+Axapari Axaparidou ίντα μου αρέσκει που την πατάς έβρυ τάϊμ! Ήρτες για να θκιαβάσεις ποιός με ξεπαρθένεψεν, έν ναι?
Πάρε τον πρώτο μου... πίνακα, να παρηορηθείς :D
Τρώεται? Η φώτο αδικεί το λλίον, πάντως...
Εν τω μεταξύ εσκέφτουμουν ότι, αν η καθηγήτρια ζωγραφικής στα επιμορφωτικά ή κάποιος που τους "συμμαθητές", εν μπλόγκερ, υπάρχει η πιθανότητα να δουν την ανάρτηση μου τζαι να καταλάβουν ποιά είμαι. Εν τοιαύτη περιπτώση, τους παρακαλώ να μου το πουν στο επόμενο μάθημα. Θα το εκτιμήσω αφάνταστα!
Και κάτι ακόμα για την συμπαθέστατη καθηγήτρια μας (που πέρκει να την περνώ πάνω που 10ετία): ...Κυρία, κυρία, εν να σου φέρω τζαι φρουτάκια ;)

πολλα ωραιος..μπραβο Γρουτα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήi like που λεμε και στο fb
αν σε δω που κοντα δεν θα αναφερω το μπλοκ παντως να ξερεις :-)
maria
Εισαι η γνωστη Μαρια? η "Σ"?
ΔιαγραφήΉ να αρκεψω να αγχωνουμαι? :Ρ
η γνωστη θα σου γραφω Μαρια Σ να μεν αγχωνεσαι :-)
Διαγραφήκορη μα μιλουμε εισαι ενα ταλέντο που ξεδιπλώνεται μπροστα στα....κομπιουτερ μας! Μεν τους βαλλεις ονλάιν κορη! Θα σου τους αντιγράφουν τζαι θα σου φαν τα εκατομύρια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα σοβαρομιλω! Εν πολλα ωραίος! Τρε μαγκινιφίκ!!!
Ευχαριστω Πρας!
ΔιαγραφήΔαμαι οι διασημοι τζαι βαλλουν τους ονλαϊν τζι εγω που τους καμνω (πας την πλακα) εν να τους χωννω?
Κόρη μα είσαι εσύυυυυ???? OMG
ΑπάντησηΔιαγραφή(αστειάκι) :P
Πολλά ωραίος κόρη ο πίνακας, καλές δημιουργίες ;)
χεχε
Διαγραφή(πνευματωδες) :Ρ
Ευχαριστω :)
very nice!! μα τελικά τούτη η μπλογκόσφαιρα εν πολλά talented!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου ουλλα τα... παραγκωνισμενα ταλεντα εγινησαν μπλογκερς για να φκαλλουν τα απωθημενα τους :Ρ
Διαγραφήγρουτα μου συφωνω με την πρας.μεν βαλεις αλλους.καμνε τους κρυφα τζιαι αμαν τους ποσοσεις πε μου που εχω κονε να καμουμε εκθεση.Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠον να πολλυνουν εν να σε εχω στα υποψιν :Ρ
ΔιαγραφήΕυχαριστω :)
Αστο μπελά αφήνεις να περάσουν μέρες τζιαι ξηχάννω τζιαι ξαναπατώ την!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεσπα ευτυχώς που ετέλειωσεν πέρκι αλλάξεις θέση στο μάτι τωρά τζιαι βάλεις το στην τουαλέτα (μα ενεν τέλεια ιδέα?).
Υ.Γ όντως αδικεί τον η φώτο. αλλά ακόμα εν εκατάλαβα γιατί ήταν μισοτέλειωτος τότε :p
αχαχαχχαχα
ΔιαγραφήΕγελασαμεν πολλα τζι εγω τζι ο Γρουτος! Να το βαλουμεν στην τουαλεττα να... παιρνει ματι? :Ρ
ΥΓ: Εισχες πιει πολλα τοτε! Μισο μπουκαλλι ροζε :D
Μάλλον εν ο φωτισμός που εν ηταν καλος που έβγαλες φώτο αλλά ο πίνακας ειναι όμορφος. Φαντάζεσαι να παντρεύαμε το σμιλί με τη ζωγραφική;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣμιλί, μπορείς να τα παντρέψεις.
ΔιαγραφήΣτον πίνακα της νεράιδας που έκανα, έφτιαξα φόρεμα με τούλι και το κόλλησα.
Άνετα θα μπορούσες να κάνεις κάτι με σμιλί και να μπει σε πίνακα ζωγραφικής! Αρέσκουν μου πολλά τέτοιες αναμίξεις.
Καλη ιδεα! χμ! Θα μπορουσαμεν να καμουμεν μιαν μιξη ;)
ΔιαγραφήΜε ίντα φωτογραφική την έφκαλες; =p
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταμάτα! Με κανεις και κοκκινιζω Φουρνι! :Ρ
ΔιαγραφήΗ αληθκεια ειναι οτι η βαση μου ηταν μια φωτο, τούτη: http://www.naturewalls.org/wp-content/uploads/2010/04/great_sunset_wallpaper.jpg
oi re inta prama!!!!mpravo re grouta! ate pame gia ekthesi twra! inta pou se thwrw!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑτε! Κανει αππωμα τζι εν να πιστεψω στο τελος...
ΔιαγραφήΕτυχε! Δεν πετυχε ;)
σε μαγικά νησιάααααααααααααααα :-))
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ ωραίος! :-)
Δια σου ετσι αισθηση? Μα θωρε ρε!
Διαγραφήomg!!!! grouts εν τελειος!!! αμαν τούτος εν ο πρώτος οι επόμενοι πως θα είναι!!!! 2 χ ουαου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επομενοι θα πουλουν σαν τρελλοι :Ρ
ΔιαγραφήΜπράβο! Απλά υπέροχος! Καλά δηλαδή ρε εν τέλειος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν τες τουρτες, ομως, εν εσχει, α? Αν δεν ναιν αλλο τζεινες τρωνται, εν ναι?
ΔιαγραφήΤζαι εγώ επερίμενα να μας πεις για τον πρώτο ούφφου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πίναξ πολλά ωραίος πάντως!
Σιεροκουταλα εσυ! τς τς τς
ΔιαγραφήΕνα θα σου πω... Ο πρωτος ηταν, ειναι και θα ειναι ;)
Ταλεντάρα! Στο είπα και σε αυτό που έκανες με το μολύβι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Γρουτού μου! Εν πολλά όμορφο το συναίσθημα να δημιουργείς!
Και ειδικά άμα τα καταφέρνεις τόσο καλά στις λεπτομέρειες!
Ευχαριστω Νεραϊδα.
ΔιαγραφήΠραγματι εν πολλα ωραιο να δημιουργεις. Νιωθεις εναν αισθημα πληροτητας :)
εν πάααρα πολλά ωραίος :)
ΑπάντησηΔιαγραφήαν μου ελάλες ότι που τη μέση τζιαι πάνω εν φωτογραφία εννα σε επίστευκα.
πολλά μπράβο!
Ευχαριστω μεσιε Εγπετο :Ρ
ΔιαγραφήΜα σοβαρομιλούμεν τωρά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν πάρα πάρα πολλά καλός!
Έκοψα κάπου πίσω, ξέρω το, όμως νομίζω έκαμες μεγάλο βήμα προόδου, Groutού μου!
Μα ειμαι φτασμενη καλλιτεχνης, αγαπητε, χαλοου? :Ρ
Διαγραφήε οι οι! δεν θα πρωτοτυπησω. πολλα ωραιος οντως! που τα αληθκια μοιαζει με φωτογραφια! παντως με την προεπισκοπηση του google reader με την πρωτη μαθκια, πριν θκιαβασω, ενομισα ηταν να μας πεις πως εξυπαρθενεφτηκες στην Αλυτζιη με φοντο τον Τεκκε, τρες ρομαντικ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλουου? Ειμαι Παφιτισσα! Τι γυρευκω στην Αλυτζη? :Ρ
ΔιαγραφήΚαλέ Γρούτα, αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο! Χίλια μπράβο σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό Σαββατοκύριακο!
Κίσιζ!
Ευχαριστω Αθηνακι :)
ΔιαγραφήΠολλα φιλια :)
Τελικά είσαι ταλέντο. Και εις ανώτερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω παχυ μου :)
Διαγραφή