στην ιδια φάση είμαι αλλά το μπαλκονάκι μου δεν ενδύκνειται για λάστιχο! λέω να φτάξω πένες στο φούρνο με λαχανικά και μπεσαμέλ.. ποτέ δεν βαριέμαι να ανακατεύω τη μπεσαμελ!
α! και ήθελα να σε ρωτήσω: έβρεχε στο γάμο σου; η μαμά μου με απειλεί ότι στο γάμο μου (ναι ακόμη τρέφει παλαβές ελπίδες ότι κάποια μέρα θα παντρευτώ!) θα βρέχει επειδή τρώω μέσα από την κατσαρόλα!
Βανιλια μου, επισης, απολαυστικο ειναι να τσακωνεσαι με την αδερφη σου, με τα κουταλια ανα χειρας, ποιος θα φαει την περισσοτερη μπεσαμελ απο την κατσαρολα ;ρ
Η μανα σου ειναι εντελως λαθος! Γιατι κι εγω και η αδερφη μου (Τατσα) τρωγαμε ανεκαθεν απο τις κατσαρολες (μπεσαμελ, κουπεπια, κλπ) και σε καμιας μας τον γαμο δεν εβρεχε :)
χα! το ήξερα! ότι οι απειλές της ήτανε εντελώς αβάσιμες! όχι ότι με απασχολεί, αφού είπαμε δεν θα παντρευτώ.. αλλά you never know! αναρωτιέμαι πόσα άλλα απο αυτά που λέει είμαι μούφα!
Σήμερα εξύπνησα τζαι ηβρα την κοπέλα που καθαρίζει να εν με το λάστιχο ΜΕΣΑ στην σκάλα που φκαίνεις πάνω σπίτι μας με το λάστιχο να πιτά νερά παντου τζαι τον σκύλο μας να την θωρεί που μέσα στο σπίτι προβληματισμένος!
Ατε σου ευχομαι να εβρεις μια δουλεια! Για εναλλακτική, ανοιξέ μπιζινες να πουλάς μηλόπιττες ή κάμε καμποσα χριστουγεννιάτικα στολίδια οπως πέρσι τζαι ακομα 1 μηνα να τα φκάλεις στην πούληση! :Ρ
Εσχεις τον λογο μου, την ωρα που επιτουν νερα, εσκεφτουμουν οτι επρεπε να ηταν τροπος να καμνουμεν το σπιτι μεσα σιονωτο! Να εσχει ρε παιδι μου χολετρες τζαι τα επιπλα ποθκια στεϊνλες στιλ, ψηλα, τζαι να πιανεις την λαστιχα να τα καμνεις λαμπικο! Ε ρε γλεντια!
Να καμνω μηλοπιττες τζαι να πουλω? Εναν πελατην ηταν να εχω... τον γαμπρο μου! Ατε τζαι την Αχαπαρη :Ρ
Αφού δεν πιάνεις το λάστιχο συχνά,δικαιούσα να το κάμεις σήμερα! Κατά τα άλλα,έπρεπε να δεις βαρκ το καλοκαίρι εδώ. Ο λόγος βρέθηκε και ΟΚ. Αυτό που λες με το λάστιχο εντός του σπιτιού,το κάναμε στο σπίτι στο χωριό. Πέτρα αθάνατη για πάτωμα,τα έπιπλα όλα με ψηλά πόδια-ακόμα και η αρμαρόλλα της πρόγιαγιας-δεν πάθαιναν τίποτα.
Αν έχουμε κήπο τελικά εδώ στη Λουκανικούπολη,θα παίζω όπωσδήποτε "λάστιχο" 1-2 φορές το καλοκαίρι!!!! Εξάλλου υπερπροσέχω το νερό τις 360 μέρες το χρόνο:)))))))))
όι να βαρεθείς στα μισά της βεράντας τζαι ενά τα καμεις 'σιόνι'... :ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκαμα τες γυαλλίν! ΩΩΩΩΧ! Λαστιχοθεραπεια!
Διαγραφήστην ιδια φάση είμαι αλλά το μπαλκονάκι μου δεν ενδύκνειται για λάστιχο! λέω να φτάξω πένες στο φούρνο με λαχανικά και μπεσαμέλ..
ΑπάντησηΔιαγραφήποτέ δεν βαριέμαι να ανακατεύω τη μπεσαμελ!
Ουτε' γω βαριεμαι να ανακατευω την μπεσαμελ...
ΔιαγραφήΒαριεμαι οσα κανεις μεχρι να φτασεις σε κεινο το σημειο της διαδικασιας... :Ρ
αχχαχχχαχχα καλό.Εγώ πάλε βαρκ το ανακάτωμα..προτιμώ να τη τρωω που τη μαειρισσα μολις τελειώσει
Διαγραφή@ Tatsa το ίδιο και η αδελφή μου! :)
Διαγραφήνομίζω το απολαμβάνει περισσότερο και από το ίδιο το φαγητό σερβιρισμένο στο πιάτο
α! και ήθελα να σε ρωτήσω: έβρεχε στο γάμο σου;
Διαγραφήη μαμά μου με απειλεί ότι στο γάμο μου (ναι ακόμη τρέφει παλαβές ελπίδες ότι κάποια μέρα θα παντρευτώ!) θα βρέχει επειδή τρώω μέσα από την κατσαρόλα!
Βανιλια μου, επισης, απολαυστικο ειναι να τσακωνεσαι με την αδερφη σου, με τα κουταλια ανα χειρας, ποιος θα φαει την περισσοτερη μπεσαμελ απο την κατσαρολα ;ρ
ΔιαγραφήΗ μανα σου ειναι εντελως λαθος! Γιατι κι εγω και η αδερφη μου (Τατσα) τρωγαμε ανεκαθεν απο τις κατσαρολες (μπεσαμελ, κουπεπια, κλπ) και σε καμιας μας τον γαμο δεν εβρεχε :)
Διαγραφήχα! το ήξερα! ότι οι απειλές της ήτανε εντελώς αβάσιμες!
Διαγραφήόχι ότι με απασχολεί, αφού είπαμε δεν θα παντρευτώ.. αλλά you never know!
αναρωτιέμαι πόσα άλλα απο αυτά που λέει είμαι μούφα!
Το αλλο? Με την τελευταια μπουκια? Στο λεει?
ΔιαγραφήΟταν δηλαδη αφηνεις την τελευταια μπουκια στο πιατο και δεν την τρως, ασχημο αντρα θα βρεις =D
πιτσιαλίσματα με νερααά! ίντα καλά:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΔιαγραφήΤζι αλυπολυτη μαλιστα!
όχι σπατάλη στο νερό.....!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ κανει ρε Μουν!
ΔιαγραφήΜια φορα τον μηνα που πιανουμεν τζι εμεις την λαστιχα για να διατηρησουμεν την ψυχικη μας ισορροπια, νομιζω εν ναι θεμα!
Σήμερα εξύπνησα τζαι ηβρα την κοπέλα που καθαρίζει να εν με το λάστιχο ΜΕΣΑ στην σκάλα που φκαίνεις πάνω σπίτι μας με το λάστιχο να πιτά νερά παντου τζαι τον σκύλο μας να την θωρεί που μέσα στο σπίτι προβληματισμένος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑτε σου ευχομαι να εβρεις μια δουλεια! Για εναλλακτική, ανοιξέ μπιζινες να πουλάς μηλόπιττες ή κάμε καμποσα χριστουγεννιάτικα στολίδια οπως πέρσι τζαι ακομα 1 μηνα να τα φκάλεις στην πούληση! :Ρ
Εσχεις τον λογο μου, την ωρα που επιτουν νερα, εσκεφτουμουν οτι επρεπε να ηταν τροπος να καμνουμεν το σπιτι μεσα σιονωτο! Να εσχει ρε παιδι μου χολετρες τζαι τα επιπλα ποθκια στεϊνλες στιλ, ψηλα, τζαι να πιανεις την λαστιχα να τα καμνεις λαμπικο! Ε ρε γλεντια!
ΔιαγραφήΝα καμνω μηλοπιττες τζαι να πουλω? Εναν πελατην ηταν να εχω... τον γαμπρο μου! Ατε τζαι την Αχαπαρη :Ρ
Πούντον Επίτροπον να σε βάλει του βούρου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ...
ΔιαγραφήΑχ ποσο μου αρεσκει να πιτω νερα με το λαστιχο τζιαι να ποτιζω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά στην βεραντουδα που εχω τωρα ατε να γύρω 1-2 σικλες νερο να περιχαρισω!
(btw εκαμα επιτελους τζιαι εγω blog! Ακομα ειμαι lerner για το πως το χρησιμοποιουν..)
η προσπάθεια μετρά. Μόλις το μάθεις εννα το ξαπολύσεις
ΔιαγραφήΤζαι θκυο σικλουες να' ναι, παλαι περιχαριζεις :Ρ
ΔιαγραφήΑτε καλην αρκη :)
Αφού δεν πιάνεις το λάστιχο συχνά,δικαιούσα να το κάμεις σήμερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα άλλα,έπρεπε να δεις βαρκ το καλοκαίρι εδώ. Ο λόγος βρέθηκε και ΟΚ.
Αυτό που λες με το λάστιχο εντός του σπιτιού,το κάναμε στο σπίτι στο χωριό. Πέτρα αθάνατη για πάτωμα,τα έπιπλα όλα με ψηλά πόδια-ακόμα και η αρμαρόλλα της πρόγιαγιας-δεν πάθαιναν τίποτα.
Αν έχουμε κήπο τελικά εδώ στη Λουκανικούπολη,θα παίζω όπωσδήποτε "λάστιχο" 1-2 φορές το καλοκαίρι!!!! Εξάλλου υπερπροσέχω το νερό τις 360 μέρες το χρόνο:)))))))))
Μα ειπαμεν! Ειναι θεμα υψιστης ψυχικης ισορροπιας!!!
ΔιαγραφήΑλλοι καμνουν λασποθεραπεια, αλλοι αμμοθεραπεια, αλλοι εργασιοθεραπεια, αλλοι ηλιοθεραπεια, εγω καμνω λαστιχοθεραπεια...
Σου ευχομαι να εχεις κηπο! Εν εσχει σαν να ριζεις εξω ;)
του χρόνου που δεν θα έχουμε νερό, θα ερκούμαστε να λουνούμαστε σπίτι σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού έχουμεν άλλη λύση λέμε για εξοικονόμηση νερού...
Διαγραφή@ Μανα: Να ερκεσται να σας πιτω με το λαστιχο!
ΔιαγραφήΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
@ Ινβικτους: Τζεινην με την ποτσα? Ο καθενας την ποτσα του, ομως, α!
Μιαν πότσαν τζι έναν...πότσατζιην μερακλήν αχαχαχαχα
ΔιαγραφήΟ πότσατζιης, ας πουμεν, ιντα πο' ναι... χμ... ο πότης? Εν της ποτσας τουτος, ας πουμεν, οπως λεμεν, εν του ποτου?
ΔιαγραφήΠόσο σε νιώθω. Βαρκ...μι του. Κάτσε τζιαμέ που κάθεσαι. Νόου ντοντ. Όκεϊ, κάτσε. Νόου ντοντ. Είδες; Ούτε εγώ αποφασίζω. Πόσο σε νιώθω. :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να καταλαβεις βαρκ τζαι να παω να ππεσω :Ρ
ΔιαγραφήΕσύ ραντίζεις με το λάστιχο τζαι ο Invictus μιλά για λειψυδρία..Είμαστε τέλεια Κυπραίοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η λεξη κλειδι ειναι... ραντιζω! Οχι πλυμαινω! Ραντιζω!
ΔιαγραφήΗ αναρτηση του Ινβικτους, ασχετως τιτλου, εισχεν να καμει με... φτυμμα :Ρ
Winston κάνει και χολέτρες μάστρε....
ΑπάντησηΔιαγραφήαχαχχαχαχχα
ΔιαγραφήΦΣογγαρισμα κανει? :Ρ
Καταπληκτικό! :-) (τί θά πεῖ "σιονωτές;)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σιονωνω" σημαινει χυνω καποιο υγρο, εν προκειμενω νερο!
ΔιαγραφήΟποτε "σιονωτες" σημαινει, στην συγκεκριμενη περιπτωση, οτι θα καθαρισω (τις βεραντες) χυνοντας νερο κι οχι με την σφουγγαριστρα πιχι ;)
Α, μάλιστα!
Διαγραφήβεράντες σιονωτές εν ο χάρος μου, κόπιασε για εεεεεεεε εεεεεεε εεεεε έχω τζαι λάστιχο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΣΟΥ! Εν ερκομαι! :Ρ
ΔιαγραφήΕργκομαι εγιώ.
Διαγραφή"starfall dela floater eu"
Διαγραφήαααααααααχαχχαχαχχαχα
αρέσκει μου πολλά να σε θκιαβάζω!
ΑπάντησηΔιαγραφή