Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Tragic :S


...


...
Γελάς τζαι κλαίεις ταυτόχρονα...

 

14 σχόλια:

  1. Άμαν μιλούμεν για μεθυσμένους...

    http://www.youtube.com/watch?v=J9vpZrztYcI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχ
      Βρε τον Φαδερ! Ετσουγκρισεν τα αγρια!

      Διαγραφή
    2. Εν τζαι φταίει ο πάτερ...οι κανόνες της Εκκλησίας εν ξεκάθαροι: πρέπει να πίννει όση Θεία Κοινωνία μινήσκει μετά τη λειτουργία! Εν εκοινωνήσαν τζαι πολλοί τζίντην ημέρα φαίνεται... :D

      Διαγραφή
    3. Ή... εν την ενερωσεν αρκετα...

      Διαγραφή
  2. Χοχοχοχο! Τελικά καλά κάνω και πίνω μόνο σόδες!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ ειδικα τωρα... τι αλλο να πιεις? Σοδα και πολυ σου πεφτει ;Ρ

      Σας ευχομαι ταχειαν αναρρωσην, φιλτατη! ΧΧΧ

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια. είναι άσιλα "ζαβαλλέ μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ τους λυπάμαι.. δεν μπορώ να γελάσω.. μόνο λύπηση νιώθω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γελάς κυρίως..at least thats what I do με τα δικά μου videos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν μου πεις οτι εσχεις δικα σου βιντεο, στα οποια προσπαθεις να σηκωστεις που χαμαι, αλλα ενας αορατος εχθρος καθεται πανω σου τζι εν σ' αφηνει? :ρ

      Διαγραφή
  6. LOLOL με το soundtrack στο δεύτερο! Wahahhahahah!
    Ειδικά η φάση που ξεκινά το μπαλέττο WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

    αλλά έφυεν με το κεφάλι ψηλά, ζάβαλλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το κεφαλι ψηλα και ΧΩΡΙΣ τες μπυρες... μαλλον εχαλουσαν του το κεντρο βαρους τζαι γι αυτον εχαννεν την ισορροπια του :Ρ

      Διαγραφή