"Τα προσχήματα δεν είναι παρά τα σχήματα, που έχει συνηθίσει το μάτι της λογικής να κοιτάζει"...
Άμαν μιλούμεν για μεθυσμένους...http://www.youtube.com/watch?v=J9vpZrztYcI
χαχχαχαχ Βρε τον Φαδερ! Ετσουγκρισεν τα αγρια!
Εν τζαι φταίει ο πάτερ...οι κανόνες της Εκκλησίας εν ξεκάθαροι: πρέπει να πίννει όση Θεία Κοινωνία μινήσκει μετά τη λειτουργία! Εν εκοινωνήσαν τζαι πολλοί τζίντην ημέρα φαίνεται... :D
Ή... εν την ενερωσεν αρκετα...
Χοχοχοχο! Τελικά καλά κάνω και πίνω μόνο σόδες!!!Φιλιά!
Εσυ ειδικα τωρα... τι αλλο να πιεις? Σοδα και πολυ σου πεφτει ;ΡΣας ευχομαι ταχειαν αναρρωσην, φιλτατη! ΧΧΧ
Δεν έχω λόγια. είναι άσιλα "ζαβαλλέ μου"
Εν γεγονος...
εγώ τους λυπάμαι.. δεν μπορώ να γελάσω.. μόνο λύπηση νιώθω..
Οντως ειναι αξιολυπητοι...
γελάς κυρίως..at least thats what I do με τα δικά μου videos!
Μεν μου πεις οτι εσχεις δικα σου βιντεο, στα οποια προσπαθεις να σηκωστεις που χαμαι, αλλα ενας αορατος εχθρος καθεται πανω σου τζι εν σ' αφηνει? :ρ
LOLOL με το soundtrack στο δεύτερο! Wahahhahahah!Ειδικά η φάση που ξεκινά το μπαλέττο WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHαλλά έφυεν με το κεφάλι ψηλά, ζάβαλλε μου.
Με το κεφαλι ψηλα και ΧΩΡΙΣ τες μπυρες... μαλλον εχαλουσαν του το κεντρο βαρους τζαι γι αυτον εχαννεν την ισορροπια του :Ρ
Άμαν μιλούμεν για μεθυσμένους...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=J9vpZrztYcI
χαχχαχαχ
ΔιαγραφήΒρε τον Φαδερ! Ετσουγκρισεν τα αγρια!
Εν τζαι φταίει ο πάτερ...οι κανόνες της Εκκλησίας εν ξεκάθαροι: πρέπει να πίννει όση Θεία Κοινωνία μινήσκει μετά τη λειτουργία! Εν εκοινωνήσαν τζαι πολλοί τζίντην ημέρα φαίνεται... :D
ΔιαγραφήΉ... εν την ενερωσεν αρκετα...
ΔιαγραφήΧοχοχοχο! Τελικά καλά κάνω και πίνω μόνο σόδες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά!
Εσυ ειδικα τωρα... τι αλλο να πιεις? Σοδα και πολυ σου πεφτει ;Ρ
ΔιαγραφήΣας ευχομαι ταχειαν αναρρωσην, φιλτατη! ΧΧΧ
Δεν έχω λόγια. είναι άσιλα "ζαβαλλέ μου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν γεγονος...
Διαγραφήεγώ τους λυπάμαι.. δεν μπορώ να γελάσω.. μόνο λύπηση νιώθω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως ειναι αξιολυπητοι...
Διαγραφήγελάς κυρίως..at least thats what I do με τα δικά μου videos!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεν μου πεις οτι εσχεις δικα σου βιντεο, στα οποια προσπαθεις να σηκωστεις που χαμαι, αλλα ενας αορατος εχθρος καθεται πανω σου τζι εν σ' αφηνει? :ρ
ΔιαγραφήLOLOL με το soundtrack στο δεύτερο! Wahahhahahah!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά η φάση που ξεκινά το μπαλέττο WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
αλλά έφυεν με το κεφάλι ψηλά, ζάβαλλε μου.
Με το κεφαλι ψηλα και ΧΩΡΙΣ τες μπυρες... μαλλον εχαλουσαν του το κεντρο βαρους τζαι γι αυτον εχαννεν την ισορροπια του :Ρ
Διαγραφή