Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Σκέψου το... Γίνεται! [3]

Τετέλεσται!... επιτέλους...


Φιούξ!

Εκατακόπηκα :(

Ποιός καθαρίζει τωρά? Α? Α... λέω?

34 σχόλια:

  1. χαχαχαα καθάρισμα λιο δύσκολο να βοηθήσω, να πώ υπομονή:) αρέσει μου πολύ ;) handmade κατασκευές φρομ γρουτος εντ γρουτα:)))) με γειά καλοχρησιμοποίητο:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υψηλοτατη επαραχρησιμοποιησα το ηδη... εγεμωσα το ;Ρ
      Παντως σώννει ;Ρ

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ο designer εν εκοπίασε τόσο πολλά...αλλά άτε...τζαι στον designer :p

      Διαγραφή
    2. Εκοπίασενννννννν
      Επαθεν ημικρανια ωσπου να γεννησει ο νους του ;Ρ
      Αλλα εδουλεψεν τζιολας (πολλλλλλλλλυν τριψιμο, πολλλλλυν πογιατισμα... αχ)

      Εισχεν τζαι την επιστασιαν ;Ρ

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σας ρε Γρουτούδα!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Μιστερ Γρούτο!!!!

    υ.γ. Επερασεν του το θέμα "δεν πάω οδοντοιατρο" οξά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω που το πογιατισα? ? ?

      Μολις ειδα το σχολιο σου, ερωτησα τον: "Ποτε εν να παεις οδοντιατρο, αν θελει ο Θεος?" Απαντηση: "Soon!"

      Εκαταλαβες τι σημαινει τουτο? Εντος της τρεχουσας δεκαετιας...

      Διαγραφή
  4. tora pe tin alithkeia en pou to ikea pou to pirate etoimo ennen???? en na ertho kori na to kathariso mono j mono na do tin stamba tou ikea... :) me geiannnn... kalotaksido leme sta ploia kai sta aytokinita se touto ti na po???? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ekπληκτικο...
    Θα επρεπε να γινει σε ειδικο χωρο εργασιας..Ενα γκαραζ, ας πουμε, ωστε, το καθαρισμα, να ειναι πιο ευκολο...!!Για την ιδια δουλεια, μπορειτε, να φτιαξτε, το δωματιακι στην ταρατσα..[μονοκατοικια]
    η, ακομα και τον χωρο του καυστηρα,του καλοριφερ...!!
    Αν συνεχιστε, τη δημιουργια..Η ιδια η δουλεια, θα σας δειξει, τι πρεπει να γινει...
    Αν εχτε, δωματιακι στην ταρατσα, στειλτε ενα μαιηλ, να σας πω...Εγω τι εκανα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχαιρη μου, δυστυχως, το δωματιακι του καλοριφερ ειναι μικροσκοπικο, ισα που παιρνει τον καυστηρα.

      Δωματιακι στην ταρατσα δεν εχουμε.

      Εχουμε μεγαλη βεραντα, οπου κανουμε τις εργασιες μας υπο τις επιθεσεις των... κουνουπιων :(

      Θα φτιαξουμε ωσονουπω μια μεγαλη αποθηκη στην βεραντα και πιστευω να βολευτουμε :)

      Διαγραφή
  6. τέλειο! Πότε ανοίεται το εργαστήριο είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βεραντα μας, αυτη τη στιγμη, εν τζει που το εργαστηρι :ζ

      Διαγραφή
    2. Να αρκέψουμεν τες παραγγελίες δηλαδή;;; :-P

      Διαγραφή
    3. Αρκεψετε!
      Αλλα θα τηρηθει αυστηρη σειρα προτεραιοτητας... πρωτα οι δικες μου ;Ρ χαχχαχαχα

      Διαγραφή
  7. πολλά ωραίο.... :)

    περνά του Γρούτου α... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νονις μου, περνα του πραγματι!

      Αφου εμεινε του συστημα τζαι σχιζει ξυλα ακομα τζαι... στον υπνο του ;Ρ

      Ρανια ευχαριστω ντηαρ :)

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχ

      γιατί πελεκάνος εν γίνεσαι, γεννιέσαι... :ρ

      εν μες το dna σου.... :ρ χαχαχαχ

      Διαγραφή
  8. Ελειφτήκετε το βερνίτζιν; Τζι είπα σου πιάε αλλόναν ποτσίν, εν ακούεις! :Ρ

    Πολλά ωραίον btw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουυυυυ ρε Ινβιχτε! Εν καταλαεις που ντιζαϊν!
      Αφου τωρα το φασιον εν το διχρωμο ;Ρ

      Διαγραφή
    2. Ενόμιζα εν για τες κλάτσες που ισχύει τούτον :Ρ

      Διαγραφή
  9. Καλοχρησιμοποίητο να είναι Γρούτα μου. :) *hug* xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άψογο το έπιπλο!!!
    Κι επειδή ξημερώνει Πρωτομαγιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστω Αθηνα :)

    Καλη Πρωτομαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή