Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

WTF?????????


Μα διούν μας ρυάλια τζι εν τα πιάνουμεν???!!!


Αν έβρετε αθκιάση το Σαββατοκυριάκο, δέτε τουν το βίντεο τζαι πέτε μου τζαι μένα τι συμβαίνει, για να καταλάβω, γιατί... απορώ κι εξίσταμαι! 

ΔΕΤΕ το Α!
Διούν μας 50 δις δολάρια, χωρίς τόκο τζι εμείς... αξιολογούμεν, ιμίσhη την προσφορά τους!!!

ΕΛΕΟΣ!


8 σχόλια:

  1. Έshει λλίον τζαιρόν που εθκιέβασα για τη συγκεκριμένη "είδηση". Εσκέφτουμουν να το γράψω στο μπλόγκ αλλά εμετάνιωσα. Εφάνηκεν μου πολλά τραβημένο για ναν αληθινό. Υπήρχε σχετικό άρθρο σε εφημερίδα της ελληνικής παροικίας στην Αυστραλία. Πριν λλίες μέρες άρκεψεν να κυκλοφορά στα μπλόγκς η "είδηση" ότι οι ομογενείς εμαζέψαν 600 (!!!) δις ευρώ για τα χρέη της Ελλάδας οπόταν λαλώ περιπαίζουν μας τούτοι!

    Φυσικά, με τους πολιτικούς που έχουμεν εν μπορείς να αποκλείεις τίποτε, ξέρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ηβρα το τυχαια! στο Γιου Τιουπ... Γιατι εν ακουστηκε καθολου? Γιατι οι δημοσιογραφοι, κυριως στην Ελλαδα, εν ασχοληθηκαν καθολου? Επειδη εν πολλα καλο για ναν αληθινο? Δεν νομιζω! Δαμαι ασχολουνται με το καθε ξεκωλο! Εν θα ασχολουνταν με τουτο, εστω για να ειρωνευτουν?

      Υποπτη η σιωπη των μιντια! Αν με ρωτας... κατευθυνομενη αποσιωπηση :/

      Την ιδια γραμμην ακολουθουν ουλλοι, δημοσιογραφοι τζαι πολιτικοι :(

      Διαγραφή
  2. οποιος πιστευει οτι έχουμε σωτηρια πλαναται πλανην οικτράν.
    Εν έχουμε υπόθεση! Είμαστε μια Ποσκασμένη παττίχα. Ενα αφκο βούρκο, ένα αγγούρι σπορκασμενο... μια ματσα σκατά.
    Ας μην μακρυγορω με τον ρητορικό μου λόγο...
    Αερφι εν θα ρτω Πάφο.. αλλά εύχομαι να ρτεις το αλλο σαββατο που εννα πάω εγώ... Αν κρατώ να βαλω πεζίνα. Αλλιώς θα έρτω με το γάρο...ώσπου να ρτω εννα εν ώρα να φύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατε ρα! Ελααααααααα! :(

      Ε! Μεν ερτεις! Εγιω εν να παω τζι εν να φαω τζαι κουπεπια ΧΑ!

      ΥΓ: Πρεπει να παω, γιατι αμα περασουν 10 μερες να δω την μανα μας, θωρω την στον υπνο μου... Τζαι ξερεις ιντα φοϊτσιαρικη ενει! Συντρομασσει με!

      Διαγραφή
    2. είπα της εννα σου πω να μεν πάεις μιαν τζ εν θα παω. Λαλεί "Οιιιι" Άιστη να ρτει αφου θέλει τζεννα ερτει τζαι το αλλο σαββατο

      Διαγραφή
    3. Μαναμου κορη! Ειες? Επεθυμησε με, η μαμμμμμμα μου!

      Διαγραφή
  3. OH MY GOD said
    Grouta και Tatsa παω σας πολλά. Τελικά νομίζω τζείνος ο αέρας της Πάφου φκάλλει πολλά ωραία φκιόρα (με την καλήν έννοια χα!).
    Τζαι για να μεν παρεξηγιέστε εσπίτωσα τζι εγώ έναν Παφίτη μάνα μου, τζαι εκατάντησα να κάμνω παρέα μόνο με Παφίτες. Ειδικά οι Παφίτες της Λευκωσίας εν έχουν λάθος.
    Να στε καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν εκαταλαα? Εν ντεκατανς να καμνεις παρεα με Παφιτες? Εν κανει που σου καμνουν την τιμη... :Ρ

      Ο αερας της Παφου φκαλλει πολλα ωραια φκιορα τζαι μιαλα (βλ.: αγκιναρα) ;)

      Διαγραφή