Πες ότι έσχεις ένα δόντι χαλασμένο τζι επρήστηκε η βούκκα σου (εγίνειν τούμπανο), ίντα πον να κάμεις?...
Έτσι κάμνει τζι ο Γρούτος τα τελευταία... δέκα χρόνια! Δηλάδη, παίρνει αντιβίωση για να του περάσει το πρήξιμο τζαι κλείει ραντεβού στον οδοντίατρο. Όταν του περάσει, όμως, εν πάει στον γιατρό...
Κάθε εξάμηνο το ίδιο φκιολί! Γίνεται Κουασιμόδος, παίρνει μιαν αντιβίωση τζαι ποπρήσκεται τζαι μετά... ποιός σ' αρωτά ολάν! Ως πάρατζει!
Βέβαια, έσχει ένα μικρό θεματάκι με τους γιατρούς γενικότερα τζαι τους οδοντίατρους ειδικότερα.Οτιδήποτε εισέρχεται στο στόμα, προκαλεί του ναυτία, πχ. το ξυλάκι του ωριλά, τα εργαλεία του οδοντίατρου τζαι ειδικά τζείνο το σρρλλλ, που τραβά τα σάλια. Μπορεί να αναουλιαστεί μέχρι τζαι 50 φορές το λεπτό, με τζείνο το μασκαραλλίκκι. Εν σπάνιο, αλλά συμβαίνει κάποιοι άνθρωποι να έχουν μιαν υπερευαισθησία στην στοματική κοιλότητα, που προκαλεί ναυτία.
Μια φοράν, έστειλα τον με... τελεσίγραφο στον ωριλά για το ρογχάλισμα: "Ή πάεις στον γιατρό ή στην μάνα σου!" Επήεν. Ήταν τζαι παρέας του ο γιατρός...
-Ήρτα γιατί έχω το και το, λαλεί του.
-Εσέναν ενοχλεί σε που ρογχαλίζεις?
-Όϊ αλλά η γεναίκα μου εν μπορεί να τζοιμηθεί.
-Άρα εν η γεναίκα σου, που έσχει το πρόβλημα! (:D)
-Μα ξέρεις κάποτε πονεί με τζαι 'μέναν λλίον ο λαιμός μου. Κάποτε ξυπνώ τζιόλας που το ρογχάλισμα.
-Άνοιξε το στόμα σου να δούμε?!... λαλεί ο γιατρός τζαι πιάννει το ξυλούι!
Μόλις το θωρεί ο Γρούτος λαλεί του γιατρού:
-Πήαιννε στάθου τζει κας την πόρτα, να ανοίξω το στόμα μου τζι ό,τι είδες, είδες! Τζείνο το πράμα εν θα μου το βάλεις μες το στόμα!...
Σήμερα εξύπνησε με το μισό πρόσωπο να έχει τραβηχτεί προς το υπόλοιπο μισό τζαι η βούκκα του εγυάλλισε που το πρήσμα. Σκέφτου τες 2 ημερών αξιούριστες τρίσχες του, πας σε μια φουσκωμένη βούκκαν... Εν όπως τον κατσόσχοιρο!
Σήμερα, όπως τζαι την προηγούμενη φορά - όπως τζαι κάθε φορά - είπεν μου: "Εν πάει άλλο! Πρέπει να πάω στον γιατρό!" Τζι είμαι βέβαιη ότι, το εννοεί 100%. Είμαι, επίσης βέβαιη ότι, μόλις του περάσει, θα αθετήσει τα λόγια του.
Εξάλλου, η τελευταία φορά που πήεν σε οδοντίατρο ήταν πριν μια δεκαετία περίπου, όταν ήταν να παντρευτούμε τζαι για να γίνει ο γάμος, έθεσα του ως όρο, να κάμει καθαρισμό δοντιών. Εκαθάρισεν του μόνο τα μπροστινά γιατί εν άντεχεν να τον βλέπει σε τουν την κατάσταση. Μα πόσον να αντέξει τζι ο καϋμενος ο οδοντίατρος να σπάζει πέτρα με το κάγκο... Του Γρούτου η οδοντοστοιχία, χρειάζεται αρχαιολογική σκαπάνη για να επανέλθει στο φως ;Ρ
Έτσι κάμνει τζι ο Γρούτος τα τελευταία... δέκα χρόνια! Δηλάδη, παίρνει αντιβίωση για να του περάσει το πρήξιμο τζαι κλείει ραντεβού στον οδοντίατρο. Όταν του περάσει, όμως, εν πάει στον γιατρό...
Κάθε εξάμηνο το ίδιο φκιολί! Γίνεται Κουασιμόδος, παίρνει μιαν αντιβίωση τζαι ποπρήσκεται τζαι μετά... ποιός σ' αρωτά ολάν! Ως πάρατζει!
Βέβαια, έσχει ένα μικρό θεματάκι με τους γιατρούς γενικότερα τζαι τους οδοντίατρους ειδικότερα.Οτιδήποτε εισέρχεται στο στόμα, προκαλεί του ναυτία, πχ. το ξυλάκι του ωριλά, τα εργαλεία του οδοντίατρου τζαι ειδικά τζείνο το σρρλλλ, που τραβά τα σάλια. Μπορεί να αναουλιαστεί μέχρι τζαι 50 φορές το λεπτό, με τζείνο το μασκαραλλίκκι. Εν σπάνιο, αλλά συμβαίνει κάποιοι άνθρωποι να έχουν μιαν υπερευαισθησία στην στοματική κοιλότητα, που προκαλεί ναυτία.
Μια φοράν, έστειλα τον με... τελεσίγραφο στον ωριλά για το ρογχάλισμα: "Ή πάεις στον γιατρό ή στην μάνα σου!" Επήεν. Ήταν τζαι παρέας του ο γιατρός...
-Ήρτα γιατί έχω το και το, λαλεί του.
-Εσέναν ενοχλεί σε που ρογχαλίζεις?
-Όϊ αλλά η γεναίκα μου εν μπορεί να τζοιμηθεί.
-Άρα εν η γεναίκα σου, που έσχει το πρόβλημα! (:D)
-Μα ξέρεις κάποτε πονεί με τζαι 'μέναν λλίον ο λαιμός μου. Κάποτε ξυπνώ τζιόλας που το ρογχάλισμα.
-Άνοιξε το στόμα σου να δούμε?!... λαλεί ο γιατρός τζαι πιάννει το ξυλούι!
Μόλις το θωρεί ο Γρούτος λαλεί του γιατρού:
-Πήαιννε στάθου τζει κας την πόρτα, να ανοίξω το στόμα μου τζι ό,τι είδες, είδες! Τζείνο το πράμα εν θα μου το βάλεις μες το στόμα!...
Σήμερα εξύπνησε με το μισό πρόσωπο να έχει τραβηχτεί προς το υπόλοιπο μισό τζαι η βούκκα του εγυάλλισε που το πρήσμα. Σκέφτου τες 2 ημερών αξιούριστες τρίσχες του, πας σε μια φουσκωμένη βούκκαν... Εν όπως τον κατσόσχοιρο!
Σήμερα, όπως τζαι την προηγούμενη φορά - όπως τζαι κάθε φορά - είπεν μου: "Εν πάει άλλο! Πρέπει να πάω στον γιατρό!" Τζι είμαι βέβαιη ότι, το εννοεί 100%. Είμαι, επίσης βέβαιη ότι, μόλις του περάσει, θα αθετήσει τα λόγια του.
Εξάλλου, η τελευταία φορά που πήεν σε οδοντίατρο ήταν πριν μια δεκαετία περίπου, όταν ήταν να παντρευτούμε τζαι για να γίνει ο γάμος, έθεσα του ως όρο, να κάμει καθαρισμό δοντιών. Εκαθάρισεν του μόνο τα μπροστινά γιατί εν άντεχεν να τον βλέπει σε τουν την κατάσταση. Μα πόσον να αντέξει τζι ο καϋμενος ο οδοντίατρος να σπάζει πέτρα με το κάγκο... Του Γρούτου η οδοντοστοιχία, χρειάζεται αρχαιολογική σκαπάνη για να επανέλθει στο φως ;Ρ
Αχ την θερμή μου υποστήριξη στον Γρουτο!!! Ευτυχως ανακαλυψα καλο οδοντιατρο τζαι εξιφοήθηκα τους λιο. Γενικα εχω τζαι εγω ενα θεματάκι με τους γιατρους (τους κανονικούς). Οκέι ο Γρουτος επαράχεσεν το λιο ομως μου φαινεται...εφαν με τζαι μένα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουτο με το ξυλάκι εχω το τζαι εγω...Εγραψα τζαι ποστ μαλιστα παλια! Παγωτο στο ξυλακι οχι μονο δεν τρώω αλλα δεν μπορώ να θωρω αλλους τα τρών! Ανατρισhιάζω ως τζαμε που εν πάει!!!!
Επαρασχεσεν το? ΛΛΙΟΝ??? Ε όϊ ρε Πρας! Οϊ τζαι λλιον!
ΔιαγραφήΔαμαι μιλουμεν, το ιδιον δοντι, 2 φορες τον χρονο, επι μια δεκαετια καμνει αποστημα!!!
Αφου τζι ο ιδιος διερωταται: μα πως τζι εν εππεσε κομα? =]]]]]
Συμφωνω μαζι σου.....Απλα πρεπει να καμει την υπέρβαση...εγω εκαμα την οταν ενα απλο σφραγισμα αφηκα το τζαι εθελε απονευρωση! Αχχχχχχχχ..
ΔιαγραφήΕκαμα απονευρωση χωρις ενεση!!! Μονο σπρεϋ παγου!
ΔιαγραφήΩς τα 12 μου ειχα σφραγισει ουλλα σχεδον τα δοντια!!!
Το καλον ενει, ομως, οτι εν καμνουν πετρα.
Του Γρουτου εν ουλλα γερα εκτος του συγκεκριμμενου, ομως εν καλυμμενα με στρωματα πετρας :(
εμενα γρουτού ο γιατρός είπε μου πως τα δόντια μου εν όπως τα πλακάκια που τα ποτίζεις για να γεμώσει ο αρμός...
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχα
ΔιαγραφήLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL
Εφυρες με! Τζαι του Γρουτου ετσι ενει.
Μονο που μετα το ποτισμα, εν εκαθαρισαν γυρον τζι εν πασαλειμμενα γενικως χαχαχχαχα
Χαχαχα αχ βρε Γρούτα μου τι τραβάς τζιαι εσύ η καψερή. Για το ροχάλισμα έχω τζιαι εγώ παρόμοιο θέμα γιατί με το αμόρε αναγκαζούμαστε να τζοιμούμαστε χώρκα γιατί τζιαι εγώ ροχαλίζω αλλά ντάξει οδοντίατρο πιένω. Φυσικά που την άλλη εν κρίμα ο Γρούτος που έσhιει τούντες φοβίες με τους οδοντρίατρους γιατί εν must να πιέννεις να σάζεις τες οδοντροστοιχίες σου. Ίσως αν απλά έλεε του γιατρού να πέρνει τίποτε για να χαλαρώνει τζιαι ύστερα να πιέννει για επίσκεψη; (κακή ιδέα τα ηρεμιστικά έννε; μια ιδέα ρίχνω τώρα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να μεν συνεχίσεις να ακούεις άου πονώ for too much longer. Καλήν εφτομάδα να έσhιεις. :)
Εδοκιμασε Λου μου τζαι χαπια για την ναυτια. Δεν εχουν αποτελεσμα. Εν παραπανω ψυχολογικο νομιζω. Επροτειναν του να μπει στο χειρουργειο με αναισθητικο, αλλα πριν πρεπει να καμει καποιες αναλυσεις, γιατι εν εξανακαμεν εγχειρηση τζι εν ηξερουμε τις αντιδρασεις του οργανισμου του στο αναισθητικο.
ΔιαγραφήΜα για να γινει τουτη η διαδικασια, πρεπει να δεκτει, να τον κρατας που το σχερουι τζαι να τον τραβας να καμει οσα χρειαζουνται. Οπως τα μωρα γμτ!
Τάξε του κάτι, κόρη. Πες του ότι αν πάει στο γιατρό θα φάει παγωτό ας πούμε τη νύχτα. Όϊ καλέ μου χωνάκι, πάνω σου απλωμένο το παγωτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήαχχαχαχχαχα Λες?
ΔιαγραφήΟΚ μολις αηδιασα δια παντος! Εσκεφτηκα το παγωτο ανακατωμενο, με την πλουσια χαιτη του Γρουτου στο στερνο... δεΕΕΕΑαααααααααααααξ
Μάναμουυυυυυυ τον φτωχό τον Γρούτο!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά του (ή γουοτεβερ λαλείς του άλλου άμα πονεί)
Εγώ καταλάβω τον, οι οδοντιάτροι εν το πιο φοϊτσιάρικο πράμα που υπάρχει, τζαι τζίνο που τραβά τα σάλια.....ανατριχιάζω!!!
Η ιδέα της Μάνας εν πολλά καλή πάντως! Μπορεί και να πετύχει!
Εν θα πετυχει! Διοτι δεν θα εφαρμοστει ΠΟΤΕ! :D
Διαγραφήμόνον εγώ σκέφτουμαι ΓΙΑΑΞΞ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΑΞ, even!
χαχαχαχαχχα
Διαγραφήπεραστικά του... :) αλλά αν δεν πάει οδοντίατρο εν θα δει χαίρι, τζαι συνήθως όσο πιο πολλά αρκείς τόσο πιο μεγάλο το πρόβλημα... (πε του έτσι πέρκει φοητσιαστεί...)
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σου έλεα να τον απειλήσεις ότι ένεχει sex για κανένα μήνα (ναι ρε... τωρά εν νηστείες ένεχει τίποτε έτσι τζαι αλλιώς... ;ρ χαχαχαχα - λέμε τώρα... :ρ), αλλά μετά ενά τιμωρείσαι τζαι συ.. χαχααχ οπόταν ψηφίζω Μάνα...
Εχτες εβαλα την πεθερα μου τζι εκατσεν πας τ΄αυκια του! Μιλω σου επελλανεν τον! "Πηαιννε, γιε μου, στον γιατρο τζι εν να ππεσουν! Θελεις, μη κακο, να βαλεις μασελλα?"
ΔιαγραφήΤο να τον απειλησω με κατι, που ξερει οτι εν θα κρατησω, γιατι στο τελος θα υποκυψω, θα ειναι εντελως ανωφελο ;)
φαίνεστε μου ότι όπως εγίναν τα δόγκια του, εν καλλύττερα να βάλει μασέλλα!!
ΔιαγραφήΜασελλα? ΔΕΕΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΞ
Διαγραφήμάνα μου τον Γρούτο..πρέπει να το ξηφοηθεί τον οδοντρίατρο..
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορείς να κάμεις κάποιου είδους ασκήσεις για να μειώσεις το gag reflex σου..search it online..
@Πρασινάδα: seriously εν μπορείς να δείς άλλους να τρών παγωτό ξυλάκι???? χαχαχαχα...
Αϊ γουϊλ ντου σοου! Θενκς
ΔιαγραφήΓρουτού εν θέλω να σε αγχώσω αλλά η το πρόβλημα-μόλυνση στα δόντια μπορεί να προκαλέσει άλλα πιο σοβαρά προβλήματα(όχι μόνο στα δόντια) οπόταν ΑΝΑΓΚΑΣΕ τον να πάει!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ τι να καμω? Να του βαλω το πιστολι στον κροταφο?
Διαγραφήτελικά εν ούλλοι οι ίδιοι α... τζιαι ο Σιάολος σιέζεται τον οδιντίατρο... μόνον να κάμνουν τους μάγκες ξέρουν. Ατε περάστικά στον Γρούτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλλικαρκα της φατζης γμτ!
ΔιαγραφήΧέλοου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ είμαι το ´ατομο που εν επήεννε οδοντογιατρό για 13 χρόνια....
Έκαμα το πέρσι αναγκαστικά γιατί εκόψαν με στη γωνιά οι γονείς μου.
Επειδή έξερα τα πράαματα που επηένναν λάθος, εν επήεννα σε κανένα γιατρό τζαι αυτοθεραπεύκουμουν. Άμπα τζαι πει μου να ανοίξω το στόμα μου να δει το λαιμό μου. Που το φόο για τα δόντια επροκάλεσα μου φόο του ξυλουθκιού τζαι μετά φόο του οτιδήποτε μπίει ο γιατρός στα μούτρα σου. Ξυλούθκια, φαναρούθκια, ποτζίνο που θωρεί τα αφκιά σου...
Τελικά επήα οδοντογιατρό, έφκαλα 2 δόντια, 1 φρονιμήτη, έβαλα 2 εμφυτεύματα, έκαμα μια τεράστια απονεύρωσηπου εμολύνθηκε τζαι είχα τα απίστευτα τράβαλα, αμέτρητα σφραγίσματα, καθαρισμούς... Τζαι ακόμα έχω δουλειά.
Για να καταλάβεις το πόσο θέμα είχα, είπα του γιατρού ότι καλύτερα να έβρουμε αναισθησιολόγο να μου τα κάμει ούλλα μια φορά. Φαντάσου πελλάρα.
Τελικά ο πόνος ήταν οι χιλιάδες που πληρώνω, κατά τα άλλα εν ο αγαπημένος μου γιατρός ο οδοντίατρος πλέον.
Αν πει τζι αρκεψει η επισκευη των δοντιων του Γρουτου, ουτε με εκατομυρια εν την γλιτωνουμεν ;[
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν κάτι που πρέπει να ξεπεραστεί, εν τζαι μπορεί να γίνει καλύτερα, μόνο χειρότερα θα γίνεται αν δεν το ξεπεράσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε φοβία είναι, είτε όντως αναγουλιάζεται κλπ με τα εργαλεία, πιστεύκω έννα του περάσει άμα θέλει.
Να του πεις να πάει να μιλήσει με ένα νέο οδοντίατρο πριν/μετά τον πρώτο γενικό έλεγχο τζαι να του πει τις φοβίες και τις ανησηχίες του, τζαι αν εν καλός ο γιατρός και κατανοεί, έννα το καταλάβει τζαι ο γρούτος τζαι να τον εμπιστευτεί.
Μεν του λαλείτε ότι έννα ππέσουν κλπ, εν νομίζω να τον βοηθά. Απλά να καταλάβει όντως ότι προς το καλύτερο εν θα πάει η κατάσταση, άρα πρέπει να αντιμετωπιστεί.