Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Γρουτικά και άλλα...

Είπα να δοκιμάσω τζι εγώ τουν τα dots να δω τί τους βρίσκει η Αχάπαρη...
Λοιπόν νεώτερα από το γρουτικό μέτωπο:
  • Κάμνω στολίθκια με το σμιλι για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μόλις τα τελειώσω τζαι... ψήσω τζαι τα υπόλοιπα στολίθκια (πισκόττα σε διάφορα χρώματα και σχέδια) θα το στολίσουμε:)
  • Εστούππωσε το φίλτρο του πλυντηρίου από ένα κομμάτι μεταλλική μπανέλα σουτιέν (...εγώ εν τζαι...) τζαι ο στύλλος του σπιθκιού επροσπάθησεν να το σάσει. Δηλαδή: άνοιξεν το φίλτρο για να το καθαρίσει τζαι τα νερά που ήταν μες το πληντύριο εφτάσαν ως το σαλόνι :D Αφού έκαμεν την αγγούρα του, ανακάλυψα ότι είσχεν ειδικό σωλήνα για να φκερώνεις το νερό, που έμεινε μες τον κάδο, χωρίς να πλυμανίσκεις τους τόπους...! 
  • Τούτο θυμίζει μου: τότε στην Ελλάδα, που στήσαμεν το φοιτητικό σπιτικό μας με σχίλιες στερήσεις, με μεταχειρισμένα έπιπλα και οικιακές συσκευές, είσχεν τζαι προίκα (ο στύλλος), μιαν τηλεοραση παλιάν μεν, αλλά έγχρωμη τζαι μεγάλη. Όμως, όπως μου είπεν, δεν είσχεν ήχο από 3ετίας (!!!) γιατί ...έπαιζε κάποιο πρόβλημα με τα μεγάφωνα! Στο Μουντιάλ, με τους συγκάτοικους του, επαρακολουθούσαν τους αγώνες στην εν λόγω τηλεόραση τζι εβάλλαν που πάνω της τζαι μιαν 14'' για να ακούουν τον ήχο... Είπα τζι εγώ "ας ένει! Παρά καθόλου, καλίττερα μουγγή". Μιάν ημέρα, όπως την εξεσκόνιζα, είδα ένα μικροσκοπικό κουμπάκι που έγραφε πάνω: Mute. Επάτησα το έτσι για πλάκα τζι ανέλπιστα, επουμπουρίσαν οι τόποι! =D
  • Τελικά η πολλή οικειότητα ανάμεσα στα αντρόυνα εν εμάς τες γεναίτζες που βλάφτει... Εψές αργά ερκούμαστε Λεμεσό. Είχαμεν πάει Πάφο στη μάμμμμα μου. Πριν φύουμε που σπίτι το πρωί, είπα του στύλλου να φορήσει ρούχα γιατί ήταν ψατζή. Υπαναχώρησε τζι έβαλε ένα λεπτό τρικούι. Στην Πάφο όμως εχάλασεν ο τζαιρός τζι ήταν τζει που την ψατζή. Οπότε, ο κύριος στύλλος εψιλοκρυαδίστηκεν τζαι φουσκώσαν ...τ' άντερα του. Μες τ' αυτοκίνητο, λοιπόν, έκαμνε υπεράνθρωπες προσπάθειες να μεν μας φύρει με... φυσικά αέρια! Εν άντεξεν, όμως, τζι αμόλησεν την... Κλώνω πάνω του (με ύφος που δεν τον έπαιρνε να κάμει την πάπια) τζαι λαλώ του: "Πφφφφ Αναίσθητε! Κτήνος! Έπνιξες μας!" Χαχχανίζει τζαι λαλεί μου: "Ίνταλως κάμνεις έτσι για λλίο μεθάνιο?" Αννοίω τίγγα το παράθυρο, με κίνδυνο να πάθω εκτεταμένη ψύξη τζαι λαλώ του: "Τούτον εν ναι μεθάνιο! Εν πεθάνιο!" 
Όπως καταλαβαίνετε έιμαι ψυχικά καταβεβλημένη! Εν θα συγυρίσω ούτε σήμερα την ντουλάπα... :( 

Εν καλά τα dots, τελικά, κόρη Αχάπαρη! Φκάλλουν σε που δύσκολες (συγγραφικές/τεχνικές) θέσεις...   

    19 σχόλια:

    1. Εν μπορώ να σχολίασω τίποτε, είμαι φυρμένη που την κουβέντα με το mute!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. χαχαχαχα! Εν τέλειος ο στύλλος του σπιθκιου!!! Το mute εν το συζυτω! Εν τοπ!!!

      Η επιστημονική απάντηση για το μεθάνιο έφυρεν με όπως επίσης τζαι το πεθάνιο σου!!!!!! Πλιζ πέ μου οτι ο στύλλος εν συνάδερφος μου τζαι πετάσσει "science" jokes......

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. ahahahha akoma gelo.. alla en xero gia pion gia to mute i gia to methanio!!!! :P

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Ωραία τα ντοτς σου! Τζαι το Mute τζαι το πεθάνιο εν φυρμός αλλά για να σοβαρευτούμε τζαι λίο, ελπίζω να μας δείξεις τα στολίθκια με το σμιλί που κάμνεις. Εξεκίνησα τζαι γω τζείνα που σας έδειξα.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Καλάν σιόρ...γιατί εν έβαλεν αλλό 2 δεκατεσσάρες πίσω να το κάμει σαρράουντ; :Ρ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Μα σίουρα σίουρα εν είμαστε συγγενείς?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Μα είμαι η μόνη με την Αχάπαρη που εν χαπαρίζουμε που σμιλί;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. @ Μαριλου μου σκεφτου δηλ. για τρια χρονια ενομιζεν οτι η τηλεοραση εισχεν προβλημα!

      @ Πρασιναδα ο στυλλος εν ναι συναδελφος σου, αν τζαι η κλιση του εν των θετικων επιστημων. Το "science" joke επροεκυψε γιατι, πριν φυουμε που Παφο, ειπε μας ο παπας μου το εξης: "Ημουν τσουλλοκαθιστος τζαι κόλλουν ενα σίερο με την ηλεκτροκόλληση. Ηταν τζαι κρυάδα τζι εφυεν μου ένας... (φυσικο αέριο). Ένιωσα μιαν βράστην τζι είδα ότι εδημιουργήθηκεν αναφλεξη (!!!?)... χωρίς υπερβολή! Ξερετε οτι εν μεθάνιο τζι εν εφλεκτο, εν ναι?" χαχαχαχχχα ;p

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. @ Μισιρλου :) χεχε

      @ Σμιλι μου "καμνω στολιθκια" = αρκεψα να καμνω, δεν ξερω αν θα τα τελειωσω ποττε, ως τωρα εκαμα μονον ενα που εφκαλα που τον νου μου, αν δεν αντραπω πολλα θα σου τα δειξω ;p χεχε

      @ Ινβικτους μιλουμεν για φοιτητες, προ 15ετιας, στην Ελλαδα. Παλαι καλα που είχαν τζαι μια 14ρουα!

      @ Αχαπαρη σhου τζαι καλα να φκουμε συγγενεις! Αν φτανεις εστω τζαι λλιον που την Παφο, κατα 99% ειμαστεν! Αν δεν φτανεις ειμαστεν κατα 50%! ;pppp

      @ Μανα εν τζαιρος νομιζω να αναπτυξεις την χειροτεχνοκαλλιτεχνοδημιουργικη σου ικανοτητα! Σεμιναρια: ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ, Επιβλεψη/Συμβουλευτικη: Γρουτα ;p

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. Γρούτα
      (Άσχετο αλλα...)
      Δεν βρίσκω το μειλ σου στο προφιλ σου. Στείλε μου μηνυμα στο smilitora@gmail.com.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. ε ναι η πολλή οικειότητα βλάφτει γενικώς!
      εγώ όσα χρόνια και να είμαι με τον άλλον εν μπορώ τα 'μεθάνια'!!!

      never let a man fix whatever is broken in the house..εννά θέλεις τα διπλάσια λεφτά να το σάσεις μετά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. Ρανια ποσο δικαιον εσχεις! Ομως, εν τζαι βαλλω τον να σασει οτιδηποτε! Εν μονος του που καρισhευκεται για να παιξει τον μαστρο!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. καλή τηλεόραση η mute τηλεόραση :-)))

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. Ουφ συμφωνω κι επαυξανω γιατι σβηστη προτιμω την καλυττερα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    15. αχαχχαχαχα, πεθάνιο...!!

      όσο για το mute, είμαι περίεργη να μάθω τί δικαιολογία έδωσε... αχαχαχα... ξέρω, εν έσιει


      μάνα ούτε εγώ χαπαρίζω που σμιλί, μπορεί να φκάλω κανένα μμάτι, παρέτα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    16. Neerie επηρεν εναν υφος: συγκρατημενου χαχχανου τζι εκπληξης, παντες τζι εβλεπεν εξωγηινο κωμικο τζαι ειπεν μου: μα ινταλως εγινειν τουν το πραμα, αφου ανοιξα την τζαι φανηκαν μου τα μεγαφωνα κρουσμενα!!?! ;Ρ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    17. diaballeis ton shillo tou spithkiou! ou ton stillo.. enna tou to pw perki mou kamei kanena frape

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    18. Τατσα, Αν καμεις ετσι πραμα θα σε διαγραψω δια παντος, που τζιαμαι που σ' εχω γραμμενη! ;ΡΡΡΡΡΡΡ
      Αλλο που δεν θελεις, φυσικα! Ατε, αν εν για ενα φραπε, να σου το καμω εγω... :(

      ΑπάντησηΔιαγραφή