Άμαν φοάσαι ότι εν να πάθεις κάτι, παθαίνεις το στο τέλος!
Κατά κανόναν!
Έσχει που την μέρα που ήρτα δαμαί δουλειά που εφοούμουν ότι κάποια στιγμή εν να σιονώσω τον καφέ πας το γραφείο... ... ... :ζ
...Το καλόν μας εν επήεν πας το κήμπορντ. Ετράβησε λλίον το μεγάφωνο αλλά παίζει κόμα...
...Τωρά άρκεψα να φοούμαι ότι... εν να τον ξανασιονώσω! :Ρ
Κατά κανόναν!
Έσχει που την μέρα που ήρτα δαμαί δουλειά που εφοούμουν ότι κάποια στιγμή εν να σιονώσω τον καφέ πας το γραφείο... ... ... :ζ
...Το καλόν μας εν επήεν πας το κήμπορντ. Ετράβησε λλίον το μεγάφωνο αλλά παίζει κόμα...
...Τωρά άρκεψα να φοούμαι ότι... εν να τον ξανασιονώσω! :Ρ
Η ταπέλλα σου κολλά πολλά πάντως. Αν-υπόθετο. Χαχαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα εν μου έτυχε ακόμα να σιονώσω τίποτε! Είδωμεν...
Για ολα υπαρχει παντα η πρωτη φορα :Ρ
ΔιαγραφήΟυτε' γω ειχα ξανασιονωσει... καφε πανω στο γραφειο ;)
Ποτέ στην ζωή μου εν εσhιόνωσα καφε πανω στο γραφείο αλλα επαθα το προχτες! Ευτυχως όμως ηταν απλα λιος πανω στο γραφειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεναν ο μισος!!! Τζι ενευριασα γιατι ηταν ο πρωτος μου καφες τζι ηθελα τον απεγνωσμενα :/
ΔιαγραφήΉτναλοϊς σε νιώθω βρε Γρούτα μου, ήνταλοϊς σε νιώθω. Εγώ πάντα τούντο φόο έχω. Έτυχε μου 1-2 φορές αλλά ευτυχώς τίποτε πολλά δραματικό. Το σhειρότερο πράμα α!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ιντα που φταιουμεν ρε! Ετο τουντα πλαστικα τα ποτηρουθκια της μηχανης εν καθουνται εναν τοπο :Ρ
ΔιαγραφήΟκ απολογισμός της νέας σου δουλειάς: σε λιες μέρες άλλαξες μιας μιτσιάς φύλλο τζιαι εδυάλησες ένα μεγάφωνο. Πάεις καλά :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχως για λλοου τους επιααν με για μονο για 3 εφτομαες! Εσκεφτεις αν επηαινα αλλη καμιαν ιντα που ηταν να καμω? :Ρ
ΔιαγραφήΑλλα τζι εσου ρε κουμπαρε! τς τς τς αμεσως να μου την πεις! Πικρισσα! :Ρ
eto mana mou en me meso pou empikes!!akou na shionoseis ton kafe!!!!xa xa xa xa!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφως τζι ειχα μεσο!
ΔιαγραφήΧωρις μεσον εν καμνεις τιποτε!
Γκουντμορνιιιιιιιιιιιινγκ ΣΑΪπρουυυυυυυς! :Ρ
Χύθηκε ο καφές; Γούρι, γούρι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία γάτα ήλθε στο βλογ σου! Κοιτάει που πηγαίνει ο κέρσορας και προσπαθεί να τον πιάσει με το χέρι της! Αυτά είναι ωραία πετ. Όχι σαν την κότα μου που μοναχά κοιμάται!
Εγω γιατι δεν την βλεπω????????????????????????
ΔιαγραφήΜα πως δεν την βλέπεις; Είναι κάτω κάτω, όπως κοιτάς την οθόνη σου στα αριστερά!
ΔιαγραφήΕίμαι η Αθηνά και σου γράφω από τον σταθμό γι' αυτό και δεν συνδέομαι στον λογαριασμό μου.
Καλημέρα!
είσαι δική μουεσύ. το πληκτρολόγιο μου να ρωτήσεις που ήπιε πολλύ καφέ, λεμονάδα, χυμό κλπ κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑι Τρικη μου! Η αληθκεια ενει... καφεν εν εξανασιονωσα ;) Που τα αλλα ουλλα ομως, πππιιιιι :D
Διαγραφή