Εγώ εχάρηκα με το αποτέλεσμα των εκλογών, όπως εχαρήκαν τζαι ούλλοι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι!
Μα είδες πανηγυρισμούς? Το ΔΗΣΥ, το ΑΚΕΛ, ο Λιλήκας... Ούλλοι επανηγυρίζαν! Ούλλοι ενικήσαν, ένα πράμα! Εν πρωτοφανές! Εκλογές χωρίς ηττημένο! Μόνο στην Κύπρο!
Που λες, εχάρηκα γιατί εν εθναρχοποιήθηκεν ο Αναστασιάδης... Ακόμα εν εκαλλίτζεψεν τζαι σούζει τα πόθκια του... Σκέφτου να έφκαινε που τον Α' γύρο ίντα που' ταν να γίνει! Ήταν να πελλάνει της εξουσίας σχειρόττερα που τον Χριστόφκια... Αμάναμουυυυυυ, τζαι τι μας περιμένει άραγεεεεε! (τούτο θκιάβασ' το με θρηνητικό/μοιρολογητικό τρόπο).
Κυρίως, όμως, εχάρηκα που θα πάμεν Β' γύρο τζι έτσι θα δουλέψω τζαι την άλλη Κυριακή τζαι θα πιάσω τα διπλά! Μεν μου πεις τίποτε για την οικονομία τζαι το πόσο στοιχίζουν οι Εκλογές γιατί επειδή εχάρηκα εν τζαι σημαίνει ότι εγώ τα εκανόνισα να πάμε στον Β' γύρο! Τα παράπονα σας στους υποψηφίους ΚΑΙ στην ανεργία!
Εξάλλου, όσες εκλογές τζαι να γίνουν, με έτσι υποψηφίους... η ποινή μας εν κομμένη! Τα θερμά μου συλλυπητήρια! Σε όλους μας! :(
Μα είδες πανηγυρισμούς? Το ΔΗΣΥ, το ΑΚΕΛ, ο Λιλήκας... Ούλλοι επανηγυρίζαν! Ούλλοι ενικήσαν, ένα πράμα! Εν πρωτοφανές! Εκλογές χωρίς ηττημένο! Μόνο στην Κύπρο!
Που λες, εχάρηκα γιατί εν εθναρχοποιήθηκεν ο Αναστασιάδης... Ακόμα εν εκαλλίτζεψεν τζαι σούζει τα πόθκια του... Σκέφτου να έφκαινε που τον Α' γύρο ίντα που' ταν να γίνει! Ήταν να πελλάνει της εξουσίας σχειρόττερα που τον Χριστόφκια... Αμάναμουυυυυυ, τζαι τι μας περιμένει άραγεεεεε! (τούτο θκιάβασ' το με θρηνητικό/μοιρολογητικό τρόπο).
Κυρίως, όμως, εχάρηκα που θα πάμεν Β' γύρο τζι έτσι θα δουλέψω τζαι την άλλη Κυριακή τζαι θα πιάσω τα διπλά! Μεν μου πεις τίποτε για την οικονομία τζαι το πόσο στοιχίζουν οι Εκλογές γιατί επειδή εχάρηκα εν τζαι σημαίνει ότι εγώ τα εκανόνισα να πάμε στον Β' γύρο! Τα παράπονα σας στους υποψηφίους ΚΑΙ στην ανεργία!
Εξάλλου, όσες εκλογές τζαι να γίνουν, με έτσι υποψηφίους... η ποινή μας εν κομμένη! Τα θερμά μου συλλυπητήρια! Σε όλους μας! :(
εδω θρυνουσα απο καιρο...ανοιξε πετρα για να μπω...αβαστακτος ο πονος...πιννω τζιαι παραμιλω...με κερασες φαρμακι...δεν ξερω που παω...δυο πορτες εχει η ζωη...το προσκλητηριο που πηρα απο σενα......θελεις τζιαι αλλα;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχχαχα
ΔιαγραφήΠολλα... βαρυς ο θρηνος σου! :Ρ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓρούτα μου, μετάνοιωσα για το σχόλιο που έγραψα και το έσβησα μόνη μου, θεώρησα οτι δεν ήταν σωστό για τους φίλους και ψηφοφόρους του συγκεκριμένου πολιτικού που σχολίασα.
Διαγραφήκαιι πάλι συγνώμη.
Μαρια μου ο καθενας μπορει να πει την αποψη του μεσα σε καθως πρεπει πλαισια, φυσικα!
ΔιαγραφήΟι φιλοι του καθε υποψηφιου αν εχουν ευπροσβλητα αισθηματα, πιστευω ειναι ενηλικες και μπορουν να το διαχειριστουν ;)
Wow! Je h mama mu edule4en stis ekloges k ekamen panigiri pu en na exi deftero giro :P
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχχαα
ΔιαγραφήΩραια! Να μεν νιωθω μοναξια σ΄αυτη την θεση :Ρ
egw pale pou ematha oti enna shei deuteron gyron eskeftika se kori Grouta! lalw 'ashoile enna piaoumen merokamato'! ta alla oulla en pellares! na goraseis tou Mammou ipod tziai tablet :) toulaxiston na mas meinei kati re paidi mou apo aftin tin eklogiki (stimmeni) diamaxi!!en polla agxwtiko kserw to! poios tha fkei;;;poios tha fkei;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμαν κορη μα εσκεφτηκες με? Αντι να σκεφτεις "οφφου! παλαι εν να θελω να παω να ψηφισω!"
ΔιαγραφήΠπεφτω την νυχταν τζι εν τζοιμουμαι ρε Νταγκ! Οφφφφφφου! Αγχωνουμαι πολλα! ΦΦΦΦΦ! Ποιος εν να φκει? Ποιος εν να φκει? Σπαζω! :ΡΡΡ
Η μόνη που εν επανηγύρισεν εν η Πραξούλλα η φτωσιή. Τόσες άριες με το Δάκη τζιαι εν εκούτσιησεν τίποτε. Αδικία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλυσεν την η μιλλα μου!
ΔιαγραφήΑν τζαι στην καλπη που ημουν εγω, επιασεν 2!!! 2 α!!! ολοκληρους ψηφους!!! :Ρ
Κι εγώ πανηγυρίζω για σένα! :)))))))))))))))))
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο καλό που βγήκε που πάμε Β'γύρο.
Μετά τις εκλογές του 2008 δεν πιστεύω πια στους συντοπίτες μας,ό,τι κι αν πάθουμε λίγα θα μας είναι. Απορώ πού ζει το 27% που ψήφισε πάλι ΑΚΕΛ-τί εννοείς ο Μαλάς είναι ανεξάρτητος;-,ιδιαίτερα τρομακτικό ήταν το 30% που έλαβε από τους του εξωτερικού.
Για το αν θα συμπεριφερόταν έτσι ο Αναστασιάδης,επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Άσε που μάλλον ήταν συγκρατημένος γιατί δεν ήταν νίκη αυτό που "κέρδισε".Γενικά πώς μπορείς να συγκρίνεις οποιονδήποτε με τον Μητσόφ και τα όσα ευτράπελλα μας έκανε στα χρόνια διακυβέρνησης του;
Τέσπα,ΑΝ βγει Πρόεδρος ο Αναστασιάδης ούτως ή άλλως θα έχει τόσα πολλά να διορθωθούν που δύσκολα θα τα προλάβει. Αν βγει ο Μαλάς όμως,θα διορθώσει τα εγκλήματα του Μητσόφ ή θα συνεχίσει το ΑΚΕΛ να τα διαπράττει με την ίδια αδιαφορία;
Στην τελική,πήγαμε πολλά χρόνια πίσω,περισσότερα από όσα επιτρέπει μια προεδρική θητεία για να διορθωθούν.
Ο καθενας εσχει την αποψη του.
ΔιαγραφήΠλεον, ομως, πολλοι εχουν την ωριμοτητα (πιστευκω) να εχουν την δικην τους - προσωπικη - αποψη, τζι οϊ κομματικην αποψη, η οποια να συναδει με την γραμμη καποιου που τους παραδοσιακους πολιτικους χωρους. Χαιρομαι να συνειδητοποιω οτι γινεται μια αλλαγη, ειδικα σε νεους ανθρωπους. Ακριβως λογω αυτης της αλλαγης προκυπτει η αναγκη πολλων για αλλαγη παραστασεων. Τιποτε που τα παραδοσιακα δεν καλυπτει τους νεους ανθρωπους! Ειναι ουλλα πολλα τετριμμενα, αποσαρθρωμενα, σαπια τζι οι μεθοδοι τους ανεπιστρεπτι απαρχαιωμενες...
Ο Αναστασιαδης δεν ειναι λυση! Ο Αναστασιαδης ειναι πεπερασμενος! Ειναι κατευθυνομενος! Ο Μαλας δεν ειναι λυση γιατι ειναι πιονι ενος κομματος που απετυχε! Ο Λιληκας ειναι σαν το ΔΗΚΟ τζι ουλλοι ξερουμεν ποια εν τα κακα του ΔΗΚΟ!
Ουλλοι τους, σε τουν τες εκλογες, εχουν διαπραξει το μεγαλυτερο εγκλημα της συγχρονης εποχης για την Κυπρο! Απετυχαν να εβρουν διεξοδο! Απετυχαν να εβρουν εναν υποψηφιο κοινης αποδοχης! Απετυχαν να μας δωσουν λυσεις!
Συγγνωμην που σου το χαλω... Ο Αναστασιαδης θα μας χαντακωσει για δικο του οφελος τζαι του κομματος του, αλλα τζαι απο αμπαλατοσυνη! Και δεν ειναι καθολου παρηγορο το γεγονος οτι ειτε ο Μαλας εφκαινε, ειτε ο Λιληκας, την ιδια καταληξη θα ειχαμε!
Απαντω σου κατ' αυτον τον τροπο γιατι εν επεριμενα που' σενα να περιμενεις οτι θα διορθωσει οτιδηποτε η κυβερνηση του Αναστασιαδη!!! Εν σε ειχα ποττε για τοσον αφελη... Αλλα καταλαβαινω την αναγκη σου, εσενα τζι ουλλων οσων τον εψηφισαν να πιστεψουν/ελπισουν σε κατι.
Μακαρι να φκω ψευτισσα!
συγνωμη που ανακατωννουμαι αλλα σαν εντονα πολιτικοποιημενο τζιαι προβληματισμενο πλασμα εννα πω την γνωμη μου.συμφωνω απολυτα με την γρουτα.ολοι μα ολοι αντι να εβρουν εναν αξιον(τζιαι εσσιει πολλους)ανθρωπο να βαλουν υποψηφιο,θεωρουν οτι τα κομματα τζιαι οι καρεκλες εν πιο πανω που την πατριδα τζιαι τον κοσμο!τζιαι δυστυχως σημερα κανενας προεδρος κομματος εννεν αξιος τζιαι κανενα κομμα εν θωρει περαν του συμφεροντως του.τουτη εν η πικρη αληθκεια!!!τουτοι ουλλοι οι επαγγελματιες πολιτικοι υπαρχουν απο πολλα χρονια πριν.ΤΖΙΑΙ ΤΙ ΕΚΑΜΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;;;;;;;ΤΙΠΟΤΕ!!!!!!!ο ενας φταιει τον αλλον τζιαι μονο να καθουντε πας τες καρεκλες ξερουν.κυβερνηση ηταν ουλλοι τους κατα διαστηματα.τζιαι παντα εφταιαν οι προιγουμενοι τζιαι οι επομενοι!!!ΡΕ αμπαλατοι τζιαι ασχετοι μα ποιον περιπαιζετε;;;αλλα τι ρωτω η αφελης;;;ξερω πολλα καλα ποιους περιπαιζουν!!!οπως ξερουν τζιαι οι ιδιοι τζιαι για αυτο ζουν τζιαι βασιλευουν τζιαι τον κοσμο κοροιδευουν!!!!!!!
ΔιαγραφήΑς αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς στην άκρη κι ας δούμε τα πράγματα όπως έχουν.
ΔιαγραφήΔΕΝ είπα ότι ο Αναστασιάδης είναι λύση. Είπα ότι όποιος κι αν βγει Πρόεδρος θα έχει να διορθώσει τα όσα λάθη/εγκλήματα έκανε ο προηγούμενος.Σωστό ή λάθος ότι μας πήγε πόσα χρόνια πίσω;
Αυτή τη στιγμή έχουμε 2 επιλογές,έτσι; Αναστασιάδης και Μαλάς.
Ο πρώτος,εναντίον του οποίου φανατίζεται τόσος κόσμος εδώ και 10 χρόνια αλλά οκ,στην Ευρώπη είναι αξιοσέβαστος, δεν έχει να κάνει τίποτα με την Κυβέρνηση Χριστόφια.
Ο Μαλάς είναι ο συνεχιστής της συγκεκριμένης κυβέρνησης,άρα αν βγει θα είναι σα να έδωσε η κυπριακή κοινωνία συγχωροχάρτι σε όλα όσα έκανε το ΑΚΕΛ με την παρέα του. (είδες γιατί δεν είναι το ίδιο;)
Οπόταν ναι,σε αυτή τη φάση θέλω αλλαγή και περιμένω από τον Αναστασιάδη να αλλάξει κάποια πράγματα προς το καλύτερο-δεν τον διανοούμαι να χρησιμοποιεί το Μαρί πχ για να λάβει συλλυπητήρια και συμπάθεια για τον κατατρεγμό της δικής ΤΟΥ οικογένειας. Ο Μητσόφ έφερε και την ΤΡΟΙΚΑ στην Κύπρο,ο διάδοχος του όμως θα πρέπει να διαχειριστεί το πρόβλημα.Ναι ή όχι;
Για το ΔΗΚΟ και την ΕΔΕΚ,τί να σου πω,είναι 2 κόμματα μπρδλα και όλοι το γνωρίζουμε,άσε που το 1ο το φωνάζει περισσότερο.Και πάντα,αυτά αποφασίζουν για τον επόμενο πρόεδρο. Όχι οι νεολαίοι,όχι όσοι δεν ασπαζόμαστε συγκεκριμένη κομματική φιλοσοφία. Τα κόμματα μπρδλα αποφασίζουν!
Πάμε τώρα στους μικρούς υποψήφιους. Πες έβγαινε κάποιος από τους μικρούς υποψηφίους,ποιά θα ήταν η δύναμη του ώστε να στηθεί νέο σύστημα πολιτικής ζωής στον τόπο;Διότι παντού ακούμε θωρίες-και μακάρι να ήταν τόσο εύκολες στην πράξη-αλλά κανένας δεν δίνει μια ουσιαστική λύση.
Με τόσο κόσμο που προτίμησε την αποχή και το διαφημίζει κιόλας,όλο και κάποιος από τους μικρούς υποψήφιους θα έπαιρνε ένα αξιοπρεπές ποσοστό. Έλα όμως που η αποχή είναι μαγκιά και οι μικροί υποψήφιοι "χαμένος ψήφος" για τους πλείστους!
Υποψήφιος κοινής αποδοχής δεν θα υπήρχε ποτέ όσον υπάρχουν άτομα που ψηφίζουν με βάση τον φανατισμό-είτε υπέρ είτε εναντίον κάποιου.Αυτό το αποδεικνύει ο κόσμος του ΑΚΕΛ από το 2003 εξάλλου.
Εκτός αν πιστεύει κανείς πως η συνεργασία των πλείστων κομμάτων τόσο το 2003 όσο και το 2008 ήταν για την δημιουργία κυβέρνησης όλων των πολιτών.Σίγουρα κάποιοι το πίστεψαν,και στο 6μηνο το μετάνιωσαν.Και 5 χρόνια αργότερα,επανέλαβαν το ίδιο λάθος.
Και ναι,μακάρι να βγεις ψεύτισσα όπως ήθελα κι εγώ να βγω λάθος όταν ο Χριστόφιας με την αδιαφορία και την πολιτική κι επικοινωνιακή του ανπάρκεια ψηφίστηκε Πρόεδρος από την πλειοψηφία το 2008.
Στο κάτω κάτω,όποιος ενδιαφέρεται για τον τόπο του,θέλει να κάνει το καλύτερο δυνατόν η οποιαδήποτε Κυβέρνηση.
Ε,μα η τελευταία δεν το έκανε,και τώρα παίρνει συγχωροχάρτι από 27% και το ποσοστό θα αυξηθεί. Αυτό τί λέει για μας ως κοινωνία;
Συμφωνω μαζι σου.
ΔιαγραφήΑλλα:
"Αυτή τη στιγμή έχουμε 2 επιλογές,έτσι; Αναστασιάδης και Μαλάς.
Ο πρώτος,εναντίον του οποίου φανατίζεται τόσος κόσμος εδώ και 10 χρόνια αλλά οκ,στην Ευρώπη είναι αξιοσέβαστος, δεν έχει να κάνει τίποτα με την Κυβέρνηση Χριστόφια."
Δεν εχει καμια σχεση τι χαιρει στην Ευρωπη ο Αναστασιαδης! Η δημοτικοτητα του στην Κυπρο ηταν ΠΑΝΤΑ στον... Αδη! Ας μεν ευρισκαν υποψηφιο κοινης αποδοχης, αλλα ας μεν εβαλλεν το ΔΗΣΥ τον Αναστασιαδη! Γιατι του επιτρεψαν? Επειδη, εμπορουσε να φκει σημαινει οτι επρεπε να φκει? Στο ΔΗΣΥ εσχει πολλους αξιολογους, ΝΕΟΥΣ, ανθρωπους (και δεν μιλω για τον Φουλλη, Προς Θεου!).
Ρε δε τον καλα! Ο ανθρωπος ειναι στανταρ απευθειας απογονος του Χιτλερ και σου το λεω εγω! Μια απευθειας απογονος δεξιας οικογενειας!
Οσο για το ΑΚΕΛ. Αν υποθεσουμεν οτι τα λαθη επι διακυβερνησεις Χριστοφια, ηταν οντως λαθη του Χριστοφκια και μονο, και ισχυει οτι δεν ακουεν κανενου τζι εκαμνεν τα δικα του, τοτε ποσο χαντακωμενοι ειναι να βαλουν υποψηφιο τον Μαλα? Δωσε στον κοσμο μιαν καλην εναλλακτικη! Εναντι του Αναστασιαδη εν θα δυσκολευτεις τζαι πολλα! Μιαν εναλλακτικη που να υποσχεται οτι εν θα επαναληφθουν τα λαθη που εκαμες επι Χριστοφια! Αλλα φευ! Ηττοπαθεις ηταν, ειναι και θα ειναι!
Για τους μικρους υποψηφιους εν το συζητουμεν καν! Εν ειχαν τσιανς! Αλλωστε μιλουμεν για κυπριακη πραγματικοτητα...
Θα ήθελα πολύ να δω άτομο ανεξάρτητο αλλά ποιός υπάρχει; Δεν άκουσα κανένα να προτείνει κάποιον πραγματικά ανεξάρτητο! Όπως το είπες όμως,μιλάμε για κυπριακή πραγματικότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κασουλίδης την προηγούμενη φορά τί ήταν κατα τη γνώμη σου; Υποψήφιος του ΔΗΣΥ ή θα μπορούσε να ήταν και κοινής αποδοχής; Μέχρι εκείνη τη στιγμή τουλάχιστον ήταν ο δημοφιλέστερος Κύπριος Ευρωβουλευτής.
Βέβαια όλοι όσοι γνώριζω στην Κύπρο,έλεγαν "Δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του,τί σχέση έχει με πολιτική;" και κάπου εκεί σταμάτησα να μιλώ γιατί αν δεν θυμάσαι ότι ο Κασουλίδης ήταν τόσα πράγματα πριν γίνει υποψήφιος για την Προεδρία,τότε ποιός ο λόγος της ύπαρξης της οποιασδήποτε συζήτησης;
Διάβασα πως ο Στυλιανίδης ίσως να ήταν αυτή τη φορά καλύτερος υποψήφιος για το ΔΗΣΥ αν δεν ζούσαμε στην Κύπρο,όπου ο κόσμος αποδεικνύει ότι ναι,ψηφίζει αποκλειστικά το κόμμα του.
Όσο για τα λάθη της νυν κυβέρνησης...Αν δεν ήταν αποκλειστικά λάθη του Χριστόφια πώς μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σε κυβέρνηση που αφήνει στο σκοτάδι τον "αρχηγό" της; Και πώς νιώθεις ασφαλής όταν αυτός ο αρχηγός είτε τσακώνεται με όλον τον κόσμο είτε αποποιείαι κάθε ευθύνης; Και πώς της εμπιστεύεσαι να μην ρίξει στο σκοτάδι τον τάχα μου ανεξάρτητο υποψήφιο της όταν συμπεριφέρθηκε τόσο "χυδαία" στον δικό της άνθρωπο,πρώην ΓΓ του κόμματος;
Και πώς αυτός τόσο ανίδεος,έφτασε εκεί που έφτασε; Και γιατί όλα τα στοιχεία τελικά δείχνουν πως όντως αυτός κάηκε από μόνος του; Γιατί δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων έστω μια φορά;
Όσο για την Ευρώπη και την εκεί αποδοχή του Αναστασιάδη,σε πληροφορώ πως με όσες ζημιές έγιναν τα τελευταία 2 χρόνια,χρειαζόμαστε επειγόντως διάσωση των σχέσεων μας με την Πολιτεία στην οποία ανήκουμε. Θέλουμε δεν θέλουμε,είμαστε ευρωπαϊκό κράτος,ας αρχίσουμε να το συνηθίζουμε επιτέλους! (τί μας έφερε δηλαδή η κυπριακή λαϊκή αποδοχή του Χριστόφια στον χώρο της διπλωματίας;)
Ανεξαρτητος στην Κυπρο = σουργελο! Δυστυχως!
ΔιαγραφήΟ Κασουλιδης θα μπορουσε να ηταν και κοινης αποδοχης, αν δεν ειχεν "ερθει η ωρα" του Χριστοφκια :Ρ ...γελοιοτητες! Σαν τζι ειπεν τους κανενας οτι εν με το γυριν...
Μα το ιδιο λεμε. Οτι δεν μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη ουτε στο ΑΚΕΛ, ουτε στον υποψηφιο του. Και η εναλλακτικη ποια ειναι? Ο Αναστασιαδης! μπρρρρ! Αυτο τζι αν εν δυσοιωνο!
Ο Χριστοφιας, ας μεν το συζητησουμεν αλλο, ηταν μια τεραστια απογοητευση οϊ μονο για τζεινους που τον εψηφισαν. Δεν ξερω γιατι ενηργησεν οπως ενηργησε, παντως ακομα τζι εγω που δεν τον εψηφισα τζαι δεν ειμαι τζαι του κομματος του, ειχα μιαν ελπιδα οτι μπορει να αλλαξει καποια πραματα, για τα οποια εφωναζεν για χρονια ως αντιπολιτευση. Μα τελικα εκαμεν ακριβως τα ιδια και χειροτερα!!!
Μπορω να φανταστω τους λογους για τους οποιους αποδεχονται στην Ευρωπη τον Αναστασιαδη και εν μ΄αρεσκει καθολου....
Ας το αφησουμεν, ομως, εδω γιατι οτι τζαι να λεμεν τωρα, εν αλλασει κατι. Τα πραματα θα εξελιχτουν, εν τελει, χωρις ΕΜΑΣ! Θα βρεθουμεν προ τετελεσμενων με το στομα ανοιχτο...
Grouta καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα κάτι έπιασε το μάτι και ο εγκέφαλός μου από αυτά που γράφεις «εις τα Κυπριακάν» αφού μιλάς για πολιτικούς και όταν μιλάμε όλοι μας γι’ αυτούς συνήθως και περιέργως(;) καταλαβαίνουμε τα πάντα.
Φαίνεται λόγω του «κατ’ εικόναν και καθ’ ομοίωσιν» μας με αυτούς. Τους έχουμε στο αίμα μας, τους ζητάει ο οργανισμός μας.
Άλλωστε εμείς τους στέλνουμε στο κοινοβούλιο αντί να τους στείλουμε στο διάολο!
Τα παράπονά μας λοιπόν όχι στο… Δήμαρχο αλλά στον καθρέφτη όπου θα κοιτάζουμε την ώρα που θα τα λέμε, τα παράπονα.
Κι αν έχουμε και καμιά… ροχάλα δεν θα ήταν άσχημο και χωρίς παρεξήγηση αφού στον εαυτό μας θα τη ρίξουμε Αν το κάναμε όλοι αυτό όλο και κάτι θα γινόταν. Γιατί η ροχάλα θα έπαιζε το ρόλο της αυτοκριτικής.
Χθες λοιπόν το βράδυ άκουγα novasportFM radio μέχρι που τελείωσε η ποδοσφαιροκουβέντα και είπα να πάω για ύπνο αλλά σαν «αμετανόητος εραστής» του ζάπινγκ έστω κι αν και δε βλέπω πολύ τηλεόραση άρχισα να πατάω τα κουμπιά του τηλεκοντρόλ. Η μπίλια έκατσε το RIK-SAT. Τότε θυμήθηκα ότι είχατε εκλογές χθες Κυριακή.
Έπεσα πάνω στην οθόνη με τα αποτελέσματα των τριών πρώτων.
45% ο Αναστασιάδης, Μαλλάς 26%, Λικίκας 24%. Κάπως έτσι!
Είδα κάποιον… Καρεκλά να πασχίζει να συντονίσει τα Κυπριακά πολιτικά αγρίμια που ήταν καλεσμένοι του.
Ρωτούσε «Α», «Ω» απαντούσαν.
«Δεν σας ρώτησα αυτό» έλεγε ο φτωχός.
«Και ποιος σας είπε ότι θα απαντάω σε ότι θέλετε εσείς» απαντούσε ο άλλος σαν Κύπριος ΠΑΓΚΑΛΟΣ. Προσπαθούσε ο τύπος να αναλύσει και να πείσει όλο τον κόσμο ότι ο μεσσίας της Κύπρου είναι ο Μαλλάς. Δεν τον ξέρω τον κύριο και τι ιδέες έχει.
Το λόγο πήραν και οι υπόλοιποι που κι αυτοί πανηγύρισαν τη νίκη τους.
Απ΄ ευθείας συνδέσεις με τα αρχηγεία των κομμάτων, άλλοι πανηγυρισμοί από κει. Τι πράμα είναι αυτό, τι ανωμαλία, να διαστρευλώνουν τα πάντα ολοι τους;
Φαίνεται είτε δυτικά να κοιτάξεις προς Ιταλία μεριά είτε ανατολικά προς την Κύπρο, το «ούνα φάτσα ούνα ράτσα» εφαρμόζει γάντι!
Τελικά εκνευρίστηκα και πήγα για ύπνο κατά τις 4 το πρωί.
Με ξενυχτήσατε άνευ λόγου!
Ημουνα στην καταμετρηση γι' αυτο δεν παρακολουθησα τις εκπομπες αλλα ειμαι σιγουρη οτι ετσι θα ηταν τα πραγματα!
ΔιαγραφήΚαπετανιε με αηδιαζουν πια. Δεν ακουω τιποτα απ' οσα λενε. Δεν πιστευω τιποτε! Δεν υπαρχει νοημα στο να ψηφισω τον ταδε επειδη υποσχεται το δεινα! Αφου δεν προκειται να το υλοποιησει! Κι ακομα χειροτερα, τωρα με το Μνημονιο (το οποιο ο Αναστασιαδης ηθελε να υπογραψουμε με κλειστα τα ματια, χωρις καμια διαπραγματευση!!!), που θα ειμαστε με δεμμενα χερια και στην εσωτερικη και στην εξωτερικη πολιτικη!
Κι ερωτω: ειναι τυχαιο το γεγονος οτι, ενω ειχαμε μια ευρωστη οικονομια, και μας ελεγαν οτι η κριση δεν θα μας αγγιξει, πανω που βρεθηκε η τεραστια ποσοτητα φυσικου αεριου, ΤΣΟΥΠ! παμε για πτωχευση??? Ποιοι οδηγησαν τα πραγματα σ' αυτο το σημειο? (και δεν ειναι μονο η κυβερνηση Χριστοφια...)
Σαν χανοι βλεπουμε τις εξελιξεις κι αφου τις δουμε, συνειδητοποιουμε οτι ηταν προσχεδιασμενες και στοχευμενες...
Αυτο που χρειαζομασταν τωρα ηταν ενας ηγετης! Τεχνοκρατης και οξυδερκης! Να δει μπροστα! Να μας προστατευσει απο τα ορνια που καραδοκουν! Αντ' αυτου βαζουν υποψηφιοτητα τα πιονια του καθε κομματος και καθε ομαδας συμφεροντων!
Γι' αυτο σου λεω! Η ποινη μας ειναι κομμενη και ραμμενη στα μετρα μας!
Κορούδες σορρυ που διακόπτω :) Εγώ θεωρούσα την Ελένη Θεοχάρους μια εξαιρετικά καλή πρόταση για να κατεβεί. Δυστυχώς την έφαγε το σύστημα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ΜΠΡΑΒΟ!
ΔιαγραφήΤην Θεοχαρους εψηφιζα την με κλειστα τα ματια!
Αλλα που να την αφησει ο βουρκαρος... ο Χιτλερ... ο... ο Ντοριαν Γκρεϋ!
ΝΑΙ η θεοχαρους θα ειχε και την δικη μου ψηφο χωρις ενδοιασμους!ολους τους καλους και αξιους του θαβουνε ΟΛΟΙ.και ειναι απλο το γιατι.ΟΛΑ ειναι προμελετιμενα τζιαι αποφασισμενα!αμπα τζιαι η μικρη κυπρος σηκωση κεφαλι.αμπα τζιαι χαλασει τους τα σχεδια.το πετρελαιο θελουν τζιαι το πετρελαιο θα παρουν!!!
ΔιαγραφήΤζι ο Αναστασιαδης τοσα χρονια αναγνωριζεν την προβληματικην του δημοτικοτητα τζι εν εβαλλεν υποψηφιοτητα. Τωρα που μυριστηκε φυσικον αεριο, εκμεταλλευομενος τζαι την δυσπραγια της προηγουμενης κυβερνησης, ήβρεν την απολυτην ευκαιρια να βαλει για προεδρος!
ΔιαγραφήΑν φκει (που θα φκει) θα ειναι σαν να τον εφκαλε το ΑΚΕΛ!
Απο την αλλη Δευτερα ο Αναστασιαδης θα διαχειριζεται το Κυπριακο, το φυσικο αεριο τζαι τα μνημονια! ΟΪΜΕΕΕΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω στο ότι μας χρειαζεται ενας τεχνοκράτης να καμει την δουλεια του χωρις συμφέροντα τζαι χωρις να πρεπει να εξυπηρετει κομματικά συμφέροντα.
Την Θεοχάρους θα την εψηφιζα τζαι εγω!
Αντιλαμβανεσαι ομως οτι ο μονος τροπος για να ηταν υποψηφια ηταν να κατελθει ως ανεξαρτητη, γιατι μεσω του κομματος ΜΟΝΟ αν κλοτσήσουν την σικλα οι 15 πρωτοι, παρα τω "προεδρω", αρσενιτζοι θα μπορεσει να δει υποστηριξη... Δις ις Σαϊπρους, αφους!
Διαγραφήtheoxarous ithela jai egw na psifisw re...jai en eimai kan tis deksiaas ok; alla ok o nikolakis mas en tin afike giati itan na xasei to stemma..malakies...mia zwh ta idia..jai meta laloun mou giati en asxoloumai me tin politiki! na asxolithw na katalavw ti;;;;
ΔιαγραφήΤο "μη χειρον, βελτιστον" ελαλουσαν οι αρχαιοι αλλα ο... Ντοριαν Γκρεϋ Αναστασιαδης εν το... "και μη χειροτερα" :ζ
ΔιαγραφήΠόσο συμφωνώ μαζί σου Γρούτα μου, όσο τζαι αν θέλω να ελπίζω ότι εν θα ένει έτσι τα πράματα. Θεοχάρους θα εψήφιζα τζαι εγώ αν την αφήναν να βάλει υποψηφιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνηθως ειμαι αισιοδοξος ανθρωπος τζι ελπιζω τζιαμαι που οι αλλοι καταθετουν τα οπλα, αλλα σε τουν την περιπτωση, παρολο που θελω να ελπιζω δεν μπορω παρα να δω τα πραματα ρεαλιστικα... Πως αλλιως να δεις την καταντια μας! Εν μας παιρνει πιον να καμνουμεν πειραματα του στυλ: αειστον τζαι τουτον να δουμεν ιντα πον να καμει! Εν εχουμεν περιθωρια. Ηδη το μελλον των παιθκιων μας τρεμει συνθεμελα...
ΔιαγραφήΗ Θεοχάρους θα ήταν πραγματικά η καλύτερη επιλογή αλλά στην Κύπρο,όπου μεγάλη μερίδα των ψηφοφόρων ψηφίζει μόνο άντρες για βουλευτές διότι "οι γυναίκες εν μαννές,εν πρέπει να νεκατώνουνται στις δουλειές των αντρών" πραγματικά δεν ξέρω τί ποσοστό θα έπιανε. Και δυστυχώς το ακούεις κι από μορφωμένο κόσμο,ανεξάρτητα πολιτικής "καταγωγής" και πεποιθήσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφή...
όπως και να το δεις,μια απελπισία η κατάσταση...
Ασιλας ρε Μωβ! Μαυρη απελπισια!
ΔιαγραφήΑλλα εσυ μεν μου στεναχωρκεσαι τζαι να μας φκει το Μωβακι κλαμουρικο τζαι ιδιοτροπο, α! ;)
ΕΝΑ εχω να πω "ΠΠΠΠΠΠΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ"!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ πε αλλο' να ρε πελλε! :Ρ
Διαγραφή