Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Σκέψου το... γίνεται! [2]

Το αντικείμενο του πόθου μου...



Το αντικείμενο του πόθου του...



Το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής...


Θέλει ακόμα λλίον τρίψιμο τζαι βερνίκωμα...

Εκτός του ότι, για ερασιτεχνική δουλειά, είχαμεν πολλά ικανοποιητικό αποτέλεσμα, ο Γρούτος, στην ξυλουργικήν αυτήν προσπάθεια, έχασε 2 ολόκληρα κιλά!!! Έχασε! Αφού... χάνει...
Εγώ? Εγώ εν έχασα τίποτε! Στον εγκέφαλον, αφού, εν εχω καθόλου ...λίπος, πόθεν να χάσω... ;Ρ μουαχαχαχα

Φιλούθκια,
ΠΕΛΕΚΑΝΟΙ ΛΤΔ.

34 σχόλια:

  1. Μπράβο σας κορη! Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Γρουτο για τα 2 χασιμια κιλα! Φροντισε να μεν τα εβρει τζαι να τα πιάσει τζείνος πισω ή κανένας άλλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάμεν τους "τοπους" (=οφτο, κουπεπια, κολοκασι κλπ) να τα εβρουμεν, αλλα τιποτε ;Ρ

      Επισης, ενα περιεργο πραμα, εν του φαινεται ποθεν τα εχασε. Εν που πισω που τ' αυκια, εν που μες τες μεσοδακτυλιες, εν που τον εγκεφαλο? Αγνωστο!

      Διαγραφή
  2. Γρούτα μουυυ μπράβοοο εν πολλά ωραίιο τζαι εν φαίνεται καθόλου ερασιτεχνικό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιοτατο...
    Καλην δουλεια να εχετε, ως το τελος...!!
    Μετα βαλε τον, να φτιασει ντουλαπα στην κρεββατοκαμαρα..Να χασει δεκα κιλα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδη πρεπει να κανει αποσβεση ο δισκος κοπης... το επομενο εργο ειναι ντουλαπα αποθηκευσης στην βεραντα ;)

      Διαγραφή
  4. Με γειάν!!! Είδες άμαν έχει όραμα το πλάσμα τζαι πιάννουν τζαι τα χέρια του...
    Άτε το επόμενο σαλονάκι εύχομαι. Καλή βδομάδα Γρουτούδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαλονακι εν θα επιχειρησουμε, ρε Ενιμα, γιατι εχουμεν το "γνωθις αυτον" χεχε

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Οταν αποφασισεις που την θελεις τζαι ινταλοης, απευθυνθου στον Γρουτο παρακλητικα! Αφου ξερεις οτι χατιριν εν χαλα ;)

      Διαγραφή
  6. ε μπράβο!!!!!
    πολλά καλό!
    εγώ το μόνο που δεν θα εχρησιμοποιούσα, θα ήταν τα συγκεκριμένα χερούλια, θα ήθελα κάτι να το κάμνει να φαίνεται πιο προσωπικό...αλλά σίουρα εξαρτάται τζαι που το σπίτι σας τούτο!!!

    εντυπωσιάζουν με πολλά τούτα που κάμνει ο κόσμος με τα χέρια του, τζαι ειδικά χωρίς να εν η δουλειά του!!!

    μπράβο μπράβο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χερουλια εν για να παραπεμπουν τζαι λλιον στο γενικο θεμα της κουζινας, η οποια θα το φιλοξενησει. Να μεν εν τελεια εκτος κλιματος :)

      Διαγραφή
  7. Ωωωωω!!

    Τελικά σκέφτεσαι πολλά τζιαι ωραία κόρη Γρουτού!

    Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Νεραϊδα!
      Θα ηθελα να εσχει Refresh η πραγματικοτητα για να μπορει να συμβαδιζει με την σκεψη μου ;Ρ

      Διαγραφή
  8. Πολλά ωραιο! Λαλεις να αρκεψετε επιχειρηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα αφου εν εσχει δουλειες τωρα Σμιλουι μου, ενεκα η κριση ;Ρ
      Τζι οι πελεκανοι καθουνται :(

      Αλλα μαθε τεχνη κι ασ' τηνε!

      Διαγραφή
  9. Ταυτίζομαι με το αντικείμενο του πόθου του Γρούτου!
    Μάσσιαλλα σας πάντως, πολλά καλή δουλειά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αντικειμενο του ποθου του Γρουτου, εχρειαστηκε πολλες παρεμβασεις, εχω να σου πω, που τον παπα μου για να φαθκιαζει τζαι να γωνιαζει σωστα :(

      Τζαι τωρα εχομεν τον πελα, που να το αποθηκευσομεν :[

      Διαγραφή
  10. Oυου εν βλέπω τα αντικείμενα του ποθου :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μάσσιαλλα!!!

    έτσι τεχνίτες ένε χει πολλούς... :ρ
    τα συγχαρητήρια μου σε όλους που βοήθησαν και βέβαια στον εμπνευστή... :ρ χαχαχαχαχαχ

    υ.γ. έτσι όπως πάτε ενά κλείσετε μαχαζιά... :ρ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να πω οτι εδουλεψαμεν τζαι οι 2 πολλα σκληρα.
      Ε καλαν, ο Γρουτος νακκον παραπανω ;)

      ΥΓ: Εν θα κλεισουμεν μαχαζια. Αν εκαρτερουσαν που λλοου μας, ηταν χαμενοι ενυγουέϊ ;)

      Διαγραφή
  12. εσκέφτηκα ότι θέλω σοκολάτα και ήρθε ο Γιώργος τζαι ετζέρασε.
    τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σου στείλω σχέδια να μου στείλεις προσφορά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατσε να προσλαβω πρωτα γραμματεα, να διαχειριζεται τα φραφειοκρατικα, τζαι μετα να εξετασω τα σχεδια τζαι να σου φκαλω προσφορα ;Ρ

      Διαγραφή
  14. men sovaromilas... enomisa oti mono ta ergostasia kamnoun etsi pramata...!!!! :P teleia teleia teleia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειμαστεν γνωστη φιρμα οι Πελεκανοι Λτδ! Διαθετουμεν εργοστασιο με δυο υπαλληλους.

      Διαγραφή
  15. ori pianw se tilefwno tzai en apantas..etsi simperiferonte oi edw ke tosa xronia files?en tropos na ferese toutos se mena pou sou eferna ta vivlia sou tze efkala ta rouxou8kia mou pou tes valitses gia na men mourmoura i mana mou..ate ori call me

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου εκαμνα ενα κηρυγμα, για ουλλες τες φορες πον μου απαντησες τα τηλεφωνα, ηταν να παθω οξεια φαριγγιτιδα γιατι ηταν να μιλω για ωρες ;ρ χεχε

      Ενυγουεϊ, ξαναπιας με τζαι να το σκεφτω αν θα σου απαντησω ;)

      Διαγραφή
    2. Εφκαλλες τα ρουχουθκια σου??????????????????????????????????????????????????

      Ουλλα σου τα ρουχα εχωρουσαν ΑΑΑΑΑνετα, σε μιαν μικρου μεγεθους χειραποσκευη, γιατι ηταν ουλλα λεπτα, σιθρου, αραχνουφαντα, με ξεφτια, και μικροσκοπικα - για διαφορους λογους - ;ρ

      Διαγραφή