Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

?????


Γνωρίζετε κάτι για τουν την υπόθεση?



Ήβρα την στο φατσοβιβλίο τζαι διερωτούμουν. 
Εβρέθηκε το μωρό? 
Είπεν τίποτε στα νέα?


22 σχόλια:

  1. Είδα το πριν μέρες τυχαία σε ένα σάϊτ. Στες ειδήσεις εν άκουσα/διάβασα τίποτε. Ούφφου :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε' γω ακουσα τιποτε, αλλα ουτως ή αλλως, εν ακουω ειδησεις :/
      Μα εν πολλα περιεργο...

      Διαγραφή
  2. άσχετο: γιατί η ανάρτηση δεν εμφανίζεται στο μπλογκρολ μου;;
    τυχαία ήρθα απο δω σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω Βανιλια. Με κινδυνο να ακουστω εντελως ασχετη, μηπως κανενας... σπασμενος συνδεσμος? :ζ
      Δοκιμασε να ξαναβαλεις το μπλογκ μου στο μπλογκρολ σου.

      Διαγραφή
  3. Το κοριτσάκι το πήρε η μαμά και την ψάχνουν, μάλλον εξωτερικό. Το είδα και γω στο φατσοβιβλίο και αναρωτήθηκα και μετά το είδα σαν είδηση στον Πολίτη αν δεν κάνω λάθος; Πρέπει να υπάρχει θέμα κηδεμονίας των γονιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχφδριαφηαηδξαηαξςαξφ΄

      Τουλαχιστον εν με την μανα του...
      Κριμα... ο παπας...
      Κριμα... το μωρο...

      :(

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ στο φατσοβιβλίο το είδα. Βασικά η αστυνομία αναζητά και τη μάνα του μωρού. Μάλλον έπιασε την και έφυε εκτός Κύπρου. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είδα την είδηση στην Χριστιάνα.
    Ο παπάς φαίνεται ντίσεντ πλάσμα.
    Καταγγέλει τη μάμμα ότι έπιασε το μωρό (πλαστογραφήσεις άδειας απουσίας που το σχολείο, ψέματα ότι εν διακοπές, κλπ), τζαι επήε στην Αγγλία σε μια θεία της.
    Ο παπάς δεν έχει στοιχεία της θείας τούτης (εν θεία της γυναίκας του, όι του μωρού), τζαι ο αδερφός της γυναίκας του που ξέρει, εν μιλά, δικαιολογά την (επήε η γυναίκα διακοπές, τζαι μιλάτε, κλπ), τζαι γενικά λαλεί πελλάρες.

    Εγώ διερωτούμαι για τούτη τη μάνα, τζαι για τον παπά...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή εν τα ξέρω τα νομικά. Τούτο θεωρείται απαγωγή ή όχι;

      Διαγραφή
    2. νομίζω πως ναι, που την άποψη ότι δικαιούται να θωρεί το μωρό του κάθε σόου μένι ντέις, τζαι τούτη χωρίς να συμφωνήσουν οτιδήποτε, έπιαν το τζι έφυεν...

      Διαγραφή
    3. ε τότε αν είναι έτσι πρέπει να αναλάβει η αστυνομία. Να πιάσει τον αρφό της να κάμει ανακρίσεις και άλλες ανάλογες κινήσεις.

      Διαγραφή
    4. τα μωρά θέλουν χαρτί signed by both parents για να ταξιδέψουν..so I guess if he didn't consent ε τότε είναι απαγωγή.

      Διαγραφή
    5. Εσχει δικαιον η Ρανια.
      Αλλα αν ευσταθει τζεινο που ειπε η Μουν, τζαι περνα της η πλαστογραφια της κυριας, ε τοτε εξηγουνται πολλα.

      Διαγραφή
  6. Με κίνδυνο να ακουστώ κακή, ρατσίστρια κλπ με έτσι επιλογές που έκαμεν ο τύπος ετραβούσεν τα ο κώλος του. Το μόνο που λυπούμαι σε έτσι περιπτώσεις εν το μωρό που σίουρα εν φταίει σε τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι επιλογές έκαμεν; πε μας τζι εμάς που εν ακούσαμεν.............

      Διαγραφή
    2. Πιστευκω οτι αυτο που εννοει η Αχαπαρ, ειναι οτι εκαμεν λαθος επιλογη συντροφου, εφοσον εκαταληξαν ετσι.

      Φυσικα τουν το λαθος καμνει το πολλυς κοσμος. Τζι οντως πληρωνουν το τα μωρα, χωρις να φταιουν :(

      Διαγραφή
    3. ε μα άτε τα ευλοημενα ...οι συντρόφοι καμια φορά εν τζαι λαχείο. Εν τζαι ξέρεις τι νουμερα θα βρεις πριν το ξυσεις.

      Διαγραφή
    4. Αερφιν, εμενα παντως εππεσεν μου... μιαλο νουμερο :Ρ

      Διαγραφή
  7. Δεν την ξέρω καθόλου αυτή την υπόθεση, αλλά μια που ήλθα να αφήσω μια καλησπέρα.
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ma eida to sto fatsovivlio prin kati meres jai egw..ekama search sto net alla apo oso dkiavasa en egine akoma tipote. krima re paidkia to mwro en ftaiei tipote gia tis malakies allwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή