Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Εν ναιν κρίμα τζι άδικο...

να ζω στην κοινωνία,
χωρίς φαϊ, χωρίς ποτό,
χωρίς στην τζέπη μία?

Κάτι που σαλαβατούσαμεν συχνά όταν ήμασταν φοιτητές...
Αθθύμηθηκα το τζι είπα να το διασώσω...

Έπιαεν με μια νοσταλγίιιιιιιια για τα φοιτητικά μου χρόνια... Τι να σου πω! Άλλον πράμα...

Τζι ώσπου αθθυμούμαι πόσα... εξήχασα...

Άτζιαπις σου εγέρασα? μα πάλαι που ταράσσω? :Ρ

Σήμερα πουχου εμαϊρεψα την φατζήν όπως την εκάμναμεν στην Ελλάδα. Με ντοματοχυμό, δάφνη, ξύδι τζαι σκορτούι...
Φτάνει πια με την μουκέντρα, βρε παιδιά! Την βαρέθηκ' η ψυχή μου!

Ωραίες εποχές... 2 φορές την εφτομά φατζή τζαι 3 μακαρόνια... Σαββατοκυρίακο σουβλάκια, πίτσες τζαι παϊδάκια... Αααχ! Ο γύρος κοτόπουλο του "Σπιτικού"! :)... απέναντι που το... γραφείον τελετών "Το Τέλειον"... :ζ

Κάμνω μιαν έρευνα να σας βάλω φώτο του "Σπιτικού" και τί βρίσκω? ε? Ε?


Πάει το "Σπιτικόοοοοοοοοο"... Έκρουσε! :(

Ευτυχώς που υπάρχουν, ακόμα, τουλάχιστον τα Ready's :)


Ένα σάντουϊτς τυρί, χαμ, γαλοπούλα, μαρούλι, ντομάτα και ρώσικη παρακαλώ! λιουρσh!


18 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ποσο θελω να παω ξανα στες φοτητικες μου γειτονιες, δεν φανταζεσαι!

      Διαγραφή
  2. Εγω την φατζίην πάντα με ντοματοχυμο, κρεμμυδακι φρεσκο κτλ που την κάμνω αλλά "αλα μουτζέντρα" Γιαμ τωρα που το λαλείς εσhει λιο καιρό να καμω...Αλλοπως θα καμω ποψε οταν σχολασω...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εγώ πάλε α λα μουτζέντρα κάμνω τη φατζή, αλλά με κυβάκια ντομάτας τζαι καρότο. η δάφνη εν στάνταρ!

    κατά τα άλλα, εγώ έτρωα γύρο κοτόπουλο (που εν ήταν γύρος, αλλά στήθος κοτόπουλο ολοκάθαρο ψημένο στην πλάκα), που το Γυράδικο, τζαι κάθε φορά που επαράγγελλα εβάλλαν μου άλλα ντ'άλλα μέσα, τζαι έπιαννα τους να έρτουν να τον πιάσουν τζαι να μου φέρουν άλλον.....

    ..... ώσπου τζι εκλείσαν.

    Υπολογίζω ήμουν η μία, μοναδική, και τελευταία τους πελάτισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχχα
      Εισχεν πολλους που εδουλευκαν με το περιπου!

      Στο Σπιτικον, ομως, ηταν επαγγελματιες! Ισως επειδη ηταν αλυσιδα καταστηματων.

      Διαγραφή
  4. en eshei san tin elliniki sior! emas en telia stegni opws to kataplasma! twra pou to eipes enna katsw na kamw alopws simera perki mou katsoun jai ta neura

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κομα να κατσουν τα νευρα σου?
      Πιας την λαστίχα τζαι να σου περασουν ;)

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα! εν ήμουν ελλάδα ήταν η αδερφή μου και θυμούμαι το σπιτικό όποτε επίενα να την δω!:Ρ λείπουν μου και μένα τα φοιτητικά χρόνια, αν εξέραμε μόνο πόσο τέλεια ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς Θεου! Εν θα εθελα με τιποτε να ξαναγινω φοιτητρια! Μονο που το σκεφτομαι φκαλλω βλοχτίες!
      Απλα να παω ξανα Αθηνα, να δω τους τα στεκκουθκια μας...

      Διαγραφή
  6. Μα τι επάθετε ούλλες με το φαί σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οφφου! Ιντα πον να μαειρεψω παλαι σημερα :(

      ...Ακουστηκα πολλα σαν την μανα μου!!!

      Βουρω! Παω για εξορκισμο!!!

      Διαγραφή
  7. μανα μου "το σπιτικο", πιιιιιι παίζει να έσβησε τέλεια τούτη η ανάμνηση που τον νου μου και έφερες την πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περκει να πηαινες τζαι στο αναγνωστηριο της Εστιας για... μελετη! ;)

      Θυμουμαι μιαν ημερα, κουρασμενη απο την... μελετη, εγυρα την κκελλε μου πισω, να ξιπιαστει το ζινισhι μου τζαι κοιταζα το τταβανι! Αλλα εφυρτηκα που το γελιο τζαι χαζιρι να το κοψω το ζινισhι μου, γιατι πας το τταβανι εγραφε μια και μονη λεξη: ΤΣΑ!

      Διαγραφή
  8. Αχχχχ, φοιτητική ζωή. Η καλύττερη βρε Γρούτα μου. Ήντα τζιαι μένα τες τελευταίες μέρες έπιαν με το νοσταλγικό μου. Ήντα καλά που ήμαστουν τότες τζιαι δε το εκαταλαβαίναμε...αααχχχ... Καλό βραδάκι ! ;-) xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι λαλειτε οτι εν το καταλαβαιναμε! Μια χαρα το καταλαβα εγω! Εφατσιησα της πελλαρας μες τ' αφκια σαν φοιτητρια! ;)

      Διαγραφή
  9. Άμα έσιεις πολλή αθκιάση ...νοσταλγείς τες ανέμελες μέρες της ζωής σου.
    Περασμένα μεγαλεία αναπολώντας τα να κλαίς
    Αργία μήτηρ πάσης κακίας
    Εσιέσαμε μες τη τιάνιση..της φατζιής? Μα της μουτζιέντρας??
    ΟΟΟΟΟΟΟ μαι γκοτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή