Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

2012? So what?

Να σας πω ότι έθεσα τους στόχους μου για το 2012? Μα εν να περιπαιζούμαστεν τζαι μεταξύ μας? Τίποτε εν έθεσα, με στόχους, με κριτήρια, με συντεταγμένες! Ούτε αφιέρωσα καν χρόνο να τα σκεφτώ, τουν τα πράματα. Εν τόσο ξεκάθαρες μέσα μου οι επιθυμίες μου, τόσον απλές, που εν χρειάζουνται ανάλυση.

Οι... επιθυμίες μου συνοψίζονται στην εξής μιά, κοινότυπη, σχιλιοειπωμένη: ΥΓΕΙΑ! Η οποία, όμως, χρειάζεται περιχαράκωση, οριοθέτηση τζαι συγκεκριμμένη διατύπωση. Εν όπως κάτι έργα, που ο πρωταγωνιστής ξαφνικά βρέθεται με την ευκαιρία να του πραγματοποιηθούν 3 ή 7 ή εν ηξέρω τζι εγώ πόσες ευχές. Συγχίζεται ο εγκέφαλος του τζαι εύχεται πράματα, που εν ναιν συγκεκριμμένα, για να λάβει κάτι παρεμφερές, όϊ όμως το ποθούμενον, σε σημείο που μετανιώνει τζι επαναδιατυπώνει την ευχή του. Μόνον τζαι μόνο για να συνειδητοποιήσει ότι, οι ευχές του εν ναιν τζείνο, που πραγματικά χρειάζεται. Αλλά, τζείνος έσχει παραπάνω που μιάν ευκαιρίες τζαι στο τέλος, επειδή εν σε έργο που παίζει, εν να πιάει το νόημα τζι εν να προλάβει να "ράψει" την τελευταίαν ευχή στα μέτρα του.

Εμείς που ζούμεν πραγματικά τζαι μπορεί να μεν έχουμεν, ούτε καν τζείνη την μιάν ευχή, πρέπει να την διατυπώσουμεν, με τρόπο τελεσίδικο τζαι επισταμένως ξεκάθαρο, ούτως ώστε αν πραγματοποιηθεί, να μας καλύφκει. Προς χάρην αυτής της ανάρτησης, ας πούμεν ότι έχω την μιάν μου ευχή για το 2012, τζαι το κεντρικό της θέμα είναι η υγεία. Το πλαίσιο της ευχής, λοιπόν, έχει ως εξής:
  • Το 2012 εύχομαι όλος ο κόσμος να έσχει την υγείαν του, όσο παραπάνω γίνεται.
  • Το 2012 εύχομαι ούλλα τα μωρούθκια στον κόσμο να έχουν την υγέια τους, όσο παραπάνω γίνεται.
  • Το 2012 εύχομαι όλα τα μέλη της οικογένειας μου να έχουν την υγείαν τους, όσο παραπάνω γίνεται.
  • Το 2012 εύχομαι να μεν χρειαστεί να ξαναπάει κανένας μας, στην μισησμένη (πλέον) Αγγλία (ή τζι αλλού), για εγχείρηση, ή οτιδήποτε άλλον, που έσχει σχέση με υγεία.
  • Το 2012 εύχομαι τα μωρά μου να έχουν την υγεία τους, όσον παραπάνω γίνεται.
  • Το 2012 εύχομαι να έχουμεν την υγείαν μας, εγω τζι ο Γρούτος, όσον παραπάνω γίνεται - για να είμαστε σε θέση να αναγιώνουμεν τα Γρουτούθκια.
  • Το 2012 εύχομαι να ξεκαθαρίσουν ορισμένα τυπικά θέματα υγέιας (για να μεν πάω στο Γενετικό Ινστιτούτο τζαι να τα κάμω ούλλα λιλλίτσια).
  • Αν παρελπίδα τζαι για οποιοδήποτε λόγο, "μή κακό", χάσει κάποιος που τους προαναφερθέντες την υγεία του, τότε εύχομαι να είναι: 
  1. Προσωρινό.
  2. Περαστικό.
  3. Να έσχει ο ασθενής τζαι οι δικοί του, την δύναμη να το αντιμετωπίσουν.

Κάμε Θεέ μου να πιάσει, η ευτζή μου!
Τζαι το 2013 κάμνουμεν ανανέωση συμβολαίου (πάνω-κάτω ίδιους όρους)...

25 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να πιάσει η ευτζή σου, Groutού μου! Καλή χρονιά, γεμάτην υγεία να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρεσαν μου πολλά τα clarifications!
    Μακάρι Grouta μου να πιάσει η ευχή σου γιατί η υγεία εν το πιο σημαντικό και τα υπόλοιπα εν έχουν σημασία..

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Chrisgio καλησπερα, Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια με ανθρωπια και σε σενα :)

    @ ΤΤ περκει πιασει γιατι βαλλω την που τα... εικοσι μου νυσχια ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ρανια μου Καλη Χρονια τζαι μακαρι να πιασει γιατι εβαρεθηκα να βηχχω ;ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαζί σου Γρουτίτσα! Υγεία τζαι μόνο υγεία!! Καλή Χρονια σε σενα, στον Βρούτο τζαι στα Γρουτοβρουτάκια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η καλύττερη ευτζή διαχρονικά, εις τους αιώνας των αιώνων! Υγεία, τζαι δεν είμαι καλά)....
    Καλά, είπα να κάμω τζαι λλίον τον οπαδό της ΑΕΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα ποσο σε νιωθω! Ειναι το μονο που θελω στη ζωη μου για την οικογενεια, τα παιδια μου, τη μανα μου, ιδιαιτερα τωρα που ολο αρρωστιες βλεπω.

    Τα δικα μου ξερεις τα.

    Μακαρι να πιασει η ευχη σου, νομιζω εκαλυψες με τζαι μενα.

    xxx
    X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Πρασιναδα & HeatJo ευχαριστω, επισης!

    @ Αθηνα... ευχαριστω για τις ευχες κι ανταποδιδω!
    Στην καθαρευουσα(ν), σαν να έχουν διαφορετικη/μεγαλυτερη βαρυτητα :)

    @ Σμιλι μου περαστικα μας! Πιαννει σε τζαι σενα τζαι ουλλους το σχεδιο (υγειας) μου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι ρε μακάρι να έχουμε την υγεία μας και μεις και τζίνοι που αγαπούμε και ούλλος ο κόσμος και ούλλα τ'άλλα έρκουντε.
    Καλή σας Χρονιά Γρούτα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι τζαι πέρκει εν εξελιχθει το μικρό Γρουτάκι σε βερζεβεούλη γιατί εννα πηαίνννουν τα πόδκια μας στο κόλο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Μαριλου μου Καλη Χρονια τζαι σε σενα!

    @ Τατσα που το στομα σου τζαι στου Θεου το φτι, αλλα μαλλον, εν να μας φκαλει το λαδιν ο μαμμοθρεφτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιάααα! Με υγεία, αγάπη, μα πάνω απο όλα με τη δύναμη να αντιματωπίζουμε όσες δυσκολίες έρθουν στο δρόμο μας...
    Γιατί στη ζωή μου έμαθα πως και τα καλά για τους ανθρώπους είναι, μα και τα άσχημα. Κι αν δεν βρούμε τον τρόπο να παλαίψουμε με αυτά τα δεύτερα, τότε πάμε χαμένοι...
    Δύναμη ψυχής, λοιπόν, κι όλα τα άλλα, γίνονται!
    (αν δεν είναι υγιής η ψυχούλα μας...το σώμα δεν ακολουθεί...δυστυχώς!)
    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη Χρονια Ευαγγελια μου!
    Και τα ασχημα για τους ανθρωπους ειναι, βεβαιως-βεβαιως, αλλα ας γινει μια αναπαυλα για το 2012,ε? Τουλαχιστον απο υγεια, ψυχη τε και σωματι, ας ειμαστε καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πληροφοριακά να σου πω ότι τη λέξη grouta δεν τη δέχεται το scrabble για έγκυρη λέξη. ενι ξέρω αν φταίει το γεγονός ότι την έβαλα σε λέξη τριπλής αξίας τζαι να το ενικούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η καλύτερη ευχή γρούτα μου! η καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Μανα ειες? Αυτα ειναι προβληματα! Γιατι να μεν την δεχεται? Ενισταμαι!

    @ She οντως! :) Υγιαινετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκατάντησεν κλιshιέ αλλά εν η πιο ουσιαστική ευχή που μπορεί να κάμει κάποιος. Να έχουμεν την υγεία μας τζαι τα άλλα ούλλα εν λεπτομέρειες. Καλή χρονιά Γρούτα τζι εύχομαι να πιάσει η ευχή σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ινβικτους ντηαρ μακαρι να πιασει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. άτε γρούτα! είθε το νέον σωτήριον έτος να σας/μας/τους απαλλάξει από πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Sike τουτες οι βαρυσημαντες δηλωσεις σου, φτιαχνουν με κατα τροπο καθοριστικο στην ημερησια μου... διαθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρόνια πολλά καλή χρονια και ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος υγεία και χαρά. εν τω μεταξύ η δεύτερη σου παράγραφος εν φοβερό κειμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Αλεξ ευχαριστω! Καλη Χρονια με υγεια και σε σενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Ουφ ευχαριστω, το ιδιον ευχομαι και δι' υμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή