε πάρακατω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μεν το σκέφτεσαι Γρούτα μου, ούλλοι μας εκάμαμεν παρόμοιες γκάφες. Είμαι σίγουρη ότι δεν την πείραξε, κατάλαβε ότι δεν ήταν σκόπιμο οπόταν μην μου αγχώνεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχχαχαχχαχχαχχχαχχαχ ΜΟΥαχχαχχαχαχχαχχαχ αααααααααααααχχαχαχχχαχα ΘΑ ΣΕ ΦΚΑΛΩ ΣΤΗ ΜΟΥΤΤΗ ΤΟΥ ΚΑΝΙΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ότι μια κοπέλα ντύνεται πιο casual τζαι έχει κοντό μαλλί (καλά την φρεσκοξυρισμένη βούκκα που είπες ότι είδες προσπερνώ την επδ φαντάζομαι εν ποιητική αδεία) ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα ότι θέλει να γίνει άντρας. Το ίδιο ισχύει τζαι για άντρες που βάλλουν κρέμες τζαι μέικαπ, ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα ότι θέλουν να γίνουν γυναίκες. Τούτα εν κολλήματα της κλειστοκοινωνίας μας, τζαι ναι, ήταν γκάφα Γρούτα, αλλά εν φταίεις επειδή εν εσυνήθισεν το μμάτιν σου στην ποικιλία των ανθρώπων που υπάρχουν γυρόν μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους εθκιάβασα τζιαι μιαν κουβέντα του χαϊρκού.

      Διαγραφή
    2. KillaFlava μου καλωσορισες!
      Κοντο μαλλι εχω τζι εγω! Πιο κοντο πεθαινεις! Το επομενο σταδιο εν το κεφαλοξυρισμα... Το χτενισμα το αντρικο που το γυναικειο διαφερει, ομως. Επισης, οι κοπελες συνηθως φορουμεν σκουλαριτζι τζαι στα 2 αυτια. Και ναι το μαγουλο ηταν φρεσκοξυρισμενο 100%. Εν ενομισα οτι το ειδα, διοτι αμα τη αποκαλυψη του φυλου, εξανακοιταξα!

      Οπως τζαι να' σχει συμφωνω με τις τελευταιες γραμμες του σχολιου σου. Τζαι παρολο που ξερω/νιωθω οτι εκαμα γκαφα εν μπορω να σκεφτω πως θα μπορουσα να λειτουργησω διαφορετικα. Τιποτε πανω της δεν εμαρτυρουσε το φυλο της.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ με τον Ανώνυμο. Επιτέλους τζιαί μια κουβέντα πόννεν πικρόχολη περιπαικτική υποτιμητική.

      Διαγραφή
  16. Άντε καλέ... Τι φταις εσύ; Αφού δεν βάζουνε και καμιά φούστα και κανένα κρεμαστό σκουλαρίκι, τι φταις εσύ; Διότι κι εμένα το μαλλί μου, δεν το συζητάμε, το βλέπεις στο άβατάρ μου, είναι πολύ κοντό, αλλά μια φούστα την βάζω βρε παιδί μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εν τζιαι αποκάλυψέ σου το φύλο τ@, αλλά το όνομα που τ@ εδώκαν όταν εγεννήθηκε... η γκάφα εν στη διπολική αντίληψη των φύλων τζιαι των έμφυλων ταυτοτήτων. Μπορεί το άτομο τούτο να ένει γυναίκα που το παρουσιαστικό της εν εμπίπτει στις κοινωνικές προσταγές του πως "πρέπει" να φαίνεται μια γυναίκα. Μπορεί να εν άντρας που κατά τη γέννησή του εταυτοποιήθηκε ως γυναίκα που το ιατρικό προσωπικό, τους γονείς τζιαι την κοινωνία (διότι στες κενωνίες μας χρεώνουμε το κάθε βρέφος με ένα φύλο χωρίς να εν το ίδιο σε θέση να αυτοπροσδιοριστεί). Μπορεί να μεν ένει όμως ούτε άντρας ούτε γυναίκα (ναι, υπάρχουν παραπάνω που ένα φύλα). Τζιαι προσπαθώ να καταλάβω γιατί εν σημαντικό για εσάς δαμέ τι που τούτα ισχύει. Το τραγικό εν ο περιορισμός της αντίληψης των φύλων ως binary opposites τζιαι η ετοιμότητα καταχώρησης κάθε ατόμου σε μια που τες θκυο κυρίαρχες κατηγορίες ανάλογα με τις υπάρχουσες κοινωνικές επιταγές, χωρίς καν το ίδιο το άτομο να ρωτηθεί. Όπως φαίνεται τζιαι που δαμέ, καλά κρατούν τζιαι ο περιορισμός της αντίληψης τζιαι η ετοιμότητα καταχώρησης...

    Απορία: Γρούτα, στην υπηρεσία όπου εργάζεσαι, μόνον άντρες που υπηρέτησαν στο στρατό αποτείνονται? Εν υπάρχουν άντρες που να μεν επήαν σταρτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε hecate!
      Δεν εχω απαιτηση ο ανθρωπος που ειναι απεναντι μου να εσχει ενα φυλο οπωσδηποτε, για να τον καταταξω καπου. Υποχρεωση μου τζιαμαι που δουλευκω ειναι να δω οτι οι ανθρωποι αντρες/γυναικες/νεοι/γεροι, ολοι ανεργοι, εχουν συμπληρωσει σωστα τις αιτησεις τους.
      Οι αντρες που δεν εκαμαν στρατο πρεπει να συμπληρωσουν ποτε επηραν αναστολη ή απαλλαγη. Οπως αντιλαμβανεσαι σε καθε περιπτωση οι αιτητες πρεπει να δηλωσουν οτι ανηκουν στο ενα ή στο αλλο "παραδοσιακο" φυλο :)

      Διαγραφή
    2. Γρούτα

      δεχτά τούτα που λαλείς. Αν τζιαι το πρώτο σκέλος του σχολίου μου επήαινε παραπάνω σε κάποι@ σχολιαστ@ τζιαι όι τόσον πολλά σε εσένα, που από ό,τι εκατάλαβα, το περιστατικό έκαμέ σε να σκεφτείς ίσως κάποια πράματα (είπα να βοηθήσω τζιαι στην αναθεώρησή τους, εν η αλήθκεια).

      Εισήγηση: προς αποφυγή παρόμοιων περιστατικών, ελέγχετε το φύλο που εσημείωσε @ αιτητ@ πριν να ρωτήσετε για στρατό ή άλλη σχετική ερώτηση. Ακόμα τζιαι αν νομίζετε ότι γνωρίζετε το φύλο τους. Τζιαι αποφεύγετε τις έμφυλες λέξεις άμα απευθύνεστε σε άτομα που εν είστε σίουρ@ για το φύλο τους. Αν πρέπει να τες χρησιμοποιήσετε, τότε ρωτήστε τα ίδια τα άτομα πως επιθυμούν να τους απευθύνεστε. Τόσον απλά! :)

      Συνέχεια απορίας (διευκρίνηση: οι απορίες μου εν εν ειρωνικές ή κάτι παρόμοιο. Ειλικρινά ενδιαφέρει με να μάθω τζιαι ρωτώ): τι γίνεται με τους μετανάστες άντρες ή με τους κύπριους άντρες που έχουν μεταναστευτικό υπόβαθρο? Πάλε πρέπει να δηλώσουν αναστολή/ απαλλαγή?

      Εκάτη (εγώ εν παρεξηγώ που με έκαμες misgendered - μεν αγχωθείς πάλε, απλά σκέφτου κάποια πράματα :) )

      Διαγραφή
    3. Οι μεταναστες, Εκατη, δεν συμληρωνουν το σημειο της αιτησης που αφορα τις στρατιωτικες υποχρεωσεις.

      Α! Μες την συγχιση μου εν ειδα το φυλο που σημειωσε η κοπελα. Οταν ανατρεξα στην αιτηση της, την επομενη μερα, ειδα οτι εν εσημειωσε κανενα που τα 2.

      Εν πασει περιπτωσει τζαι παντα συμφωνα με τα Κυπριακα δεδομενα, θεωρεις οτι φταιω? Θεωρεις οτι την εκαμα να νιωσει ασχημα? Θα με ενδιεφερε η αποψη σου.

      Διαγραφή
    4. εν τζιαι εν θέμα να σου σύρουμε το φταίξιμο :p σύμφωνα με το ίνταλως μεγαλώνουμε τζιαι πως η κοινωνία αντιμετωπίζει το θέμα "φύλα" ήταν κατανοητή η αντίδρασή σου, γρούτα. αλλά εν έχουμε τζιαι εμείς προσωπική ευθύνη για το ίνταλώς εν η κοινωνία? εν ηξέρω αν έκαμες λάθος. που τη στιγμή που το άτομο τούτο εν εδήλωσε το φύλο του, πολλά πιθανόν η αρχική σου αντίδραση να μεν ήταν λάθος. πολλά πιθανόν να πρόκειται για άντρα που όμως εχρεώθηκε την ταπέλλα "γυναίκα" κατά τη γέννησή του τζιαι τωρά εν τον αφήνουν να την αλλάξει. εν νομίζω να εν τυχαίο το ότι εν εσημείωσε του φύλο τ@.

      εντωμεταξύ, λαλείς ότι οι μετανάστες εν συμπληρώνουν το μέρος που αφορά τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. το ίδιο κ οι γυναίκες, ή τέλος πάντων όσ@ εταυτοποιηθήκαν επίσημα ως γυναίκες, υποθέτω. :)

      Διαγραφή
  18. Aporia: Otan isaste/imaste apenanti apo ena atomo giati to pio simantiko pragma einai to ti exei anamesa sta podia tou? Exi pio simantika pragmata na koitaksoume se anthrwpous para an ine antras, gineka, trans antras, trans gineka, klp. Stin teliki oti fulo k na einai kapio atomo (aneksartita pou polloi logo stenokefalias prospathopoun na anakalipsoun tin fisi twn gennitikwn organwn twn allwn k kata poso exoun gennithi me afta i allaxtikan stin poria) skeftite: pws epireazei esas k tis zwes sas?
    D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω οτι πρεπει να θκιαβασεις την απαντηση που εδωσα πιο πανω στον hecate...

      Διαγραφή
  19. Περίεργη τροπή επήρε τούτο το post.
    Anw, σήμερα τι θα μαειρέψεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εκαλύψαν με (ναι είμαι τζι εγιώ δαμέ) όσοι είπαν πως μάλλον άρεσεν της, διότι προς τι το όλο λουκ και δη η ΦΡΕΣΚΟΞΥΡΙΣΜΕΝΗ ΒΟΥΚΚΑ;; Μετά εξησκουλλίσαν με όσοι το επήραν αλλού γι αλλού το θέμα ή εθιχτήκαν τα lgbt τους. G@ys, chill. (άρεσεν μου η χρήση του @, may I? thanks)

    έχω τζι εγώ απορία αλλα εννά την κάμω σε ποστ ποννα ξηβαρεθώ γιατί δαμέ έγινε πανήγυρις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαχαχαχα δεν υπάρχεις. Εν σε καταπιεν η γη ακόμα? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή