Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Ατε να εις! ιστολογουμεν τζιολας!

Εκαταντησε μας μανια η ιστολογια... Αραγε ελλείψη ουσιαστικης επικοινωνιας προκυπτει μας η ιστολογια? 
Διοτι, αλλο να επικοινωνεις με το άλλον κατα προσωπο, τζι άλλο να επικοινωνεις με αγνωστους, κατα τροπον απροσωπο!
Ισως, ομως, να ειναι μια αναγκη (οχι επικοινωνιας) ψυχοθεραπειας! Φκαλλεις τα σωψυχα σου, που δεν ενδιαφερουν τους δικους σου, γιατι λαλεις τους τα ωραιοποιημενα, οπως συνηθιζεις, τζι εν εχουν ακσιον! 
Ενω αν τα πεις, οπως ερκουνται στο νου σου (σε ενα ιστολογιο πχ), τοτε καμνεις προσωπικη ψυχαναλυση... γλιτωνεις τζαι το πιλιεττουι...

2 σχόλια:

  1. Γρούτα, συμφωνώ, ένας λόγος που έκαμα μπλογκ είναι για τα τα φκάλω πουμέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν βασικο να τα φκαλεις πιστευκω. Αμαν συσσωρευκουνται τρωουν σε!
    Εξαλλου αμαν τα λαλεις τους αλλους, εσχεις την απαιτηση να δειχνουν κατανοηση, ενω αμαν τα λαλεις σε ενα μπλογκ, απλα καμνεις εξαγωγη τζι αντιπαραθεση με το προβλημα! Ετσι εν πιο ευκολο να το δεις πιο πολυπλευρα το θεμα.
    Εσυ Σμιλι με το μπλογκ σου εξυπηρετησες ακομα ενα ΣΚΟΠΟ: να με παρακινησεις να ξαν ασχοληθω με το... σμιλι! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή