Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Χαλόου?

Ρε παιθκιά μα που εν η Neerie? Εχάθηκεν τέλεια!

Έμεινε τζι ο ττόρος του Αγίου Βαλεντίνου τζαι κρέμμεται πας το ττέλι.

Εποξύλιανε κόρη Neerie! Πότε εν να τον συνάξεις, να τον διπλώσεις, να μάθουμεν τζι εμείς ιντα πο' γινε παρακάτω?



Έβαλα το θέμα για ψηφοφορία, πάνω δεξιά. Ψηφίστε να δούμεν τι θα πει το εξιτ πολ ;)


19 σχόλια:

  1. εσκεφτουμουν ότι έχει καιρό να την διαβάσουμε:)ελπίζω να περνά καλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιζω τζι εγω, ναν επειδη περνα καλα τζι εγραψεν μας ;Ρ

      Διαγραφή
  2. Εσυναφερα το τζαι εγω πριν λιες μέρες με μια φιλη που την θκιεβάζει τζαι τζείνη.....Να στειλουμε κανένα SOS;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα που να στειλουμεν το SOS? Στον βλογερ? Εν να μας πει να καμουμεν Google search ;)

      Διαγραφή
  3. πράγματι εχάθηκε..μπορεί να ετσακώθηκε με την Ιβάνα και εν την αφήνει να γράφει...

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες? Τουτη η Ιβανα τελικα εν μιαλον ερκέτζιην ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

      Διαγραφή
  4. Επήε να γοράσει θερμομίξ τζιαι έρκεται κόρη. Μεν ανησυχείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ή μπορεί να αγόρασε ήδη το θέρμομιξ τζαι να τσακώνουνται ποιος εννά επικρατήσει!

      Διαγραφή
    2. Αχαπαρη αμπα τζι επεψες της τιποτε που τα μελομακαρονα σου, τζαι μασχεσαι να τα καλυψεις με το Θερμομιξ? Εψατζεψες την κοπελουααααα ;Ρ

      Ουφ αν τσακωνεται τοοοσον τζαιρο με την Ιβανα για το Θερμομιξ, μπορουμε να μιλουμε για ομηρικους καυγαδες :)

      Διαγραφή
  5. Σοβαρά εσκεφτουμουν το και εγώ εχτές. Εφάνηκεν ο τόπος της πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι μπορεί ναν η Ιβάνα ο λόγος που εχάθην η Νίρι, αν την επούλησε για εμπόριο λευκής σαρκός; Αν την έστειλε νύφη που πότε; Η επιλογή 'απηγάγαν την εξωγήινοι' γιατί αποκλείστηκε δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν μου περασαν καν που τον νου οι εξωγιηνοι, να σου πω την αληθκεια... Ουτε το να το παιζει Λοϊς Λεϊν του Σουπερμαν ή να κλέφτηκεν (τελικα) με τον Τζονι Ντεπ... Μα πως δεν τα σκεφτηκα τουτα ουλλα πριν? ;Ρ

      Διαγραφή
  7. ελπίζουμε να εχάθηκε για κανένα ευχάριστο λόγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πλειοψηφια λαλει οτι εκλεφτηκεν με τον Πετρη... Εν ευχαριστος αρα ο λογος ;)

      Διαγραφή
  8. Η Sike πρέπει να ξέρει. Πρόσφατα έγραψε για μια φίλη της που έχει καινούργιο αμόρε και είναι όλο μέλια μεταξύ τους. Μπορεί να αναφέρεται στην αγνοούμενη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα η Sike τζαι η Neerie εν φιλεναδες και γνωριζουνται? Δεν ειχεν υποπεσει η παρουσα πληροφορια στην αντιληψην μου! Αδε τι μαθαινουμεν εσχατως!
      Να προσελθει η Sike παρακαλω προς διαλευκανση της εξαφανισης της εξαφανισθεισης!

      Διαγραφή
    2. Yeaaah και από ότι έχω καταλάβει η φιλία τους χρονολογείται

      Διαγραφή