Μπορεί να μεν βασκιούμαι, όπως εσύ "κυρία" μου, αλλά διαθέτω κάποια λεφτά για να αθλείται το μωρό μου με κολύμβηση, διότι κάμνει καλό στην σκολίωση της. Για μας εν θεραπεία, βλέπεις... εν ναι για να μπαίνει δίπλα που την ιππασία τζαι το τένις, όταν πίνουμε καφέ με τις υψηλές φιλενάδες μας...
Επειδή εν βαστώ "Λουί(ς) Β(ου)ιτόν ή Γκούτζι τσάντα, επειδή εν φορώ ρούχα επώνυμα, επειδή εν έρκομαι με την... σρι-λανκέζα στο κολυμβητήριο, εν τζαι σημαίνει ότι πιερώνω λλιόττερα!
Όσα διάς εσού, διώ τζι εγιώ!
ΑΡΑ έχω τζι εγώ τα δικαιώματα μου στα αποδυτήρια... Χρειάζεται τζαι το δικό μου το μωρό ένα κρεμασταράκι για τα ρουχούθκια του...
Τι σημαίνει "κυρία" μου το "έλα, μωρό μου, ποδά στον τόπο μας!" που είπες της κόρης σου? Εκοτσιανιάσαν σου το ένα τέταρτον των αποδυτηρίων τζι άπλωσες τα ρούχα του, πας τα μισά κρεμαστάρκα του τοίχου? Τζι ίντα το λαλείς μεγαλοφώνως? Εν κουφό, μή κακό, το μωρό σου? Όξα για ν' ακούσω εγώ που έβαλα την τσάντα του μωρού μου τζιαμαί?
Μα έοκες τζι εσού πας τον καγιάν... αααχχαχαχχα
Ήβρες τον Άγιο σου να άψεις το τζερί σου!
Ναι! Εκατάλαβα το, πως το βλέμμα μου, σου τα είπεν όλ' αυτά τζ' ίσως τζαι πολλά περισσότερα! Γι' αυτόν άλλωστε, έκρυψες μες την πέτσα σου τζι άλλαξες τζαι δέκα χρώματα....
Τζι αν εσέναν, εν σε κανεί ένα τετραγωνικό μέτρο χώρος να ντύσεις το μωρό σου, όπως τους υπόλοιπους, εχω να σου πω μόνο το εξής:
Επειδή εν βαστώ "Λουί(ς) Β(ου)ιτόν ή Γκούτζι τσάντα, επειδή εν φορώ ρούχα επώνυμα, επειδή εν έρκομαι με την... σρι-λανκέζα στο κολυμβητήριο, εν τζαι σημαίνει ότι πιερώνω λλιόττερα!
Όσα διάς εσού, διώ τζι εγιώ!
ΑΡΑ έχω τζι εγώ τα δικαιώματα μου στα αποδυτήρια... Χρειάζεται τζαι το δικό μου το μωρό ένα κρεμασταράκι για τα ρουχούθκια του...
Τι σημαίνει "κυρία" μου το "έλα, μωρό μου, ποδά στον τόπο μας!" που είπες της κόρης σου? Εκοτσιανιάσαν σου το ένα τέταρτον των αποδυτηρίων τζι άπλωσες τα ρούχα του, πας τα μισά κρεμαστάρκα του τοίχου? Τζι ίντα το λαλείς μεγαλοφώνως? Εν κουφό, μή κακό, το μωρό σου? Όξα για ν' ακούσω εγώ που έβαλα την τσάντα του μωρού μου τζιαμαί?
Μα έοκες τζι εσού πας τον καγιάν... αααχχαχαχχα
Ήβρες τον Άγιο σου να άψεις το τζερί σου!
Ναι! Εκατάλαβα το, πως το βλέμμα μου, σου τα είπεν όλ' αυτά τζ' ίσως τζαι πολλά περισσότερα! Γι' αυτόν άλλωστε, έκρυψες μες την πέτσα σου τζι άλλαξες τζαι δέκα χρώματα....
Τζι αν εσέναν, εν σε κανεί ένα τετραγωνικό μέτρο χώρος να ντύσεις το μωρό σου, όπως τους υπόλοιπους, εχω να σου πω μόνο το εξής:
"Τόοοσον τόπο τζι οι πελλοί στενεύκουνται!"
Καλά να της κάμεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟϊ ξαπολω την!
ΔιαγραφήΕνομισαν οτι οποιος βαστα μιαν πακκιρα εν τζαι πλασμα γμτ
πιάστην postbabylon να κάμετε διαγωνισμόν το δήν σας:))
ΑπάντησηΔιαγραφήμεν ασχολείσαι ρε Grouta μου με έτσι είδους κόσμο!
Εν τζι ασχοληθηκα! Μονον εγυρισα τζι ειδα την! Ουτε ταραξα που τον τοπο μου, ουτε ανοιξα το στομα μου :]
ΔιαγραφήΜα ακόμα κυκλοφορούν ελεύθερες τούτες;
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για τις τσάντες Λουβί και Γκούντις,με τόσες απομιμήσεις που κυκλοφορούν τί να τις δείξεις; Και στο κολυμβητήριο,μόνο αστείο μου φαίνεται.
Είναι περισσότερο για λύπηση αυτές παρά για θυμό.Άστες.
Λουβι & Γκουντις? αχαχχαχαχαχα
ΔιαγραφήΝαι ρε Μωβ! Στο κολυμβητηριο με κατι ρουχα, που εγω μονο σε πολλα επισημες καταστασεις θα εβαλλα, αν ειχα την πελλαρα τζαι τα ρυαλια να τα γορασω.
Τζαι παιρνουν τζαι την σρι-λανκεζα μαζι τους, για να λουσει τζαι να ντυσει το μωρο... αμπα τζαι κουραστουν, αμπα τζαι λερωθουν, αμπα τζαι χαλασει το μαλλιν ή κανενα νυσχι :/
ναι, ετα τζιαι ποδά! πε μου τωρά, εν θελει να της αρρώσεις τούτη να φέρει τα μίλια της;
ΑπάντησηΔιαγραφήγκκκρρρρρρρρρρρρρρ
Εν να βαλλω εγω τον νου μου με την καθε πελλαφαιρεμενη που την ειδε αρχοντισσα τζαι πλουσια, αλλα τροπους εν ιξερει?
Διαγραφή(ετσι μεταξυ μας, αν ειχα το δικαιωμα, ενα γαουροπατσον αντινασσα της τον, ανετα!)
Έλεος με τους νεόπλουτους ρε φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλαν, μιλουμεν, οι Κυπραιαοι, το "ειδεν ο κωλος ο αναβρακωτος, βρατζιν τζαι ξιππαστηκεν" εχουμεν το μες το DNA μας!
ΔιαγραφήΚατι ετσι τυπισσες θωρω τζαι ξυπνά ο Κοναν ο Βαρβαρος μέσα μου!!!!! Κομπλεξικες στο μάξιμουμ! Τα νευρα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήούτε καν η Ζήνα; ο Κόναν; :ρ
ΔιαγραφήΕμενα Πρας κατι ετσι τυπισσες προβληματιζουν με!
ΔιαγραφήΠοσο ρηχος πρεπει να ειναι ενας ανθρωπος για να συμπεριφερεται ετσι?
Ποσο συμπλεγμα ανωτεροτητας ή συγκαλυμμενης κατωτεροτητας πρεπει να εχουν για να θελουν να προβαλλουνται τζαι να επιβαλλουνται ετσι?
Νονις χαχα ;Ρ
Εσχει πιο βαρβαρο που τον Κοναν?
Οσο περνουν τα χρόνια τοσο πιο πολλα πειθομαι οτι εν συγκαλυμμενης κατωτεροτητας. Τζαι εμενα προβληματιζουν με....αλλα τι να καμουμε;
ΔιαγραφήΤζι εγω γερνω προς τζεινη την κατευθυνση γιατι ετσι εξηγουνται πολλα ;]
Διαγραφήμα έντυνε το μωρό μόνη της; όι με τη δούλα; τς τς τς εχαλάσαν οι νεόπλουτες... ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά της έκαμες της κάσιας!
χαχαχαχ
Διαγραφήlike στην απάντηση της Ουφ.... :ρ
Μι λαϊκ ττου!
ΔιαγραφήΑλλα εισχεν τζαι την σρι-λανκεζα της μαζι! Ιντα που νομισες! Εν γι' αυτο πον μας εφορεν ο τοπος ;)
Αχ ρε Γρούτα μου. Εγω επι μήνες στη δουλειά που έκαμνα ως φοιτήτρια έρκουμουν καθημερινά σε επαφή με έτσι πλάσματα! Ως τζαι που το τηλέφωνο, που τον τρόπο που σου εμιλούσαν εκαταλάμβαινες πόσο ψηλομούτηες ήταν τζαι εμπορούσαν άνετα να σου μιλήσουν άσhημα τζαι με τουπέ. Μια φορά ένας 'έβαλε με στη θέση μου' γιατί ετόλμησα να διαφωνήσω μαζί του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Λεμεσιανοί ειδικά ήταν οι σhειρότεροι =Ρ
(αστιεύκω....αλλά όντως ήταν πολύ το χαλί τους, όπως τζαι τον Λευκωσιατων επίσης)
Σταμάτα να το σκέφτεσαι επειδή εν αξίζει το κόπο να στενοχωρκέσαι για έτσι πλάσματα. Μόνο για λύπηση είναι έτσι που συμπεριφέρονται στους άλλους.
Πραγματικα Αννα εν εστενοχωρεθηκα καθολου για μενα.
ΔιαγραφήΕνιωσα ασχημα ναι, αλλα παραπανω εστενοχωρεθηκα για τζεινη... Σιουρα χανει το νοημα της ζωης με την συμπεριφορα της.
Οϊ πως εγω ηβρα το, αλλα τουλαχιστον εν αναλισκουμαι καθημερινα στο πως να μπω στο ματι του αλλου ή στο πως να προβαλω μιαν συγκεκριμμενην εικονα.
ενθουσίασε με ο τίτλος! επιφανειακές νεόπλουτες γεμάτες ο κόσμος όχι μόνο η κύπρος.ούτε καν τους αξίζει αναφορά σε ανάρτηση αν με ρωτάς εμένα:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δικαιο Νταφ! Εν τζι αφιερωσα της το, ομως ;Ρ
ΔιαγραφήΜπορεί να μην κατάλαβα το "Τόοοσον τόπο τζι οι πελλοί στενεύκουνται!" αλλά καλά της τα είπες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, γιατί μερικές μερικές νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον Πάπα από... ξέρεις από που, δεν θα το γράψω. Κι άλλα να της έλεγες κι εγώ μαζί σου!
Η φραση αυτη σημαινει: υπάρχει αρκετος χωρος αλλα οι τρελλοι στενευονται... "δεν χωρας πουθενα" που λεει και το ασμα... ;Ρ
ΔιαγραφήΑσε Αθηνα! Αυτες χαλαν την πιατσα ;)