Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Γιάου!

Μα κυκλοφορεί νέος συρμός στα επιφωνήματα τζι εν επήρα χαπάρι?

Οϊ γιατί η κοράσα ούλλον τζαι πετάσσει μου έναν... "γιάου"!(???)
Πριν ήταν "νιάου" τζι ήταν σπαστικό τζι είπα της να το κόψει! Λαλείς να το έκαμεν κάλυψην απόκρυψην σε... "γιάου"?

Εν τω μεταξύ σύρνει μου το σε διάφορες φάσεις τζι εν εκατάλαβα ακόμα την ακριβή του σημασία  Κάποτε εν "ουάου", κάποτε εν "δέαξ", κάποτε "γεεες", κάποτε "άαου"... Εν σαν λέξη τζόκερ, ας πούμεν. Κολλά παντού... Εν ιξέρω... προβληματίζει με πολλά τουν το θέμα...

Ο μάμμο, σήμερα, εκρατούσε ένα πλαστικό... πράμα (βλ.: βιλλιστρίκκι Reg, to Achapari) , τζι εκουπανιούσεν τον Γρούτο. Ο Γρούτος εθύμωσεν του, τζι ο μάμμο έφυεν. Ύστερα που 5 λεπτά έρκεται η κοράσα τζαι λαλεί του: "Παπάαα άφησες το πορτοφόλι σου κάπου τζι έπιασε το ο μάμμο ή άνοιξεν το συρτάρι?! Πάντως... κοίτα!" Τζαι βλέπουμεν τον μάμμιον να έρκεται συστός τζαι λυιστός, βαστώντας ένα 20ευρο!!! Ο Γρούτος εξεμάνει, εκ νέου!
-Γιατί άνοιξες το πορτοφόλι του παπά? Πε μου γιατί!
-Ήθεα λετά!
-Μην το ξανακάμεις! Εν ναι δικά σου τα λεφτά! Εν δικά μου! Του παπά! Κακό!
-Ώκει πάτσο?
Κάγκελλον ο Γρούτος! Τζι ως που να εύρει τι να απαντήσει ή να σπουρτίσει, απλά, που το γέλιο... πάει ο μάμμο τζαι κολλά την βούκκα του πάνω στην χούφτα του Γρούτου!!!
Σαν να του λάλεν "αν θεν να μου δόκεις, δος μου τον, να τελειώνουμεν! Εν τζι εν να κάτσω δαμαί να σε καρτερώ μιαν αιωνιότητα!"

Όταν κάμνει αταξίες, για να καταλάβεις, δείχνω του την παλάμη μου...
-Τι γράφει δαμαί?
-Πάτσο!
-Ποιού εν τούτος ο πάτσος?
-Μάμμο!
-Να σου τον δόκω?
-Ναι!
-Έλα!
Φυσικά εν λοάται πάτσος, αλλά χάδι τζαι γι' αυτό, ο μάμμο εν έσχει πραγματικήν επίγνωση του πάτσου.

Οϊ πως εν έτυχεν να τον... "ξησκονίσω"! Έτυχεν! Αλλά, ο πάτσος έσχει την έννοια του χτυπήματος που δέχεται κάποιος στο πρόσωπο, πράγμα το οποίον απεχθάνομαι. Το θεωρώ άκρως εξευτελιστικό!

Που λές, ο μάμμο επηρεάζεται πολλά που την κοράσα! Ούλλον τζαι πιο έντονα ζητά μου να τον πάρω... μπαέτο (=μπαλέτο)! Μόλις με δει να χτενίζω την κοράσα, έσχει την απαίτηση να του κάμω τζαι τζείνου... πότσο (=κότσο)! Αφού να φανταστείς όταν του ζητήσω να κάμει κάτι, απαντά μου έτσι: "Εντάαα!" (= εντάξει).

Μόνο το "γιάου" εν εσύναξεν ακόμα :D


36 σχόλια:

  1. γιιιιχαααα! (γιούχου τζιαι πελλάρες)

    Νιχάου; (Φυσικά τούτο εν το "πως είσαι" στα κινέζικα, αλλά σερβίρουν μου το συχνά.

    Επίσης, πάκο-πάκο. Μην το ψάχνεις...

    Μάνα μου το μικρούλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γιαου ειναι επιρρημα ετσι; Ναι κορη θελω συντακτικη αναλυση εσσεις προβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι το "γιαου" είναι μια συγχώνευση του "γεεεεεες" και του "ουάου"!
    Όχι;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει! Καθολου απιθανο :)
      Απλα προσπαθω να καταλαβω αν κυκλοφορει ευρεως ή αν ειναι προσωπικη πατεντα της κορασας ;)

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα!!!!! Άρεσεν μου πολλά η σκηνή με τον πάτσο, τη χούφτα τζαι τη βουκκούα!!! μάνα μου το ρεεεεεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις να δεις Παχυ μου! Απλωσαμεν χαμαι! Εν να μεινει αξεχαστη η φαση ;)

      Διαγραφή
  5. Χαχα πολλά ωραίο ποστ βρα! Ο Μάμμο θα κάψει καρκιές someday.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε! Τυχερη τζεινη πον να τον παρει! Τζι αν δεν τον εκτιμα θα της κλωσω τον καριτσαυλο της :Ρ χαχχαχα

      Διαγραφή
    2. Γιά τυχερή για που εννα την κάψει τζαι να την καουρτίσει..αν έσιει τζαι τζιήνος ελλειψη Β12 να σου πω εγώ...
      Ακυρο μάλλον εν βλάγγα του βου που σιει...γιαυτο να τον ονομασεισ Γράμμο (γρουτος+μαμμος)

      Διαγραφή
  6. μάνα μου το μωρό ρε...

    κάμνει το η καρκιά σου να τον δέρεις;
    εν το κάμνει...

    εγώ που είμαι σιέσης, μητσής για να μεν τες τρώω έκλαια συνέχεια... :ρ

    υ.γ. εν ναν καλός στες μπλόφες του πόκερ ο μητσής... :ρ
    υ.γ.2 έχεις ηλεκτρονικό μήνυμα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ημουν σιουρη! χαχαχαχα
      Εκαταφερνες τα παντα θελεις να πεις? Οξα ετρωες τες σαν εκλαιες? χαχχαχα

      Πριν λλιες μερες εδωσα του μιαν πας το σχερι γιατι εφτυνεν μου το φαϊ... :)))) Εννοειται οτι εισχεν μου καμει πολλα καστια προηγουμενως τζι εφερεν με στο αμην, αλλα τζαι παλαι εκρουσεν η καρκια μου που τον εδερα...

      ΥΓ: Αν επηρεν τζαι τιποτε που τον Γρουτο (:Ρ) εν ναν καλος στες μπλοφες ;)
      ΥΓ: χαχχαχα Τωρα εσχεις τζι εσυ :)

      Διαγραφή
    2. αν θα κλαίμε για να μεν τες τρώμεν, να κλαίμε να μεν τες τρώμε...
      ή κάμνεις μιαν δουλειάν ή εν κάμνεις... ;ρ
      χαχαχαχαχα

      υ.γ. έχεις τζαι ανταπάντηση...
      υ.γ.2 ευχαριστώ...

      Διαγραφή
    3. Που ημουν εγω μιτσια εγλιτωνα τες με το αφοπλιστικο μου βλεμμα! Μαλιστα Κυριε! Κλαματουθκια τζαι πελλαρες!
      Αυτα εδηλωσεν ο παπαγρουτς, οτι δεν εμπορουσε να με δερει γιατι αφοπλιζα τον με το βλεμμα μου!!!

      Φυσικα τουν τα μουσκουρουθκια ολιγην επιδρασην ειχαν πανω στην μαμαγρουτς, απο την οποιαν, τες εφα ουκ ολιγες φορες :D

      ΥΓ: Ειδα την αλλα πανω απ' ολα, απολαυσα την! χαχαχχαχα
      ΥΓ2: Παρακαλωωωω! Δεν κανει τιποτα! (για ιντα πραμα μιλουμεν?)

      Διαγραφή
  7. πουλάκι μου γλυκό, τι του κάνετε του παιδιού ε??????
    φιλάκια στα μαγουλάκια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι του κανουμε??????????? Τι του κανουμε, λεει!!!!!
      Τι μας κανει να ρωτας Μαρια μου! Ολους σουζα μας εχει με τα καμωματα του!

      Διαγραφή
  8. χι χι χι... πολλά καλό... Ο μάμμο εν τέλειος με το θέμα πάτσος! Στο μεταξύ να μεν του κόφκεις την τύχη του με το μπαέτο!! μπορεί να ένει ένας νέος Μπίλλι Έλιοτ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε?
      Μα ειπα του να αναγιωθει λλιον τζαι να τον πεψω, αλλα θελει εδω και τωρα! :Ρ

      Διαγραφή
  9. γιαου! μάλιστα! :D

    το αγόρι σου σαννα μου τjιαι παίζει να εν σούπερ κιουτ οξα εν η ιδέα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα την καθ' ολα αντικειμενικη μου αποψη, πιο κιουτ, πεθαινεις :Ρ

      Διαγραφή
  10. εν κοψονούρικο το μιτσίν σου
    να τον χαίρεσαι!

    τζαι τη μεγάλη σου επίσης :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κόρη εν απλό το θέμα. Εν που το "γέα" (yeah) + άου = γιάου!

    Πάντως που τον τζαιρό που ειδα τον Μάμμο που κοντα τα ποστ για τον Μάμμο εν σε άλλο επιπεδο! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες το ριαλ θινγκ! Πολλα μεγαλο θεμα το ριαλ θινγκ ;)

      Διαγραφή
  12. we love mammo... Mana mou kori inta morakoulinaki prepei na einai a!!!
    oso gia to giaou emeis en to exoumen... i en topiko i en polla mbrosta i korasa j tora en na to lansarei!!1 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουτον υποψιαζομαι τζι εγω! Οτι εν δικη της, αποκλειστικη πατεντα :Ρ χαχχαχαχα

      Διαγραφή
  13. thelw na mathw na milw mammolistika!!!mammogkolika!!!mammo rules!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω αρκετα ποστς με τες κουβεντες του μαμμο, υπο την ταπελλα Μαμμοθρεφτος, οποτε αρκεψε τζαι τελος του μηνα, να καμουμεν ενα μικρο διαγωνισμα :Ρ

      Διαγραφή
  14. Γιάου! Που εννα ραπάρει θα το μετατρέψει σε Ε-Γιόοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπαέτο πρέπει να ξεκινούν που πολλά νωρίς γιαυτόν έσσιε το υπόψην να μεν χάσετε την ευκαιρία!
    Άρεσεν μου πολλά το "ξεσκονίζω". Έτσι ξεσκονίζω τζαι γω τον κάττο μου άμαν φκαίνει πας τους πάγκους ή άμαν πίνει που την τουαλέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ξεσκονιζω τζαι τον καττο της γειτονισσας που, οπου τον χασεις, οπου τον εβρεις, εν μες το σπιτι μου τζι απλωνει!!! Αλοπως εν τον ταϊζει :/

      Διαγραφή