Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Επωδός...


Βαρκούμαι...

Πρέπει να έβρω δουλειά...

Βαρκούμαι...

Πρέπει να κάμω τες δουλειές...

Βαρκ...

Πρέπει να μαειρέψ...

Βαρκ...

Πρέπ....

Δεν βαριέ...


Πάω να πιάω την λαστίχα μου, να κάμω τες βεράντες σιονωτές, που εν βαρκ...



43 σχόλια:

  1. όι να βαρεθείς στα μισά της βεράντας τζαι ενά τα καμεις 'σιόνι'... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην ιδια φάση είμαι αλλά το μπαλκονάκι μου δεν ενδύκνειται για λάστιχο! λέω να φτάξω πένες στο φούρνο με λαχανικά και μπεσαμέλ..
    ποτέ δεν βαριέμαι να ανακατεύω τη μπεσαμελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε' γω βαριεμαι να ανακατευω την μπεσαμελ...
      Βαριεμαι οσα κανεις μεχρι να φτασεις σε κεινο το σημειο της διαδικασιας... :Ρ

      Διαγραφή
    2. αχχαχχχαχχα καλό.Εγώ πάλε βαρκ το ανακάτωμα..προτιμώ να τη τρωω που τη μαειρισσα μολις τελειώσει

      Διαγραφή
    3. @ Tatsa το ίδιο και η αδελφή μου! :)
      νομίζω το απολαμβάνει περισσότερο και από το ίδιο το φαγητό σερβιρισμένο στο πιάτο

      Διαγραφή
    4. α! και ήθελα να σε ρωτήσω: έβρεχε στο γάμο σου;
      η μαμά μου με απειλεί ότι στο γάμο μου (ναι ακόμη τρέφει παλαβές ελπίδες ότι κάποια μέρα θα παντρευτώ!) θα βρέχει επειδή τρώω μέσα από την κατσαρόλα!

      Διαγραφή
    5. Βανιλια μου, επισης, απολαυστικο ειναι να τσακωνεσαι με την αδερφη σου, με τα κουταλια ανα χειρας, ποιος θα φαει την περισσοτερη μπεσαμελ απο την κατσαρολα ;ρ

      Διαγραφή
    6. Η μανα σου ειναι εντελως λαθος! Γιατι κι εγω και η αδερφη μου (Τατσα) τρωγαμε ανεκαθεν απο τις κατσαρολες (μπεσαμελ, κουπεπια, κλπ) και σε καμιας μας τον γαμο δεν εβρεχε :)

      Διαγραφή
    7. χα! το ήξερα! ότι οι απειλές της ήτανε εντελώς αβάσιμες!
      όχι ότι με απασχολεί, αφού είπαμε δεν θα παντρευτώ.. αλλά you never know!
      αναρωτιέμαι πόσα άλλα απο αυτά που λέει είμαι μούφα!

      Διαγραφή
    8. Το αλλο? Με την τελευταια μπουκια? Στο λεει?

      Οταν δηλαδη αφηνεις την τελευταια μπουκια στο πιατο και δεν την τρως, ασχημο αντρα θα βρεις =D

      Διαγραφή
  3. πιτσιαλίσματα με νερααά! ίντα καλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ε κανει ρε Μουν!
      Μια φορα τον μηνα που πιανουμεν τζι εμεις την λαστιχα για να διατηρησουμεν την ψυχικη μας ισορροπια, νομιζω εν ναι θεμα!

      Διαγραφή
  5. Σήμερα εξύπνησα τζαι ηβρα την κοπέλα που καθαρίζει να εν με το λάστιχο ΜΕΣΑ στην σκάλα που φκαίνεις πάνω σπίτι μας με το λάστιχο να πιτά νερά παντου τζαι τον σκύλο μας να την θωρεί που μέσα στο σπίτι προβληματισμένος!

    Ατε σου ευχομαι να εβρεις μια δουλεια! Για εναλλακτική, ανοιξέ μπιζινες να πουλάς μηλόπιττες ή κάμε καμποσα χριστουγεννιάτικα στολίδια οπως πέρσι τζαι ακομα 1 μηνα να τα φκάλεις στην πούληση! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσχεις τον λογο μου, την ωρα που επιτουν νερα, εσκεφτουμουν οτι επρεπε να ηταν τροπος να καμνουμεν το σπιτι μεσα σιονωτο! Να εσχει ρε παιδι μου χολετρες τζαι τα επιπλα ποθκια στεϊνλες στιλ, ψηλα, τζαι να πιανεις την λαστιχα να τα καμνεις λαμπικο! Ε ρε γλεντια!

      Να καμνω μηλοπιττες τζαι να πουλω? Εναν πελατην ηταν να εχω... τον γαμπρο μου! Ατε τζαι την Αχαπαρη :Ρ

      Διαγραφή
  6. Πούντον Επίτροπον να σε βάλει του βούρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ ποσο μου αρεσκει να πιτω νερα με το λαστιχο τζιαι να ποτιζω!

    Αλλά στην βεραντουδα που εχω τωρα ατε να γύρω 1-2 σικλες νερο να περιχαρισω!

    (btw εκαμα επιτελους τζιαι εγω blog! Ακομα ειμαι lerner για το πως το χρησιμοποιουν..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η προσπάθεια μετρά. Μόλις το μάθεις εννα το ξαπολύσεις

      Διαγραφή
    2. Τζαι θκυο σικλουες να' ναι, παλαι περιχαριζεις :Ρ

      Ατε καλην αρκη :)

      Διαγραφή
  8. Αφού δεν πιάνεις το λάστιχο συχνά,δικαιούσα να το κάμεις σήμερα!
    Κατά τα άλλα,έπρεπε να δεις βαρκ το καλοκαίρι εδώ. Ο λόγος βρέθηκε και ΟΚ.
    Αυτό που λες με το λάστιχο εντός του σπιτιού,το κάναμε στο σπίτι στο χωριό. Πέτρα αθάνατη για πάτωμα,τα έπιπλα όλα με ψηλά πόδια-ακόμα και η αρμαρόλλα της πρόγιαγιας-δεν πάθαιναν τίποτα.

    Αν έχουμε κήπο τελικά εδώ στη Λουκανικούπολη,θα παίζω όπωσδήποτε "λάστιχο" 1-2 φορές το καλοκαίρι!!!! Εξάλλου υπερπροσέχω το νερό τις 360 μέρες το χρόνο:)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειπαμεν! Ειναι θεμα υψιστης ψυχικης ισορροπιας!!!

      Αλλοι καμνουν λασποθεραπεια, αλλοι αμμοθεραπεια, αλλοι εργασιοθεραπεια, αλλοι ηλιοθεραπεια, εγω καμνω λαστιχοθεραπεια...

      Σου ευχομαι να εχεις κηπο! Εν εσχει σαν να ριζεις εξω ;)

      Διαγραφή
  9. του χρόνου που δεν θα έχουμε νερό, θα ερκούμαστε να λουνούμαστε σπίτι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχουμεν άλλη λύση λέμε για εξοικονόμηση νερού...

      Διαγραφή
    2. @ Μανα: Να ερκεσται να σας πιτω με το λαστιχο!
      ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

      @ Ινβικτους: Τζεινην με την ποτσα? Ο καθενας την ποτσα του, ομως, α!

      Διαγραφή
    3. Μιαν πότσαν τζι έναν...πότσατζιην μερακλήν αχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Ο πότσατζιης, ας πουμεν, ιντα πο' ναι... χμ... ο πότης? Εν της ποτσας τουτος, ας πουμεν, οπως λεμεν, εν του ποτου?

      Διαγραφή
  10. Πόσο σε νιώθω. Βαρκ...μι του. Κάτσε τζιαμέ που κάθεσαι. Νόου ντοντ. Όκεϊ, κάτσε. Νόου ντοντ. Είδες; Ούτε εγώ αποφασίζω. Πόσο σε νιώθω. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ ραντίζεις με το λάστιχο τζαι ο Invictus μιλά για λειψυδρία..Είμαστε τέλεια Κυπραίοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η λεξη κλειδι ειναι... ραντιζω! Οχι πλυμαινω! Ραντιζω!


      Η αναρτηση του Ινβικτους, ασχετως τιτλου, εισχεν να καμει με... φτυμμα :Ρ

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό! :-) (τί θά πεῖ "σιονωτές;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σιονωνω" σημαινει χυνω καποιο υγρο, εν προκειμενω νερο!

      Οποτε "σιονωτες" σημαινει, στην συγκεκριμενη περιπτωση, οτι θα καθαρισω (τις βεραντες) χυνοντας νερο κι οχι με την σφουγγαριστρα πιχι ;)

      Διαγραφή
  13. βεράντες σιονωτές εν ο χάρος μου, κόπιασε για εεεεεεεε εεεεεεε εεεεε έχω τζαι λάστιχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή