Δεν ξερω Βανιλια. Με κινδυνο να ακουστω εντελως ασχετη, μηπως κανενας... σπασμενος συνδεσμος? :ζ Δοκιμασε να ξαναβαλεις το μπλογκ μου στο μπλογκρολ σου.
Το κοριτσάκι το πήρε η μαμά και την ψάχνουν, μάλλον εξωτερικό. Το είδα και γω στο φατσοβιβλίο και αναρωτήθηκα και μετά το είδα σαν είδηση στον Πολίτη αν δεν κάνω λάθος; Πρέπει να υπάρχει θέμα κηδεμονίας των γονιών.
Εγώ είδα την είδηση στην Χριστιάνα. Ο παπάς φαίνεται ντίσεντ πλάσμα. Καταγγέλει τη μάμμα ότι έπιασε το μωρό (πλαστογραφήσεις άδειας απουσίας που το σχολείο, ψέματα ότι εν διακοπές, κλπ), τζαι επήε στην Αγγλία σε μια θεία της. Ο παπάς δεν έχει στοιχεία της θείας τούτης (εν θεία της γυναίκας του, όι του μωρού), τζαι ο αδερφός της γυναίκας του που ξέρει, εν μιλά, δικαιολογά την (επήε η γυναίκα διακοπές, τζαι μιλάτε, κλπ), τζαι γενικά λαλεί πελλάρες.
Εγώ διερωτούμαι για τούτη τη μάνα, τζαι για τον παπά...........
νομίζω πως ναι, που την άποψη ότι δικαιούται να θωρεί το μωρό του κάθε σόου μένι ντέις, τζαι τούτη χωρίς να συμφωνήσουν οτιδήποτε, έπιαν το τζι έφυεν...
Με κίνδυνο να ακουστώ κακή, ρατσίστρια κλπ με έτσι επιλογές που έκαμεν ο τύπος ετραβούσεν τα ο κώλος του. Το μόνο που λυπούμαι σε έτσι περιπτώσεις εν το μωρό που σίουρα εν φταίει σε τίποτε.
ma eida to sto fatsovivlio prin kati meres jai egw..ekama search sto net alla apo oso dkiavasa en egine akoma tipote. krima re paidkia to mwro en ftaiei tipote gia tis malakies allwn
Είδα το πριν μέρες τυχαία σε ένα σάϊτ. Στες ειδήσεις εν άκουσα/διάβασα τίποτε. Ούφφου :(
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυτε' γω ακουσα τιποτε, αλλα ουτως ή αλλως, εν ακουω ειδησεις :/
ΔιαγραφήΜα εν πολλα περιεργο...
άσχετο: γιατί η ανάρτηση δεν εμφανίζεται στο μπλογκρολ μου;;
ΑπάντησηΔιαγραφήτυχαία ήρθα απο δω σήμερα
Δεν ξερω Βανιλια. Με κινδυνο να ακουστω εντελως ασχετη, μηπως κανενας... σπασμενος συνδεσμος? :ζ
ΔιαγραφήΔοκιμασε να ξαναβαλεις το μπλογκ μου στο μπλογκρολ σου.
Το κοριτσάκι το πήρε η μαμά και την ψάχνουν, μάλλον εξωτερικό. Το είδα και γω στο φατσοβιβλίο και αναρωτήθηκα και μετά το είδα σαν είδηση στον Πολίτη αν δεν κάνω λάθος; Πρέπει να υπάρχει θέμα κηδεμονίας των γονιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχφδριαφηαηδξαηαξςαξφ΄
ΔιαγραφήΤουλαχιστον εν με την μανα του...
Κριμα... ο παπας...
Κριμα... το μωρο...
:(
Κι εγώ στο φατσοβιβλίο το είδα. Βασικά η αστυνομία αναζητά και τη μάνα του μωρού. Μάλλον έπιασε την και έφυε εκτός Κύπρου. Κρίμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή:(
ΔιαγραφήΟφφφφφφφφφφφου
Εγώ είδα την είδηση στην Χριστιάνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παπάς φαίνεται ντίσεντ πλάσμα.
Καταγγέλει τη μάμμα ότι έπιασε το μωρό (πλαστογραφήσεις άδειας απουσίας που το σχολείο, ψέματα ότι εν διακοπές, κλπ), τζαι επήε στην Αγγλία σε μια θεία της.
Ο παπάς δεν έχει στοιχεία της θείας τούτης (εν θεία της γυναίκας του, όι του μωρού), τζαι ο αδερφός της γυναίκας του που ξέρει, εν μιλά, δικαιολογά την (επήε η γυναίκα διακοπές, τζαι μιλάτε, κλπ), τζαι γενικά λαλεί πελλάρες.
Εγώ διερωτούμαι για τούτη τη μάνα, τζαι για τον παπά...........
Επειδή εν τα ξέρω τα νομικά. Τούτο θεωρείται απαγωγή ή όχι;
Διαγραφήνομίζω πως ναι, που την άποψη ότι δικαιούται να θωρεί το μωρό του κάθε σόου μένι ντέις, τζαι τούτη χωρίς να συμφωνήσουν οτιδήποτε, έπιαν το τζι έφυεν...
Διαγραφήε τότε αν είναι έτσι πρέπει να αναλάβει η αστυνομία. Να πιάσει τον αρφό της να κάμει ανακρίσεις και άλλες ανάλογες κινήσεις.
Διαγραφήτα μωρά θέλουν χαρτί signed by both parents για να ταξιδέψουν..so I guess if he didn't consent ε τότε είναι απαγωγή.
ΔιαγραφήΕσχει δικαιον η Ρανια.
ΔιαγραφήΑλλα αν ευσταθει τζεινο που ειπε η Μουν, τζαι περνα της η πλαστογραφια της κυριας, ε τοτε εξηγουνται πολλα.
Με κίνδυνο να ακουστώ κακή, ρατσίστρια κλπ με έτσι επιλογές που έκαμεν ο τύπος ετραβούσεν τα ο κώλος του. Το μόνο που λυπούμαι σε έτσι περιπτώσεις εν το μωρό που σίουρα εν φταίει σε τίποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι επιλογές έκαμεν; πε μας τζι εμάς που εν ακούσαμεν.............
ΔιαγραφήΠιστευκω οτι αυτο που εννοει η Αχαπαρ, ειναι οτι εκαμεν λαθος επιλογη συντροφου, εφοσον εκαταληξαν ετσι.
ΔιαγραφήΦυσικα τουν το λαθος καμνει το πολλυς κοσμος. Τζι οντως πληρωνουν το τα μωρα, χωρις να φταιουν :(
ε μα άτε τα ευλοημενα ...οι συντρόφοι καμια φορά εν τζαι λαχείο. Εν τζαι ξέρεις τι νουμερα θα βρεις πριν το ξυσεις.
ΔιαγραφήΑερφιν, εμενα παντως εππεσεν μου... μιαλο νουμερο :Ρ
ΔιαγραφήΔεν την ξέρω καθόλου αυτή την υπόθεση, αλλά μια που ήλθα να αφήσω μια καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα!
Καλησπερα Αθηνα μου! Τα φιλια μου στο... Αργος! :Ρ
Διαγραφήma eida to sto fatsovivlio prin kati meres jai egw..ekama search sto net alla apo oso dkiavasa en egine akoma tipote. krima re paidkia to mwro en ftaiei tipote gia tis malakies allwn
ΑπάντησηΔιαγραφή