Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

...Κακάουα...

Μόλις μας επισκέφτηκεν ένας φίλος του άντρα μου, ονόματι Μακάριος... Εσυστήσαμεν τον τζαι του μαμμόθρεφτου... Μαντέψετε πως τον εφώναζεν ο γιος μου ο μονογενής...

Κακάουα!

Ε, όσον τζι αν πεις, εν δύσκολον όνομα το Μακάριος... Άσε που το Κακάουα, πάει του καλύτερα του συγκεκριμένου ;Ρ


13 σχόλια:

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))
    εν πολλά γλυκά τα "μωρουδίστικα υποκοριστικά"που δίνουν σε όλους μας!!! :)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα:))
    τέλειος ο μαμμόθρεφτος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμπα τζαι εθυμηθηκεν τον Αρχιεπίσκοπο τζαι με το "Κακάουα" εννουσε Νικαράγουα γιατι εσύγχησεν την Νικαράγουα με τες (παμε για τρέλλες στις) Σευχέλες;;

    Τελειο το μαμοθρευτάκι!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενόμιζα τζιαι εγώ θα έκαμνε συσχετισμό με τον γνωστό Μακάριο. Αλλά εν μωρό κόμα να μου πεις. Τζιαι το "Κακάουα" μια χαρά όνομα είναι. =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ εκαμεν προοδο, τωρα λαλει τον Κακάριο χιχιχι Ως αυριο μπορει να το μαθει ;Ρ

      Διαγραφή
    2. Προτείνω να του μάθεις τζαι το "Κακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι"....για να εσhει τζαι ενα ρεφερενς που γνωμικα/παροιμίες :Ρ

      Διαγραφή
    3. ΟΚ Πρας! Εληφθειν! Παραλληλα θα του μαθω τζι αλλα γνωμικα, οπως "Το πετρωμενο, φαγειν αδυνατον"! Α?

      Διαγραφή
    4. καλή ιδέα! Να του μάθεις τζαι τζεινη που λαλεί ο παπάς μου "Το καλο το παλλικάρι, πριν πεινάσει μαγειρεύει!¨

      Διαγραφή