Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Η διαφορά μεταξύ άντρα και γυναίκας...

Ινβικτούδι μου, ήσουν η έμπνευση και η πηγή, κατά κάποιον τρόπο, τουν της ανάρτησης...
Όϊ ρε! Εσύ εν τζαι κάμνεις, όπως τούν τους θκυό τύπους, στο βίντεο. Εν ναιν έτσι που μ' ενέπνευσες... Απλά, μέσα που το βίντεο της δικής σου ανάρτησης ήβρα το... θέμα μου!



Σίουρα εν νάκκον υπερβολικόν, όσον αφορά τους άντρες,... εν ναι? ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΚΩ οτι, ναι!!! γκρρρρρρ δεεεεαξ

Όσον αφορά τες γεναίτζες, ντάξει, νορμάλ πράματα.
Εκτός, που το ποτιτσίνωμα!
Ούλλα τζι ούλλα! Εμπήκες μες το αποχωρητήριο??? Αν είσαι κυρία... που σέβεται τον εαυτόν της, κανονικά ΠΡΕΠΕΙ να ποτιτσινώσεις! είτε σου δόκει ή μουσιάδα, έιτε όϊ!!! ;Ρ



20 σχόλια:

  1. οι άντρες έχουν το προνόμιο να κατουρούν στέκοντας. ούλλα τα άλλα εν πελλάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα, ο μονος λογος που θα ηθελα να' μουν αντρας δεν ναιν για να κατουρω στεκοντας (σιγα το πραμα, η ορθοστασια προκαλει φλεβιτιδα ;Ρ), αλλα γιατι, πολλα δυσκολα παθαινουν... ουρολοιμωξη...

      Διαγραφή
  2. συμφωνώ με μάνα! εν πολλά χρήσιμο που κατουρούν στέκοντας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαξ ρε κουμπάρε!!! Τέλια σάγληες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχαχα ίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιου

    Όλος αυτός ο κόπος χαμένος.

    Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι έχω πάει σε ανδρική τουαλέτα μετά από ΜΕΓΑΛΗ φρίκη που είδα στη γυναικεία. Επίσης, οι πλείστες Παγοχωρίτισσες δεν πλένουν τα χέρια τους σε αντίθεση με τις Μεσανατολίτισσες που πλένουν τα χέρια και πριν και μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν το περιμενα που τες παγοχωριτισσες! Εν ροσταμμα που κατουρουν?

      Διαγραφή
    2. επροκάλεσες με...
      1ον ο κουρκούτζελλος εν έσιε τσανς να εν με έτσι κοπελλάτσα και η κοπελλάτσα εν θα έκαμνεν παρέα με έτσι κουρκούτζελλο.
      2ον εν που εν κουρκούτζελλος ο παρέας και έκαμνεν τούτα τα σαγλίκκια.
      3ον μάλλον οι κινέζοι εν πολλά σάγλιες γιατί εμείς έν είμαστε έτσι.
      4ον εν ηλίου φαεινότερο ότι εν φεμινίστρια η σκηνοθέτης γιατί εν πολλά προβοκάτσια το φιλμάκι και με στοχευμένο περιεχόμενο.
      5ον εδούλεψα ενα φεγγάρι (μάλλον πολλά φεγγάρκα) σε κέντρα γκαρσόνι και πάντα οι γυναικίες τουαλέττες ήταν τζει που το χάλι ενω οι ανδρικές ήταν απλά χάλια.
      6ον η κοπελλάτσα εν κοκέττα και γιαυτό ήταν έτσι τριβιτσιασμένη γιατί εγώ είδα πολλές γυναίκες με ή χωρίς εισαγωγικά που μπροστά τους ο κουρκούτζελλος εν σαν να συγκρίνεις ρολεξ με τζείνα τα ρολόγια τα πλαστικά που μες την τύχη που προσπαθείς να βάλεις τες μαππούες τες σιερένες μες τες τρυπούες

      Διαγραφή
    3. είπα τα και πέρασε μου... όι τίποτε άλλο αλλά εν πολλά προκλητικό το βιντεούι... ευχαριστώ... :)

      Διαγραφή
    4. Να σαι καλα! χαχαχαχαχα εγελασα με την ψυσχη μου!... κουρκουτζελλος χαχχαχαχα :)
      Πραγματι, μολις εκαταλαβα οτι εν ζευκαρι τουτοι οι θκυο (ταχα μου), ειπα: Ου Γριστος!

      Συμφωνω με τα θεματα που θετεις. Ακομα τζαι με το 5ο συμφωνω απολυτα. Αλλα στο 6ον εχασα σε λλιον... Δηλαδη επειδη εν κοκεττα, σημαινει οτι εν τζαι καθαρη? Γιατι ξερω κατι κοκεττες, που το σπιτιν τους εν εστια μολυνσης τζι ας καμνουν πως ανακατσιουν σε δημοσιες τουαλεττες...

      Διαγραφή
    5. ροδόσταμμα;χαχαχα μάλλον μπίρες και αφρώδη λευκά :ΡΡΡ :)))))
      Σοβαρά τώρα, γιατί πιστεύετε ότι οι βορειοΕυρωπαίες είναι καθαρές;
      Ίσως να μην είναι τόσο βρώμικες όσο οι Ινδοκινέζοι (θρίλερ!!!) αλλά καμία σχέση με τις Μεσογειακές και τις Μεσανατολίτισσες,που ίσως λόγω ζέστης,είμαστε πολύ καθαρές.
      Άσε που η ιστορία λέει πως η Μαρία Αντουανέττα και οι όμοιες της,στην τουαλέτα τους είχαν υπηρέτες με ...φτυαράκι! Ναι,όπως κάνουμε όσοι έχουμε σκυλάκια...:Ρ :)))))

      Κουρκούτζελλος=?

      Διαγραφή
    6. @Μωβ αν δεν καμνω λαθος, κουρκουτζελλος εν ο κατσινιωρος, δηλ. ο σκορπιος ;)

      Ακουσα τζαι γω ιστοριες για... γαλλικην απλυσια, αλλα φανταζομαι εξεπερασαν το. Καπου εθκιαβασα οτι γι' αυτον, ασχοληθηκαν τοσον με την αρωματοποιια, για να χωνουν την... μποχα :)

      Διαγραφή
  5. εν μας πείθεις άλεξ μπορεί να σαι τέρας καθαριότητας εσύ γιαυτό. Οι πλείστοι εν κάχλα μπουτάχλα.
    Όσο για τες γεναίτζες στα μπαρ αμα εν μεθυσμένες εν κεντράρουν. Επίσης αν πάει η μια τζαι κάμει τα λιλλιτσια εν τζαι να πάει η άλλη να τα καθαρίσει για να κατουρίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν χρειάζεται να πέισω κανενα είπα τα για να τα φκάλω που μέσα μου. οποιος θέλει πιστευκει. και σίγουρα κάποιοι θα φυρτούν που το γέλιο με το τέρας καθαριότητας. απλά το βιντεο εν too much έλεος πιον... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εθεωρησα οτι εν να το δειτε ετσι οπως ενει: σατιρικο τζαι υπερβολικο. Η σατιρα παντα περιεχει υπερβολη.
      Που ξερεις?... μπορει για τους κινεζους, να μεν ναιν υπερβολικο ;Ρ

      Διαγραφή
  7. να πω και εγώ τα δικά μου. η γυναίκα έχει κάποιο ευαίσθητο σημειο του σώματός της να αγγιζει το εσωτερικό της λεκάνης όταν κάθεται; όχι. ε εμείς έχουμε. οπότε στις δημόσιες τουαλέτες έχουμε και εμείς κάποια προβληματα logistics wise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουτον τζι αν εν προβλημα...
      Λυση: Μπορεις να βαλλεις μια τσεντουα ναϋλον στο καθισμα της τουλεττας να ρεμπει μες την λεκανη ;ΡΡΡΡΡΡΡΡ

      Διαγραφή