Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Της τρίχας το... ανάγνωσμα...

Συνμλπογκερίστριες,

Επικαλούμαι την γυναικεία αλληλεγγύη σας!

Χρειάζομαι, επειγόντως, έναν καλό κομμωτή ή κομμώτρια, στον τομέα της... ανταύγειας.
Έχω συγγενικό γάμο, λίαν συντόμως τζαι πρέπει να σουλουπώσω τις ηλίθιες ανταύγειες, που μου έκαμεν εχτές, ο ανίδεος ο κομμωτής μου. Ετόνισα του: λίες τζαι ΑΣΠΡΕΣ! Τζι έκαμεν με ημί-κιτρινό-ξανθή! Ποιάν? ΕΜΕΝΑ! - τον θηλυκόν Αϊνσταϊν (εδώ... τζοιλιούνται χαμαί που το γέλιο :Ρ)!
Θα επήαινα ξανά για να τες διορθώσει, αλλά φοούμαι μήπως τζαι κάμει με σχειρόττερα :(

Άτιμη κοινωνία! Να μην μπορούμεν να αφήκουμεν το μαλλί μας φυσικό... γκρίζο! Εδώκαν ούλλοι πάνω μας: Βάαααψε τα! τζι είσαι όπως την κοτζιάαααακαρηηη!
Ήρτεν τζαι μια φίλη για καφέ, προχτές... Είσχεν τζαιρό να βρεθούμε... Μόλις της άνοιξα την πόρτα, έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
-Επτώχευσες? λαλεί μου...
-Γιατί? (?!?!)
-Ίνtα άφηκες τα μαλλιά σου άβαφτα? Εν βαστάς να πάεις να τα βάψεις?... :D
ΑΑΑΑΑΑΧΧΧ! Έτσι αναγκαστικά, έππεσα πάλαι στο λούκι... της βαφής :(
Γι΄αυτόν, είπα να ρίξω τζαι καμιάν ανταύγεια, για αλλαγή...

Σοβαρά ρε κορούες, ξέρετε κανένα/καμιά καλό/ή στην Λεμεσό?
Αν ναι, γράψετε μου σχετικά στο email μου: groutakleistologiou@gmail.com παρακαλώ :)

Μούτσιας γκράσιας!



35 σχόλια:

  1. τι εννοείς στη Λεμεσό; μεινίσκεις Λεμεσό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μεν ειμαι Παφιτισσα, ρε Μανα, αλλα ζω μονιμα Λεμεσο :/

      Διαγραφή
  2. Ξέρω μια καλή κομμώτρια 30 χιλιόμετρα μακριά από τη Λεμεσό.
    Αλλά ξέρω τζαι 2-3 καλούς στην Λεμεσό.... (ο ένας είναι κοντά στον Πεντάδρομο -Γλάστωνος-, ενώ ο άλλος πάροδο Αγίας Ζώνης - περιοχή Αριέλ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παροδο Αγ. Ζωνης? Πισω που το... Βοδι Λαϊν?

      Διαγραφή
    2. ξα τζιαμέ στην ΑΜΜΟΥ πίτσα;!
      μουαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ναι.... ακριβώς στην επόμενη πάροδο!

      Διαγραφή
    4. Μα εσχει 2 τζαμαι, εν ναι?
      Ενα διπλα που την... "ΚΛΑΤΣΑ" ;Ρ τζι ενα στο τελος της παροδου, πας την γωνια.

      Διαγραφή
    5. Sike μα αε κατασταση: Κλατσα, Αμμου πιτσα τζαι Βοδι λαϊν, ολα στο ιδιο οικοδομικο τετραγωνο ;)

      Διαγραφή
  3. Ελα ποτζεί σπίτι μου να σε κανονίσω μούχτιν. Σερβίρω τζιαι καφέ. Καλάν μεν επιμένεις εννα σου κάμω τζιαι γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν μου πεις οτι κατεχεις τζαι που κομμωτικην?

      Διαγραφή
    2. Ακατάχνωτα κόρη, στην ζαχαροπλαστική τζιαι την κομμωτική έχω δοκτοράτο.

      Διαγραφή
    3. ΑΑΑΑΑ

      Πον τουν τα δοκτορατα εχω τζι εγιω καμποσα ;Ρ

      Κανονισε το γλυκο ναν τρουφες, που εισαι... εξπερτ ;Ρ

      Διαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=RKgQr7szdUI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το γκρίζο ήταν πολλά της μόδας τον χειμώνα!

    δεν ξέρω καμμιά στην Λεμεσό! έλα Λευκωσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ππιιι
      Εν να χασω ενα "μεροκαματο" τζαι να δοκω τζαι που πανω?

      Διαγραφή
  6. aspoume seriously.
    molis eniwsa oti en sanna je emiloun sto IRC me kapoion pou enomiza en 15xronos athlitis galanomatis je eproekypsen mou 64xronos paiderastis.

    sorry a.
    paw na chew on the grey highlights.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τι να σου πω! Εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτε!

      Ειπα εγω ποττε οτι ειμαι νεα τζαι αθλητικη? Αρα ενομιζες λαθος ;Ρ

      Πε μου, ομως, τι φταιω που ειμαι 36 τζι αρκεψα να ασπριζω που τα 20 μου? :/

      Διαγραφή
    2. εν τζιαι είπα ότι σε ενόμιζα 15χρονη αθλητική γαλανομάτα;) απλώς εν επερίμενα να επιδιώκεις άσπρα μαλλιά!

      ένη φταίεις αν εγκριζέψαν στα 20 σου, εκτός τζι αν εφίρτης του άγχους. Αλλά αν εν φυσικά γκρίζα, γιατί να τα βάφφεις ...γκρίζα;!

      οξά εν εκατάλαβα;

      Διαγραφή
    3. Εν τζαι εβαψα τα γκριζα ορήηηη ;Ρ

      Αφηκα τα αβαφτα τζαι φανηκαν τα γκριζα :/

      Διαγραφή
    4. μαρή* εν είπες ότι επαράντζειλες του κομμωτή άσπρες ανταύγειες;


      *όι Μαρί

      Διαγραφή
    5. Τα μαλλια μου εν βαμμενα καστανο σκουρο, οπως το φυσικο μου. Αμαν καμεις ασπρες (πλατινε) ανταυγειες στο καστανο εν τζαι φκαινουν γκριζα γιατι ουτως ή αλλως εν φκαινουν τελεια ασπρες.

      Απλα εν μου παει καθολου το κιτρινο που φκαινει οταν ξανοιουν το μαλλι για να γινουν οι ανταυγειες. Εκαμεν μου τα ενα ρινς, ιντα που το λαλουν, για να γινουν ασπρες, αλλα εν ειδαμεν φως.

      Οπως βλεπεις, τι τζι αν του παραντζειλα ασπρες...
      Εν εσχει κατι καττους μαυρους, με κατι ππατσιες τζει-δα κιτρινες? Ετσι ειμαι τωρα :(

      Διαγραφή
  7. επανήλθα. ξέρω κομμωτή που κάμνει κατ οίκον επισκέψεις. κάμνει σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έχουμεν σοβαρά hair issues α?
    καλά ανταυγειάσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμεσα σε αλλα...
      Ητανε στραβο το κλημα... το φαγε κι ο γαϊδαρος... καπως ετσι ;Ρ

      Διαγραφή
  9. Μια χαρα ενι να φαινουνται τα ασπρα σου αν εσυ νοιωθεις ενταξει!! Μεν θωρεις στην Κυπρο που εν ουλλα για το ιμέιτζ. Καθε φορα που εν να ερτω σπαζουν με γιατι εν αποτριχωνω τα σhερκα μου...οταν τους λαλω οτι (περαν των Κυπραιων στην Αμερικη) εν αποτριχωνουν σhερκα η αισθητικος ειπεν μου "ετσι χωρκατοι εν τζει μεσα"....Ναι γιατι πολιτισμος = αποτριχωμένα σhέρκα! Ατε τωρα εφουτουνιαστηκα παλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλη κουφοτητα τα αποτριχωμενα σχερκα, συμφωνω!
      Ετο αρεσκει μας, νομιζω, να αυτοβασανιζομαστεν - μαζοχες γαρ :)

      Διαγραφή
  10. Τι να σου κάνω που είσαι μακριά, αλλιώς η κομμώτριά μου είναι εγγύηση σε βαφές και ανταύγειες.
    Βέβαια, προσωπικά αυτό της το χάρισμα το αφήνω ανεκμετάλλευτο διότι τα αφήνω στο φυσικό γκριζόμαυρο πλέον διότι αποφάσισα ότι μου ταιριάζει καλύτερα.
    Άσε που τα έβαφα από τα 25 που πρωτογκρίζαραν. Στα 36 όμως σταμάτησα να τα βάφω!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο ψάξιμο κομμώτριας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συμπτωση!
      Κι εγω ειμαι 36 κι αποφασισα να τα αφησω φυσικα (ημι-λευκα). Αλλα λογαριαζα χωρις των ξενοδοχο (συζυγος, γονεις, αδελφια, φιλοι, συγγενεις, ολοι).
      Με το που εφτασε η ριζα στα 2εκ. με αρχισαν στο πρηξιμο :(

      Διαγραφή
  11. εμπηκα φεισπουκ να δω τι χρωμα εν τα μαλλια σου :-)το καστανο εν ωραιο παντος παι σου..

    Μαρια Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παει μου, αφου ηταν το φυσικο μου... πριν ασπρισουν. Αλλα εβαρεθηκα το. Την Δευτερα παω για... επιδιορθωση της ανταυγειας. Ελπιζω να πετυχει. Εχω τζαι γαμο, οϊ τιποτις αλλο ;)

      Η φιλη, που αναφερω στην αναρτηση - πρεπει να την ξερεις - εν η... ξανθοψηρα (κατα την Σαντανωμενη), Ντολλυ ή φτανη (κατα την Πακιτα) και Κωννα (κατ' εμε) :)

      Διαγραφή
  12. ξερω την ξερω την..ε κουβεντα που θα την ελαλε ανετα η κων παντος ;-) καλη επυτιχια,αν δεν σου αρεσει βαψετα ουλα και κανει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή