Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

χεχεχ

Άμαν φοάσαι ότι εν να πάθεις κάτι, παθαίνεις το στο τέλος!
Κατά κανόναν!

Έσχει που την μέρα που ήρτα δαμαί δουλειά που εφοούμουν ότι κάποια στιγμή εν να σιονώσω τον καφέ πας το γραφείο... ... ... :ζ
...Το καλόν μας εν επήεν πας το κήμπορντ. Ετράβησε λλίον το μεγάφωνο αλλά παίζει κόμα...

...Τωρά άρκεψα να φοούμαι ότι... εν να τον ξανασιονώσω! :Ρ


15 σχόλια:

  1. Η ταπέλλα σου κολλά πολλά πάντως. Αν-υπόθετο. Χαχαχα!
    Εμένα εν μου έτυχε ακόμα να σιονώσω τίποτε! Είδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ολα υπαρχει παντα η πρωτη φορα :Ρ

      Ουτε' γω ειχα ξανασιονωσει... καφε πανω στο γραφειο ;)

      Διαγραφή
  2. Ποτέ στην ζωή μου εν εσhιόνωσα καφε πανω στο γραφείο αλλα επαθα το προχτες! Ευτυχως όμως ηταν απλα λιος πανω στο γραφειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεναν ο μισος!!! Τζι ενευριασα γιατι ηταν ο πρωτος μου καφες τζι ηθελα τον απεγνωσμενα :/

      Διαγραφή
  3. Ήτναλοϊς σε νιώθω βρε Γρούτα μου, ήνταλοϊς σε νιώθω. Εγώ πάντα τούντο φόο έχω. Έτυχε μου 1-2 φορές αλλά ευτυχώς τίποτε πολλά δραματικό. Το σhειρότερο πράμα α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ιντα που φταιουμεν ρε! Ετο τουντα πλαστικα τα ποτηρουθκια της μηχανης εν καθουνται εναν τοπο :Ρ

      Διαγραφή
  4. Οκ απολογισμός της νέας σου δουλειάς: σε λιες μέρες άλλαξες μιας μιτσιάς φύλλο τζιαι εδυάλησες ένα μεγάφωνο. Πάεις καλά :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως για λλοου τους επιααν με για μονο για 3 εφτομαες! Εσκεφτεις αν επηαινα αλλη καμιαν ιντα που ηταν να καμω? :Ρ

      Αλλα τζι εσου ρε κουμπαρε! τς τς τς αμεσως να μου την πεις! Πικρισσα! :Ρ

      Διαγραφή
  5. eto mana mou en me meso pou empikes!!akou na shionoseis ton kafe!!!!xa xa xa xa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφως τζι ειχα μεσο!
      Χωρις μεσον εν καμνεις τιποτε!
      Γκουντμορνιιιιιιιιιιιινγκ ΣΑΪπρουυυυυυυς! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Χύθηκε ο καφές; Γούρι, γούρι!!!

    Ωραία γάτα ήλθε στο βλογ σου! Κοιτάει που πηγαίνει ο κέρσορας και προσπαθεί να τον πιάσει με το χέρι της! Αυτά είναι ωραία πετ. Όχι σαν την κότα μου που μοναχά κοιμάται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω γιατι δεν την βλεπω????????????????????????

      Διαγραφή
    2. Μα πως δεν την βλέπεις; Είναι κάτω κάτω, όπως κοιτάς την οθόνη σου στα αριστερά!

      Είμαι η Αθηνά και σου γράφω από τον σταθμό γι' αυτό και δεν συνδέομαι στον λογαριασμό μου.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. είσαι δική μουεσύ. το πληκτρολόγιο μου να ρωτήσεις που ήπιε πολλύ καφέ, λεμονάδα, χυμό κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑι Τρικη μου! Η αληθκεια ενει... καφεν εν εξανασιονωσα ;) Που τα αλλα ουλλα ομως, πππιιιιι :D

      Διαγραφή