Το αντικείμενο του πόθου μου...
Το αντικείμενο του πόθου του...
Το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής...
Θέλει ακόμα λλίον τρίψιμο τζαι βερνίκωμα...
Εκτός του ότι, για ερασιτεχνική δουλειά, είχαμεν πολλά ικανοποιητικό αποτέλεσμα, ο Γρούτος, στην ξυλουργικήν αυτήν προσπάθεια, έχασε 2 ολόκληρα κιλά!!! Έχασε! Αφού... χάνει...
Εγώ? Εγώ εν έχασα τίποτε! Στον εγκέφαλον, αφού, εν εχω καθόλου ...λίπος, πόθεν να χάσω... ;Ρ μουαχαχαχα
Φιλούθκια,
ΠΕΛΕΚΑΝΟΙ ΛΤΔ.
Το αντικείμενο του πόθου του...
Το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής...
Θέλει ακόμα λλίον τρίψιμο τζαι βερνίκωμα...
Εκτός του ότι, για ερασιτεχνική δουλειά, είχαμεν πολλά ικανοποιητικό αποτέλεσμα, ο Γρούτος, στην ξυλουργικήν αυτήν προσπάθεια, έχασε 2 ολόκληρα κιλά!!! Έχασε! Αφού... χάνει...
Εγώ? Εγώ εν έχασα τίποτε! Στον εγκέφαλον, αφού, εν εχω καθόλου ...λίπος, πόθεν να χάσω... ;Ρ μουαχαχαχα
Φιλούθκια,
ΠΕΛΕΚΑΝΟΙ ΛΤΔ.



Μπράβο σας κορη! Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Γρουτο για τα 2 χασιμια κιλα! Φροντισε να μεν τα εβρει τζαι να τα πιάσει τζείνος πισω ή κανένας άλλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφάμεν τους "τοπους" (=οφτο, κουπεπια, κολοκασι κλπ) να τα εβρουμεν, αλλα τιποτε ;Ρ
ΔιαγραφήΕπισης, ενα περιεργο πραμα, εν του φαινεται ποθεν τα εχασε. Εν που πισω που τ' αυκια, εν που μες τες μεσοδακτυλιες, εν που τον εγκεφαλο? Αγνωστο!
Γρούτα μουυυ μπράβοοο εν πολλά ωραίιο τζαι εν φαίνεται καθόλου ερασιτεχνικό:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν πον θολη η φωτο, Υψηλοτατη μου ;)
ΔιαγραφήΩραιοτατο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλην δουλεια να εχετε, ως το τελος...!!
Μετα βαλε τον, να φτιασει ντουλαπα στην κρεββατοκαμαρα..Να χασει δεκα κιλα...!!
Επειδη πρεπει να κανει αποσβεση ο δισκος κοπης... το επομενο εργο ειναι ντουλαπα αποθηκευσης στην βεραντα ;)
ΔιαγραφήΜε γειάν!!! Είδες άμαν έχει όραμα το πλάσμα τζαι πιάννουν τζαι τα χέρια του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆτε το επόμενο σαλονάκι εύχομαι. Καλή βδομάδα Γρουτούδα
Σαλονακι εν θα επιχειρησουμε, ρε Ενιμα, γιατι εχουμεν το "γνωθις αυτον" χεχε
Διαγραφήθέλω μια βιβλιοθήκη...φέτος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν αποφασισεις που την θελεις τζαι ινταλοης, απευθυνθου στον Γρουτο παρακλητικα! Αφου ξερεις οτι χατιριν εν χαλα ;)
Διαγραφήε μπράβο!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλά καλό!
εγώ το μόνο που δεν θα εχρησιμοποιούσα, θα ήταν τα συγκεκριμένα χερούλια, θα ήθελα κάτι να το κάμνει να φαίνεται πιο προσωπικό...αλλά σίουρα εξαρτάται τζαι που το σπίτι σας τούτο!!!
εντυπωσιάζουν με πολλά τούτα που κάμνει ο κόσμος με τα χέρια του, τζαι ειδικά χωρίς να εν η δουλειά του!!!
μπράβο μπράβο μπράβο!!!
Τα χερουλια εν για να παραπεμπουν τζαι λλιον στο γενικο θεμα της κουζινας, η οποια θα το φιλοξενησει. Να μεν εν τελεια εκτος κλιματος :)
Διαγραφήόπως το φαντάστηκα!
ΔιαγραφήΩωωωω!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά σκέφτεσαι πολλά τζιαι ωραία κόρη Γρουτού!
Μπράβο σας!
Ευχαριστω Νεραϊδα!
ΔιαγραφήΘα ηθελα να εσχει Refresh η πραγματικοτητα για να μπορει να συμβαδιζει με την σκεψη μου ;Ρ
Πολλά ωραιο! Λαλεις να αρκεψετε επιχειρηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ μα αφου εν εσχει δουλειες τωρα Σμιλουι μου, ενεκα η κριση ;Ρ
ΔιαγραφήΤζι οι πελεκανοι καθουνται :(
Αλλα μαθε τεχνη κι ασ' τηνε!
Ταυτίζομαι με το αντικείμενο του πόθου του Γρούτου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάσσιαλλα σας πάντως, πολλά καλή δουλειά! :)
Το αντικειμενο του ποθου του Γρουτου, εχρειαστηκε πολλες παρεμβασεις, εχω να σου πω, που τον παπα μου για να φαθκιαζει τζαι να γωνιαζει σωστα :(
ΔιαγραφήΤζαι τωρα εχομεν τον πελα, που να το αποθηκευσομεν :[
Oυου εν βλέπω τα αντικείμενα του ποθου :S
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα γιατι :(
Διαγραφήμάσσιαλλα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι τεχνίτες ένε χει πολλούς... :ρ
τα συγχαρητήρια μου σε όλους που βοήθησαν και βέβαια στον εμπνευστή... :ρ χαχαχαχαχαχ
υ.γ. έτσι όπως πάτε ενά κλείσετε μαχαζιά... :ρ χαχαχα
Πρεπει να πω οτι εδουλεψαμεν τζαι οι 2 πολλα σκληρα.
ΔιαγραφήΕ καλαν, ο Γρουτος νακκον παραπανω ;)
ΥΓ: Εν θα κλεισουμεν μαχαζια. Αν εκαρτερουσαν που λλοου μας, ηταν χαμενοι ενυγουέϊ ;)
εσκέφτηκα ότι θέλω σοκολάτα και ήρθε ο Γιώργος τζαι ετζέρασε.
ΑπάντησηΔιαγραφήτελεια
Εκολλησα σε? ;ρ
Διαγραφήεν πολλά ωραίο! μπράβο σας:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Ρανια :)
ΔιαγραφήΝα σου στείλω σχέδια να μου στείλεις προσφορά;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατσε να προσλαβω πρωτα γραμματεα, να διαχειριζεται τα φραφειοκρατικα, τζαι μετα να εξετασω τα σχεδια τζαι να σου φκαλω προσφορα ;Ρ
Διαγραφήmen sovaromilas... enomisa oti mono ta ergostasia kamnoun etsi pramata...!!!! :P teleia teleia teleia!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ειμαστεν γνωστη φιρμα οι Πελεκανοι Λτδ! Διαθετουμεν εργοστασιο με δυο υπαλληλους.
Διαγραφήori pianw se tilefwno tzai en apantas..etsi simperiferonte oi edw ke tosa xronia files?en tropos na ferese toutos se mena pou sou eferna ta vivlia sou tze efkala ta rouxou8kia mou pou tes valitses gia na men mourmoura i mana mou..ate ori call me
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σου εκαμνα ενα κηρυγμα, για ουλλες τες φορες πον μου απαντησες τα τηλεφωνα, ηταν να παθω οξεια φαριγγιτιδα γιατι ηταν να μιλω για ωρες ;ρ χεχε
ΔιαγραφήΕνυγουεϊ, ξαναπιας με τζαι να το σκεφτω αν θα σου απαντησω ;)
Εφκαλλες τα ρουχουθκια σου??????????????????????????????????????????????????
ΔιαγραφήΟυλλα σου τα ρουχα εχωρουσαν ΑΑΑΑΑνετα, σε μιαν μικρου μεγεθους χειραποσκευη, γιατι ηταν ουλλα λεπτα, σιθρου, αραχνουφαντα, με ξεφτια, και μικροσκοπικα - για διαφορους λογους - ;ρ