Ρε παιθκιά μα που εν η Neerie? Εχάθηκεν τέλεια!
Έμεινε τζι ο ττόρος του Αγίου Βαλεντίνου τζαι κρέμμεται πας το ττέλι.
Εποξύλιανε κόρη Neerie! Πότε εν να τον συνάξεις, να τον διπλώσεις, να μάθουμεν τζι εμείς ιντα πο' γινε παρακάτω?
Έβαλα το θέμα για ψηφοφορία, πάνω δεξιά. Ψηφίστε να δούμεν τι θα πει το εξιτ πολ ;)
Έμεινε τζι ο ττόρος του Αγίου Βαλεντίνου τζαι κρέμμεται πας το ττέλι.
Εποξύλιανε κόρη Neerie! Πότε εν να τον συνάξεις, να τον διπλώσεις, να μάθουμεν τζι εμείς ιντα πο' γινε παρακάτω?
Έβαλα το θέμα για ψηφοφορία, πάνω δεξιά. Ψηφίστε να δούμεν τι θα πει το εξιτ πολ ;)
εσκεφτουμουν ότι έχει καιρό να την διαβάσουμε:)ελπίζω να περνά καλά:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπιζω τζι εγω, ναν επειδη περνα καλα τζι εγραψεν μας ;Ρ
ΔιαγραφήΕσυναφερα το τζαι εγω πριν λιες μέρες με μια φιλη που την θκιεβάζει τζαι τζείνη.....Να στειλουμε κανένα SOS;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα που να στειλουμεν το SOS? Στον βλογερ? Εν να μας πει να καμουμεν Google search ;)
Διαγραφήπράγματι εχάθηκε..μπορεί να ετσακώθηκε με την Ιβάνα και εν την αφήνει να γράφει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία
Λες? Τουτη η Ιβανα τελικα εν μιαλον ερκέτζιην ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
ΔιαγραφήΕπήε να γοράσει θερμομίξ τζιαι έρκεται κόρη. Μεν ανησυχείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήή μπορεί να αγόρασε ήδη το θέρμομιξ τζαι να τσακώνουνται ποιος εννά επικρατήσει!
ΔιαγραφήΑχαπαρη αμπα τζι επεψες της τιποτε που τα μελομακαρονα σου, τζαι μασχεσαι να τα καλυψεις με το Θερμομιξ? Εψατζεψες την κοπελουααααα ;Ρ
ΔιαγραφήΟυφ αν τσακωνεται τοοοσον τζαιρο με την Ιβανα για το Θερμομιξ, μπορουμε να μιλουμε για ομηρικους καυγαδες :)
Stop watching tv Sherlok :p
ΔιαγραφήΣοβαρά εσκεφτουμουν το και εγώ εχτές. Εφάνηκεν ο τόπος της πάντως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφανηκεν! Πιανει τζαι πολλυν αειστο! Εν large τυπος :)
ΔιαγραφήΠράγματι μπορεί ναν η Ιβάνα ο λόγος που εχάθην η Νίρι, αν την επούλησε για εμπόριο λευκής σαρκός; Αν την έστειλε νύφη που πότε; Η επιλογή 'απηγάγαν την εξωγήινοι' γιατί αποκλείστηκε δηλαδή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν μου περασαν καν που τον νου οι εξωγιηνοι, να σου πω την αληθκεια... Ουτε το να το παιζει Λοϊς Λεϊν του Σουπερμαν ή να κλέφτηκεν (τελικα) με τον Τζονι Ντεπ... Μα πως δεν τα σκεφτηκα τουτα ουλλα πριν? ;Ρ
Διαγραφήελπίζουμε να εχάθηκε για κανένα ευχάριστο λόγο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πλειοψηφια λαλει οτι εκλεφτηκεν με τον Πετρη... Εν ευχαριστος αρα ο λογος ;)
ΔιαγραφήΗ Sike πρέπει να ξέρει. Πρόσφατα έγραψε για μια φίλη της που έχει καινούργιο αμόρε και είναι όλο μέλια μεταξύ τους. Μπορεί να αναφέρεται στην αγνοούμενη μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα η Sike τζαι η Neerie εν φιλεναδες και γνωριζουνται? Δεν ειχεν υποπεσει η παρουσα πληροφορια στην αντιληψην μου! Αδε τι μαθαινουμεν εσχατως!
ΔιαγραφήΝα προσελθει η Sike παρακαλω προς διαλευκανση της εξαφανισης της εξαφανισθεισης!
Yeaaah και από ότι έχω καταλάβει η φιλία τους χρονολογείται
Διαγραφή