Ινβικτούδι μου, ήσουν η έμπνευση και η πηγή, κατά κάποιον τρόπο, τουν της ανάρτησης...
Όϊ ρε! Εσύ εν τζαι κάμνεις, όπως τούν τους θκυό τύπους, στο βίντεο. Εν ναιν έτσι που μ' ενέπνευσες... Απλά, μέσα που το βίντεο της δικής σου ανάρτησης ήβρα το... θέμα μου!
Σίουρα εν νάκκον υπερβολικόν, όσον αφορά τους άντρες,... εν ναι? ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΚΩ οτι, ναι!!! γκρρρρρρ δεεεεαξ
Όσον αφορά τες γεναίτζες, ντάξει, νορμάλ πράματα.
Εκτός, που το ποτιτσίνωμα!
Ούλλα τζι ούλλα! Εμπήκες μες το αποχωρητήριο??? Αν είσαι κυρία... που σέβεται τον εαυτόν της, κανονικά ΠΡΕΠΕΙ να ποτιτσινώσεις! είτε σου δόκει ή μουσιάδα, έιτε όϊ!!! ;Ρ
Όϊ ρε! Εσύ εν τζαι κάμνεις, όπως τούν τους θκυό τύπους, στο βίντεο. Εν ναιν έτσι που μ' ενέπνευσες... Απλά, μέσα που το βίντεο της δικής σου ανάρτησης ήβρα το... θέμα μου!
Σίουρα εν νάκκον υπερβολικόν, όσον αφορά τους άντρες,... εν ναι? ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΚΩ οτι, ναι!!! γκρρρρρρ δεεεεαξ
Όσον αφορά τες γεναίτζες, ντάξει, νορμάλ πράματα.
Εκτός, που το ποτιτσίνωμα!
Ούλλα τζι ούλλα! Εμπήκες μες το αποχωρητήριο??? Αν είσαι κυρία... που σέβεται τον εαυτόν της, κανονικά ΠΡΕΠΕΙ να ποτιτσινώσεις! είτε σου δόκει ή μουσιάδα, έιτε όϊ!!! ;Ρ
οι άντρες έχουν το προνόμιο να κατουρούν στέκοντας. ούλλα τα άλλα εν πελλάρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα, ο μονος λογος που θα ηθελα να' μουν αντρας δεν ναιν για να κατουρω στεκοντας (σιγα το πραμα, η ορθοστασια προκαλει φλεβιτιδα ;Ρ), αλλα γιατι, πολλα δυσκολα παθαινουν... ουρολοιμωξη...
Διαγραφήσυμφωνώ με μάνα! εν πολλά χρήσιμο που κατουρούν στέκοντας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα το πραμα κορη Ρανια...
ΔιαγραφήΓιαξ ρε κουμπάρε!!! Τέλια σάγληες!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαξ εν λαλεις τιποτε!
Διαγραφήχαχαχαχαχαχαχα ίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιου
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλος αυτός ο κόπος χαμένος.
Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι έχω πάει σε ανδρική τουαλέτα μετά από ΜΕΓΑΛΗ φρίκη που είδα στη γυναικεία. Επίσης, οι πλείστες Παγοχωρίτισσες δεν πλένουν τα χέρια τους σε αντίθεση με τις Μεσανατολίτισσες που πλένουν τα χέρια και πριν και μετά.
Εν το περιμενα που τες παγοχωριτισσες! Εν ροσταμμα που κατουρουν?
Διαγραφήεπροκάλεσες με...
Διαγραφή1ον ο κουρκούτζελλος εν έσιε τσανς να εν με έτσι κοπελλάτσα και η κοπελλάτσα εν θα έκαμνεν παρέα με έτσι κουρκούτζελλο.
2ον εν που εν κουρκούτζελλος ο παρέας και έκαμνεν τούτα τα σαγλίκκια.
3ον μάλλον οι κινέζοι εν πολλά σάγλιες γιατί εμείς έν είμαστε έτσι.
4ον εν ηλίου φαεινότερο ότι εν φεμινίστρια η σκηνοθέτης γιατί εν πολλά προβοκάτσια το φιλμάκι και με στοχευμένο περιεχόμενο.
5ον εδούλεψα ενα φεγγάρι (μάλλον πολλά φεγγάρκα) σε κέντρα γκαρσόνι και πάντα οι γυναικίες τουαλέττες ήταν τζει που το χάλι ενω οι ανδρικές ήταν απλά χάλια.
6ον η κοπελλάτσα εν κοκέττα και γιαυτό ήταν έτσι τριβιτσιασμένη γιατί εγώ είδα πολλές γυναίκες με ή χωρίς εισαγωγικά που μπροστά τους ο κουρκούτζελλος εν σαν να συγκρίνεις ρολεξ με τζείνα τα ρολόγια τα πλαστικά που μες την τύχη που προσπαθείς να βάλεις τες μαππούες τες σιερένες μες τες τρυπούες
είπα τα και πέρασε μου... όι τίποτε άλλο αλλά εν πολλά προκλητικό το βιντεούι... ευχαριστώ... :)
ΔιαγραφήΝα σαι καλα! χαχαχαχαχα εγελασα με την ψυσχη μου!... κουρκουτζελλος χαχχαχαχα :)
ΔιαγραφήΠραγματι, μολις εκαταλαβα οτι εν ζευκαρι τουτοι οι θκυο (ταχα μου), ειπα: Ου Γριστος!
Συμφωνω με τα θεματα που θετεις. Ακομα τζαι με το 5ο συμφωνω απολυτα. Αλλα στο 6ον εχασα σε λλιον... Δηλαδη επειδη εν κοκεττα, σημαινει οτι εν τζαι καθαρη? Γιατι ξερω κατι κοκεττες, που το σπιτιν τους εν εστια μολυνσης τζι ας καμνουν πως ανακατσιουν σε δημοσιες τουαλεττες...
ροδόσταμμα;χαχαχα μάλλον μπίρες και αφρώδη λευκά :ΡΡΡ :)))))
ΔιαγραφήΣοβαρά τώρα, γιατί πιστεύετε ότι οι βορειοΕυρωπαίες είναι καθαρές;
Ίσως να μην είναι τόσο βρώμικες όσο οι Ινδοκινέζοι (θρίλερ!!!) αλλά καμία σχέση με τις Μεσογειακές και τις Μεσανατολίτισσες,που ίσως λόγω ζέστης,είμαστε πολύ καθαρές.
Άσε που η ιστορία λέει πως η Μαρία Αντουανέττα και οι όμοιες της,στην τουαλέτα τους είχαν υπηρέτες με ...φτυαράκι! Ναι,όπως κάνουμε όσοι έχουμε σκυλάκια...:Ρ :)))))
Κουρκούτζελλος=?
@Μωβ αν δεν καμνω λαθος, κουρκουτζελλος εν ο κατσινιωρος, δηλ. ο σκορπιος ;)
ΔιαγραφήΑκουσα τζαι γω ιστοριες για... γαλλικην απλυσια, αλλα φανταζομαι εξεπερασαν το. Καπου εθκιαβασα οτι γι' αυτον, ασχοληθηκαν τοσον με την αρωματοποιια, για να χωνουν την... μποχα :)
εν μας πείθεις άλεξ μπορεί να σαι τέρας καθαριότητας εσύ γιαυτό. Οι πλείστοι εν κάχλα μπουτάχλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τες γεναίτζες στα μπαρ αμα εν μεθυσμένες εν κεντράρουν. Επίσης αν πάει η μια τζαι κάμει τα λιλλιτσια εν τζαι να πάει η άλλη να τα καθαρίσει για να κατουρίσει
Εν ναιν γι αυτο που εσου τζι εγιω εν παμεν πιον στα... μπαρς? ;)
ΔιαγραφήΠράγματι εν ΜΟΝΟΝ γιαυτό
Διαγραφήδεν χρειάζεται να πέισω κανενα είπα τα για να τα φκάλω που μέσα μου. οποιος θέλει πιστευκει. και σίγουρα κάποιοι θα φυρτούν που το γέλιο με το τέρας καθαριότητας. απλά το βιντεο εν too much έλεος πιον... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθεωρησα οτι εν να το δειτε ετσι οπως ενει: σατιρικο τζαι υπερβολικο. Η σατιρα παντα περιεχει υπερβολη.
ΔιαγραφήΠου ξερεις?... μπορει για τους κινεζους, να μεν ναιν υπερβολικο ;Ρ
να πω και εγώ τα δικά μου. η γυναίκα έχει κάποιο ευαίσθητο σημειο του σώματός της να αγγιζει το εσωτερικό της λεκάνης όταν κάθεται; όχι. ε εμείς έχουμε. οπότε στις δημόσιες τουαλέτες έχουμε και εμείς κάποια προβληματα logistics wise
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουτον τζι αν εν προβλημα...
ΔιαγραφήΛυση: Μπορεις να βαλλεις μια τσεντουα ναϋλον στο καθισμα της τουλεττας να ρεμπει μες την λεκανη ;ΡΡΡΡΡΡΡΡ