ΖΗΤΕΊΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αν ξέρετε κανένα, καμιάν που θέλει γραμματέα ή κάτι παρεμφερές στην Λεμεσό, πέτε μου πλιζ...
Αν θέλει άριστη χρήση της Ελληνικής, ...Κυπριακής και Αγγλικής, γνώσεις Word, Excel & AutoCAD, οργανωτικές ικανότητες και μερικήν απασχόληση ή έστω συνεχόμενον ωράριο, είμαι ιδανική (αν υπάρχει και χαλαρότης ωραρίου, ακόμα καλύτερα :Ρ).
Αν θέλει Ρώσσικα ή άλλες γλώσσες, άλλα προγράμματα υπολογιστή, συγκεντρωτική μνήμη τζαι κανονικόν (μη συνεχόμενο) οκτάωρο, να γυρευτεί αλλού...
μάλιστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήvoila:
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΛΕΜΕΣΟ. ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑΣ,ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ, ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ
-ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΩΣΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΓΝΩΣΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΩΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝ
ΜΙΣΘΟΣ: 870
25730031
avafeas@vafeaslaw.com
(βαριέμαι εξαιρετικά στο γραφείο!)
Ετα ρωσσικα παλαι! Οπου θκιαλλαξεις θελουν ρωσσικα. Μα οι ρωσσοι εν μιλουν αγγλικα σιορ?
Διαγραφήμα λαλει θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, πήεννε πέτους κανενα "νταααα!" δε λλίο δύο ξένους την μαρούσκα και θα είσαι κομπλε
ΔιαγραφήΛες ε?
ΔιαγραφήΕπιασα τους... τζιφος... εστειλαν τα σιβι τους πολλες που ξερουν ρωσσικα, οποτε σαν να μου λαλεν να μεν μπω καν στον κοπο :/
Διαγραφήen se voitha me o nous sou re koumbare, tsk tsk.
Διαγραφήeipes tous pou to tilefono oti eniksereis-rwssika-peirazei?
na steileis cv je mborei oi alles oi rwssofwnes na men exoun kati pou esheis esy
je ponna paeis interview, kotchini telantoua soutie opwsdipote
je men paeis me attitude "o,ti proaireiste". Theleis tin X thesi je ton X mistho.
Ηταν το πρωτο πραμα που με ρωτησε, ρε σβουμ. Ιντα πον να καμω? ειπα της εν ιξερω ρωσικα.
ΔιαγραφήΔηλαδη τωρα, λαλεις να πρεπει να παω να πιαω κοτσιηνο σουτιε? :Ρ
πιάνε τον Φιλελευθέρο κάθε Τετάρτη έχει την Καριέρα. Έχει και μια εφημερίδα που εν βάλουν αγγελίες μόνο Ρώσσοι για δουλειές στην Λεμεσό αλλά δεν ξέρω που μπορείς να την βρείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το ψαξω! Μερσι!
Διαγραφήααα..και good luck!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Ρανια, θα μου χρειαστει ;)
Διαγραφήhttp://2.bp.blogspot.com/-QMkIqRe_vR8/T8ppSvr3aiI/AAAAAAAAGYs/p0dA3_-FicA/s1600/kyria.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχχαχαχχα
Διαγραφήδουλειάν ειπαμεν! Οϊ δουλεία!
Grouta μου πέραν της καριέρας κάθε Τετάρτη, έχει ο Πολίτης τις Τρίτες και εισηγούμαι σου να δεις λίγο σε αυτό το λινκ διότι νομίζω είναι αρκετά καλό!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.cyprusjobsnetwork.com/
Κατά τα άλλα υπομονή και επιμονή με το θέμα εξεύρεση εργασίας και ελπίζω να βρεθεί κάτι σύντομα αλλιώς θα έρθω να σε μάθω πιλόττα:)
Δαμαι ο Γρουτος που εσχει τζαι βλαγγαν του βου τζι εν εξορτωσεν να μου μαθει, ρε Μπρεντα! Ευχαριστω για την προσφορα, παντως :) Αλλα θα παω πασο στην πιλοττα ;)
ΔιαγραφήΠαω να ερευνησω το λινκ που εβαλες :)
θα σου εισηγούμουν να παρακολουθείς αυτό το blog:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://xevrakwtos.blogspot.com/
Πάτα πάνω στην Αγορά Εργασίας και that's it!!
Ανεβάζει online την καριέρα του Φιλελεύθερου και τα ένθετα της Σημερινής και του Πολίτη.
Επίσης έχει μαζεμένα sites εύρεσης εργασίας.
Ανακάλυψα το τυχαία πέρσι. :)
Ευχαριστω!
ΔιαγραφήΕχω τον υποψη μου τον Ξεβρακωτο ;)
Μπορουν να σε βοηθησουν τζιαι τα recruitment offices. Εγω τοτε που εγυρευκα δουλεια αποταθηκα σε ετσι γραφεια τζιαι εβοηθησαν με. Ηβραν μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήGoogle it για recruitment offices στην Κυπρο, επικοινωνισε μαζι τους τζιαι στειλε τους το cv σου.
Αν δεν σου εβρουν άμεσα τουλαχιστον εννα εχουν μεσα το cv σου
Ευχαριστω... πουλλα μου ;)
ΔιαγραφήΚατσε να ξαναγραψω πρωτα το σιβι μου γιατι εν πεπαλαιωμενο :Ρ
Στα προσοντά να προστεθεί ότι κάμνεις τζαι πολλά ωραία γλυκά χα χαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ομορφα γλυκα, ομορφα καιγονται... εγραψα στο σιβι μου :Ρ
Διαγραφήkales epitixies!!! an akousoumen tptis tha se enimerosoume!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Μισιρλουδιον! Καλον επαναπατρισμο :)
Διαγραφήτούτα τα ρώσσικα εν παντού! καλή επιτυχία γρούτα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε Λου! Ουφου! Ετσι ερκεται να μεν μαθω ποττε! :Ρ
ΔιαγραφήΘανκς
Καλές επιτυχίες Γρουτίτσα!!!! Με ερευνα τζαι υπομονή κάτι θα έβρεις. Καταρχας αμαν πάεις για ιντερβιου θα σε αγαπήσουν τζαι θα σε προσλάβουν αμέσος! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ετσι παθαινουν παντα... Υστερα φερνει ο φουρνος την πυρα :ΡΡΡ
ΔιαγραφήΕνεν ολοκληρωμένη αγγελία τούτη. Πούντες απαιτήσεις για 15ο, 16ο, 18ο, καφετέρια, ζαχαροπλαστείο, jaccuzi, γυμναστήριο τζιαι πισίνα?
ΑπάντησηΔιαγραφήP.S: check ur email
Μολις με δουν τζι εκτιμησουν τες ικανοτητες μου, εν να μου τα παραχωρησουν που μονοι τους τζεινα χαχαχχαχα
ΔιαγραφήΥΓ: Τσεκ γιορς :)
Καλή επιτυχία στην αναζήτηση σου, ελπίζω να έβρεις κάτι σύντομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Σμιλουι!
ΔιαγραφήΕλπιζω να νιωθεις καλυττερα :)
Ευχομαι να βρείς γρήγορα δουλειά, και εδώ αυτό συμβαίνει με τους ρωσσόφωνους, βρίσκουν αμέσως δουλειά και αν είναι τίποτα όμορφες βρίσκουν και άντρα να τους τρέφει οπότε ανοίγουν θέσεις εργασίας για τους ντόπιους.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλάκια
Αντρα? Κοροϊδο θες να πεις ;)
ΔιαγραφήΠαλι καλα να λες, που εστω κι ετσι αδειαζει καμια θεση :ζ
Τρίτες ο Πολίτης. Τετάρτες ο Φιλελεύθερος. Μόνο στην pdf έκδοση. Θα τη βρεις την επομένη το πρωί online. Η Σημερινή τις Κυριακές, την ίδια μέρα στο σάιτ τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω!
ΔιαγραφήΘα το εχω υποψη μου :)
τελικα εν πιο ευκολο να μαθεις ρωσικα παρα να βρεις δουλεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να εισαι πολλα νυσταμενη για να κοψεις ετσι φιλοσοφια :Ρ
ΔιαγραφήΠολύ ωραία ιδέα η αγγελία στο βλογ! Και μάλιστα να την βάλεις στο πλάι να φαίνεται μόνιμα. Όταν μεγαλώσει το κουτάβι και θα ψάχνω νύφη θα βάλω κι εγώ. Γιατί άμα μείνω χωρίς δουλειά όσες αγγελίες και να βάλω δεν θα με προσλάβει κανείς στην ηλικία που είμαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή επιτυχία!
Αυτο που ειπες... να την βαλω στο πλαϊ, να φαινεται μονιμα... με χτυπησε σαν κεραυνος εν αιθρια! Ξαφνικα συνειδητοποιησα το ενδεχομενο της παρατεταμενης ανεργιας...
ΔιαγραφήΤο κουταβι εσενα θα περιμενει να του βρεις νυφη? Δεν νομιζω!
Οσο για την ηλικια, οι... αρτιστες δεν εχουν ηλικια ;Ρ
Θα σου στείλω μέηλ εντός λίγων ημερών
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταντινγκ μπαϊ :)
ΔιαγραφήΓια δουλειά ΔΕΝ μπορώ να βοηθήσω προς το παρόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια δες όμως εδώ: http://livemocha.com
έχεις που έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο τώρα που ο Μάμμο είναι στο σχολείο,δεν χάνεις τίποτα να μάθεις 2-3 προτάσεις και να γράψεις στο σιβί σου "παρακολούθηση μαθήματα ρώσσικης"!
Καλή επιτυχία Γρούτα μου!!!
"μαθημάτων" εννοούσα... :)
ΔιαγραφήΕυχαριστω Μωβ!
ΔιαγραφήΛες? Να το παιζω τζαι καλα ρωσσομαθης? :Ρ
ελα απο μένα να υποβληθείς σε άσκηση επι χάρτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗρθα και θα επανελθω.
ΔιαγραφήΑκομα προσπαθω να βρω λιγο χρονο να συγκεντρωθω για να τελειωσω την αναρτηση :)