Μόλις μας επισκέφτηκεν ένας φίλος του άντρα μου, ονόματι Μακάριος... Εσυστήσαμεν τον τζαι του μαμμόθρεφτου... Μαντέψετε πως τον εφώναζεν ο γιος μου ο μονογενής...
Κακάουα!
Ε, όσον τζι αν πεις, εν δύσκολον όνομα το Μακάριος... Άσε που το Κακάουα, πάει του καλύτερα του συγκεκριμένου ;Ρ
Κακάουα!
Ε, όσον τζι αν πεις, εν δύσκολον όνομα το Μακάριος... Άσε που το Κακάουα, πάει του καλύτερα του συγκεκριμένου ;Ρ
:)))))))))))))))))))))))))))))
ΑπάντησηΔιαγραφήεν πολλά γλυκά τα "μωρουδίστικα υποκοριστικά"που δίνουν σε όλους μας!!! :)))))))))))))
Σημερα, εκαμεν το Κακαρουα αχχααχχαχαχαχα
Διαγραφήο αρχ κακαουα
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχχαχχαχαχα ;)
Διαγραφήχαχαχα:))
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλειος ο μαμμόθρεφτος..
Μα ναι κορη! Εν τελεια τελειος ;)
ΔιαγραφήΑμπα τζαι εθυμηθηκεν τον Αρχιεπίσκοπο τζαι με το "Κακάουα" εννουσε Νικαράγουα γιατι εσύγχησεν την Νικαράγουα με τες (παμε για τρέλλες στις) Σευχέλες;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελειο το μαμοθρευτάκι!!! :))))
Κορη Πρας... εν νομιζω ;Ρ χαχαχαχα
ΔιαγραφήΕνόμιζα τζιαι εγώ θα έκαμνε συσχετισμό με τον γνωστό Μακάριο. Αλλά εν μωρό κόμα να μου πεις. Τζιαι το "Κακάουα" μια χαρά όνομα είναι. =D
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΚ εκαμεν προοδο, τωρα λαλει τον Κακάριο χιχιχι Ως αυριο μπορει να το μαθει ;Ρ
ΔιαγραφήΠροτείνω να του μάθεις τζαι το "Κακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι"....για να εσhει τζαι ενα ρεφερενς που γνωμικα/παροιμίες :Ρ
ΔιαγραφήΟΚ Πρας! Εληφθειν! Παραλληλα θα του μαθω τζι αλλα γνωμικα, οπως "Το πετρωμενο, φαγειν αδυνατον"! Α?
Διαγραφήκαλή ιδέα! Να του μάθεις τζαι τζεινη που λαλεί ο παπάς μου "Το καλο το παλλικάρι, πριν πεινάσει μαγειρεύει!¨
Διαγραφή