Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Γιουροβυζιών (των)

Γύρω στες 12:30 μετά τα μεσάνυκτα, είδα την ανάρτηση της Ψυχωτικής (Sike) τζι αθθυμήθηκα ότι ήταν η νύχτα της Γιουροβύζας!

ΓΜΤ! Έχασα το πανϋριν τζι αύριο, εν θα μπορώ να εκφέρω γνώμη μες τα βλογς! τς τς τς τς τς τς

Μαθαίνω, όμως, ότι η Κύπρος τζι η Ελλάδα επεράσαν, άρα εν έχασα τίποτε... εκτός που ένα ψευτοδίλημμα (αν έπρεπε να περάσουν) τζι μιαν ψευδοαγωνίαν - ώσπου να φκουν τα αποτελέσματα...

Καλή συνέχεια, λοιπόν, στες κορούες μας (όσον να πεις μιαν ψεύδο έως ψόρο περηφάνια, έχουμεν την) :Ρ


16 σχόλια:

  1. Αχ που τζαιρός που εγόραζα το ΤV Μανία τζαι εκαταγραφαμεν τους βαθμους μες τζείνο το βαθμολόγιο που ειχαν....που εθωρούσαμεν ουλλα τα φιλμακια που πριν τζαι ειχαμε τζαι άποψη!!! Τωρα ουτε καν την θωρω την Γιουροβίζιον...!!! Μπρινγκ μπακ Αλέξια στην Γιουροβίζιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τζαιροι!
      Καποτε ηταν ενας σχεδον "σοβαρος" διαγωνισμος...

      Διαγραφή
  2. @ Grouta: μην ανησυχείς, δεν έχασες κάτι ιδιαίτερο.. το μόνο που μου άρεσε ήτανε οι γιαγιάδες από τη Ρωσσία ;)
    εξάλλου γιαυτό υπάρχει το youtube έτσι;

    @ Πρασινάδα: θα συμφωνήσω! Αλέξια φορ έβερρρρρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοσωρισες Βανιλια!

      Τις ειδα τις γιαγιαδες στο γιουτιουπι και ειναι ενδιαφερουσα συμμετοχη :)

      Διαγραφή
  3. εν έχασες καλτι..βάλε να το δείς στο you tube!
    η Ελευθερία με το βρακί έξω (ο commentator του bbc σχολίασε οτι δεν είχαν λεφτά να της αγοράσουν ολόκληρο φόρεμα!) και η Ήβη ακουγόταν λίγο σαν τραβεστί γιατί είχε τον πιο σκατά ήχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τον μπίλλην! Εν να μου καμει τζαι χιουμορακι... τς τς τς

      Διαγραφή
  4. omg!!! mana mou tin lefterou mas.. re sas to leo ayti einai ikani na ta dosei ola ston teliko.. tha valei ta megala mesa!! tha vgalei to vraki mbas kai to doume.. tha to kanei pantiera vevaia na panigirizei!! na exei j logo pou en na ksevrakothei...
    j i ivi ontos lio travesta akouetoun j polles pozes re mana mou polla pseftikes alla ok... mia xara einai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να φτασει τζαι σε αλλες ακροτητες η Λευτερου?

      Εσχει γουστο να μαλλιοτραβηχτουν με την Ηβη τζαι να φκουν στον τελικον αναμαλιασμενες :ΡΡΡ

      Διαγραφή
  5. αρέσκει μου η Γρουτούα μου! της Ελλάδος το καπέλο έφερε το ενιζέλο, και ο κάθε πατριώτης θα μας φέρει την ισότης! Βασιλιά μου, τους άλλαξες τα Πρέκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. ΩΩΩ καλως τον Μελη...

      Τι σχεση εχει ο στιχος του λαϊκου ασματος με το θεμα μας? και τι ειναι τα... Πρεκια? :)

      Διαγραφή
    2. της βύζας, τους βύζους...κινείσαι στη Γραμμή του Ελεύθερου, κατά τη Δοκησίσοφη τα Πρέκια, μεταξύ μας, χωρίς παρεξήγηση, ξεκίνησαν όταν της εξομολογήθηκα τον έρωτά μου, να γλύψω αυτά τα κωλομάγουλα και ας κολάσω, μην είναι άθλημα? πως λέμε τα Βαρδινογιάννεια? τους πήρε όλους αμπάριζα το καψερό και τώρα χάσκει..αναφέρθηκα απλά, είμαι φρόνιμο παιδί, στον εκλαϊκισμό σου που είναι προφανής στις μέρες μας. έκανα τη νεράιδα κόσκινο και τραγουδάει ψηλά κυπαρισόπουλα χαρά στα κοριτσόπουλα. έτσι λοιπόν με προφανή τη διάθεση εκλαϊκισμού, μην με παρεξηγείς, δημιούργησα απλά μία εναλλακτική εκδοχή στο διαγωνισμό διότι Ελλάδα και Κύπρος θα μονομαχήσουν άγρια, θέλουμε τον Μακλάουντ, με το μπαμπάκι θα σφαχτούμε. ξεκίνησε η Δοκησίσοφη τα Μακ και τις βαρύτητες και έγινε ο Πρωτόκολος πρωτοπαλίκαρο του 21. μαγεία! θέλω να σε φρακταλίσω!

      Διαγραφή
  7. μάλλον ειμαι φτανή..εν φκαλλώ νοημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. eisaste apla afkartes

      o menelaos xronologeitai....

      kapote enna stamatisete ji eseis na tou apantate

      Διαγραφή
    2. Εγω προτιμω να σταματησει τζεινος να γραφει ασυναρτησιες ;)

      Διαγραφή