Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Τα καλύτερα Χριστούγεννα!



  Μιάς τζι αρκέψετε ούλλοι που τα τωρά, με τα Χριστούγεννα τζαι ξέρω γιω ιστορίες - ένεκα τζαι του βλογοπαίγνιου "Σίκρετ Σάντα" που ενεπνεύστηκεν η Πρας (και θα διεκπεραιωθεί με την συμπαιγνία του Alter Ego - για πληροφορίες χώρε δαμαί), θα σας πω τζι εγώ για τα πιο ευτυχισμένα Χριστούγεννα της ζωής μου! Ενδέχεται, να σας βοηθήσω να μπείτε καλύτερα στο κλίμα!
  
  Που λέεις, ντήαρ αναγνώστερ (που λέει τζι η Αχάπαρ), λλίο πριν τζείνα τα Χριστούγεννα (είσχεν ένα χρόνο που εγέννησα την κόρη μου), ήμουν σε μιαν φάση πολλά περίεργη. Εν μου ξανάτυχεν που τότε (εύχομαι να μεν μου ξανατύχει), ούτε στον σχειρόττερο μου εχθρό εν θα ευχόμουν την φάση τζείνη. Ήμουν μεταξύ πελλής τζαι λαωμένης. Για να καταλάβεις πρέπει να σου πω ότι γενικά είμαι νάκκον νευρόσπαστον, αλλά τότε είχα ξεφύγει εντελώς. Για να μου απευθύνει τον λόγο, πλάσμα, έπρεπε να είναι πολλά θαρραλέο! Επιάνουμουν με το παραμικρό τζαι ελύσσιαζα! Επαούριζα τζι έσυρνα πράματα (ναι! έφτασα ως τζιαμαί!). Μόλις εσυνέβηκε τζαι τούτον, το τελευταίο, εκατάλαβα ότι κάτι εν πάει καλά. Δεν ήμουν ο εαυτός μου, αφούς! Ήμουν αγρίμι σε κλουβί! Ούλλοι τζαι ούλλα εφταίαν μου! Έφταια μου τζι εγώ! Κυρίως εγώ! Για ούλλα όσα ήθελα να κάμω τζι εν εμπορούσα! Είχα τύψεις!
  Εγυρεύτηκα (άτσα! το κυπριακόν της γιαγιάς) σε γιατρούς γιατί τούτη ούλλη η συμπεριφορά, εσυνοδεύκετουν με φοβερή κούραση, φοβερή κατάπτωση τζαι αδυναμία. Το αποτέλεσμα των εξετάσεων ήταν ότι, είχα φοβερήν αβιταμίνωση, που μου προκαλούσεν υπερκόπωση. Η άσχημη συμπεριφορά, όμως, είσχεν να κάμει με την παντελή έλλειψη Β12. Μια βιταμίνη, που εν υπεύθυνη για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Η εγκυμοσύνη, μάλλον, με είσχεν στραντζίσει από αποθέματα!
  Να μεν τα πολυλογώ, έπαιρνα τριάντα λογιών βιταμίνες, έκαμνα ειδική διατροφή - γιατί είχα τζαι δυσανεξία σε ορισμένα φαγιά - τζαι επομπαρίσκουμουν με ενέσιμη Β12!
  Στον μήνα, αρκέψαν τα αποτελέσματα της αγωγής να φαίνουνται! Ένιωθα πολλά καλλύττερα, ηρέμησα τζαι είχα πολλύν ενέργεια! Η στρίγγλα που έγινεν αρνάκι... :)
  Μέχρι τα Χριστούγεννα, δηλ. λοάρκασε 2 μήνες περίπου, ήμουν μες την τρελλή χαρά! Έκαμνα ωραιότατα προγράμματα διαχείρισης χρόνου, τα οποία ετηρούσα! Εν εξεχνούσα τίποτε (βασικό τούτο)! Έκαμα το σπίτι που γωνιάς τζαι κόντρα! Έκαμα στολίθκια επιτοπίου κατασκευής με μάππουρους! Έκαμα γλυκά! Το πρωΐ των Χριστουγέννων, μετά την εκκλησία, έκαμα σούππαν αυκολέμονη! Είχα πάρει δώρα για ούλλους! Αλλά, το πιό βασικό έιναι ότι, είχα καρφωμένο, συνεχώς, ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο!!! Κι επειδή, όπως ξέρετε, το χαμόγελο είναι κολλητικό τζαι μια αμφίδρομη κατάσταση, ήταν τζαι οι δικοί μου εξίσου ευτυχισμένοι τζαι γελαστοί! Οπωσδήποτε, το "πνεύμα των περασμένων Χριστουγέννων", ήταν το κάτι άλλο...

  Αχ! Τι ωραία που ήταν! ...Πρέπει επειγόντως ν' αρκέψω ξανά, να χτυπώ ενέσεις (Β12) :(


Υ.Γ.: Ύστερα που κάποιους μήνες, είδα έναν επεισόδιο του House, που είσχεν μιαν περίπτωσην με έλλειψη Β12! Τζαι τζείνη είσχεν τύψεις! Φυσικά τζείνη είσχεν τζαι ταινία στα έντερα (που απορροφούσε την Β12 που τον οργανισμό της) αλλά, ενιγουέϊς... ;p

25 σχόλια:

  1. Να πομπαριζούμαστε ούλλοι με Β12 καλό, για να είμαστε ήρεμοι τζαι καλόβολοι. Λαλείς να δουλέψει το πράμαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κόρη Γρουτα, εχω πολλήν Β7 στο λαπ, Β12 εν έχω τα γέριμα δαμέ πρόχειρη.

    Απαναγία μου τωρα θέλω να γράψω ένα "Σάιενς φορ ολ" να σας τα πρίσω πάλε αλλά λυπουμαι σας! Αν το κάμω να ξέρεις εσυ θα φταίεις.


    Ατε καλα Χριστουγεννα να φτάσουμεν τζαι θενξ φορ δε σαππόρτ!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν το ήξερα ότι μια αβιταμίνωση μπορεί να προκαλέσει τέτοια προβλήματα. Πάλε καλά που η θεραπεία ήταν ευκολή.

    Να σαι καλά τζαι μακάρι τα φετινά χριστούγενα να σου κολήσουν το χαμογελα ως τα αυτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσύ εχτύπας ενέσεις...ο κακομάζαλος ο άντρας σου; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. omg, είδα τις προάλλες το επεισόδιο που λαλείς!

    δηλαδή τωρά όποια στρίγγλα με εκκεντρίζει θα της τζιερνώ βιταμινούλα.

    ππεεε ήδη ξέρω τζιαι πού θα δώκω....
    πάω φαρμακείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ντηαρ αναγνώστερ εν της postbabylon.
    Παρακαλώ συνεχίστε τες ενέσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ HeatJo την ενεσιμη Β12 πρεπει να σου την συνταγογραφησει γιατρος. Αλλα, μπορεις να παιρνεις συμπληρωμα για μικρα διαστηματα, χωρις συνταγη. Εσχει υπογλωσσια των 1000μg, που απορροφουνται αρκετα καλα που τον οργανισμο. Εγω εχω τα, αλλα... ξηαννω να τα παρω!

    @ Πρας μου πρησε μας τα κορη μου! Ελεύθερα!
    Για να μου λεεις θανκς φορ δε σαππορτ, μαλλον επιαεν ο Σεκρετ Σαντα την συμμετοχη μου! Γιούπιιι!

    @ Σμιλι μου αμαν εσχεις ελλειψη σιδηρου, μαγνησιου, ασβεστιου, βιταμινη C, Β12 τζαι ούλλες τες λοιπες Β εσχεις τεραστιο προΛημα! Εν σωννεις να ταραξεις, ασε τες κραμπες κλπ. Ενα κρυολογημα να πιαεις γυριζει σου σε χρονια βρογχιτιδα, οπως επαθα εγω! Αστα!

    @ Ινβικτους μου θανκς που τον εσκεφτηκες! Και ναι, παρολο που είναι πεντε ποντους παχος η πετσα του, ομολογω οτι τζειν το διαστημα εκαμα τον μαστισχι! Αλλα είχεν την αφατην ικανοποιηση να μου μπήει τες ενεσεις, οποτε ισοφαρισαμεν!

    @ Sike χεχεχε
    Πρεπει να εξετασεις καποια αλλα ενδεχομενα πρωτα. Πχ μηπως η συγκεκριμμενη πασχει απο... στερητικο συνρδομο ή PMS. Αν οχι, σιουρα χρειαζεται την ενεσουλα της! ;Ρ
    Θενκς για το λεηαουτ, εβαλα τα δυνατα μου!

    Πουρεκκα του Σακης ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΩΩΩ κόρη και 'συ στο Κριστμας Σπίριτ;;Μόνο εγώ έκοψα πίσω!
    Χμμ τούτη την Βιταμίνη 12 εν την ήξερα! Να παω να την πίασω και 'γω άραγες σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριλουδα μου γλυτζεια, αφου εισαι ΜΕΣ την τρελλη χαρα, τι να την καμεις την Β12?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Αχαπαρη ROFL
    Ατε ρε εσυγχισα τα!!! Τα χαπια μου τζαι γληορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γρουτούδα επέρασαν πριν λίο ο Άγιος τζαι ερωτησα τον. Ειπεν να τσακάρετε τα ημειλ σας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα σύμπτωση. Τζαι εγώ κάθε φορά που κοντεύκουν χριστούγενα θέλω ενέσεις... :P
    Σοβαρά τωρά, η έλλειψη ακόμα τζαι της πιο αμελητέας βιταμίνης ή ουσίας που τον οργανισμός μπορεί να έσιει απίστευτες επιπτώσεις στη ψυχολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απορία! Σε τι γιατρούς ακριβώς επίες τζαι τι εξετάσεις έκαμες; Αίματος οξά καμία σχέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Defiance χεχε
    Νομιζω οτι τουτο που λεεις εν ιχυει στους γερούς οργανισμους. Δηλαδη μια μικρη ελλειψη εν θα επηρεασει εναν υγιη, κατα τα αλλα, ανθρωπο στο βαθμο, που επηρεαζει τους ηδη εξασθενισμενους οργανισμους, ανθρωπων που δεν ειναι υγιεις.
    Ειχα γεννησει τζαι ως τους 6 μηνες ημουν ακμαια. Επερασαν ακομα 6 μηνες, για να φτασω στο σημειο να σερνομαι, για να υπεθεσω οτι κατι συμβαινει. Και δεν μπορεις να με πεις υγιη οργανισμο, καθε αλλο!

    @ Ανωνυμος αρχικα επηα σε διατροφολογο (που ομως εισχεν ειδικα μηχανηματα που μετρουν την ενεργεια τζαι τις αλλεργιες σε διαφορες τροφες) τζαι ειπεν μου τις ελλειψεις που ειχα. Εκαμα αιματολογικες αναλυσεις για τις ελλειψεις μονο (οχι για την δυσανεξια), εξειδικευμενες όϊ γενικες, τζαι δειξαν τα ιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπόν αέρφιν! Ένα έχω να πω. Εσιης ΠΡΟΛΛΛΗΜΑ τζαι εσου τζαι ουλλο σου το σοϊ , εξαιρουμένης της υποφαινόμενης καθόσον ..υιοθετημένη. Το πρόλλλημα σου είναι εκ γενετής. Τουτέστιν ο νούρος του σιύλλου εν ισιώνει..ή αν θέλεις..τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς. Μπασιγουεϊς σου εύχομαι περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εν καλά που λαλεί η sike..πρέπει αν βάλουμε ούλλοι που μιαν ενέση πέρκιμον γίνουμε ούλλοι λίο πιο 'ανεχτοί' και χαμογελαστοί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Λοιπον αερφι, εχω τζι εγω να σου πω νγκυο κουεντες: πήαιννε ππέσε γιατι αρκεψες τζαι πετασσεις παροιμίες παλαι, τζαι ξερεις οτι πον να το παθαινεις τουτο εν επειδη νυσταζεις! Κι οπως θα έλεγε τζι ο κακομαζαλος ο γαμπρος μου, "πρεπει να πρυτανεύσει η λογική"!
    Εν εξαρθρωθηκεν ακομα η μασελλα σου που το χασμουρητο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξερεις καπου εθκιαβασα οτι η Μαντοννα εβαλλεν ενεσεις Β12, κατα την διαρκεια των συναυλιων της, για να αντεχει την ψυχικη κοπωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. she
    na sou po oti motherhood is a permanent state of guilt. i feel you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Twix με Β12 κυκλοφορεί στο παζάρι ή να κάμω καμιά πατέντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ She ναι! τουτο που λες εσχει πολλη βαση!

    @ Μανα εν νομιζω! χαχαχα
    Ξερω οτι Β12 περιεχουν τα κασσιονατς, το συκωτι και ...αλλα που εν τα θυμουμαι :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή