Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Επειδή κάποιοι...

 ...διερωτούνται διάφορα, σχετικά με το μπαγκραουντ μου, ορίστε η εικόνα...


Και λλίγες σκέψεις...

Τα πλάσματα ρυούν... Εγώ καταλάβω τους! Θα έθελα να έχω τζι εγώ τοιούτον εσκιμούι, παρόλο που για κάποιον ανεξήγητο λόγο, θυμίζουν μου σκάφανδρο ή τζαι στολή διαστήματος...

Αν με ρωτάς τούτες οι φιγούρες πρέπει να γίνουν οι μασκότ του κράτους της Κύπρου για τον χειμώνα  2012-2013... 

Παρακολουθήστε τον συλλογισμό μου τζαι προσέξετε τες φωτογραφίες: ο χώρος που πλαισιώνει τα άτομα τζαι στες 2 περιπτώσεις εν μεγάλος, επιπλωμένος με ακριβά και ωραία έπιπλα, στην μιαν περίπτωση υπάρχει σίουρα τζαι τηλεόραση, στην άλλη βλέπουμεν στο βάθος κάτι γλυπτά τα οποία δεν μοιάζουν φτηνιάρικα. Διαπιστώνουμεν δηλαδή, έναν καλόν οικονομικό υπόβαθρο, πλην όμως, δεν υπάρχει χρήμα για θέρμανση... Άρα μιλούμεν για τους λεγόμενους "νεόφτωχους" - κατά την λογική του νεόπλουτου. Οι νεόφτωχοι είναι, καλή ώρα, όπως η μεσαία τάξη της Κύπρου, τωρά. Έχουν ούλλα τα συνακλίκκια που συνάαν τόσα χρόνια - που βαστούσαν 5 πακκίρες - έχουν τα σπίθκια τους (ακόμα) με ούλλα τα κομφόρ, ΑΛΛΑ δεν έχουν πλέον τα μέσα να συντηρήσουν τζαι να διατηρήσουν τα συστήματα σε λειτουργία... Με άλλα λόγια... νο μάνυ, νο βράζειν...

Επομένως, ειναι φυσικό να ζηλεύκω την προνοητικότητα (θα θέλεις τζαι 1-2 εφτομάες να το πλέξεις, εν ναι?), την τεχνογνωσία (μόνο το Σμιλί την έσχει - κάμε μου ένα κόρηηηη, με μοχέρ όμως α!) τζαι την προσαρμοστικότητα (κρίση? κρίση! ίντα να κάμουμε?) των πλασμάτων στην φωτογραφία (η οποία προφανώς εφκήκε για πλάκα - εν το εξετάζουμεν, όμως, τούτο τωρά).

Μετά από αυτά τα... βαρυσήμαντα, σας αφήνω με κάτι... ελαφρύ, που μου τραγουδά, εσχάτως, ο μάμμο με τουπέ... (Αχάπαρη, μπρέϊς γιορσελφ! :Ρ)




30 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑ το πρασινο! Το χρωμα της αλλαγης!
      Οπως καταλαβαινεις, λογω κρισης, εν θα κυκλοφορησει σε αλλα χρωματα και ειδικα σε πρασινο ;)

      Διαγραφή
  2. haha ευτυχώς ενεχω access στο βιδεο. Slang! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα εμείς σπίτι μας έχει καιρό που αποκαλούμε τον εαυτό μας νεόπτωχους! Χαίρομαι που διαδίδεται ο όρος :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατε ρε! Τζι εγω που νομιζα οτι εχω τα πνευματικα δικαιωματα :(

      Διαγραφή
  4. εν μου αρέσκει! μα πόθεν αναπνέεις με τούντο πράμα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χμ, ομολογώ ότι δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες μου να πλέξω κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχα νεόπτωχοι! Ευστοχότατο αγαπητή μου! Πάω να πω της γιαγιάς μου να μου πλέξει ένα. Ακόμα καλύτερα, θα γραφτώ επιμορφωτικά του χρόνου να μάθω να κάμνω μόνη μου, θα μου χρειαστούν πολλά τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ασχημον οτι εν μονο για τον καναπε :ζ
      Εν καμνουν για δουλειες, για να παεις περιπατο, για σεξ κλπ :/

      Διαγραφή
  7. Εν καλό αν μεν κατουρκέσαι εύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ΟΚ εγω το χω!
      2 φορες (ατε 3) την ημερα τζι εν τζαι πολλες :ζ

      Διαγραφή
  8. εγώ είχα πετύχει την φωτογραφία με το ροζουλί ολόσωμο πριν απο αρκετούς μήνες στο ιντερνετ κάπου και η σκέψη μου ήταν ότι είναι τέλειο και θέλω να φτιάξω ένα. πάντα έλεγα ότι θέλω να βρω μια τρύπα να χωθώ και αυτό το παρέχει σε κινητό βερσιόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω οτι θα νιωθεις σαν να εισαι σε κουκουλι ή οτι εισαι... σκουλικι :Ρ

      Διαγραφή
  9. ομγ!!! εν μπορώ... σόρρυ ρε γρουτς αλλά εκτός που φοητσιάρικο κάμνει με τζαι νιώθω ότι εν με χωρούν οι τόποι. Νιώθω με περιορισμένη τζιμέσα τζει τζαι βρίσκει με το παίδεμα.. Να θελω να κλάσω μετα συμπαθήσεως τζαι να μεν έχω τόπο!!!!! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσα, ρουφα, τραβα τονε, πατα τονε κι αναφ' τονε :Ρ χαχαχχα

      Πιανει σε η λλιοψυσhια, α?

      Διαγραφή
  10. ate re! egkremistikan ta oneira mou oti evales kanena thriller pou en eida! imoun etoimi na to psaksw eilikrina! telika tipote en paei kala simera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αν ηταν τρεϊλερ καποιας ταινιας, Νταγκ μου, θα ηταν σιουρα θριλερ και ως γνωστον ΔΕΝ βλεπω θριλερς ;)

      Διαγραφή
  11. έννε καθόλου βολικό. άμαν στάξεις κάτι πάνω του πρέπει να το πλύνεις ολόκληρο. τζαι άμαν θέλεις να κάμεις σεξ πρέπει να το φκάλεις ολόκληρο επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εν τω μεταξύ το προϊόν που παρουσιάζεις υπάρχει προς πώληση...σε λίγο θα σου βάλω και το link.... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είδα κι εγώ κάτι ολόσωμα κάπου αλλού κι είπα θέλω να γοράσω διότι με τες πυτζαμες και τα νυχτικά σηκώνονται τα μανίκια, οι φανέλες, τα παντελόνια και κρυώνω!
    Όμως τούτα η αλήθκεια εν μου φαίνονται πολλά βολικά!
    Πάντως σήμερα το πρωί επροσπάθουν να δω ακριβώς πώς εν τούτα που έσιεις για background στο μπλογκ κι εν εμπορούσα, ετάρασσα μιαν πάνω μιαν κάτω τζιαι μετά εμπήκες μες τον νου μου τζιαι έκαμες τα ποστ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειες? ΕΙΕΣ? Ινταλως σας εχω, α!

      Η αληθκεια ενει οτι τουτα επειδη φαινουνται ολομαλλα σιουρα θα τσιμπουν, αρα εν ναι λυση :ζ

      Διαγραφή
  14. Πως να το πούμε τώρα το μοντελάκι?? Καλτσόμπλουζο, καλτσοκουβέρτα, πάντως μασαζοκαλτσόν δεν είναι. Αν το προωθήσεις πάντως θα έχεις μεγάλη επιτυχία. Εσεις εκεί βέβαια δεν το χρειάζεστε τόσο, εμεις εδώ με τις θερμοκρασίες που ζούμε θα το θεωρήσω απαραίτητο αξεσουάρ.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκεφτομαι να παρω κουβερτες φλις, να τις κοψω/ραψω και να φτιαξω κατι παρομοιο :)

      Διαγραφή
  15. Νομίζω θα προτιμήσω το άσπρο. Θα βολεύει καλύτερα στον υπολογιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πιο... roomy...
      Ισως κιολας να χωραει το πληκτρολογιο να μπει μεσα, οποτε δεν θα κρυωνουν ουτε τα χερια!
      Το ποντικι... μπορεις να εξασκηθεις να το κινεις με το ποδι, ε? :Ρ

      Διαγραφή