Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

11+11+11

Ανταπόκριση στο κάλεσμα της Νεράϊδας

1. Πιστεύεις στα ζώδια; ΟΧΙ
2. Ποιο δημιούργημα σου αγαπάς ιδιαίτερα; Εν εδημιούργησα κάτι μόνη μου για να μπορώ να μιλώ για δημιουργήματα ΜΟΥ. Ακόμα τζι η οικογένεια μου εν από κοινού δημιούργημα με τον άντρα μου. Οπότε...
3. Τι σε κάνει να ηρεμείς και να ξεχνάς τα πάντα; Η προσευχή τζαι η... θάλασσα.
4. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής σου; Να αναγιώσω τα μωρά μου σωστά.
5. Είσαι ευτυχισμένος/η; Γιατί; Είμαι! Επειδή νιώθω αγάπη!
6. Αν θα έκανες ένα πίνακα που θα σε εκφράζει, τι θα ζωγράφιζες; Όποτε ζωγραφίσω κάτι, καταλήγει σε μάτι ;) Εν ηξέρω γιατί...
7. Τι σε έχει κάνει να δακρύσεις; Από λύπη, ο θάνατος. Από χαρά, η οικογένεια μου.
8. Ποια τρέλα έχεις κάνει;
Δύο εγκυμοσύνες παρά τις αρνητικές συστάσεις των γιατρών.
9. Αγαπημένη φράση; "Κόνωψ εκαθέζετο επί κέρατι βοόντος κι εκάθευδε"...
10. Αγαπημένη λέξη; "Σικκιμέ"...
11. Γιατί με διαβάζεις; Γιατί έχεις κάτι να πεις τζαι θέλω να το ακούσω :)

Ανταπόκριση στο κάλεσμα της Πρασινάδας:

1. Αν τα λεφτά δεν ήταν ζήτημα, τι επάγγελμα θα ήθελες να έκαμνες;; Αν υποθέσουμεν ότι είχα τζαι την ανάλογη κατάρτιση: αρχιτεκτονικό σχέδιο.
2. Πως πίνεις τον καφέ σου;
Μέτριο με λλίον γάλα το φραπέ/νες, σκέττον τον κυπριακό.
3. Ποιό μερος θα ήθελες να επισκεφτείς τζαι γιατί; Την Καραϊβικη γιατί ήταν να πάω τζι εν επήα... ας όψεται ο Μπιν Λάντεν τζι ο άνθρακας... :/
4. Σε ποιά εποχη θα ήθελες να εζούσες; Σε τζείνη που θέλει τζι ο... Ορφέας
5. Ποιο ατομο θα ήθελες να συναντήσεις που κοντά τζαι τί θα του ελάλες; Τους παππούες μου για να τους πω ότι επεθύμησα τους!
6. Αν εμπορούσες να θκιαλέξεις το ονομα σου το μικρό, ποιό ονομα θα εθκιάλεες; Εν το αλλάσσω το δικό μου γιατί είσχεν το τζι ο παππούλλας μου :)
7. Ποιό ταλέντο θα ήθελες να είσhες που δεν έσhεις; Της συγγραφής!
8. Πιστεύεις στην μοίρα; ΟΧΙ
9. Αν εμπορουσες να γυρίσεις τον χρονο πισω, τι δεν θα εξαναέκαμνες;
Εν θα άγχωνουμουν.
10. Ποιά ειναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας; Η ώρα που παν τα μωρά για ύπνο! Ωχ! Ηρεμίαααα!
11. Πόσες ώρες την ημέρα κοιμάσαι; 7 ή λλιόττερες (ώσπου γερνά το πλάσμα...) ;Ρ

Ανταπόκριση στο κάλεσμα του Ίνβικτου:

1. Τί σε βγάζει εκτός εαυτού; ΤΑ ΠΑΝΤΑ, όταν βρίσκομαι σε "περίεργη" διάθεση...
2. Βιβλίο ή ταινία (η οποία ταινία είναι μεταφορά από βιβλίο);
ΒΙΒΛΙΟ!
3. Στιγμή από την παιδική σου ηλικία που σου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό;
Ο παππούς μου με κόκκινο μαγιώ τζαι με ασσορτί καμένη πλάτη, να κάθεται που κασ' την χρυσομηλιά...
4. Αν εκλεγόσουν Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα έκανες; Γιατί;
Καθορισμός ορίων ηλικίας πολιτικών, από 35-55. Γιατί οι κάτω των 35 πρέπει να ωριμάσουν τζαι οι άνω των 55 να... πνάσουν ;Ρ
5. Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα πού θα ήταν και γιατί;
Πάφο γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!
6. Γελάς;
Αρκετά αλλά θέλω τζι άλλο...
7. Ποιά η σχέση σου με τα ζώα;
Από μακριά τζι αγαπημένοι...
8. Τί σε ενοχλεί πιο πολύ στην κοινωνία που ζεις;
Η ανοχή του κόσμου προς την πολιτική διαφθορά.
9. Τί σε έφερε σε αυτό εδώ το μπλόγκ αρχικά; Τί σε κρατάει ακόμα εδώ;
Η τυχαία αναζήτηση. Οι ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και το χιούμορ :)
10. Πιστεύεις στους ανθρώπους;
ΝΑΙ!
11. Κρατάς κακία;
Κρατώ για λλίον, μετά περνά μου ;)

Εν θα σας βάλω άλλες ερωτήσεις. Τούτες εν αρκετές :)
Άτε, όποιος θέλει απαντά τες!


22 σχόλια:

  1. Πολλά όμορφα όσα έγραψες!

    Εν πιστεύκεις στα ζώδια α; Για... πήγαινε στο μπλογκ μου! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Νεραϊδα για την αστρολογικη αναλυση, η οποια πρεπει να πω οτι εν αρκετα κοντα στην πραγματικοτητα.

      Παρολα αυτα εν πιστευκω στα ζωδια ;)

      Διαγραφή
  2. Μάνα μου γρουτούδα μου ταυτίζουμαι με πολλά.
    Πολά καλη ιδέα σου με τον καθορισμό της ηλικίας των πολιτικών 35-55. Αν βάλεις υποψηφιότητα guarantee πιάννεις την ψήφο μου α!! Καλό Σ/Κ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν κοντα στον νου, εν ναι? Εν ενας τροπος να απαλλαγουμεν που τους δεινοσαυρους! Στην πολιτικην, ομως, τα ευκολως εννοουμενα, ευκολως παραλειπονται!

      Διαγραφή
  3. Θαυμάζω σε που απάντησες σε 33 ερωτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τζι εγω θαυμαζω με ;ΡΡΡ

      Αθκιασερος παπας, θαφκει τζαι τους ζωντανους ;)))))))))

      Διαγραφή
  4. Εμένα εν απάντησε κανένας τις δικές μου :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 5. Είσαι ευτυχισμένος/η; Γιατί; Είμαι! Επειδή νιώθω αγάπη! αγαπημένη μου απάντησηηηη:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι ωραία απάντηση το επειδή νιώθω αγάπη:))

    Να ζήσεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα άρεσε μου πολλά τζαι το ότι πιστεύκεις στους ανθρώπους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν χασουμε την πιστη μας τζαι στους ανθρωπους, εν εμεινε τιποτε :)

      Διαγραφή
  8. 5. Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα πού θα ήταν και γιατί; Πάφο γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!
    ααα εξέχασα να πώ:) i love love love παφος;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω να δεις ρε Ψηλη μου. Εχω μεγαλο απωθημενο με την "χωρα" ;Ρ προελευσης μου ;)

      Διαγραφή
  9. αν θέλεις να γελάς τζι άλλον να σου πέψω φωτογραφία μου... :ρ χαχαχαχ

    γίνουνται τζαι μελέτες σε κλινικές με βαριά κατάθλιψη με τη χρήση της τζαι έχει ευεργετικά αποτελέσματα... :ρ χαχαχαχαχ

    θα σε ψήφιζα τζαι γω πάντως...

    τζαι μπράβο στο κουράγιο σου να περάσεις 2 εγκυμοσύνες παρά τες αντίθετες συστάσεις.... μακάρι να σε κάμνουν συνέχεια ευτυχισμένη τα παιθκιά σου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο θα πει ισοπεδωτικος αυτοσαρκασμος ;ΡΡΡΡΡΡΡ

      Ετσι, οπως παμεν, ακομα τζι εγω εν να βαλω για προεδρος =D

      "Αξιζει φιλε να ζεις για ενα ονειρο κι ας ειναι η φωτια του να σε καψει..." ;)

      Διαγραφή
    2. Εν τω μεταξυ, στην μια και μοναδικη μου αναρτηση με θεμα την ποιηση:

      http://kleistologio.blogspot.com/2012/03/blog-post_15.html

      επεριμενα εσενα πως τζαι πως να σχολιασεις! ;)

      Διαγραφή
    3. η ποίηση εν περιορίζεται στους στίχους...

      τζαι τζίνα που γράφει κάποιος που την καρκιά του, τζαι ένεν σε στίχο πάλε ποίηση ένε... :)

      δεν εσχολίασα διότι δεν γνωρίζω τίποτε παραπάνω επί του θέματος, τζαι δεν ξέρω τι θέλω να πω... εε... εννοώ ο ποιητής τι θέλει να πει... ;ρ χαχαχαχ
      αλλά έκαμες πολλά ωραία παρουσίαση... :)
      σημ. εν τζαι υπονοείς ότι εν τζαι η δική μου η ποίηση τόσο σαντανωμένη ένεν... :ρ χαχαχαχαχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    4. Τι λεεις γιε μου! Εσυ γραφεις πολλα ωραια ποιηματα! :)
      Τζαι ξερεις γιατι? Γιατι αναγκαζεις με να σκεφτω, να καταλαβω, να βιωσω.

      Τζι ο Λαπαθιωτης εγραψεν ωραια. Καποια μαλιστα εμελοποιηθηκαν τζαι εγιναν πολλα ωραια τραγουδια.
      Τουτο το υπερλεξιστικο εν το μοναδικο που εγραψεν τουν του ειδους. Τζι εν μπορω να πω οτι το βρισκω αποκρουστικο. Εν τοσον παραξενο που σου τραβα την προσοχη. Τζι ακουεται τζι ομορφα, αμαν το απαγγελλεις.
      Τζι επειδη εν χρειαζεται... να δερεις τζαι τον νου σου για να το καταλαβεις ;ΡΡΡ, εν ευπεπτο.

      Περαν τουτου ομως, ουσιαστικα εν εχει τιποτε να σου μεταδοσει, ενα μηνυμαν ή προβληματισμο.

      Διαγραφή