tora pe tin alithkeia en pou to ikea pou to pirate etoimo ennen???? en na ertho kori na to kathariso mono j mono na do tin stamba tou ikea... :) me geiannnn... kalotaksido leme sta ploia kai sta aytokinita se touto ti na po???? :P
Ekπληκτικο... Θα επρεπε να γινει σε ειδικο χωρο εργασιας..Ενα γκαραζ, ας πουμε, ωστε, το καθαρισμα, να ειναι πιο ευκολο...!!Για την ιδια δουλεια, μπορειτε, να φτιαξτε, το δωματιακι στην ταρατσα..[μονοκατοικια] η, ακομα και τον χωρο του καυστηρα,του καλοριφερ...!! Αν συνεχιστε, τη δημιουργια..Η ιδια η δουλεια, θα σας δειξει, τι πρεπει να γινει... Αν εχτε, δωματιακι στην ταρατσα, στειλτε ενα μαιηλ, να σας πω...Εγω τι εκανα...!!
χαχαχαα καθάρισμα λιο δύσκολο να βοηθήσω, να πώ υπομονή:) αρέσει μου πολύ ;) handmade κατασκευές φρομ γρουτος εντ γρουτα:)))) με γειά καλοχρησιμοποίητο:D
ΑπάντησηΔιαγραφήΥψηλοτατη επαραχρησιμοποιησα το ηδη... εγεμωσα το ;Ρ
ΔιαγραφήΠαντως σώννει ;Ρ
Με γειάν and congrats to the builder!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω!
ΔιαγραφήWhat about the designer?
Ο designer εν εκοπίασε τόσο πολλά...αλλά άτε...τζαι στον designer :p
ΔιαγραφήΕκοπίασενννννννν
ΔιαγραφήΕπαθεν ημικρανια ωσπου να γεννησει ο νους του ;Ρ
Αλλα εδουλεψεν τζιολας (πολλλλλλλλλυν τριψιμο, πολλλλλυν πογιατισμα... αχ)
Εισχεν τζαι την επιστασιαν ;Ρ
τέλειο δείχνει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα φαινομενα απατουν... ως συνηθως ;Ρ
ΔιαγραφήΜπράβο σας ρε Γρουτούδα!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Μιστερ Γρούτο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ. Επερασεν του το θέμα "δεν πάω οδοντοιατρο" οξά;;;
Εγω που το πογιατισα? ? ?
ΔιαγραφήΜολις ειδα το σχολιο σου, ερωτησα τον: "Ποτε εν να παεις οδοντιατρο, αν θελει ο Θεος?" Απαντηση: "Soon!"
Εκαταλαβες τι σημαινει τουτο? Εντος της τρεχουσας δεκαετιας...
tora pe tin alithkeia en pou to ikea pou to pirate etoimo ennen???? en na ertho kori na to kathariso mono j mono na do tin stamba tou ikea... :) me geiannnn... kalotaksido leme sta ploia kai sta aytokinita se touto ti na po???? :P
ΑπάντησηΔιαγραφήkalosfoggisto?
ΔιαγραφήΜισιρλου μου, εν εσχει ετσι σταμπα, σε διαβεβαιω.
ΔιαγραφήΝεραϊδα εφυρες με χαχχαχαχχα
Γρούτα μου, πολλά όμορφο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Σμιλουι μου :)
ΔιαγραφήEkπληκτικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα επρεπε να γινει σε ειδικο χωρο εργασιας..Ενα γκαραζ, ας πουμε, ωστε, το καθαρισμα, να ειναι πιο ευκολο...!!Για την ιδια δουλεια, μπορειτε, να φτιαξτε, το δωματιακι στην ταρατσα..[μονοκατοικια]
η, ακομα και τον χωρο του καυστηρα,του καλοριφερ...!!
Αν συνεχιστε, τη δημιουργια..Η ιδια η δουλεια, θα σας δειξει, τι πρεπει να γινει...
Αν εχτε, δωματιακι στην ταρατσα, στειλτε ενα μαιηλ, να σας πω...Εγω τι εκανα...!!
Μαχαιρη μου, δυστυχως, το δωματιακι του καλοριφερ ειναι μικροσκοπικο, ισα που παιρνει τον καυστηρα.
ΔιαγραφήΔωματιακι στην ταρατσα δεν εχουμε.
Εχουμε μεγαλη βεραντα, οπου κανουμε τις εργασιες μας υπο τις επιθεσεις των... κουνουπιων :(
Θα φτιαξουμε ωσονουπω μια μεγαλη αποθηκη στην βεραντα και πιστευω να βολευτουμε :)
τέλειο! Πότε ανοίεται το εργαστήριο είπαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ βεραντα μας, αυτη τη στιγμη, εν τζει που το εργαστηρι :ζ
ΔιαγραφήΝα αρκέψουμεν τες παραγγελίες δηλαδή;;; :-P
ΔιαγραφήΑρκεψετε!
ΔιαγραφήΑλλα θα τηρηθει αυστηρη σειρα προτεραιοτητας... πρωτα οι δικες μου ;Ρ χαχχαχαχα
πολλά ωραίο.... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήπερνά του Γρούτου α... :ρ
τέλειο:)
ΔιαγραφήΝονις μου, περνα του πραγματι!
ΔιαγραφήΑφου εμεινε του συστημα τζαι σχιζει ξυλα ακομα τζαι... στον υπνο του ;Ρ
Ρανια ευχαριστω ντηαρ :)
χαχαχαχαχαχαχαχαχ
Διαγραφήγιατί πελεκάνος εν γίνεσαι, γεννιέσαι... :ρ
εν μες το dna σου.... :ρ χαχαχαχ
αχχαχαχαχαχχα εφυρες με
ΔιαγραφήΕλειφτήκετε το βερνίτζιν; Τζι είπα σου πιάε αλλόναν ποτσίν, εν ακούεις! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά ωραίον btw :)
Ουυυυυ ρε Ινβιχτε! Εν καταλαεις που ντιζαϊν!
ΔιαγραφήΑφου τωρα το φασιον εν το διχρωμο ;Ρ
Ενόμιζα εν για τες κλάτσες που ισχύει τούτον :Ρ
Διαγραφήχαχαχα
ΔιαγραφήΚαλοχρησιμοποίητο να είναι Γρούτα μου. :) *hug* xx
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Λου :)
ΔιαγραφήΆψογο το έπιπλο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι επειδή ξημερώνει Πρωτομαγιά, καλό μήνα!
Ευχαριστω Αθηνα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη Πρωτομαγια!