...έπιασα ΒραβΕΙοοοο!...
!!!
Εν ναι πολλά ωραιούι?
I shall put it in the... vitrin! :Ρ
Το βραβείο έδωκεν μου το η αγαπημένη μου Αθηνά από το "Ola de palabras...", σε μιάν σεμνή τελετή, που διοργάνωσε η ίδια, στο βλογ της ;)
Ευχαριστώ θερμά την Αθηνά, την οποία θαυμάζω απεριόριστα για πολλούς λόγους. Ένας απ΄αυτούς είναι το ότι, έχει την υπομονή να διαβάζει τις αναρτήσεις που γράφω - κυρίως στην κυπριακή διάλεκτο - και να καταλαμβαίνει ακόμα κι αυτά που είναι πίσω απ' τις γραμμές! :)
- Έχω λλίον τρακ γι΄αυτό εν θα απευθύνω άλλες ευχαριστίες, άμπα τζαι ξηάσω κανένα... ;ΡΡΡ -
Το βραβείο αυτό έχει τις εξής υποχρεώσεις:
Α. Να αναφέρω την βλόγερ που μου το χάρισε, το οποίον έπραξα :)
Β. Να αναφέρω 7 τυχαία (?) πράγματα για τον εαυτό μου...
1) Είμαι νευρόσπασμα.
2) Η έλλειψη του οργανισμού μου σε Β12 άρκεψε να χτυπά πάλαι κόκκινο...
3) Θκιαβάζω βλογς τζαι βιβλία.
4) Τον τελευταίο τζαιρό σκουπίζω πολλές μύξες τζαι χορηγώ αντιπυρετικά τζαι αντιβιώσεις σε μικροσκοπικό ανθρωπάκι :(
5) Αρέσκει μου να καθαρίζω τες βεράντες με την λαστίχα!
6) Θέλω να πάω θάλασσααααα, αλλό μιά φορά πριν σχειμωνιάσει...
7) Χρειάζομαι διακοπές...
Γ. Να χαρίσω το βραβείο σε 10 βλογερς (πολλά εύκολο [NOT]).
Η επιλογή έγινε αντικειμενικά (τεκμήριο: λείπει η αρφή μου, η Τάτσα που δεν βλογάρει συχνά) με κριτήριο την θεματολογία.
Η σειρά είναι όλως τυχαία.

Ω! Ευχαριστώ Γρουτίτσα! Μερσί ποκού που λαλούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαναέπαιξα το τούτο τζαι 2 φορές μαλιστα...Ελα 14 πράματα που ενιξερεις για μένα αλλά αν θέλεις για σένα να τα κάμω 21!
http://drprasinada.blogspot.com/2011/10/blog-post_12.html
http://drprasinada.blogspot.com/2011/04/7.html
Σιουρα εν πολλα που μας κρυφκεις κομα!
ΔιαγραφήΤζαι τουτα που εθκιαβασα στα λινκς εν ουυυυυυυ παλια!
Πε μας αλλο τιποτε :)
Σου λείπει η Β12; Μην την ψάχνεις δεξιά κι αριστερά. Κάθε πρωί κορν φλέικς με γάλα! Σου λέει τα κορν φλέικς είναι γεμάτα Β12!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Επίσης θέλω να πω ότι πρέπει να είσαι πολύ καλός άνθρωπος για να με βρίσκεις αξιοθαύμαστη. Διότι δεν έχω δα και κανένα ιδιαίτερο προτέρημα που να είναι άξιο θαυμασμού!
Ελπίζω να έπεσε ο πυρετός και να είναι καλύτερα το παιδί.
Καλό απόγευμα!
Μου λειπει! Της λεω κατσε κει που καθεσαι, μη φευγεις! Αλλα αυτη ολο φευγει και μ' αφηνει μες τα νευρα και την υπερκοπωση! :Ρ
ΔιαγραφήΥΓ: Δεν ειμαι και τοοοσο καλη πια! Μπας κι εισαι εσυ πολυ μετριοφρων? Ετσι πρεπει να' ναι. Το ξερω γιατι, αναμεσα στα πολλαααααα μου χαρισματα, το'χω κι αυτο... της μετριφροσυνης ντε! Κι ετσι αναγνωριζω τον αλλον που ειναι κι αυτος μετριοφρων, ευκολα :Ρ
Ευτυχώς που εν με έχωσες τζαι εν εχω 7 πραματα να πω για μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου πω εγω:
ΔιαγραφήΕισαι
1. ηλιθια
2. παλαβη
3. φτανη
4. παλαβοσhυλλα
5. σhυλοπαλαβη
6. αμπαλατη και λαστ μπατ νοτ λιστ
7. τραουλλομασχαιρο
μουαχαχχαχαχχαχαχαχα
Τι ευγενική, τι καλόψυχη, τι ανοιχτοκαρδη, τι έξυπνη που εισαι.
ΔιαγραφήΟ καθένας ότι ξερει λαλει:P
Μπράβο Grouta μου, τους οκτώ απο τους δέκα που χάρισες το βραβείο τους διαβάζω ανελλειπώς καθώς και εσένα. Πως νομίζεις έμαθα και μπορώ και συννενοούμαι στα Κυπραίικα με την συμπεθερά μου εεεεε????? Βέβαια έχω και μιά κλίση στις γλώσσες δεν το συζητώ. Να είναι καλά η νύφη μου βέβαια που όπου σκαλώνω την ρωτάω και μου εξηγεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλό απόγευμα
ΩΩΩστε ετσι τα εμαθες! Σιγουρα εχεις κλιση γιατι καποιοι το θεωρουν αδιανοητο να καταλαβουν τι λεμε :)
ΔιαγραφήΦυσικα εσυ εξοικειωθηκες και με τον προφορικο λογο, αφου εχεις νυφη που τα μιλαει ;)
O.M.G , ohhhhhhh myyyyyyy goooooood!έδωσες μου βραβείο?? παίζει να ξαπολήσω το σπαθί και να το αποδεκτώ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑεις την ππαλα κατω! Ατε! Κακό! Εν να καμεις ουββα :ΡΡΡΡΡ
ΔιαγραφήΩΩΩΩ...
ΑπάντησηΔιαγραφήσε μερσώ πολύ αγαπητή μου Γρουτούδα... :)
κάπου πρέπει να το έπαιξα τζαι γω το παιχνίδι, αλλά μόλις έβρω λίο χρόνο ή μόλις σκεφτώ 5-6-7 πραματούθκια ενά το βάλω, έτσι τζαι αλλιώς εν ευκαιρία να γράψω τίποτε τζαι έμεινα πίσω... :ρ
υ.γ. ε χαμογέλα λίο μάνα μου, έτσι ενά φκεις στην αναμνηστική μας φωτογραφία;
όι, τωρά εν φοητσιάρικο...
α.. κάτι γίνεται τωρά... :ρ
Εν τζι εν παιχνιδ... μα εν να με φουτουνιασετε Α! Εν βραβειο! Μα γιατι μου υποβαθμιζετε την δημιουργικοτητα μου :Ρ
ΔιαγραφήΥΓ: Ετσι γινεται παντα με τες φωτογραφιες μου :(
Δεν φκαινω τοσον ωραια, οσον ειμαι στην πραγματικοτητα... Προφανως φταιει η... μετριοφροσυνη μου :ζ
έχει παιχνίδι μες το βραβείο...
Διαγραφήτζαι τούτο το παιχνίδι έχω την εντύπωση ότι έπαιξα το παλιά, αλλά θα προσπαθήσω να το παίξω...
σε παρακαλώ όμως μεν φουτουνιάζεσαι τζαι αλλάσει η φάτσα σου τζαι γίνεσαι νάκον...
χμ... κάτσε να σε δω... όι ρε εν καλύτερα τωρά που ενευρίασες... μια χαρά... μπράβο... :ρ
υ.γ. τζαι γω έχω το ίδιο πρόβλημα αλλά ξέρω σίουρα ότι εν η φάτσα μου που φταίει... :ρ χαχαχαχ
χαχχαχαχαχα
ΔιαγραφήΕν ναιν η φατσα σου που φταιει! Σιουρα πραματα! Ακουμε τζι εμενα! Εν εξερω εγω?!
εν που εν είδες την φάτσα μου τζαι μιλάς... μουαχαχαχαχαχαχα... :ρ
Διαγραφήπριν την δεύτερη πλαστική...
μουαχαχαχαχαχα :$
Υπερβολες!
ΔιαγραφήΠον να τυχει να προκειται να γνωριστουμεν που κοντα (λεμε τωρα), εν να περιμενω να δω καποιον σαν τον Κουασιμοδο! :ζ
γουάου μαν, θενξ λέμε! :))
ΑπάντησηΔιαγραφήήταν να πω τζι εγώ, όπως την πρασινάδα, ότι έγραψα ήδη πολλάκις τα "7" μου, αλλά υποθέτω εννά μου πεις τζι εμένα "θέλουμε τζι άλλα". Χρμφ. Εν έshετε χορτασιά. Φαγάνες.
υ.γ. αν σου πω ότι τα δικά μου εν διαχρονικά; Δηλαδή έννεν τύπου "εψές έφα αγρέλια με τα αυκά"...
Αλλη τουτη! Κορη εν ΒΡΑΒΕΙΟ! Εν ναι παιχνιδι! :Ρ
ΔιαγραφήΥΓ: Αν εφαες αγρελια με τα αυκα εψες τζαι λαλεις μου το ετσι, ελαφρα τη καρδια, εισαι πολλα κατζιασμενη τζαι πικρισσα! Τουντα πραματα θελουν να τα λαλεις με τροπο! Τζι εγω εφα κουπεπια με το κολοκασι, αλλα εν σας το ειπα για να μεν σας πληγωσω...
Γρούτα, αν όντως έφαεν αγρέλλια, εν θα ήθελες να 'σαι δίπλα της την ώραν που εννα κατουρά...
ΔιαγραφήΕννοειται!
ΔιαγραφήΘα ηθελα να ειμαι διπλα της μονο την ωρα που τα ετρωε, για να της... τανησω :Ρ
εν εκατάλαβα γιατί παίρνεις τζι αφταίννεις επειδή "αποκαλέσαμεν" το βραβείο σου ΠΑΙΧΝΙΔΙ! Αφού εν "βραβείο με όρους", why you tearing yourself up; (καφριστί, shίζζεσαι)
Διαγραφήέχασα καπήρες-unfriendly ποστ του ινβίχτους με τα αγρέλια;
Εν σχιζομαι! Ειμαι tearing proof αφους!
ΔιαγραφήΑλλα εν βραβειο! Απαγορευεται δηλαδη ενα βραβειο να εσχει ορους? :Ρ
E σατσιήν με τουντο παιχνίδι ρε κουμπάρε. Βαρτε μας να γράψουμε τα 7 πλάσματα που θέλουμε να πυρπολήσουμε τουλάχιστον να εσιει λιον action.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαρίστησα σε ενεν?
Εν ΒΡΑΒΕΙΟ το ευλοημενο! λεμε!
ΔιαγραφήΕσυ γραψε τα 7 πλασματα που θελεις να πυρπολησεις. Τζι οι υπολοιποι γραψετε τα 7 αγαπημενα σας στρουμφακια :Ρ
Σολλεπτό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τωρά πρέπει να γράψουμεν αλλό 7 ανυποθεθκιές για λλόου μας; :Ρ
Εν γραψω disclaimer... Οϊ αειστε με! Μεν με κραειτε! Αειστε με τα ευλοημενααΑΑΑ!
ΔιαγραφήDISCLAIMER: Οσοι βαρκεστε/εν εσχετε ορεξη/ωρα κλπ πιαστε το ΒΡΑΒΕΙΟ σας τζι ουδεμιαν υποχρεωση δεν εσχετε επι του λεληφθεντος!
Ευχαριστω,
η βραβευμενη Γρουτα ;)