"Τώρα που ήρθε η χειμωνιά"
και πάγωσε τ' αγέρι, ξεγυμνωθήκαν τα κλαδιά
και έβρεξε και... λλίον,
αυκολέμονη και τραχανά
τρώμε για μεσημέρι, τρικά φορέσαμε και παλτά
ν' αντέξουμε το κρύο!
Μετά από τέθκοιαν εισαγωγή φαντάζομαι εκαταλάβετε το θέμα της ανάρτησης. ΝΑΙ ρε παιθκιά! Σωστά! Το θέμα "πλύμμα" με απασχολεί!
Τωρά, που τα ρούχα εν πιο χοντρά, έχουμε πρόΛημα! Μα πόσα πλυντήρια να βάλω σιόρ? Μα άλλη δουλειά εν θα κάμνω?
Ναι, αγαπητέ άρρεν αναγνώστη! Εν κόπος! Γιατί συνυφασμένα με τις πλύσεις είναι: η μεταφορά απλύτων, η διαλογή, το άπλωμα για φυσικό στέγνωμα, το στέγνωμα με τεχνικά μέσα (όπου εφαρμόζεται), το δίπλωμα, η επαναμεταφορά και το συγύρισμα σε ντουλάπες! Α!Α!Α! Τζαι το σιέρωμα! Που το βαλλεις το σιέρωμα? ΧΕΧ (Τάτσα, ξέρω ίντα πον να πεις... αλλά τζαι που θωρώ, κουράζομαι...)
Μετά από επισταμένο προβληματισμό επί του θέματος μας (καθώς έβαλλα στο πλυντήριο τα ευαίσθητα ρουχούθκια της αυτού μαμμοθρεφτότητας) εκατέληξα στο εξής:
Γιατί να έχουμεν ρούχα?
Καλάν ρε παιθκιά... ηρεμήστε! Ξέρω εν κρυάδα τζαι θέμα δημοσίας αιδούς! Κάμνω ριφρέϊζ: γιατί να έχουμεν ρούχα πολλών χρήσεων? Τα ρούχα έπρεπε ναν μιας χρήσης.
Καταγράφω λοιπόν τα υπέρ των ρούχων μιας χρήσης:
- Φορείς τα τζαι μετά επειδή εν κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμα υλικά, βάλλεις τα στην ανακύκλωση.
- Εν υπάρχει περίπτωση να βαρηθείς τα ρούχα σου τζαι ν' αννοίεις την βαρυφορτωμένη ντουλάπα σου τζαι να λαλείς: Ούφφου! Εν έχω τίποτε να φορήσω!
- Κάθε μέρα θα είναι γιορτή γιατί θα φορείς καινούργια!
- Θα μπορείς εύκολα να μεταπηδάς από το ένα στυλ στο άλλο.
- Το κόστος τους θα είναι χαμηλό, αφού εν ναν που πολλά εξελιγμένα υλικά, που δεν θα χρειάζουνται ράψιμο!
- Θα έσχει πολλίν άκτιον να κάθεσαι στο ιντερνετ τζαι να θκιαλέεις, ούλλα τα ρούχα, που θα φορήσεις νεξτ γουΐκ! Έτσι κάθε ευτομά μπορεί να έσχει θέμα, πχ η ευτομά κυρίλλε, φκιολέ, χαλαρέ, νερντέ, ατημελητέ, κκαζιουαλέ, σπορέ, πρακτικέ, σχεσολιρέ, μπανάλε, ρετρέ κλπ. Οι επιλογές εν ατέλειωτες.
- Εν θα χρειάζεσαι ηλεκτρικές συσκευές όπως πλυντήρια, στεγνωτήρια αλλά ούτε τζαι ηλίθιες απλώστρες (που μόλις τους δόκει νάκκον ο αέρας, απλώνουν χαμαί) > εξοικονόμηση χώρου, αποφυγή οχληρίας και ηχορρύπανσης!
- Επομένως, αυτόματα, εξοικονόμηση ρεύματος/ενέργειας > προστασία του περιβάλλοντος.
- Εν θα χρείαζεσαι απορρυπαντικά 5-6 λογιών, ένα για το κάθε είδος λεκέ! > πάλαι προστασία του περιβάλλοντος τζαι της πούγκας μας!
- Πρέπει να' σχει τζι άλλα.... αλλά εν μου' ρκουνται. Συμπληρώστε ελεύθερα!
Έχω σου καλύττερη λύση. Ένα τζιν για ούλλες τις ώρες. Μόνο φόρημα, χωρίς πλύμμα. Έτσι κάποιος εννα φτάσει που το κυριλέ στο χτιτζοβρωμέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμμα βαρεθεί το πατάσσει το ται πιάνει άλλο.
Στην αρκή ενόμιζα ότι εννα μας γράψεις ποίημα.
Θέλω,αγαπημένοι συνμπλόγκερ, να επισημάνω ότι η Γρούτα χλευάζει τους δικούς μου προβληματισμούς συνήθως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδέα του αιώνα ένιξερω αν είναι, επιφυλάσσομαι να την κατεβάσω εγώ τζίνη αλλά αρέσκει μου τούτη η ιδέα!Άσε που εν θα έχεις το πρόβλημα 'εφόρησα καθαρή άσπρη φανέλα και μετά που 5' ελέρωσα την άτε πρέπει να ξαναβάλω άσπρα τωρά.Επίσης εν θα έχουμε το πρόβλημα 'εβαλα το τζην μου δύο φορές και έγινε όπως τα άντερα,πρέπει να το πλύνω' γιατί πολλά απλά κάθε μέρα θα φορούμε καινούριο τζην.
Νομίζω τουτη η ιδέα αξίζει Νόμπελ τουλάχιστον
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιαι πως θα αντικαταστήσω την ευχαρίστηση που μου δίνει το σιδέρωμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neraida-asteriou.blogspot.com/2009/11/blog-post_08.html
Ξέρω είμαι άρρωστη!
Πάντως θίγεις μεγάλο θέμα... Εν προλαβαίνω να πλυνίσκω. Και τα τελευταία χρόνια εν έχω στεγνωτήριο. Είπα να πιάσω άμα όντως το χρειάζομαι... αλλά μπαίνω στον πειρασμό τουτες τες μέρες.
Άντε, πάω να σιδερώσω!
nomizw na pate oulloi na ppesete je kanei.
ΑπάντησηΔιαγραφήαποκλειεται να σε αρφη μου, σιουρα ειμαι υιοθετημενη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως εμενα αρεσκει μου το σιδερωμα...αμα εν 5-6 κομμαθκια
@ HeatJo, μα τα πρωτα λογια ΕΙΝΑΙ στροφες απο το πρωτο μου ποιημα, της πρωτης μου ποιητικης συλλογης, με τιτλο "Καλυττερα παραίτα!". ΑΑΑ νομιζω εν να πληγωθω... επληγωθηκα...;Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Μαριλου εν χλευαζω τιποτε! Απλα προσγειωνω σε! Αν εππεσεις που κανενα συννεφο τζαι καμεις ουββα?
@ Καισή, η λεξη κλειδι στο σχολιο σου: "τουλαχιστον"!
(εσχει τζαι η μετριοφροσυνη τα ορια της, νμζ? ;Ρ)
@ Νεραιδα μου, μα να μεν συμμεριζομαι καθολου την εφεση σου στο σιδερωμα? Μα καθολου ομως, Α! Το σιδερωμα τζαι το καθαρισμα της νισκιας... ου σορρυ, των μαθκιων της κουζινας, εν ο ΧΑΡΟΣ μου!
Μεν πιαεις στεγνωτηριο - εγινηκα συνεταιρος της ΑΗΚ, χαζιρι. Χρησιμοποιω το κυριως για τα εσωρουχα τζαι τα ρουχα του μωρου, για λογους υγιεινης.
@ Sike αν ενυσταξες που τες 9:30, ε! εν εσχεις υποθεση! χεχεχεηηηηη
@ Αερφι, οτι εισαι υιοθετημενη ειπαμεν το! Μεν το κουραζομεν - εν σε συμφερει ;ΡΡΡΡΡ
ρεεε μα αφού έτσι και αλλιώς εγώ πλυνίσκω το πρίν τα φορήσω τα καινούργια άρα τα μιας χρήσης πάλε εννά εθέλαν πλύμμαν!!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι αλλά εν θα μυρίζουν τα ρούχα comfort μόλις τα φορήσεις και να σου θυμίζουν την μάμα σου:p
Ρανια μου, αφου μαναμου εν ναν παστεριωμενα, εν θα περνουν που σχερκα για ραψιμο, εν να φκαινουν που καλουπια τζαι να χυτα πας το κορμι μας (με σου πω τζαι αυτορυθμιζομενα, βαση σωματικης κατατομης)! Εν τζαι να τα δοκιμαζει ο καθε αλουτος/η μες τα καταστηματα - εν να' ρκουνται σακκουλιασμενα ετοιμα προς φόρηση!
ΑπάντησηΔιαγραφή