Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μικραί Αγγελίαι


ΖΗΤΕΊΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ

Αν ξέρετε κανένα, καμιάν που θέλει γραμματέα ή κάτι παρεμφερές στην Λεμεσό, πέτε μου πλιζ...

Αν θέλει άριστη χρήση της Ελληνικής, ...Κυπριακής και Αγγλικής, γνώσεις Word, Excel & AutoCAD, οργανωτικές ικανότητες και μερικήν απασχόληση ή έστω συνεχόμενον ωράριο, είμαι ιδανική (αν υπάρχει και χαλαρότης ωραρίου, ακόμα καλύτερα :Ρ).

Αν θέλει Ρώσσικα ή άλλες γλώσσες, άλλα προγράμματα υπολογιστή, συγκεντρωτική μνήμη τζαι κανονικόν (μη συνεχόμενο) οκτάωρο, να γυρευτεί αλλού...


46 σχόλια:

  1. μάλιστα!

    voila:

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΛΕΜΕΣΟ. ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑΣ,ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ, ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ

    -ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΩΣΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΓΝΩΣΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΩΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝ

    ΜΙΣΘΟΣ: 870

    25730031
    avafeas@vafeaslaw.com

    (βαριέμαι εξαιρετικά στο γραφείο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετα ρωσσικα παλαι! Οπου θκιαλλαξεις θελουν ρωσσικα. Μα οι ρωσσοι εν μιλουν αγγλικα σιορ?

      Διαγραφή
    2. μα λαλει θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, πήεννε πέτους κανενα "νταααα!" δε λλίο δύο ξένους την μαρούσκα και θα είσαι κομπλε

      Διαγραφή
    3. Επιασα τους... τζιφος... εστειλαν τα σιβι τους πολλες που ξερουν ρωσσικα, οποτε σαν να μου λαλεν να μεν μπω καν στον κοπο :/

      Διαγραφή
    4. en se voitha me o nous sou re koumbare, tsk tsk.

      eipes tous pou to tilefono oti eniksereis-rwssika-peirazei?

      na steileis cv je mborei oi alles oi rwssofwnes na men exoun kati pou esheis esy

      je ponna paeis interview, kotchini telantoua soutie opwsdipote

      je men paeis me attitude "o,ti proaireiste". Theleis tin X thesi je ton X mistho.

      Διαγραφή
    5. Ηταν το πρωτο πραμα που με ρωτησε, ρε σβουμ. Ιντα πον να καμω? ειπα της εν ιξερω ρωσικα.

      Δηλαδη τωρα, λαλεις να πρεπει να παω να πιαω κοτσιηνο σουτιε? :Ρ

      Διαγραφή
  2. πιάνε τον Φιλελευθέρο κάθε Τετάρτη έχει την Καριέρα. Έχει και μια εφημερίδα που εν βάλουν αγγελίες μόνο Ρώσσοι για δουλειές στην Λεμεσό αλλά δεν ξέρω που μπορείς να την βρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://2.bp.blogspot.com/-QMkIqRe_vR8/T8ppSvr3aiI/AAAAAAAAGYs/p0dA3_-FicA/s1600/kyria.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Grouta μου πέραν της καριέρας κάθε Τετάρτη, έχει ο Πολίτης τις Τρίτες και εισηγούμαι σου να δεις λίγο σε αυτό το λινκ διότι νομίζω είναι αρκετά καλό!

    http://www.cyprusjobsnetwork.com/

    Κατά τα άλλα υπομονή και επιμονή με το θέμα εξεύρεση εργασίας και ελπίζω να βρεθεί κάτι σύντομα αλλιώς θα έρθω να σε μάθω πιλόττα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαμαι ο Γρουτος που εσχει τζαι βλαγγαν του βου τζι εν εξορτωσεν να μου μαθει, ρε Μπρεντα! Ευχαριστω για την προσφορα, παντως :) Αλλα θα παω πασο στην πιλοττα ;)

      Παω να ερευνησω το λινκ που εβαλες :)

      Διαγραφή
  5. θα σου εισηγούμουν να παρακολουθείς αυτό το blog:

    http://xevrakwtos.blogspot.com/

    Πάτα πάνω στην Αγορά Εργασίας και that's it!!

    Ανεβάζει online την καριέρα του Φιλελεύθερου και τα ένθετα της Σημερινής και του Πολίτη.

    Επίσης έχει μαζεμένα sites εύρεσης εργασίας.

    Ανακάλυψα το τυχαία πέρσι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορουν να σε βοηθησουν τζιαι τα recruitment offices. Εγω τοτε που εγυρευκα δουλεια αποταθηκα σε ετσι γραφεια τζιαι εβοηθησαν με. Ηβραν μου.
    Google it για recruitment offices στην Κυπρο, επικοινωνισε μαζι τους τζιαι στειλε τους το cv σου.
    Αν δεν σου εβρουν άμεσα τουλαχιστον εννα εχουν μεσα το cv σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω... πουλλα μου ;)
      Κατσε να ξαναγραψω πρωτα το σιβι μου γιατι εν πεπαλαιωμενο :Ρ

      Διαγραφή
  7. Στα προσοντά να προστεθεί ότι κάμνεις τζαι πολλά ωραία γλυκά χα χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ομορφα γλυκα, ομορφα καιγονται... εγραψα στο σιβι μου :Ρ

      Διαγραφή
  8. τούτα τα ρώσσικα εν παντού! καλή επιτυχία γρούτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε Λου! Ουφου! Ετσι ερκεται να μεν μαθω ποττε! :Ρ
      Θανκς

      Διαγραφή
  9. Καλές επιτυχίες Γρουτίτσα!!!! Με ερευνα τζαι υπομονή κάτι θα έβρεις. Καταρχας αμαν πάεις για ιντερβιου θα σε αγαπήσουν τζαι θα σε προσλάβουν αμέσος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ετσι παθαινουν παντα... Υστερα φερνει ο φουρνος την πυρα :ΡΡΡ

      Διαγραφή
  10. Ενεν ολοκληρωμένη αγγελία τούτη. Πούντες απαιτήσεις για 15ο, 16ο, 18ο, καφετέρια, ζαχαροπλαστείο, jaccuzi, γυμναστήριο τζιαι πισίνα?

    P.S: check ur email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις με δουν τζι εκτιμησουν τες ικανοτητες μου, εν να μου τα παραχωρησουν που μονοι τους τζεινα χαχαχχαχα

      ΥΓ: Τσεκ γιορς :)

      Διαγραφή
  11. Καλή επιτυχία στην αναζήτηση σου, ελπίζω να έβρεις κάτι σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχομαι να βρείς γρήγορα δουλειά, και εδώ αυτό συμβαίνει με τους ρωσσόφωνους, βρίσκουν αμέσως δουλειά και αν είναι τίποτα όμορφες βρίσκουν και άντρα να τους τρέφει οπότε ανοίγουν θέσεις εργασίας για τους ντόπιους.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντρα? Κοροϊδο θες να πεις ;)

      Παλι καλα να λες, που εστω κι ετσι αδειαζει καμια θεση :ζ

      Διαγραφή
  13. Τρίτες ο Πολίτης. Τετάρτες ο Φιλελεύθερος. Μόνο στην pdf έκδοση. Θα τη βρεις την επομένη το πρωί online. Η Σημερινή τις Κυριακές, την ίδια μέρα στο σάιτ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελικα εν πιο ευκολο να μαθεις ρωσικα παρα να βρεις δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να εισαι πολλα νυσταμενη για να κοψεις ετσι φιλοσοφια :Ρ

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα η αγγελία στο βλογ! Και μάλιστα να την βάλεις στο πλάι να φαίνεται μόνιμα. Όταν μεγαλώσει το κουτάβι και θα ψάχνω νύφη θα βάλω κι εγώ. Γιατί άμα μείνω χωρίς δουλειά όσες αγγελίες και να βάλω δεν θα με προσλάβει κανείς στην ηλικία που είμαι!

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που ειπες... να την βαλω στο πλαϊ, να φαινεται μονιμα... με χτυπησε σαν κεραυνος εν αιθρια! Ξαφνικα συνειδητοποιησα το ενδεχομενο της παρατεταμενης ανεργιας...

      Το κουταβι εσενα θα περιμενει να του βρεις νυφη? Δεν νομιζω!

      Οσο για την ηλικια, οι... αρτιστες δεν εχουν ηλικια ;Ρ

      Διαγραφή
  16. Θα σου στείλω μέηλ εντός λίγων ημερών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για δουλειά ΔΕΝ μπορώ να βοηθήσω προς το παρόν.

    Για δες όμως εδώ: http://livemocha.com
    έχεις που έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο τώρα που ο Μάμμο είναι στο σχολείο,δεν χάνεις τίποτα να μάθεις 2-3 προτάσεις και να γράψεις στο σιβί σου "παρακολούθηση μαθήματα ρώσσικης"!

    Καλή επιτυχία Γρούτα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ελα απο μένα να υποβληθείς σε άσκηση επι χάρτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα και θα επανελθω.

      Ακομα προσπαθω να βρω λιγο χρονο να συγκεντρωθω για να τελειωσω την αναρτηση :)

      Διαγραφή