Ανταπόκριση στο κάλεσμα της Νεράϊδας:
1. Πιστεύεις στα ζώδια; ΟΧΙ
2. Ποιο δημιούργημα σου αγαπάς ιδιαίτερα; Εν εδημιούργησα κάτι μόνη μου για να μπορώ να μιλώ για δημιουργήματα ΜΟΥ. Ακόμα τζι η οικογένεια μου εν από κοινού δημιούργημα με τον άντρα μου. Οπότε...
3. Τι σε κάνει να ηρεμείς και να ξεχνάς τα πάντα; Η προσευχή τζαι η... θάλασσα.
4. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής σου; Να αναγιώσω τα μωρά μου σωστά.
5. Είσαι ευτυχισμένος/η; Γιατί; Είμαι! Επειδή νιώθω αγάπη!
6. Αν θα έκανες ένα πίνακα που θα σε εκφράζει, τι θα ζωγράφιζες; Όποτε ζωγραφίσω κάτι, καταλήγει σε μάτι ;) Εν ηξέρω γιατί...
7. Τι σε έχει κάνει να δακρύσεις; Από λύπη, ο θάνατος. Από χαρά, η οικογένεια μου.
8. Ποια τρέλα έχεις κάνει; Δύο εγκυμοσύνες παρά τις αρνητικές συστάσεις των γιατρών.
8. Ποια τρέλα έχεις κάνει; Δύο εγκυμοσύνες παρά τις αρνητικές συστάσεις των γιατρών.
9. Αγαπημένη φράση; "Κόνωψ εκαθέζετο επί κέρατι βοόντος κι εκάθευδε"...
10. Αγαπημένη λέξη; "Σικκιμέ"...
11. Γιατί με διαβάζεις; Γιατί έχεις κάτι να πεις τζαι θέλω να το ακούσω :)
Ανταπόκριση στο κάλεσμα της Πρασινάδας:
1. Αν τα λεφτά δεν ήταν ζήτημα, τι επάγγελμα θα ήθελες να έκαμνες;; Αν υποθέσουμεν ότι είχα τζαι την ανάλογη κατάρτιση: αρχιτεκτονικό σχέδιο.
2. Πως πίνεις τον καφέ σου; Μέτριο με λλίον γάλα το φραπέ/νες, σκέττον τον κυπριακό.
2. Πως πίνεις τον καφέ σου; Μέτριο με λλίον γάλα το φραπέ/νες, σκέττον τον κυπριακό.
3. Ποιό μερος θα ήθελες να επισκεφτείς τζαι γιατί; Την Καραϊβικη γιατί ήταν να πάω τζι εν επήα... ας όψεται ο Μπιν Λάντεν τζι ο άνθρακας... :/
4. Σε ποιά εποχη θα ήθελες να εζούσες; Σε τζείνη που θέλει τζι ο... Ορφέας ;Ρ
5. Ποιο ατομο θα ήθελες να συναντήσεις που κοντά τζαι τί θα του ελάλες; Τους παππούες μου για να τους πω ότι επεθύμησα τους!
6. Αν εμπορούσες να θκιαλέξεις το ονομα σου το μικρό, ποιό ονομα θα εθκιάλεες; Εν το αλλάσσω το δικό μου γιατί είσχεν το τζι ο παππούλλας μου :)
7. Ποιό ταλέντο θα ήθελες να είσhες που δεν έσhεις; Της συγγραφής!
8. Πιστεύεις στην μοίρα; ΟΧΙ
9. Αν εμπορουσες να γυρίσεις τον χρονο πισω, τι δεν θα εξαναέκαμνες; Εν θα άγχωνουμουν.
9. Αν εμπορουσες να γυρίσεις τον χρονο πισω, τι δεν θα εξαναέκαμνες; Εν θα άγχωνουμουν.
10. Ποιά ειναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας; Η ώρα που παν τα μωρά για ύπνο! Ωχ! Ηρεμίαααα!
11. Πόσες ώρες την ημέρα κοιμάσαι; 7 ή λλιόττερες (ώσπου γερνά το πλάσμα...) ;Ρ
Ανταπόκριση στο κάλεσμα του Ίνβικτου:
1. Τί σε βγάζει εκτός εαυτού; ΤΑ ΠΑΝΤΑ, όταν βρίσκομαι σε "περίεργη" διάθεση...
2. Βιβλίο ή ταινία (η οποία ταινία είναι μεταφορά από βιβλίο); ΒΙΒΛΙΟ!
3. Στιγμή από την παιδική σου ηλικία που σου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό; Ο παππούς μου με κόκκινο μαγιώ τζαι με ασσορτί καμένη πλάτη, να κάθεται που κασ' την χρυσομηλιά...
4. Αν εκλεγόσουν Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα έκανες; Γιατί; Καθορισμός ορίων ηλικίας πολιτικών, από 35-55. Γιατί οι κάτω των 35 πρέπει να ωριμάσουν τζαι οι άνω των 55 να... πνάσουν ;Ρ
5. Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα πού θα ήταν και γιατί; Πάφο γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!
6. Γελάς; Αρκετά αλλά θέλω τζι άλλο...
7. Ποιά η σχέση σου με τα ζώα; Από μακριά τζι αγαπημένοι...
8. Τί σε ενοχλεί πιο πολύ στην κοινωνία που ζεις; Η ανοχή του κόσμου προς την πολιτική διαφθορά.
9. Τί σε έφερε σε αυτό εδώ το μπλόγκ αρχικά; Τί σε κρατάει ακόμα εδώ; Η τυχαία αναζήτηση. Οι ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και το χιούμορ :)
10. Πιστεύεις στους ανθρώπους; ΝΑΙ!
11. Κρατάς κακία; Κρατώ για λλίον, μετά περνά μου ;)
2. Βιβλίο ή ταινία (η οποία ταινία είναι μεταφορά από βιβλίο); ΒΙΒΛΙΟ!
3. Στιγμή από την παιδική σου ηλικία που σου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό; Ο παππούς μου με κόκκινο μαγιώ τζαι με ασσορτί καμένη πλάτη, να κάθεται που κασ' την χρυσομηλιά...
4. Αν εκλεγόσουν Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα έκανες; Γιατί; Καθορισμός ορίων ηλικίας πολιτικών, από 35-55. Γιατί οι κάτω των 35 πρέπει να ωριμάσουν τζαι οι άνω των 55 να... πνάσουν ;Ρ
5. Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα πού θα ήταν και γιατί; Πάφο γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!
6. Γελάς; Αρκετά αλλά θέλω τζι άλλο...
7. Ποιά η σχέση σου με τα ζώα; Από μακριά τζι αγαπημένοι...
8. Τί σε ενοχλεί πιο πολύ στην κοινωνία που ζεις; Η ανοχή του κόσμου προς την πολιτική διαφθορά.
9. Τί σε έφερε σε αυτό εδώ το μπλόγκ αρχικά; Τί σε κρατάει ακόμα εδώ; Η τυχαία αναζήτηση. Οι ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και το χιούμορ :)
10. Πιστεύεις στους ανθρώπους; ΝΑΙ!
11. Κρατάς κακία; Κρατώ για λλίον, μετά περνά μου ;)
Εν θα σας βάλω άλλες ερωτήσεις. Τούτες εν αρκετές :)
Άτε, όποιος θέλει απαντά τες!
Πολλά όμορφα όσα έγραψες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν πιστεύκεις στα ζώδια α; Για... πήγαινε στο μπλογκ μου! χεχεχε
Ευχαριστω Νεραϊδα για την αστρολογικη αναλυση, η οποια πρεπει να πω οτι εν αρκετα κοντα στην πραγματικοτητα.
ΔιαγραφήΠαρολα αυτα εν πιστευκω στα ζωδια ;)
Μάνα μου γρουτούδα μου ταυτίζουμαι με πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολά καλη ιδέα σου με τον καθορισμό της ηλικίας των πολιτικών 35-55. Αν βάλεις υποψηφιότητα guarantee πιάννεις την ψήφο μου α!! Καλό Σ/Κ να έχεις.
Εν κοντα στον νου, εν ναι? Εν ενας τροπος να απαλλαγουμεν που τους δεινοσαυρους! Στην πολιτικην, ομως, τα ευκολως εννοουμενα, ευκολως παραλειπονται!
ΔιαγραφήΘαυμάζω σε που απάντησες σε 33 ερωτήσεις!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τζι εγω θαυμαζω με ;ΡΡΡ
ΔιαγραφήΑθκιασερος παπας, θαφκει τζαι τους ζωντανους ;)))))))))
Γρόνους Πολλούς Γρούτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Ορφεα μου ;)
ΔιαγραφήΕμένα εν απάντησε κανένας τις δικές μου :(
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρκομαι ;Ρ
Διαγραφή5. Είσαι ευτυχισμένος/η; Γιατί; Είμαι! Επειδή νιώθω αγάπη! αγαπημένη μου απάντησηηηη:)))
ΑπάντησηΔιαγραφήναι ωραία απάντηση το επειδή νιώθω αγάπη:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ζήσεις:))
Ευχαριστω :))))
ΔιαγραφήΕμένα άρεσε μου πολλά τζαι το ότι πιστεύκεις στους ανθρώπους :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν χασουμε την πιστη μας τζαι στους ανθρωπους, εν εμεινε τιποτε :)
Διαγραφή5. Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα πού θα ήταν και γιατί; Πάφο γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!
ΑπάντησηΔιαγραφήααα εξέχασα να πώ:) i love love love παφος;) <3
Εγω να δεις ρε Ψηλη μου. Εχω μεγαλο απωθημενο με την "χωρα" ;Ρ προελευσης μου ;)
Διαγραφήαν θέλεις να γελάς τζι άλλον να σου πέψω φωτογραφία μου... :ρ χαχαχαχ
ΑπάντησηΔιαγραφήγίνουνται τζαι μελέτες σε κλινικές με βαριά κατάθλιψη με τη χρήση της τζαι έχει ευεργετικά αποτελέσματα... :ρ χαχαχαχαχ
θα σε ψήφιζα τζαι γω πάντως...
τζαι μπράβο στο κουράγιο σου να περάσεις 2 εγκυμοσύνες παρά τες αντίθετες συστάσεις.... μακάρι να σε κάμνουν συνέχεια ευτυχισμένη τα παιθκιά σου... :)
Αυτο θα πει ισοπεδωτικος αυτοσαρκασμος ;ΡΡΡΡΡΡΡ
ΔιαγραφήΕτσι, οπως παμεν, ακομα τζι εγω εν να βαλω για προεδρος =D
"Αξιζει φιλε να ζεις για ενα ονειρο κι ας ειναι η φωτια του να σε καψει..." ;)
Εν τω μεταξυ, στην μια και μοναδικη μου αναρτηση με θεμα την ποιηση:
Διαγραφήhttp://kleistologio.blogspot.com/2012/03/blog-post_15.html
επεριμενα εσενα πως τζαι πως να σχολιασεις! ;)
η ποίηση εν περιορίζεται στους στίχους...
Διαγραφήτζαι τζίνα που γράφει κάποιος που την καρκιά του, τζαι ένεν σε στίχο πάλε ποίηση ένε... :)
δεν εσχολίασα διότι δεν γνωρίζω τίποτε παραπάνω επί του θέματος, τζαι δεν ξέρω τι θέλω να πω... εε... εννοώ ο ποιητής τι θέλει να πει... ;ρ χαχαχαχ
αλλά έκαμες πολλά ωραία παρουσίαση... :)
σημ. εν τζαι υπονοείς ότι εν τζαι η δική μου η ποίηση τόσο σαντανωμένη ένεν... :ρ χαχαχαχαχαχαχαχαχ
Τι λεεις γιε μου! Εσυ γραφεις πολλα ωραια ποιηματα! :)
ΔιαγραφήΤζαι ξερεις γιατι? Γιατι αναγκαζεις με να σκεφτω, να καταλαβω, να βιωσω.
Τζι ο Λαπαθιωτης εγραψεν ωραια. Καποια μαλιστα εμελοποιηθηκαν τζαι εγιναν πολλα ωραια τραγουδια.
Τουτο το υπερλεξιστικο εν το μοναδικο που εγραψεν τουν του ειδους. Τζι εν μπορω να πω οτι το βρισκω αποκρουστικο. Εν τοσον παραξενο που σου τραβα την προσοχη. Τζι ακουεται τζι ομορφα, αμαν το απαγγελλεις.
Τζι επειδη εν χρειαζεται... να δερεις τζαι τον νου σου για να το καταλαβεις ;ΡΡΡ, εν ευπεπτο.
Περαν τουτου ομως, ουσιαστικα εν εχει τιποτε να σου μεταδοσει, ενα μηνυμαν ή προβληματισμο.