Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Εξυπνήσαν τα κουπέπια τζαι τυλίουνται μόνα τους!

Μπορεί να μεν βασκιούμαι, όπως εσύ "κυρία" μου, αλλά διαθέτω κάποια λεφτά για να αθλείται το μωρό μου με κολύμβηση, διότι κάμνει καλό στην σκολίωση της. Για μας εν θεραπεία, βλέπεις... εν ναι για να μπαίνει δίπλα που την ιππασία τζαι το τένις, όταν πίνουμε καφέ με τις υψηλές φιλενάδες μας...

Επειδή εν βαστώ "Λουί(ς) Β(ου)ιτόν ή Γκούτζι τσάντα, επειδή εν φορώ ρούχα επώνυμα, επειδή εν έρκομαι με την... σρι-λανκέζα στο κολυμβητήριο, εν τζαι σημαίνει ότι πιερώνω λλιόττερα!
Όσα διάς εσού, διώ τζι εγιώ!

ΑΡΑ έχω τζι εγώ τα δικαιώματα μου στα αποδυτήρια... Χρειάζεται τζαι το δικό μου το μωρό ένα κρεμασταράκι για τα ρουχούθκια του...

Τι σημαίνει "κυρία" μου το "έλα, μωρό μου, ποδά στον τόπο μας!" που είπες της κόρης σου? Εκοτσιανιάσαν σου το ένα τέταρτον των αποδυτηρίων τζι άπλωσες τα ρούχα του, πας τα μισά κρεμαστάρκα του τοίχου? Τζι ίντα το λαλείς μεγαλοφώνως? Εν κουφό, μή κακό, το μωρό σου? Όξα για ν' ακούσω εγώ που έβαλα την τσάντα του μωρού μου τζιαμαί?

Μα έοκες τζι εσού πας τον καγιάν... αααχχαχαχχα
Ήβρες τον Άγιο σου να άψεις το τζερί σου!
Ναι! Εκατάλαβα το, πως το βλέμμα μου, σου τα είπεν όλ' αυτά τζ' ίσως τζαι πολλά περισσότερα! Γι' αυτόν άλλωστε, έκρυψες μες την πέτσα σου τζι άλλαξες τζαι δέκα χρώματα....

Τζι αν εσέναν, εν σε κανεί ένα τετραγωνικό μέτρο χώρος να ντύσεις το μωρό σου, όπως τους υπόλοιπους, εχω να σου πω μόνο το εξής:

"Τόοοσον τόπο τζι οι πελλοί στενεύκουνται!"


24 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Οϊ ξαπολω την!
      Ενομισαν οτι οποιος βαστα μιαν πακκιρα εν τζαι πλασμα γμτ

      Διαγραφή
  2. πιάστην postbabylon να κάμετε διαγωνισμόν το δήν σας:))

    μεν ασχολείσαι ρε Grouta μου με έτσι είδους κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζι ασχοληθηκα! Μονον εγυρισα τζι ειδα την! Ουτε ταραξα που τον τοπο μου, ουτε ανοιξα το στομα μου :]

      Διαγραφή
  3. Μα ακόμα κυκλοφορούν ελεύθερες τούτες;

    όσο για τις τσάντες Λουβί και Γκούντις,με τόσες απομιμήσεις που κυκλοφορούν τί να τις δείξεις; Και στο κολυμβητήριο,μόνο αστείο μου φαίνεται.
    Είναι περισσότερο για λύπηση αυτές παρά για θυμό.Άστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουβι & Γκουντις? αχαχχαχαχαχα

      Ναι ρε Μωβ! Στο κολυμβητηριο με κατι ρουχα, που εγω μονο σε πολλα επισημες καταστασεις θα εβαλλα, αν ειχα την πελλαρα τζαι τα ρυαλια να τα γορασω.

      Τζαι παιρνουν τζαι την σρι-λανκεζα μαζι τους, για να λουσει τζαι να ντυσει το μωρο... αμπα τζαι κουραστουν, αμπα τζαι λερωθουν, αμπα τζαι χαλασει το μαλλιν ή κανενα νυσχι :/

      Διαγραφή
  4. ναι, ετα τζιαι ποδά! πε μου τωρά, εν θελει να της αρρώσεις τούτη να φέρει τα μίλια της;
    γκκκρρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν να βαλλω εγω τον νου μου με την καθε πελλαφαιρεμενη που την ειδε αρχοντισσα τζαι πλουσια, αλλα τροπους εν ιξερει?

      (ετσι μεταξυ μας, αν ειχα το δικαιωμα, ενα γαουροπατσον αντινασσα της τον, ανετα!)

      Διαγραφή
  5. Έλεος με τους νεόπλουτους ρε φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλαν, μιλουμεν, οι Κυπραιαοι, το "ειδεν ο κωλος ο αναβρακωτος, βρατζιν τζαι ξιππαστηκεν" εχουμεν το μες το DNA μας!

      Διαγραφή
  6. Κατι ετσι τυπισσες θωρω τζαι ξυπνά ο Κοναν ο Βαρβαρος μέσα μου!!!!! Κομπλεξικες στο μάξιμουμ! Τα νευρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε καν η Ζήνα; ο Κόναν; :ρ

      Διαγραφή
    2. Εμενα Πρας κατι ετσι τυπισσες προβληματιζουν με!

      Ποσο ρηχος πρεπει να ειναι ενας ανθρωπος για να συμπεριφερεται ετσι?
      Ποσο συμπλεγμα ανωτεροτητας ή συγκαλυμμενης κατωτεροτητας πρεπει να εχουν για να θελουν να προβαλλουνται τζαι να επιβαλλουνται ετσι?

      Νονις χαχα ;Ρ
      Εσχει πιο βαρβαρο που τον Κοναν?

      Διαγραφή
    3. Οσο περνουν τα χρόνια τοσο πιο πολλα πειθομαι οτι εν συγκαλυμμενης κατωτεροτητας. Τζαι εμενα προβληματιζουν με....αλλα τι να καμουμε;

      Διαγραφή
    4. Τζι εγω γερνω προς τζεινη την κατευθυνση γιατι ετσι εξηγουνται πολλα ;]

      Διαγραφή
  7. μα έντυνε το μωρό μόνη της; όι με τη δούλα; τς τς τς εχαλάσαν οι νεόπλουτες... ;-)

    καλά της έκαμες της κάσιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ

      like στην απάντηση της Ουφ.... :ρ

      Διαγραφή
    2. Μι λαϊκ ττου!

      Αλλα εισχεν τζαι την σρι-λανκεζα της μαζι! Ιντα που νομισες! Εν γι' αυτο πον μας εφορεν ο τοπος ;)

      Διαγραφή
  8. Αχ ρε Γρούτα μου. Εγω επι μήνες στη δουλειά που έκαμνα ως φοιτήτρια έρκουμουν καθημερινά σε επαφή με έτσι πλάσματα! Ως τζαι που το τηλέφωνο, που τον τρόπο που σου εμιλούσαν εκαταλάμβαινες πόσο ψηλομούτηες ήταν τζαι εμπορούσαν άνετα να σου μιλήσουν άσhημα τζαι με τουπέ. Μια φορά ένας 'έβαλε με στη θέση μου' γιατί ετόλμησα να διαφωνήσω μαζί του...
    Οι Λεμεσιανοί ειδικά ήταν οι σhειρότεροι =Ρ
    (αστιεύκω....αλλά όντως ήταν πολύ το χαλί τους, όπως τζαι τον Λευκωσιατων επίσης)
    Σταμάτα να το σκέφτεσαι επειδή εν αξίζει το κόπο να στενοχωρκέσαι για έτσι πλάσματα. Μόνο για λύπηση είναι έτσι που συμπεριφέρονται στους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα Αννα εν εστενοχωρεθηκα καθολου για μενα.

      Ενιωσα ασχημα ναι, αλλα παραπανω εστενοχωρεθηκα για τζεινη... Σιουρα χανει το νοημα της ζωης με την συμπεριφορα της.

      Οϊ πως εγω ηβρα το, αλλα τουλαχιστον εν αναλισκουμαι καθημερινα στο πως να μπω στο ματι του αλλου ή στο πως να προβαλω μιαν συγκεκριμμενην εικονα.

      Διαγραφή
  9. ενθουσίασε με ο τίτλος! επιφανειακές νεόπλουτες γεμάτες ο κόσμος όχι μόνο η κύπρος.ούτε καν τους αξίζει αναφορά σε ανάρτηση αν με ρωτάς εμένα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί να μην κατάλαβα το "Τόοοσον τόπο τζι οι πελλοί στενεύκουνται!" αλλά καλά της τα είπες!!!
    Άντε, γιατί μερικές μερικές νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον Πάπα από... ξέρεις από που, δεν θα το γράψω. Κι άλλα να της έλεγες κι εγώ μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φραση αυτη σημαινει: υπάρχει αρκετος χωρος αλλα οι τρελλοι στενευονται... "δεν χωρας πουθενα" που λεει και το ασμα... ;Ρ

      Ασε Αθηνα! Αυτες χαλαν την πιατσα ;)

      Διαγραφή