να ζω στην κοινωνία,
χωρίς φαϊ, χωρίς ποτό,
χωρίς στην τζέπη μία?
Κάτι που σαλαβατούσαμεν συχνά όταν ήμασταν φοιτητές...
Αθθύμηθηκα το τζι είπα να το διασώσω...
Έπιαεν με μια νοσταλγίιιιιιιια για τα φοιτητικά μου χρόνια... Τι να σου πω! Άλλον πράμα...
Τζι ώσπου αθθυμούμαι πόσα... εξήχασα...
Άτζιαπις σου εγέρασα? μα πάλαι που ταράσσω? :Ρ
Σήμερα πουχου εμαϊρεψα την φατζήν όπως την εκάμναμεν στην Ελλάδα. Με ντοματοχυμό, δάφνη, ξύδι τζαι σκορτούι...
Φτάνει πια με την μουκέντρα, βρε παιδιά! Την βαρέθηκ' η ψυχή μου!
Ωραίες εποχές... 2 φορές την εφτομά φατζή τζαι 3 μακαρόνια... Σαββατοκυρίακο σουβλάκια, πίτσες τζαι παϊδάκια... Αααχ! Ο γύρος κοτόπουλο του "Σπιτικού"! :)... απέναντι που το... γραφείον τελετών "Το Τέλειον"... :ζ
χωρίς φαϊ, χωρίς ποτό,
χωρίς στην τζέπη μία?
Κάτι που σαλαβατούσαμεν συχνά όταν ήμασταν φοιτητές...
Αθθύμηθηκα το τζι είπα να το διασώσω...
Έπιαεν με μια νοσταλγίιιιιιιια για τα φοιτητικά μου χρόνια... Τι να σου πω! Άλλον πράμα...
Τζι ώσπου αθθυμούμαι πόσα... εξήχασα...
Άτζιαπις σου εγέρασα? μα πάλαι που ταράσσω? :Ρ
Σήμερα πουχου εμαϊρεψα την φατζήν όπως την εκάμναμεν στην Ελλάδα. Με ντοματοχυμό, δάφνη, ξύδι τζαι σκορτούι...
Φτάνει πια με την μουκέντρα, βρε παιδιά! Την βαρέθηκ' η ψυχή μου!
Ωραίες εποχές... 2 φορές την εφτομά φατζή τζαι 3 μακαρόνια... Σαββατοκυρίακο σουβλάκια, πίτσες τζαι παϊδάκια... Αααχ! Ο γύρος κοτόπουλο του "Σπιτικού"! :)... απέναντι που το... γραφείον τελετών "Το Τέλειον"... :ζ
Κάμνω μιαν έρευνα να σας βάλω φώτο του "Σπιτικού" και τί βρίσκω? ε? Ε?
Πάει το "Σπιτικόοοοοοοοοο"... Έκρουσε! :(
Ευτυχώς που υπάρχουν, ακόμα, τουλάχιστον τα Ready's :)
Ένα σάντουϊτς τυρί, χαμ, γαλοπούλα, μαρούλι, ντομάτα και ρώσικη παρακαλώ! λιουρσh!

έχουμε κοινές αναμνήσεις!!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσο θελω να παω ξανα στες φοτητικες μου γειτονιες, δεν φανταζεσαι!
ΔιαγραφήΕγω την φατζίην πάντα με ντοματοχυμο, κρεμμυδακι φρεσκο κτλ που την κάμνω αλλά "αλα μουτζέντρα" Γιαμ τωρα που το λαλείς εσhει λιο καιρό να καμω...Αλλοπως θα καμω ποψε οταν σχολασω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν να φαεις οσπρια κατανυκτο ρε Πρας?
Διαγραφήκι εγώ πάλε α λα μουτζέντρα κάμνω τη φατζή, αλλά με κυβάκια ντομάτας τζαι καρότο. η δάφνη εν στάνταρ!
ΑπάντησηΔιαγραφήκατά τα άλλα, εγώ έτρωα γύρο κοτόπουλο (που εν ήταν γύρος, αλλά στήθος κοτόπουλο ολοκάθαρο ψημένο στην πλάκα), που το Γυράδικο, τζαι κάθε φορά που επαράγγελλα εβάλλαν μου άλλα ντ'άλλα μέσα, τζαι έπιαννα τους να έρτουν να τον πιάσουν τζαι να μου φέρουν άλλον.....
..... ώσπου τζι εκλείσαν.
Υπολογίζω ήμουν η μία, μοναδική, και τελευταία τους πελάτισσα!
χαχαχχαχχα
ΔιαγραφήΕισχεν πολλους που εδουλευκαν με το περιπου!
Στο Σπιτικον, ομως, ηταν επαγγελματιες! Ισως επειδη ηταν αλυσιδα καταστηματων.
en eshei san tin elliniki sior! emas en telia stegni opws to kataplasma! twra pou to eipes enna katsw na kamw alopws simera perki mou katsoun jai ta neura
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα κομα να κατσουν τα νευρα σου?
ΔιαγραφήΠιας την λαστίχα τζαι να σου περασουν ;)
χαχαχαχα! εν ήμουν ελλάδα ήταν η αδερφή μου και θυμούμαι το σπιτικό όποτε επίενα να την δω!:Ρ λείπουν μου και μένα τα φοιτητικά χρόνια, αν εξέραμε μόνο πόσο τέλεια ήταν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Θεου! Εν θα εθελα με τιποτε να ξαναγινω φοιτητρια! Μονο που το σκεφτομαι φκαλλω βλοχτίες!
ΔιαγραφήΑπλα να παω ξανα Αθηνα, να δω τους τα στεκκουθκια μας...
Μα τι επάθετε ούλλες με το φαί σήμερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟφφου! Ιντα πον να μαειρεψω παλαι σημερα :(
Διαγραφή...Ακουστηκα πολλα σαν την μανα μου!!!
Βουρω! Παω για εξορκισμο!!!
μανα μου "το σπιτικο", πιιιιιι παίζει να έσβησε τέλεια τούτη η ανάμνηση που τον νου μου και έφερες την πίσω
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερκει να πηαινες τζαι στο αναγνωστηριο της Εστιας για... μελετη! ;)
ΔιαγραφήΘυμουμαι μιαν ημερα, κουρασμενη απο την... μελετη, εγυρα την κκελλε μου πισω, να ξιπιαστει το ζινισhι μου τζαι κοιταζα το τταβανι! Αλλα εφυρτηκα που το γελιο τζαι χαζιρι να το κοψω το ζινισhι μου, γιατι πας το τταβανι εγραφε μια και μονη λεξη: ΤΣΑ!
Αχχχχ, φοιτητική ζωή. Η καλύττερη βρε Γρούτα μου. Ήντα τζιαι μένα τες τελευταίες μέρες έπιαν με το νοσταλγικό μου. Ήντα καλά που ήμαστουν τότες τζιαι δε το εκαταλαβαίναμε...αααχχχ... Καλό βραδάκι ! ;-) xxxx
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι λαλειτε οτι εν το καταλαβαιναμε! Μια χαρα το καταλαβα εγω! Εφατσιησα της πελλαρας μες τ' αφκια σαν φοιτητρια! ;)
ΔιαγραφήΆμα έσιεις πολλή αθκιάση ...νοσταλγείς τες ανέμελες μέρες της ζωής σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερασμένα μεγαλεία αναπολώντας τα να κλαίς
Αργία μήτηρ πάσης κακίας
Εσιέσαμε μες τη τιάνιση..της φατζιής? Μα της μουτζιέντρας??
ΟΟΟΟΟΟΟ μαι γκοτ
ΜουΚεντρα!!! Χωριατισσα! :Ρ
Διαγραφή