Συνμλπογκερίστριες,
Επικαλούμαι την γυναικεία αλληλεγγύη σας!
Χρειάζομαι, επειγόντως, έναν καλό κομμωτή ή κομμώτρια, στον τομέα της... ανταύγειας.
Έχω συγγενικό γάμο, λίαν συντόμως τζαι πρέπει να σουλουπώσω τις ηλίθιες ανταύγειες, που μου έκαμεν εχτές, ο ανίδεος ο κομμωτής μου. Ετόνισα του: λίες τζαι ΑΣΠΡΕΣ! Τζι έκαμεν με ημί-κιτρινό-ξανθή! Ποιάν? ΕΜΕΝΑ! - τον θηλυκόν Αϊνσταϊν (εδώ... τζοιλιούνται χαμαί που το γέλιο :Ρ)!
Θα επήαινα ξανά για να τες διορθώσει, αλλά φοούμαι μήπως τζαι κάμει με σχειρόττερα :(
Άτιμη κοινωνία! Να μην μπορούμεν να αφήκουμεν το μαλλί μας φυσικό... γκρίζο! Εδώκαν ούλλοι πάνω μας: Βάαααψε τα! τζι είσαι όπως την κοτζιάαααακαρηηη!
Ήρτεν τζαι μια φίλη για καφέ, προχτές... Είσχεν τζαιρό να βρεθούμε... Μόλις της άνοιξα την πόρτα, έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
-Επτώχευσες? λαλεί μου...
-Γιατί? (?!?!)
-Ίνtα άφηκες τα μαλλιά σου άβαφτα? Εν βαστάς να πάεις να τα βάψεις?... :D
ΑΑΑΑΑΑΧΧΧ! Έτσι αναγκαστικά, έππεσα πάλαι στο λούκι... της βαφής :(
Γι΄αυτόν, είπα να ρίξω τζαι καμιάν ανταύγεια, για αλλαγή...
Σοβαρά ρε κορούες, ξέρετε κανένα/καμιά καλό/ή στην Λεμεσό?
Αν ναι, γράψετε μου σχετικά στο email μου: groutakleistologiou@gmail.com παρακαλώ :)
Μούτσιας γκράσιας!
Επικαλούμαι την γυναικεία αλληλεγγύη σας!
Χρειάζομαι, επειγόντως, έναν καλό κομμωτή ή κομμώτρια, στον τομέα της... ανταύγειας.
Έχω συγγενικό γάμο, λίαν συντόμως τζαι πρέπει να σουλουπώσω τις ηλίθιες ανταύγειες, που μου έκαμεν εχτές, ο ανίδεος ο κομμωτής μου. Ετόνισα του: λίες τζαι ΑΣΠΡΕΣ! Τζι έκαμεν με ημί-κιτρινό-ξανθή! Ποιάν? ΕΜΕΝΑ! - τον θηλυκόν Αϊνσταϊν (εδώ... τζοιλιούνται χαμαί που το γέλιο :Ρ)!
Θα επήαινα ξανά για να τες διορθώσει, αλλά φοούμαι μήπως τζαι κάμει με σχειρόττερα :(
Άτιμη κοινωνία! Να μην μπορούμεν να αφήκουμεν το μαλλί μας φυσικό... γκρίζο! Εδώκαν ούλλοι πάνω μας: Βάαααψε τα! τζι είσαι όπως την κοτζιάαααακαρηηη!
Ήρτεν τζαι μια φίλη για καφέ, προχτές... Είσχεν τζαιρό να βρεθούμε... Μόλις της άνοιξα την πόρτα, έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
-Επτώχευσες? λαλεί μου...
-Γιατί? (?!?!)
-Ίνtα άφηκες τα μαλλιά σου άβαφτα? Εν βαστάς να πάεις να τα βάψεις?... :D
ΑΑΑΑΑΑΧΧΧ! Έτσι αναγκαστικά, έππεσα πάλαι στο λούκι... της βαφής :(
Γι΄αυτόν, είπα να ρίξω τζαι καμιάν ανταύγεια, για αλλαγή...
Σοβαρά ρε κορούες, ξέρετε κανένα/καμιά καλό/ή στην Λεμεσό?
Αν ναι, γράψετε μου σχετικά στο email μου: groutakleistologiou@gmail.com παρακαλώ :)
Μούτσιας γκράσιας!
τι εννοείς στη Λεμεσό; μεινίσκεις Λεμεσό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι μεν ειμαι Παφιτισσα, ρε Μανα, αλλα ζω μονιμα Λεμεσο :/
ΔιαγραφήΞέρω μια καλή κομμώτρια 30 χιλιόμετρα μακριά από τη Λεμεσό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ξέρω τζαι 2-3 καλούς στην Λεμεσό.... (ο ένας είναι κοντά στον Πεντάδρομο -Γλάστωνος-, ενώ ο άλλος πάροδο Αγίας Ζώνης - περιοχή Αριέλ!)
Παροδο Αγ. Ζωνης? Πισω που το... Βοδι Λαϊν?
Διαγραφήξα τζιαμέ στην ΑΜΜΟΥ πίτσα;!
Διαγραφήμουαχαχαχαχαχα
Ναι.... ακριβώς στην επόμενη πάροδο!
ΔιαγραφήΜα εσχει 2 τζαμαι, εν ναι?
ΔιαγραφήΕνα διπλα που την... "ΚΛΑΤΣΑ" ;Ρ τζι ενα στο τελος της παροδου, πας την γωνια.
Sike μα αε κατασταση: Κλατσα, Αμμου πιτσα τζαι Βοδι λαϊν, ολα στο ιδιο οικοδομικο τετραγωνο ;)
ΔιαγραφήΕλα ποτζεί σπίτι μου να σε κανονίσω μούχτιν. Σερβίρω τζιαι καφέ. Καλάν μεν επιμένεις εννα σου κάμω τζιαι γλυκό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεν μου πεις οτι κατεχεις τζαι που κομμωτικην?
ΔιαγραφήΑκατάχνωτα κόρη, στην ζαχαροπλαστική τζιαι την κομμωτική έχω δοκτοράτο.
ΔιαγραφήΑΑΑΑΑ
ΔιαγραφήΠον τουν τα δοκτορατα εχω τζι εγιω καμποσα ;Ρ
Κανονισε το γλυκο ναν τρουφες, που εισαι... εξπερτ ;Ρ
http://www.youtube.com/watch?v=RKgQr7szdUI
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ οϊ τζαι να τους δοκω φόκο ρε πελλέ αχχαχχαχχα
Διαγραφήτο γκρίζο ήταν πολλά της μόδας τον χειμώνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξέρω καμμιά στην Λεμεσό! έλα Λευκωσία!
Ππιιι
ΔιαγραφήΕν να χασω ενα "μεροκαματο" τζαι να δοκω τζαι που πανω?
aspoume seriously.
ΑπάντησηΔιαγραφήmolis eniwsa oti en sanna je emiloun sto IRC me kapoion pou enomiza en 15xronos athlitis galanomatis je eproekypsen mou 64xronos paiderastis.
sorry a.
paw na chew on the grey highlights.
Ε τι να σου πω! Εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτε!
ΔιαγραφήΕιπα εγω ποττε οτι ειμαι νεα τζαι αθλητικη? Αρα ενομιζες λαθος ;Ρ
Πε μου, ομως, τι φταιω που ειμαι 36 τζι αρκεψα να ασπριζω που τα 20 μου? :/
εν τζιαι είπα ότι σε ενόμιζα 15χρονη αθλητική γαλανομάτα;) απλώς εν επερίμενα να επιδιώκεις άσπρα μαλλιά!
Διαγραφήένη φταίεις αν εγκριζέψαν στα 20 σου, εκτός τζι αν εφίρτης του άγχους. Αλλά αν εν φυσικά γκρίζα, γιατί να τα βάφφεις ...γκρίζα;!
οξά εν εκατάλαβα;
Εν τζαι εβαψα τα γκριζα ορήηηη ;Ρ
ΔιαγραφήΑφηκα τα αβαφτα τζαι φανηκαν τα γκριζα :/
μαρή* εν είπες ότι επαράντζειλες του κομμωτή άσπρες ανταύγειες;
Διαγραφή*όι Μαρί
Τα μαλλια μου εν βαμμενα καστανο σκουρο, οπως το φυσικο μου. Αμαν καμεις ασπρες (πλατινε) ανταυγειες στο καστανο εν τζαι φκαινουν γκριζα γιατι ουτως ή αλλως εν φκαινουν τελεια ασπρες.
ΔιαγραφήΑπλα εν μου παει καθολου το κιτρινο που φκαινει οταν ξανοιουν το μαλλι για να γινουν οι ανταυγειες. Εκαμεν μου τα ενα ρινς, ιντα που το λαλουν, για να γινουν ασπρες, αλλα εν ειδαμεν φως.
Οπως βλεπεις, τι τζι αν του παραντζειλα ασπρες...
Εν εσχει κατι καττους μαυρους, με κατι ππατσιες τζει-δα κιτρινες? Ετσι ειμαι τωρα :(
επανήλθα. ξέρω κομμωτή που κάμνει κατ οίκον επισκέψεις. κάμνει σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα στην Λεμεσο? Αφου εσυ εισαι Λευκωσια, εν ναι?
ΔιαγραφήΠέτα πάνω σου μια περούκα μωρέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα εχω μαλλια μωρε!
Διαγραφήέχουμεν σοβαρά hair issues α?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά ανταυγειάσματα!
Αναμεσα σε αλλα...
ΔιαγραφήΗτανε στραβο το κλημα... το φαγε κι ο γαϊδαρος... καπως ετσι ;Ρ
Μια χαρα ενι να φαινουνται τα ασπρα σου αν εσυ νοιωθεις ενταξει!! Μεν θωρεις στην Κυπρο που εν ουλλα για το ιμέιτζ. Καθε φορα που εν να ερτω σπαζουν με γιατι εν αποτριχωνω τα σhερκα μου...οταν τους λαλω οτι (περαν των Κυπραιων στην Αμερικη) εν αποτριχωνουν σhερκα η αισθητικος ειπεν μου "ετσι χωρκατοι εν τζει μεσα"....Ναι γιατι πολιτισμος = αποτριχωμένα σhέρκα! Ατε τωρα εφουτουνιαστηκα παλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλη κουφοτητα τα αποτριχωμενα σχερκα, συμφωνω!
ΔιαγραφήΕτο αρεσκει μας, νομιζω, να αυτοβασανιζομαστεν - μαζοχες γαρ :)
Τι να σου κάνω που είσαι μακριά, αλλιώς η κομμώτριά μου είναι εγγύηση σε βαφές και ανταύγειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια, προσωπικά αυτό της το χάρισμα το αφήνω ανεκμετάλλευτο διότι τα αφήνω στο φυσικό γκριζόμαυρο πλέον διότι αποφάσισα ότι μου ταιριάζει καλύτερα.
Άσε που τα έβαφα από τα 25 που πρωτογκρίζαραν. Στα 36 όμως σταμάτησα να τα βάφω!
Εύχομαι καλή επιτυχία στο ψάξιμο κομμώτριας!
Τι συμπτωση!
ΔιαγραφήΚι εγω ειμαι 36 κι αποφασισα να τα αφησω φυσικα (ημι-λευκα). Αλλα λογαριαζα χωρις των ξενοδοχο (συζυγος, γονεις, αδελφια, φιλοι, συγγενεις, ολοι).
Με το που εφτασε η ριζα στα 2εκ. με αρχισαν στο πρηξιμο :(
εμπηκα φεισπουκ να δω τι χρωμα εν τα μαλλια σου :-)το καστανο εν ωραιο παντος παι σου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρια Σ
Παει μου, αφου ηταν το φυσικο μου... πριν ασπρισουν. Αλλα εβαρεθηκα το. Την Δευτερα παω για... επιδιορθωση της ανταυγειας. Ελπιζω να πετυχει. Εχω τζαι γαμο, οϊ τιποτις αλλο ;)
ΔιαγραφήΗ φιλη, που αναφερω στην αναρτηση - πρεπει να την ξερεις - εν η... ξανθοψηρα (κατα την Σαντανωμενη), Ντολλυ ή φτανη (κατα την Πακιτα) και Κωννα (κατ' εμε) :)
ξερω την ξερω την..ε κουβεντα που θα την ελαλε ανετα η κων παντος ;-) καλη επυτιχια,αν δεν σου αρεσει βαψετα ουλα και κανει..
ΑπάντησηΔιαγραφή