Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Ο πρώτος μου... ;)


+Axapari Axaparidou  ίντα μου αρέσκει που την πατάς έβρυ τάϊμ! Ήρτες για να θκιαβάσεις ποιός με ξεπαρθένεψεν, έν ναι?

Πάρε τον πρώτο μου... πίνακα, να παρηορηθείς :D


Τρώεται? Η φώτο αδικεί το λλίον, πάντως...

Εν τω μεταξύ εσκέφτουμουν ότι, αν η καθηγήτρια ζωγραφικής στα επιμορφωτικά ή κάποιος που τους "συμμαθητές", εν μπλόγκερ, υπάρχει η πιθανότητα να δουν την ανάρτηση μου τζαι να καταλάβουν ποιά είμαι. Εν τοιαύτη περιπτώση, τους παρακαλώ να μου το πουν στο επόμενο μάθημα. Θα το εκτιμήσω αφάνταστα! 

Και κάτι ακόμα για την συμπαθέστατη καθηγήτρια μας (που πέρκει να την περνώ πάνω που 10ετία): ...Κυρία, κυρία, εν να σου φέρω τζαι φρουτάκια ;)


40 σχόλια:

  1. πολλα ωραιος..μπραβο Γρουτα!!
    i like που λεμε και στο fb
    αν σε δω που κοντα δεν θα αναφερω το μπλοκ παντως να ξερεις :-)


    maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι η γνωστη Μαρια? η "Σ"?
      Ή να αρκεψω να αγχωνουμαι? :Ρ

      Διαγραφή
    2. η γνωστη θα σου γραφω Μαρια Σ να μεν αγχωνεσαι :-)

      Διαγραφή
  2. κορη μα μιλουμε εισαι ενα ταλέντο που ξεδιπλώνεται μπροστα στα....κομπιουτερ μας! Μεν τους βαλλεις ονλάιν κορη! Θα σου τους αντιγράφουν τζαι θα σου φαν τα εκατομύρια!!

    Τωρα σοβαρομιλω! Εν πολλα ωραίος! Τρε μαγκινιφίκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Πρας!
      Δαμαι οι διασημοι τζαι βαλλουν τους ονλαϊν τζι εγω που τους καμνω (πας την πλακα) εν να τους χωννω?

      Διαγραφή
  3. Κόρη μα είσαι εσύυυυυ???? OMG


    (αστειάκι) :P
    Πολλά ωραίος κόρη ο πίνακας, καλές δημιουργίες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. very nice!! μα τελικά τούτη η μπλογκόσφαιρα εν πολλά talented!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου ουλλα τα... παραγκωνισμενα ταλεντα εγινησαν μπλογκερς για να φκαλλουν τα απωθημενα τους :Ρ

      Διαγραφή
  5. γρουτα μου συφωνω με την πρας.μεν βαλεις αλλους.καμνε τους κρυφα τζιαι αμαν τους ποσοσεις πε μου που εχω κονε να καμουμε εκθεση.Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστο μπελά αφήνεις να περάσουν μέρες τζιαι ξηχάννω τζιαι ξαναπατώ την!

    Τεσπα ευτυχώς που ετέλειωσεν πέρκι αλλάξεις θέση στο μάτι τωρά τζιαι βάλεις το στην τουαλέτα (μα ενεν τέλεια ιδέα?).

    Υ.Γ όντως αδικεί τον η φώτο. αλλά ακόμα εν εκατάλαβα γιατί ήταν μισοτέλειωτος τότε :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαχα
      Εγελασαμεν πολλα τζι εγω τζι ο Γρουτος! Να το βαλουμεν στην τουαλεττα να... παιρνει ματι? :Ρ

      ΥΓ: Εισχες πιει πολλα τοτε! Μισο μπουκαλλι ροζε :D

      Διαγραφή
  7. Μάλλον εν ο φωτισμός που εν ηταν καλος που έβγαλες φώτο αλλά ο πίνακας ειναι όμορφος. Φαντάζεσαι να παντρεύαμε το σμιλί με τη ζωγραφική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμιλί, μπορείς να τα παντρέψεις.

      Στον πίνακα της νεράιδας που έκανα, έφτιαξα φόρεμα με τούλι και το κόλλησα.
      Άνετα θα μπορούσες να κάνεις κάτι με σμιλί και να μπει σε πίνακα ζωγραφικής! Αρέσκουν μου πολλά τέτοιες αναμίξεις.

      Διαγραφή
    2. Καλη ιδεα! χμ! Θα μπορουσαμεν να καμουμεν μιαν μιξη ;)

      Διαγραφή
  8. Με ίντα φωτογραφική την έφκαλες; =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταμάτα! Με κανεις και κοκκινιζω Φουρνι! :Ρ

      Η αληθκεια ειναι οτι η βαση μου ηταν μια φωτο, τούτη: http://www.naturewalls.org/wp-content/uploads/2010/04/great_sunset_wallpaper.jpg

      Διαγραφή
  9. oi re inta prama!!!!mpravo re grouta! ate pame gia ekthesi twra! inta pou se thwrw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατε! Κανει αππωμα τζι εν να πιστεψω στο τελος...
      Ετυχε! Δεν πετυχε ;)

      Διαγραφή
  10. σε μαγικά νησιάααααααααααααααα :-))

    πολύ ωραίος! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. omg!!!! grouts εν τελειος!!! αμαν τούτος εν ο πρώτος οι επόμενοι πως θα είναι!!!! 2 χ ουαου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο! Απλά υπέροχος! Καλά δηλαδή ρε εν τέλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν τες τουρτες, ομως, εν εσχει, α? Αν δεν ναιν αλλο τζεινες τρωνται, εν ναι?

      Διαγραφή
  13. Τζαι εγώ επερίμενα να μας πεις για τον πρώτο ούφφου!

    Ο πίναξ πολλά ωραίος πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιεροκουταλα εσυ! τς τς τς
      Ενα θα σου πω... Ο πρωτος ηταν, ειναι και θα ειναι ;)

      Διαγραφή
  14. Ταλεντάρα! Στο είπα και σε αυτό που έκανες με το μολύβι!
    Μπράβο Γρουτού μου! Εν πολλά όμορφο το συναίσθημα να δημιουργείς!
    Και ειδικά άμα τα καταφέρνεις τόσο καλά στις λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Νεραϊδα.
      Πραγματι εν πολλα ωραιο να δημιουργεις. Νιωθεις εναν αισθημα πληροτητας :)

      Διαγραφή
  15. εν πάααρα πολλά ωραίος :)
    αν μου ελάλες ότι που τη μέση τζιαι πάνω εν φωτογραφία εννα σε επίστευκα.
    πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα σοβαρομιλούμεν τωρά;
    Εν πάρα πάρα πολλά καλός!

    Έκοψα κάπου πίσω, ξέρω το, όμως νομίζω έκαμες μεγάλο βήμα προόδου, Groutού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ε οι οι! δεν θα πρωτοτυπησω. πολλα ωραιος οντως! που τα αληθκια μοιαζει με φωτογραφια! παντως με την προεπισκοπηση του google reader με την πρωτη μαθκια, πριν θκιαβασω, ενομισα ηταν να μας πεις πως εξυπαρθενεφτηκες στην Αλυτζιη με φοντο τον Τεκκε, τρες ρομαντικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλέ Γρούτα, αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο! Χίλια μπράβο σου!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή