Η Μαριλού εισηγήθηκε πριν λλίον τζαιρό, να μετονομάσω το μπλογκ σε "Οι περιπέτειες του Μαμμόθρεφτου". Έσχει δίκαιο! Αφού μονοπωλεί τα θέματα των αναρτήσεων μου. Μα πως να γίνει διαφορετικά, αφού εν μια ιστορία τουν το κοπελλούι! Κάθε μέρα ζω ένα μαραθώνιο συνάματος των γερημιών τζαι των ζημιών που κάμνει.
Αν τον αφήσουμεν μιαν ώραν ανεξέλεγκτο, θα κατεδαφίσει το σπίτι, ...χωρίς υπερβολή ;). Μόλις τον κατεβάσουμε που τον θρόνο του (high chair), πρέπει απαραιτήτως να γίνουν τα εξής:
-Πριν λλίες μέρες έρκεται τζαι δείχνει μου το όφκαιρο κουτί μαγιονέζας, που έιχα πετάξει, λλίο πριν, μες τα σκουπίθκια....
-Ύστερα έπιασεν μιάν καρέκλα της κουζίνας τζαι εκουντούσεν την τζαι πήαιννε, ώσπου έππεσε χαμαί μαζί με την καρέκλα...
-Ότι αφήσει η κοράσα εκτεθειμένο πού τα πράματα της (συχνό φαινόμενο), γυρεύκουμεν το για πολλύν τζαιρό...
-Εχτές άνοιξεν τον κάλαθο της τουαλέττας τζι έκοψεν σε μικρά κομματάκια το περιεχόμενο του (ευτυχώς που το περιεχόμενο του ήταν πολλά λλίον τζαι "σχετικά" ""καθαρό"")...
Εν τω μεταξύ μόλις τον πιάσεις επ' αυτοφόρω τζαι πεις του "κακόοοοο", κοιτάζει σε με τα αθώα του τα ματούθκια τζαι ρωτά, "κακού?" Ας πούμεν, είσαι σίουρη ότι εν κακό? Άμπα τζαι κάμνεις λάθος?
Το λεξιλόγιο του εν λλίον περιορισμένο, σε σχέση με της κοράσας, η οποία στην ηλικία του έκαμνεν "διαλέξεις".
Λαλεί μας παπά, μάμμα, ζιαζιά, παπού (με ένα "π" παρακαλώ), άτε, κάτου (κάτω), κει (ποτζεί), ταμέ (τζαμαί), έππετε (έππεσε), νιε (ναι), ούι (όϊ), νιά (γατάκι), βαβ (σκυλάκι), έφυε, έλα, ουλειά (δουλειά), τάτα (βόλτα) κ.ά.. Κατά τα άλλα, ούλλη μέρα μιλά την δική του γλώσσα. Εχτές είπεν μου διάφορα ακαταλαβίστικα τζαι άμαν εσταμάτησε, λαλώ του "μα σοβάρα?" τζαι απαντά μου... "νιέ"!
Ως πριν καμιάν ευτομάν εκάμναμεν, κάθε πρωί, τον εξής διάλογο:
-Μάμμα?
-Ναι γιε μου!
-Παπά?
-Εν δουλειάν αγάπη μου!
Τούτον επαναλαμβάνετουν καμιάν 20ρκα φορές. Ύστερα επήαινεν έτσι:
-Μάμμα?
-ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
-Παπά?
... εν του απαντούσα γιατί σατσιίν (που λέει κι η Αχάπαρ), οπότε ερωταπάνταν μόνος του:
-Ουλειά?
-Ναι γιε μου εν δουλειάν ο τζύρης σου, κανεί τζι έπρησες μας!
-Μάμμα?
-ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-Κακά!
Εκατάλαες τί τραβώ? Πρώτα πρήει με, με τον παπά του τζαι ύστερα διαλαλεί την πραμάθκεια του! Για μας εν έσχει τίποτε, μόνο κακά!
Αν τον αφήσουμεν μιαν ώραν ανεξέλεγκτο, θα κατεδαφίσει το σπίτι, ...χωρίς υπερβολή ;). Μόλις τον κατεβάσουμε που τον θρόνο του (high chair), πρέπει απαραιτήτως να γίνουν τα εξής:
- Να κλείσει η πόρτα της τουαλέττας, για να αποφευχθούν τυχόν επαφές με την λεκάνη, τον κάλαθον αχρήστων, την φρούτσα της τουαλέττας κλπ.
- Να κλείσει η πόρτα του πλυσταρκού, για να μεν υπάρχει περίπτωση, να πάει να φάει καμιάν ταμπλέττα ή άλλον απορυπαντικό πλυντηρίου.
- Να κλείσει η πόρτα της αποθήκης, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να ανοίξει τα σκουπίθκια τζαι να κάμνει έρευνα, ανακύκλωση ή τζαι γευσιγνωστικές δοκιμές.
- Να είναι κλειστό το καντζέλλι της σκάλας, ειδάλλως σε δευτερόλεπτα (σαν αίλουρος) βρέθεται ως τα μισά της σκάλας.
- Ε κανεί! Εν έσχεις άλλες πόρτες...
- Να είναι 'ΗΔΗ απλούμενη η χούβερ πας το χαλί, για να ασχολείται μαζί της.
- Να μην υπάρχουν πουθενά εύθραυστα, μικροσκοπικά τζαι άλλα επικίνδυνα αντικείμενα (πχ χώμα).
- Να μην υπάρχουν καλώδια εκτεθειμένα, που μπορεί να τραβήσει με αποτέλεσμα να πάθει ήλεκτροπληξία ή να ππέσει κάτι πάνω του (πχ τηλεόραση, στερεοφωνικό κλπ).
- Να μην υπάρχουν παράθυρα ανοιχτά, γιατί πλέον φκαίνει άνετα πας τους καναπέδες τζαι απόκτησε πρόσβαση.
- Να υπάρχει πάντα κάποιος
(εκτός του Γρούτου)που να έσχει την έννοια του, γιατί έσχει πολλά δημιουργική φαντασία (μάναμου το μωρρρρρό μου) τζαι μπορεί, που το πούθενά να βρει κάτι... επικίνδυνο να κάμνει!
-Πριν λλίες μέρες έρκεται τζαι δείχνει μου το όφκαιρο κουτί μαγιονέζας, που έιχα πετάξει, λλίο πριν, μες τα σκουπίθκια....
-Ύστερα έπιασεν μιάν καρέκλα της κουζίνας τζαι εκουντούσεν την τζαι πήαιννε, ώσπου έππεσε χαμαί μαζί με την καρέκλα...
-Ότι αφήσει η κοράσα εκτεθειμένο πού τα πράματα της (συχνό φαινόμενο), γυρεύκουμεν το για πολλύν τζαιρό...
-Εχτές άνοιξεν τον κάλαθο της τουαλέττας τζι έκοψεν σε μικρά κομματάκια το περιεχόμενο του (ευτυχώς που το περιεχόμενο του ήταν πολλά λλίον τζαι "σχετικά" ""καθαρό"")...
Εν τω μεταξύ μόλις τον πιάσεις επ' αυτοφόρω τζαι πεις του "κακόοοοο", κοιτάζει σε με τα αθώα του τα ματούθκια τζαι ρωτά, "κακού?" Ας πούμεν, είσαι σίουρη ότι εν κακό? Άμπα τζαι κάμνεις λάθος?
Το λεξιλόγιο του εν λλίον περιορισμένο, σε σχέση με της κοράσας, η οποία στην ηλικία του έκαμνεν "διαλέξεις".
Λαλεί μας παπά, μάμμα, ζιαζιά, παπού (με ένα "π" παρακαλώ), άτε, κάτου (κάτω), κει (ποτζεί), ταμέ (τζαμαί), έππετε (έππεσε), νιε (ναι), ούι (όϊ), νιά (γατάκι), βαβ (σκυλάκι), έφυε, έλα, ουλειά (δουλειά), τάτα (βόλτα) κ.ά.. Κατά τα άλλα, ούλλη μέρα μιλά την δική του γλώσσα. Εχτές είπεν μου διάφορα ακαταλαβίστικα τζαι άμαν εσταμάτησε, λαλώ του "μα σοβάρα?" τζαι απαντά μου... "νιέ"!
Ως πριν καμιάν ευτομάν εκάμναμεν, κάθε πρωί, τον εξής διάλογο:
-Μάμμα?
-Ναι γιε μου!
-Παπά?
-Εν δουλειάν αγάπη μου!
Τούτον επαναλαμβάνετουν καμιάν 20ρκα φορές. Ύστερα επήαινεν έτσι:
-Μάμμα?
-ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
-Παπά?
... εν του απαντούσα γιατί σατσιίν (που λέει κι η Αχάπαρ), οπότε ερωταπάνταν μόνος του:
-Ουλειά?
-Ναι γιε μου εν δουλειάν ο τζύρης σου, κανεί τζι έπρησες μας!
-Μάμμα?
-ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-Κακά!
Εκατάλαες τί τραβώ? Πρώτα πρήει με, με τον παπά του τζαι ύστερα διαλαλεί την πραμάθκεια του! Για μας εν έσχει τίποτε, μόνο κακά!
Μάνα μου κόρη τι τραβάς τζιαι εσύ η μάνα η καψερή. Αν τζιαι πριχτούδι εν μωρό τα γέριμα. Ακούεται όντως πολλά Ντένις ο Τρομερός τζιαι ζιζάνιο αλλά βάλω σου στοίσhιμα ότι τη νύχτα που τον βάλεις να τζοιμηθεί τζιαι δια σου φιλούδι, κάμνει ούλα τα κάστια που σου κάμνει να εξατμίζονται τζιαι να φένουνται ασήμαντα έννε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνύχτα σε σένα τζιαι τον μικρό σου! :)
Η αληθκεια ενει οτι πον να τζοιμαται αγαπω τον πολλα παραπανω, τζαι τζεινο τζαι την κορασα ;)
ΔιαγραφήΕυχαριστω επισης!
Χαχα ο μαμμόθρεφτος εν τέλειος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρεσε μου πολλά που του λαλείς κακό και ρωτά σε κακό; Ενεν reversed psychology που το λαλούμε τούτο το πράμα; Προφανώς εν μια ιδιοφυΐα.
Καταπίεζεις τον όμως, εν ριψοκίνδυνο το μωρό, αρέσκει του να εξερευνά, να έχεις νέες εμπειρίες και εσύ κάθεσαι και κλίεις του τις πόρτες! Τςτςτςττς
Μεν φοασαι τζι εν κοφκει πισω, επειδη κλειω του τες πορτες! Καραδοκει, οπως το ορνιο, τζαι μολις ανοιξει πορτα, δια μεσα!
ΔιαγραφήΟυτε να κατουρησουμε πιον εν μπορουμε μες τουν το σπιτι :D
Μάνα μου το Μαμοθρευτάκι σου κόρη! Τουτα λαλείς μας τα για να ξυπνήσει το μητρικό μας ένστικτο οξά για να πέσει σε αιώνια νάρκη;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.Να τον λαλουμε Ντένη;;; που τον τρομερό οπως είπεν τζαι η Λου;; Εν θελεις ελληνοποιούμε το τζαι λαλούμεν τον τζαι Διονύση! :)
Μα εν με την καλη εννοια ;Ρ που τα λαλω τζαι την ωρα που τα γραφω χαμογελω, αρα?
ΔιαγραφήΕν θα του αλλαξουμεν ονομα του μωρου. Αφου εσχει! Μαμμοθρεφτος! Εν παραπανω τιτλος παρα ονομα αλλα ενιγουεϊ(ς) :)
Αν δεν είχα μωρά συμφωνώ με την Πρας ότι ήταν να μπεί σε χειμέρια νάρκη το μητρικό ενστικτο με τούτα.
Διαγραφήμάλλον παπόθρεφτος μου φαίνεται... (με την τελευταία κουβέντα εννοώ...) χαχαχαχαχ (μα τούτη η μάνα ούλο ούλο σκατά να τρώει μια ζωή... )- γενικευμένο σχόλιο... :ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήτούτο το φετίχ με την ηλεκτρική σκούπα να το προσέξεις... χαχαχαχαχ
ναν καλά, να τους σιέρεσαι.... :)
τζαι εν όπως λαλεί η Lucrezia, προσφέρουν σου κάτι στιγμές που τα ξηάνεις ούλα... (θέλω να πιστέυκω δηλαδή αλλιώς να μεν μπω στη διαδικασία..) :ρ
Μεν λαλεις παποθρεφτος γιατι πληγωωωωωωωωωωωνεις με! Το μωρο εν Μαμμοθρεφτος!
ΔιαγραφήΑεις τον να παιζει με την χουβερ να ησυχαζουμεν τζαι μεις λλιον!
Προσφερουν σου παραπανω που στιγμες ευτυχιας τα μωρα!
Μάνα μου το κόρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν πελλαμός τούτα τα μωρά που εν ησυχάζουν με τίποτε και είναι εφευρετικοί ( άρεσεν μου το ότι κάτι επικίνδυνο θα σκεφτεί να κάμει αχχααχ )
πελλαμός με την έννοια ενθουσιασμός
και με την έννοια ότι εννα πελλάνεις μαζίν τους:-P
Ειμαι πελλη ηδη τζαι παω τζαι τριφτη! αλλα γουσταααααρω ;)
Διαγραφήlol
ΑπάντησηΔιαγραφήmana mou ree
alla major yiaks me ton kalatho tis toualetas..... (ΔΕΑΞ που λέτε και στα χωριά)
Εν ναι στα χωρια που λαλουμεν δεαξ. Πρωτη φορα ακουσα το, που μια συναδελφο λεμεσσιανη! Ελαλουν της συνεχεια αηδιαστικα πραματα για να την ακουω να λαλει δεεεεεεαξ! Εκαμεν μου φοβερην εντυπωση! Ε περιπαιξε-περιπαιξε... εμεινεν μου!
Διαγραφήχαχαχαχα Μάνα μου τον πούρεκκο. Εν τέλειος ο μικρός ..κουχ κουχ κουχ εστύλωσα ρε παιδί μου, να μεν μπορώ να το προφέρω? χαχα :P
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχχαχα Εν μπορεις α? ;Ρ
Διαγραφή"Εχτές είπεν μου διάφορα ακαταλαβίστικα τζαι άμαν εσταμάτησε, λαλώ του "μα σοβάρα?" τζαι απαντά μου... "νιέ"!"
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλειο όλο το ποστ με τες περιπέτειες του μαμμόθρεφτου αλλά τούτη η ατάκα έφυρεν με!!!! :-)))))
Εγω να δεις τι σιοκ επαθα! Εν το πιστευκα οτι εκαμαμεν ετσι διαλογο, στον οποιο μαλιστα εσυνεννοηθηκαμεν τζι εσυμφωνησαμε! ;Ρ
Διαγραφήχαχαχα...εν τέλειος!
ΑπάντησηΔιαγραφήάφηστο μωρόν να εξερευνήσει!
Αν τον αφησω να εξερευνησει εν να καταληξει με κανενα καρουμπαλο στην καλυτερη περιπτωση. Να μιαλυνει λλιον, να κοψει ο νους του τζαι βλεπουμεν!
ΔιαγραφήΕν επικίνδυνο σ ετσι ηλικίες να τουσ αφήνεις να εξερευνούν. Εμένα πάνω στην εξερεύνηση ο ένας επιασεν ενα ττελι τζαι εγύρισεν το πας το λαιμό της μιας, η άλλη ετσίλλαν τον πουκάτω με το μαξιλάρι τζαι εν ανάπνεε, η αλλή εφάκκαν του άλλου το μπρίκκι πας τη κκελλέ. Ο άλλος έκλεισεν το σιερι της άλλης με τη πόρτα, κάποιος εκούντησε που τα σκαλιά τον αλλο, ενιγουει μια ποτούτες τεσ φορές μπορει να αποβεί μοιραία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάτσα αν ως τον καιρό που εννα μεγαλώσουν τα μωρά σου έχουμε ακόμα πρόβλημα ανεργίας, οι δικοί σου εννα έχουν το έξτρα advantage στην πείρα για να γίνουν πληρωμένοι δολοφόνοι. Εννα πετύχουν πολλά πιστέφκω.
ΔιαγραφήΕφανταστεις να ηταν ο μαμμοθρεφτος τριδυμος? Εν θα συνεχισω τον συνειρμο γιατι υστερα εν μου συμφερει το συμπερασμα...
ΔιαγραφήΠρωτα απο ολα να τον χαιρεσαι, καποτε θα τα σκέφτεσαι νοσταλγικα ολα αυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα ειναι δυσκολο, το καταλαβαινω αλλά θα περασει τουτη η φαση γρήγορα χωρις να το καταλάβεις
Επισης έχω να πω ότι είμαι πολλααα χαρούμενη που οι δικες μου εμεγαλώσαν γιατι τουτο το σκηνικό που περιγράφεις έζησα το, αλλά όχι σε τέτοια έκταση ομολογώ και τοτε ένιωθα οτι ποτε δεν θα περνουσε ο καιρος να μεγαλώσουν.
Υπομονη...
Σμιλι οι κορες ειναι αλιως! Η κορασα μου ηταν μαρτουι μπροστα στον γιο! Τζι ακομα ενει! Καμνει της τα καστια της: τραβα της τα μαλλια της, φκαινει πανω της τζαι καθεται, τσανιαζει την... τι να πω? Εν αγριος πολλα!
Διαγραφήγρούτα λες και ακούω τον δικό μου τα ίδια ακριβώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν το οι γιουες βρε Αλεξ μου αλοπως!
Διαγραφήμάλλον εν τα μωρά που το έχουν
Διαγραφήπούν' το like?
ΑπάντησηΔιαγραφήνα το τσαλα-πατήσω? :)
να τον σιαίρεσαι τζαι πάντα έτσι επικοινωνίανα έσιετε!! :)
Ευχαριστω κορου :)
ΔιαγραφήΑχ, τι ωραία που νιώθω που ο γιος μου είναι 27 χρονών και δεν έχω να τον κυνηγάω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε θα μεγαλώσει και ο δικός σου, χωρίς να το καταλάβεις! Και θα τα θυμάσαι όλα αυτά και θα χαμογελάς με νοσταλγία. Και μετά θα θέλεις εγγονάκια για να ξαναπεράσεις τα ίδια!!!