Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

'Ανοιξη - Κήπος - Κρίση

Ίντα ιστορία τζαι τούτος ο κήπος, α!?

Κάθε άνοιξη σάζω τον, ξηχορτίζω τον, τσαππίζω τον, γοράζω φυτά,  τζαι μετά κάτι γίνεται τζαι ξερανίσκουν τα περίτου τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς τς

Σίουρα εν επειδή ανάλαβεν ο Γρούτος τα... υδραυλικά...  Αφού ποττέ εν δουλεύκει το "σύστημα ποτίσματος" (ο Θεός να το κάμει) του Γρούτου. Την μιά εν στουππωμένα τα πέκκα, την άλλην εν τσακρισμένο το λάστιχο, ύστερις χαλούν τα... βιλλιστρίκια στες ενώσεις... Γενικά πάντα κάτι... πιτολοά :/

Μετά μπαίνει κι ο πάράγων φτωχή μνήμη... Αννοίεις το νερό τζαι ξηάννεις να το κλείσεις για 2 μέρες. Στο μεταξύ επλυμάναν οι τόποι τζι ελύσαν οι ρίζες των φυτών. Ύστερα ξηάννεις κανένα 15ήμερο να τα ποτίσεις και κορισκιάζουν. Άρα εν λογικό να παθαίνουν ανίατο μετατραυματικό σιόκ...

Σκέφτομαι τα τούτα ούλλα γιατί, ε! νομίζω επιβάλλεται να πάω φυτώριο να πίαω λλία πράματα.
Που την άλλη λαλώ, να πάω τωρά να πετάξω καμιάν 50ρκαν ευρά (στον χαμό του κόσμου) τζαι στο τέλος πάλαι να παν χαμένα?
Άσε που, η επιτροπή Οικονομικών (=Γρούτος) εν θα εγκρινίσκει το κονδύλι τζι εν να πρέπει να εξασκήσω πίεση τζαι να χρησιμοποιήσω αθέμιτον ανταγωνισμό...

Γρούτος: Το ταμείον είναι ΜΕΙΟΝ!
Γρούτα: Άδε δαμαί? Έχω λλίον πύον...
Γρούτος: Λεφτά δεν υπάρχουν! Να χαρείς!
Γρούτα: Έλα κοντά, λλίον, για να δείς...
Γρούτος: Τον άλλον μήνα βλέπουμε...
Γρούτα: Εν μιάλο πολλά? Να γλέπουμαι?
Γρούτος: Ρε μάνα μου, μιλώ σου σοβάρα!
Γρούτα: Αλόπως εν πο' τζείν' τα εσωτερικά...
Γρούτος: Δεν φκαίνω μάναμου...
Γρούτα: Α! Επίτησε σάνναμου!
Γρούτος: Φεύκω για να μεν με πιάει ο πέλλαρος!
Γρούτα: Τι σχέσην έσχει τωρά, το Φρένναρος?
Γρούτος: Εν επίτηδες που το κάμνεις?
Γρούτα: ΕΓΩΩΩΩ? ΕΝ ΤΖΑΙ!!! Μα χάνεις?

Γρούτα ανίκατε μάχαν!



22 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα είσαι πελλή!

    Να πιάεις φκιορούθκια, αν δεσμευτείς να τα έshεις έννοιαν! Εν κρίμα να καταστραφούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι, αλλα βαλε τζι εναν "αρκό-" μπροστα για να' μαστεν καλυμμενοι που τον νομο κλπ

      Κατα τα αλλα το κριμαν εν πας το κλιμαν... ;Ρ

      Διαγραφή
    2. αν δεν λυπάσαι τα φκιόρα, λυπήθου τα ριάλια που να δώκεις... :ρ

      Διαγραφή
    3. Βασικα, Νονις μου, τα να φυτεψω φκιορα, εν ενα κινητρο για να κατσω να τον καθαρισω... Ειδαλλως θα παραμεινει ζουγκλα ;)

      Διαγραφή
  2. Γουάο!!! Εγώ νομίζω να πίασεις και να τα ποτ΄ζεις με το ποτιστήρι, να φορείς και που τζίνα τα τεράστια καπέλα, ε και καμιά λουλουδάτη ποδιά πάει!!! Ουυυυυ μα τι ωραία που είσαι κόρη Γρούτα.
    Τον καημένο τον Γρούτο γιατί τον βασανίζεις; Μάναμου ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειπαμεν να φυτεψω φκιορα! Ε οϊ τζαι να παριστανω την γλαστρα ;Ρ

      Εν τον βασανιζω! Απλα τον... ξηπετσιζω χαχχαχα

      Διαγραφή
  3. Βάλε τα μεγάλα μέσα και μεν ρωτάς. :) καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσα διαθετουμεν, εμεις οι γεναιτζες, τελικα εν μεγαλα ;Ρ

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχ
    συμφωνώ με Τ. Τ. :ρ (σε ούλο το σχόλιο) χαχαχα :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω εν τζιαιρός για δόλια μέτρα αν θέλεις να εξασφαλίσεις το κονδύλι. Σύρε κανένα "αγαπημένο" φαΐ του πάνω να γίνετε, κάμε του λία τσαλιμάκια τζιαι που έννα τον φέρεις στο 'σώσε, δεσπότη, ελέεισον' πε του "μα Γρούτε μου, άδε το κήπο...θέλει τζιαι τζίνο το δικό του φαΐ, άτε ασήμωσε". Πέρκι δουλέψει!!!

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οϊ Λου μου! Το "αβρατινι" περνα καλυτερα στον Γρουτο ;Ρ

      Διαγραφή
  6. Χα χα... παραιτα τα ούλα... εν ακούεις ότι το φυσικο εν πιο όμορφο? άφησε τον κήπο στην ησυχία του και έβρε άλλον τρόπο να φάεις το 50ευρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσχεις δικαιο! Εν μου καμνει καρκια να χαλασω τον μικρο βιοτοπο που δημιουργησεν η φυσις!

      Ξινιθκια, γαλατοχορτα, μολοσχες, λαψανες, κολλιτηροι, ατσουνες, αρκοσχυλλες τζαι προπαντος σιμιλια!

      Διαγραφή
  7. Μα είναι τόσο ωραίο να έχεις κήπο καταρχήν, ας είναι κ δημιούργημα της φύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν φανταστεις κανενα ΚΗΠΟ! 12 τετραγωνικα με το ζορι ;ρ

      Διαγραφή
  8. έχει και φτηνές λύσεις για τον κήπο I think..εν θέλεις μεγάλο κονδύλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσχει. Πιας το τζαι τουτον... εν φτηνο. Α! Τι ωραιο τουτο. Να πιαω τζαι πο τουτα για χρωμα. Μα τζαι τουτα μυριζουν υπεροχα!

      Εσφυρισεν το 50ευρον!

      Διαγραφή
  9. φύτεψε δέντρα που εν θέλουν περιποίηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κορη τζαι δεντρα.
      Ειχα τζι εναν πλατανον τεραστιο! Εξερανε τζαι τζεινος... Λαλεις να' σχει πετρελαιο το υπεδαφος... χμμμμμμμ! ;ρ

      Διαγραφή